Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een berg
en nergens last van, sprong soms 3 meter naar beneden enzo
en dan thuis, ff snel onder de douche, schiet mijn voet schuin... knetterpijnlijk door mijn enkel ;a
met inlinen dan die namenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef floydvisser het volgende:
wallkick footplant![]()
skate al lang genoeg om te weten dat een caveman bestaat maar die combi's van namen geef me echt de tony hawk pro skater kriebels.. gadver!
nix tegen de truuc maar die namen...![]()
Het gaat weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusNet een geluidsknopje
![]()
En ik heb 2,5 dag beklommen. Wel geen meters naar beneden![]()
die SP is vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Conekiller het volgende:
Mijn Downhillsetups op het moment
[afbeelding]
leer eerst indroppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef KaMo het volgende:
Jeah, geoefend op tailstall (vanuit fakie), lukt bijna terwijl ik nieteens kan droppen
herkenbaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef Rechterbal het volgende:
Ik word gepwnd door kiddo's van 12 jaar die net 2 jaar skaten.
Varial kickflip 180 doen.. en dan vragen ''Whoa, jij bent 18 jaar? Wat kan jij allemaal? Word je gesponsoort!'
Eh nee, ik naai af en toe een kut kickflip.
'Doe eens een ollie dan'
En dat gaat dan weer fout, terwijl ik hem altijd goed doe![]()
Sorry jongens, ik ga even zelfmoord plegen![]()
En gewoon echt kut hé. Als je beste vriend die al jaren skate een ollie zo zou maken, dan lach je hem hard uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
herkenbaar
ik kan niet presenteren onder druk ;a
daarom verlies ik elke potje skate
ik ben bijna 20
ik heb serieus goede skaters met een fakie ollie ofzo een potje skate zien verliezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En gewoon echt kut hé. Als je beste vriend die al jaren skate een ollie zo zou maken, dan lach je hem hard uit![]()
En die kiddo's skaten waarschijnlijk elke dag 4 uur, terwijl ik dat aantal ivm andere dingen, en het feit dat ik een leven heb, misschien wekelijks haal, en dan zijn dat niet 4 uur actief en effectief skaten.
Kutwerk, kutschool![]()
vraagje wat maakt nollie of switch beter als fakie? k vat em nie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef ivo-de-piefo het volgende:
fakie ollies zijn geen tricks man, niet voor skate.. doe op zn minst switch of nollie meuk.
nollie flip > fakie flipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
vraagje wat maakt nollie of switch beter als fakie? k vat em nie?![]()
denk dattie fakie variaties bedoeld
jah en echt 300x beter dan de tony hawk reeks vind ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef KaMo het volgende:
Bedoel je een videogame?
Is hij eindelijk is realistisch?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef luciferist het volgende:
iemand nog zondag nog in maroua ikke wel
De tonyhawkreeks speel je neit omdat ie realistisch is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
jah en echt 300x beter dan de tony hawk reeks vind ik.
ben me suf aant trekken maar....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
nollie flip > fakie flip
nollie tré > fakie tré
nollie hard > fakie hard
meh trek je conclusie![]()
loller ok tis maar wat je zelf moeilijker vindquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Conekiller het volgende:
Is ook makkelijker. Want dan hoef je je niet achteruit te orienteren. Fakie ergens vanaf is al een stuk moeilijker dan nollie. Puur omdat je bij nollie gewoon "de goede kant"op gaat
ik krijg een inlog scherm daar :/ maar is die game al uit? of is ie te downloaden, ik haal nu wel wat van usenet af dat de naam skate draagtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:00 schreef ivo-de-piefo het volgende:
jeej na 300 pogingen eindelijk online http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/20572.aspx
de nieuwe site is gemaakt op een andere server, verhuisbericht moet nog de deur uit... zelf geen idee hoe dat werkt, maar de webknerd is bijna terug van vakantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:44 schreef ivo-de-piefo het volgende:
niet een keer handig om de naam van gamesdiscount naar outlawz te veranderen ofzo? .. je shop heet toch echt outlawz.
ik ook (maar dan met kerst), ik heb ze 2 keer gemaild: de eerste keer kreeg ik een reactie, van 'het wordt later' en de laatste keer geen reactie. Stijl-loos ! en ook niet reageren op hun forumpie: http://entity.soulonline.nl/index.php?page=forum_topic&CID=424&p=lastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef KaMo het volgende:
Hehe
Ik heb afgelopen jaar voor sinterklaas een entity halfjaars abonnement gekregen, nog niks ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |