Jupsquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:42 schreef Goofup het volgende:
Was dat met zo'n blauwe Red-Bull vertramp?
In wat ben je geinteresseerd? Jas of de schoenen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:13 schreef thaWarhead het volgende:
Wat is te weinig? Op zich ben ik wel geinteresseerd, maar heb sowieso deze maand niet heel veel geld.
* Goofup steekt vinger opquote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
ff animo checken, wie is er down met een dagje rollen in het stadspark van Antwerpen?
Jups helemaal correctemundoquote:Op woensdag 5 september 2007 02:04 schreef luciferist het volgende:
btw andy macdonald deed die ook niet aan extreem pogodingusen?
ja, ik onthoud de raarste dingen...![]()
Mits goede datum en goedgezinde ouders, ik!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
ff animo checken, wie is er down met een dagje rollen in het stadspark van Antwerpen?
Achja, ik wil die Wii, nietveel kans, maar elke kans is een kansquote:Op donderdag 6 september 2007 08:25 schreef Goofup het volgende:
lekker verwarrend die avatars van jullie, Conekiller en KaMo
das niet zo'n slecht plan idd. Moet t dus wel op een doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:17 schreef thaWarhead het volgende:
Gebruik je OV tot de grens, dan betaal je 10 euro voor een retourtje, dat is nog wel te doen toch?
ja idd, maar dan zit ik met het probleem dat ik bv school moet skippen,quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef ikJur het volgende:
[..]
das niet zo'n slecht plan idd. Moet t dus wel op een doordeweekse dag.
het is ook gewoon tof om met zoveel lui over straat te knallen ^^quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:29 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Beetje zinloos IMO, ik dacht dat WITS altijd was om spots te behouden of meer respect van het stadsbestuur te eisen. Volgens mij is R'Dam een van de meest skatevriendelijke steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |