de nieuwe site is gemaakt op een andere server, verhuisbericht moet nog de deur uit... zelf geen idee hoe dat werkt, maar de webknerd is bijna terug van vakantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:44 schreef ivo-de-piefo het volgende:
niet een keer handig om de naam van gamesdiscount naar outlawz te veranderen ofzo? .. je shop heet toch echt outlawz.
ik ook (maar dan met kerst), ik heb ze 2 keer gemaild: de eerste keer kreeg ik een reactie, van 'het wordt later' en de laatste keer geen reactie. Stijl-loos ! en ook niet reageren op hun forumpie: http://entity.soulonline.nl/index.php?page=forum_topic&CID=424&p=lastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef KaMo het volgende:
Hehe
Ik heb afgelopen jaar voor sinterklaas een entity halfjaars abonnement gekregen, nog niks ontvangen
hij wil wel denk ik:quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef Rechterbal het volgende:
Ik wil iemand in de bek schijten
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden wasquote:Op zondag 2 september 2007 14:20 schreef floydvisser het volgende:
idd een dope park! geen idee waar precies, maar ja als ie af is zal dat wel bekent gemaakt worden!
wanneer gaan we?
ja ik dus ookquote:Op maandag 3 september 2007 14:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik wou ook graag naar oerend hard
en bijna iedereen die ik ken heeft het gemist
Ajo, dat is misschien ook haalbaar voor mijquote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden was![]()
Veranderen naar een Antwerp-meeting dan maar?
yepquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:16 schreef Goofup het volgende:
Hoorde ik goed dat er op die wallride bij Willemsplein bluntslides gedaan werden?

lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden was![]()
Veranderen naar een Antwerp-meeting dan maar?
iedereen is welkom, behalve jij..quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ajo, dat is misschien ook haalbaar voor mij
Of is het geen algemene meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |