* HenkBenzinetank , al kan hij niet echt skatenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
ff animo checken, wie is er down met een dagje rollen in het stadspark van Antwerpen?
yo dan.quote:Op zondag 9 september 2007 01:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
* HenkBenzinetank , al kan hij niet echt skaten
hehe stufi tijdquote:Op zondag 9 september 2007 01:59 schreef thaWarhead het volgende:
Ach, ik ben ook geen ster, ga vooral proberen wat tranny te skaten, niet heel veel ervaring mee maar eens kijken wat ik er van bak. Wel na de 24e pas graag want ik ben nu te blut voor nieuwe wielen.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:49 schreef luciferist het volgende:
ik wil skaten
ik zag vandaag een neger met een plankje, 4 spijkers en 4 tomatenpuree blikjes, en hij keek zo blij
wou bijna mijn motor er tegen ruilen -_-'
jep, Ikjur woont in Dchem btw. kaartje naar arnhem kost mij 6 euro ofzo, das nog wel te doenquote:Op maandag 10 september 2007 08:54 schreef Goofup het volgende:
Luciferist, jij was toch ook vaak in de buurt van Arnhem? Dan kan je wel meeliften. (En anderen in de buurt van Arnhem).
Ik kan alleen als we in het weekend gaan.
met de trein + ov is het maar 12 hoorquote:Op maandag 10 september 2007 09:07 schreef thaWarhead het volgende:
Rij je ook langs Utrecht, want ik ga echt geen 30 euro betalen om in Antwerpen komen.
je kan eenmalig een gratis kaartje aanmaken voor synthus treinen www.ervaarhetov.nlquote:Op maandag 10 september 2007 13:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
jep, Ikjur woont in Dchem btw. kaartje naar arnhem kost mij 6 euro ofzo, das nog wel te doen
Ben een paar wekebn geleden geupgrade naar:quote:
kan ik niet. Black sun empire in de goudvishal ^^quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef thaWarhead het volgende:
Laten we een datum voor Antwerpen prikken. Laatste weekend van september (29/30)?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
kan ik niet. Black sun empire in de goudvishal ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |