Met onze vrijwel onbegrensde dank aan HiDiHoquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
optie 2
deze downloaden(rechter knop, doel opslaan als), hernoemen(F2) naar nogoogleads.reg en uitvoeren
Ohhhh hier gewoon wel!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zondag?? In my neighbourhood?? Neuh... zelfs het dekbed hangt op zondag niet uit m'n raam
Misschien moet je je even wat minder druk maken en eens wat meer in diverse topics posten, zoals dat de bedoeling is, zodat de COS niet verbaggerd wordt met allerlei off-topic BS.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
prima maar ik zit hier niet om door een infantiel stel volwassenen voor rotte vis uitgemaakt te worden. En als jij om avatars verwisseln dubbel ligt ............nou ja bekijk het lekker
Optie 1 did it for mequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef Leandra het volgende:
En wat u verder off-topic kwijt wilt![]()
Overigens: mocht u erg last hebben van Peugeot en vooral haar reclame... dan staat hier de tip om die uit te zetten zodat u weer op normale snelheid kunt FOK!ken:
[..]
Met onze vrijwel onbegrensde dank aan HiDiHo![]()
je kan het !!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef petraa het volgende:
dilemma, dilemma, ik wil naar het zomerterras hier!!! Maar kid heeft nog steeds straf, kan haar niet alleen thuis laten, want ik weet zeker dat ze dan vlucht, maar ik wil zooooooo graag en zij wil ook zoooooooooo graag! Dus ik hoor me poot stijf te houden!
ho, sorry wou reageren maar klikte te snelquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
prima maar ik zit hier niet om door een infantiel stel volwassenen voor rotte vis uitgemaakt te worden. En als jij om avatars verwisseln dubbel ligt ............nou ja bekijk het lekker
ja ging iets niet helemaal goed volgens mij!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
ho, sorry wou reageren maar klikte te snel
Die knop naast je quoteknop, is de editknop... daarmee kun je je eigen berichten aanpassenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
ho, sorry wou reageren maar klikte te snel
Misschien is avatars verwisselen enorm oldscool voor jou als ervaren poster.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
De heer en mevrouw Hsyterica zijn verre van old-school, dus ik ga er vanuit dat de verwarring ze het meest geïrriteerd heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien is avatars verwisselen enorm oldscool voor jou als ervaren poster.
Maar voor mij was ie nieuw en ik had het niet meer.
okquote:
Ja wist het wel maar drukte op de verkeerde in de gauwigheidquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die knop naast je quoteknop, is de editknop... daarmee kun je je eigen berichten aanpassen
Deze dus: [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Ik was gister trouwens bij BCC, me printer was kaduuk en moest een nieuwe hebben. Komt de verkoper naar me toe en vraagt kan ik u helpen, dus ik zeg ja ik moet een printer hebben en wel een beetje snelle. Zegt hij tja ik kan sneller gaan praten!!!! ik![]()
![]()
ik stamelde nee dat bedoel ik niet,. hij moet snel printen
. De man lag ff in een deuk toen!
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De heer en mevrouw Hsyterica zijn verre van old-school, dus ik ga er vanuit dat de verwarring ze het meest geïrriteerd heeft.
Ik, gek? No wayquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisava![]()
Ja iig sneller dan ik had, als ik administratie moest doen, was ik eerder klaar dan de printer das verry frustiequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Heeft ie je snel een supersnelle printer verkocht??![]()
Je doet je naam wel eer aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
hier laat ik het verder bij
Hooguit beetje koppig....quote:
wat jij infantiel vind, vind jij infantiel, enz.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
Zit ik verplicht in de SC omdat ik niet offtopic wil gaan in de COS, mis ik weer een relquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
wat jij infantiel vind, vind jij infantiel, enz.![]()
Jullie speelden gisteren even voor Corrie van Gorp in een act van André van Duin en deden dat met jullie verontwaardiging briljant.![]()
Het mocht niet, inderdaad... en tegelijkertijd was het verfrissend iemand te lezen die haar oprechte mening gaf naast het gebruikelijke OKO gedoe dat je ook vaak in de COS ziet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Toch niet... Neeeeeee, niet die, ik smeek je, ik ben geen borderline!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens een psych raadplegen![]()
Nou, da's de eerste stap op de weg naar... ja, naar wat... wederzijdse acceptatie? Ja, datquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hooguit beetje koppig....![]()
Maar zeker niet gek....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, da's de eerste stap op de weg naar... ja, naar wat... wederzijdse acceptatie? Ja, dat![]()
Je had het er al net even iets eerder bij moeten laten, er in de vorige SC op terugkomen is vragen om reacties.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het sloeg om naar hilarisch toen de fam. Hysterica wegging en Beequeen voor het gemak ook nog maar even aangepakt werd.... Beetje jammer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Py het volgende:
Kleinzusje was wel erg grof hoor. Tis dat ik al een tijd lurk in de cossen en de users een beetje ken al, anders wist ik niet wat er gebeurde. Gelukkig sloeg het snel om naar hilarisch.
Ik moest Petraa toch even plagen. Gisteren had de Dennis fan mijn avatar ingepikt, toen moest ik toch wat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
Disana!!! Meid, ik had je bijna niet herkend!
Beequeen pakt zelf ook wel eens mensen aan op manieren die ook niet helemaal kunnen in de COS, en ook vaak over hun posting stijl of mening. Dus ik denk dat dat nog wel binnen het plaatje viel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het sloeg om naar hilarisch toen de fam. Hysterica wegging en Beequeen voor het gemak ook nog maar even aangepakt werd.... Beetje jammer.
Beetje jammer, dat dingen niet gewoon fatsoenlijk en volwassen gezegd kunnen worden. Amanda-stylo....... tsja..... lost het ooit iets op?
Toen ik doorhad dat jij het was welquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest Petraa toch even plagen. Gisteren had de Dennis fan mijn avatar ingepikt, toen moest ik toch wat.
Maarreh... je hebt me toch wel gelezen he?
Die is leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik doorhad dat jij het was wel
Ik heb overigens ooit een "Meid, ik had je niet herkend" blogje gepost....
Hier: Heaven..
Duurde ff.... moest wel heel lang zoeken voor ik m gevonden had
Het gaat mij meer om dat ordinaire gescheld tegen Erica, zonder enige aanleiding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen pakt zelf ook wel eens mensen aan op manieren die ook niet helemaal kunnen in de COS, en ook vaak over hun posting stijl of mening. Dus ik denk dat dat nog wel binnen het plaatje viel.
Deze is ook leuk trouwens: Logisch toch?!quote:
Het scheelt dat het zondag is. Dan is de villa saai en dus laten de meeste mensen het afweten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
Voor zo'n tijd modloos vallen de drama's in de COS (en SC) nog reuze mee
Vlam in de pan... Alweerquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ach... en net als je ergens wat over zegt dan gebeurt het natuurlijk...
EN?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb een tweetal mooie plantebakken voor me raam staan... Echt gaaf en ik heb mezelf voorgenomen om ze water te geven
Ga wel ff lezen.. (terug) zuchtquote:
Oeh damn, goed dat je het zegt.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb een tweetal mooie plantebakken voor me raam staan... Echt gaaf en ik heb mezelf voorgenomen om ze water te geven
Heb het edit-knoje gebruikt op de 1e pag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh damn, goed dat je het zegt.....
* Leandra is ff de planten water geven![]()
Gruwelijk snel door de cos gegaanquote:
Even naar je pmbox gaan, en de instellingen aanpassen, het envelopje boven aan de pagina.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond!
vraagje. weet iemand hoe laat het is? nee, misschien wel dommer: hoe zet ik m'n status zo dat ik pm aan heb en dus post kan ontvanguh?
Oh eigenlijk was het de SC 's waar ik door ging (foutje) maar ook niks byzonders daar ... Stomme meningsverschillenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef Py het volgende:
[..]
Heb het edit-knoje gebruikt op de 1e pag.![]()
LOLquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
Wedden dat Leandra mij over 3 posts een tip gaat geven![]()
Zoals ik hier met je post uit de COS gedaan hebquote:
Die kende ik, maar is ook leuk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is ook leuk trouwens: Logisch toch?!
Het zijn overigens zo ongeveer de enige moppen die ik geblogd heb...
Helemaal bovenin dit scherm staat een rijtje in een zwart/grijze regel:quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond!
vraagje. weet iemand hoe laat het is? nee, misschien wel dommer: hoe zet ik m'n status zo dat ik pm aan heb en dus post kan ontvanguh?
Okay..... we gaan er ff voor zitten, ben je nuchter??quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond!
cheers!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Even naar je pmbox gaan, en de instellingen aanpassen, het envelopje boven aan de pagina.
Ik reageerde op je vorige woordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om dat ordinaire gescheld tegen Erica, zonder enige aanleiding.
Omdat het iemands mening is......
En het is gewoon flauw om BQ te pakken terwijl ze er niet is.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal bovenin dit scherm staat een rijtje in een zwart/grijze regel:
| frontpage | sport | games | forum | weblog | fotoboek | chat | dev | (1)
Dat laatste dingetje (1) is eigenlijk een envelopje: klik daar eens op|
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS wordt meer dan genoeg verbaggerd door mensen die denken dat FOK! alleen uit de COS bestaat, dus afgezien van het feit dat ik het idd not done vindt om het (in de COS) te doen, kan ik me wel voorstellen dat dat af en toe gebeurt.
Voor de duidelijkheid: dit is dus geen goedkeuring mijnerzijds voor wat er gebeurd is, verder denk ik dat dit (en ander off-topic gelul) hier niet thuishoort, maar in de SC: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
right, senks!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal bovenin dit scherm staat een rijtje in een zwart/grijze regel:
| frontpage | sport | games | forum | weblog | fotoboek | chat | dev | (1)
Dat laatste dingetje (1) is eigenlijk een envelopje: klik daar eens op|
Heul nietquote:
Kut de aanpassing was te laat ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik ga even het hondje uitlaten![]()
hoiquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay..... we gaan er ff voor zitten, ben je nuchter??
Tuurlijk kom ik terug... Als ik niet verdwaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
Kut de aanpassing was te laat ...
Kom je wel terug .. Ik mag je graaag![]()
Ken hetquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
ja, nuchter. van plan ook ff een tijdje te blijven. sinds ik hier durf te schrijven ben ik een flinke zuiper geworden, te laat naar bed ook. de manier van avondvulling zoals hier op fok, maakt het erg verleidelijk om een doos wijn in een week weg te kachelen.
Je pm doet het nog steeds nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
ja, nuchter. van plan ook ff een tijdje te blijven. sinds ik hier durf te schrijven ben ik een flinke zuiper geworden, te laat naar bed ook. de manier van avondvulling zoals hier op fok, maakt het erg verleidelijk om een doos wijn in een week weg te kachelen.
Mooi, klik dan even op het envelopje in mijn vorige post (die gaat direct naar de PM instellingen) en zet je PM dan even op "Berichten van iedereen kunnen ontvangen" en klik daarna op "opslaan"quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
Ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS wordt meer dan genoeg verbaggerd door mensen die denken dat FOK! alleen uit de COS bestaat, dus afgezien van het feit dat ik het idd not done vindt om het (in de COS) te doen, kan ik me wel voorstellen dat dat af en toe gebeurt.
okay, dat ging vlotjes. kun je me even uitschelden dmv pm, dan kijk ik of het werkt. vriendelijk sanxquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
Okay WJ, helemaal bovenin de FOK! pagina staat een envelopje: [[url=http://i.fok.nl/pm_media/swtb_no_pm.png]afbeelding][/url]
Klik op dat envelopje, ga vervolgens naar "instellingen" en klik op het rondje boven "Berichten van iedereen kunnen ontvangen" en vervolgens onderaan die pagina op "opslaan"
Dus nu ben je een jongetje geworden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb een doos gekregen met een tuitje (5 liter Wijn) Ohhhwiwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiweeeeeeeeeeeee
Julie zitten zeker deze nacht met me opgescheept
Als het zo is let it bequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu ben je een jongetje geworden?
hard gewerkt, dus niet helemaal helder
Donequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dat ging vlotjes. kun je me even uitschelden dmv pm, dan kijk ik of het werkt. vriendelijk sanx
Wijntjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als dat zo blijft klaag ik jullie aan
haha, ik sla ff over, vanavond voor 12 op m'n bed. zo moe ben ik sinds de landbouwschool niet geweest..quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Nou... de beer is los... WJ kan PM'en........ typ u suf dames
Ook goed ik ga ff losquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik sla ff over, vanavond voor 12 op m'n bed. zo moe ben ik sinds de landbouwschool niet geweest..
haha, ik ben een huisvrouw van 200 kilo met acne en lesbisch ...come to mamaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Nou... de beer is los... WJ kan PM'en........ typ u suf dames
Fuck, heb ik net die Google ads geblokt (ook in PM trouwensquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
Omg die banner......... Zechsal, nieuw REVELUTIONAIR product.![]()
Sorry, ik val niet op vrouwenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik ben een huisvrouw van 200 kilo met acne en lesbisch ...come to mama![]()
Zullen we stiekum vieze plaatjes plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Lobasca het volgende:
Wanneer komen de mods terug?
muziek?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we stiekum vieze plaatjes plaatsen![]()
Oei vieze plaatjes muziekquote:
Is dat zo'n doos met een kraantje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Wat een ruk zooi die wijn uit een doos. Er lag meer op de vloer dan in me glas![]()
Je hebt natuurlijk 'vies' en 'vies'....quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we stiekum vieze plaatjes plaatsen![]()
Zitten alleen kerels van die leeftijd hier...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8S227FFNwl8
voor de dames van rond de 60..
Hahahahahhaaa Je weet dat mijn duim is geruimdquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk 'vies' en 'vies'....
[afbeelding]
Oorzaak?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja klopt.. en er lag meer op de vloerquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat zo'n doos met een kraantje?
haha, op je rug binden en tuinslang boveninquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Wat een ruk zooi die wijn uit een doos. Er lag meer op de vloer dan in me glas![]()
Hoe dat zo, had ie MKZ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahhaaa Je weet dat mijn duim is geruimd![]()
Meer dan 5 liter?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt.. en er lag meer op de vloer![]()
Blijft een stukquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8S227FFNwl8
voor de dames van rond de 60..
whatthefuck, is dit echt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is een photoshop werkje (niet van mij), dus maak je geen zorgen, we kunnen het niet krijgenquote:
Nee denk dat de foto een groot penis gehalte hadquote:
Ik trap ook overal in....quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een photoshop werkje (niet van mij), dus maak je geen zorgen, we kunnen het niet krijgen![]()
5 liter maar ik geef het niet op hoorquote:
Avondquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
watskeburt?moet ik erg ver terug lezen om te snappen wat er aan de hand is? iemadn anders ff een linkje voor de samenvatting
![]()
alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Kijk, dat krijg je als een doos met een tuitje aanschaft...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee denk dat de foto een groot penis gehalte had![]()
Wel slim. Moest ie over de knie?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Damn... die fucking irritante, bijdehante kutpuber ook....
Ik klik op die Youtube link van WJ en ik zie dat ik "ingelogd" ben op Youtube... en ik heb helemaal geen Youtube account dus dat is de account van die kutpuber (klopt ook wel qua nickname)
Bekijk ik zijn accountgegevens, staat er dat ie 26 is![]()
Volgens mij heeft dat etterbakje gewoon 10 jaar bij z'n geboortejaar opgeteld, heeft ie nooit probs dat ie 18+ filmpjes niet kan bekijken
Goed zo, geef dat pak een lesje!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
5 liter maar ik geef het niet op hoor![]()
haha, meen je dat, ik weet zelf niet eens hoe ik daar moet komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Damn... die fucking irritante, bijdehante kutpuber ook....
Ik klik op die Youtube link van WJ en ik zie dat ik "ingelogd" ben op Youtube... en ik heb helemaal geen Youtube account dus dat is de account van die kutpuber (klopt ook wel qua nickname)
Bekijk ik zijn accountgegevens, staat er dat ie 26 is![]()
Volgens mij heeft dat etterbakje gewoon 10 jaar bij z'n geboortejaar opgeteld, heeft ie nooit probs dat ie 18+ filmpjes niet kan bekijken
Whahahhahaaaaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat krijg je als een doos met een tuitje aanschaft...
Ze hheft het over haar zoon ouwe...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, meen je dat, ik weet zelf niet eens hoe ik daar moet komen. ben net 40 geweest, dus zou 18+ mogen kijken...haha erg grappig maar hoe kan dat nou?
Buurvrouwquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
watskeburt?moet ik erg ver terug lezen om te snappen wat er aan de hand is? iemadn anders ff een linkje voor de samenvatting
![]()
alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van makenquote:
Kun je het eraf schroeven... dat je weer gewoon een doos hebt... of ga je eerst nog experimenteren met boogjes piesen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahhahaaaa![]()
Shit Disana ik lig in een deuk
Ach en weet je, er zit niet zoveel bijzonders achter die 18+.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van maken
haha, ik had net yotube geopend, dus dacht dat ik iets ge-copy-past had. valt alweer mee dan. voor hetzelfde geld had ik m'n pensioencorrespondentie naar jou gemailtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hheft het over haar zoon ouwe...
Ik er zeker NIET me experimenterenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je het eraf schroeven... dat je weer gewoon een doos hebt... of ga je eerst nog experimenteren met boogjes piesen?
Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik er zeker NIET me experimenteren![]()
Ik dweil wel![]()
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van maken
Dus die YouTube mail heb ik van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik had net yotube geopend, dus dacht dat ik iets ge-copy-past had. valt alweer mee dan. voor hetzelfde geld had ik m'n pensioencorrespondentie naar jou gemailt![]()
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach en weet je, er zit niet zoveel bijzonders achter die 18+.
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beter
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
Ik weet niet aan wie jij foto's gestuurd hebt, maar niet aan mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijn![]()
en KZ gaat ook lekker zie ik...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buurvrouw
COS relletje gisteravond, werd (vooral achteraf) meer drama dan het waard was.
Ik realiseer me dat nu ook pas tijdens dit gesprek... en dan te bedenken dat ik nog maar een kwartiertje weet dat hij een Youtube account heeft... laat staan van die leeftijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.
Dat dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en KZ gaat ook lekker zie ik...![]()
Zal ik maar weg gaan ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik maar weg gaan ofzoIk snap je weer es niet en wat is viersteren?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
misschien is het wel alleen een plastuitje...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.
In dat geval schenk ik ff bijquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.
Neem een wijntjequote:
Oh, hoe teleurstellendquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien is het wel alleen een plastuitje...![]()
Niet aan beginnen dus je blijft dwijlenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.quote:
goed ideequote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.![]()
![]()
net als de blijde doos van prénatal trouwens die je krijgt ná je bevalling.... van bevallen krijg je heul geen blije doos...
Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Veulen het volgende:
Wat een tamme boel hier in vergelijking met gisteren.
Blijde doos... wat een grappenmakers daar bij Prénatal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.![]()
![]()
net als de blijde doos van prénatal trouwens die je krijgt ná je bevalling.... van bevallen krijg je heul geen blije doos...
lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Veulen het volgende:
Wat een tamme boel hier in vergelijking met gisteren.
Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzo![]()
Om de beurt een zin?? Een afmaaklimerick maken??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidiho is geen vrouw tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?![]()
Gert is kwijt volgens mij hoor...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.
Kan wel een liedje zingen voor je.
Maar je hebt kans dat gert dan komt dreigen het topic te slotten.
Tegen de tijd dat Gert het topic op slot komt gooien heeft het al een auto-lockquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.
Kan wel een liedje zingen voor je.
Maar je hebt kans dat gert dan komt dreigen het topic te slotten.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?![]()
Jawelquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hidiho is geen vrouw toch [afbeelding]
plenty.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er poste een man in de SC....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de beurt een zin?? Een afmaaklimerick maken??
nee, maar die zag ik niet zonet. da's ook een echte kerel met rughaar en prostaatproblemen net alsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg ik eindelijk me eigen relquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
JawelHiDi staat voor Heidi, en Ho vul je zelf maar in.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
JawelHiDi staat voor Heidi, en Ho vul je zelf maar in.
Zover was ik ook al, maar dan.quote:
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.quote:
is dat niet lastig typen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right, ik lig aan de long-hartmachine![]()
schielijk met de dames meequote:
Ik zit te peinzen over een limmerikquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.
Oeh, gaat lekker hier, ik mis het woord "infantiel" nog.... dat lijkt het sleutelwoord van dit weekend te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.
en vroeg je waaromquote:
Ik was misleid door de blonde lokken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg! Dit
[afbeelding]
is 'r samen met Peter, en nee, dat is niet Peter6000 maar Geitenpeter.
Ik heet Heidiquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right, ik lig aan de long-hartmachine![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en vroeg je waarom
dan zei hij heel dom
de cos voelt gewoon niet oké
Hier neem een bakkie van mij.quote:
En 'volwassen' heb ik ook langs zien komen. 'Oubollig' en 'strontvervelend' volgens mij niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, gaat lekker hier, ik mis het woord "infantiel" nog.... dat lijkt het sleutelwoord van dit weekend te zijn
Ah, mooi... dat schept mogelijkhedenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En 'volwassen' heb ik ook langs zien komen. 'Oubollig' en 'strontvervelend' volgens mij niet.
Haren overeind staat mij echt goed!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier neem een bakkie van mij.
*Geeft Lobasca een kop koffie waar d'r haren recht van overeind gaan staan*
Ik vind je ook heel lief en je schrijft altijd zulke mooie OP'squote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch een leuke om mee te beginnen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
ff compleet maken dan maar:
Er poste een man in de SC....
schielijk met de dames mee
en vroeg je waarom
dan zei hij heel dom
de cos voelt gewoon niet oké
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er poste een man in de SC....
hij was zo charmant, knap en ook gay
met ene mevrouw die best lijkt op jou
wil hij wel een keer in de badmintonnen in de kauwgomstee..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!![]()
Als je nou gewoon een jurkje aandoet en vraagt of iemand je nagels doet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!![]()
En jíj wou een rel? Nu word ik pas echt boos hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind je ook heel lief en je schrijft altijd zulke mooie OP's
En dan vergeet ik nog bijna die handige updates van je![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Een dame op FOK wel es te veel ja
Het leek wel es op een akela
maar Fokkers gaan om
en vraag niet waarom
Maar Leandra is gewoon OK JA
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En jíj wou een rel? Nu word ik pas echt boos hoor [afbeelding]
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een jurkje aandoet en vraagt of iemand je nagels doet...
[afbeelding]
kan nooit zo vies zijn als overloopdiarree, dus kom maar op...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?
Meteen rood?quote:
haha, klinkt enorm spannendquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan nooit zo vies zijn als overloopdiarree, dus kom maar op...![]()
Zo erg is het toch ook weer niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
Disana is een fokker
En d'r rokje gaat steeds korter
Ze wil het niet zien
Maar desnoods bovendien.
De heren zijn vaker vertrokker
De buuv offert zich al op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?
Zeg muis zie je al roze olifanten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
Niemand die het ziet?? In dat geval....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is toch niemand die het ziet <knijpt Leandra>
jezus, had het echt gehad met de drank, toch nog effe een nu 'n restant weisswein van gisteren ingetapt. ben tross op mezelf, gaat goed. ipv peugeotreclame 'n linkje naar de brijderstichting??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Zo... geïnspireerd door alle wijnbabbels zelf ook maar een fles rosé opengetrokken...
Cashewnootjes erbij![]()
Ik zit te broeden op een veulen limmerikquote:
O?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zwoel![]()
na die nagels voor mij ff geen cashew-nootjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Zo... geïnspireerd door alle wijnbabbels zelf ook maar een fles rosé opengetrokken...
Cashewnootjes erbij![]()
Gasp... Gurgle... Eeew! Was de tomatensap op? Dan had ik tenminste een topic report kunnen sturen over ernstig bloedvergieten in modverlaten DGK SC.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand die het ziet?? In dat geval....
* gooit haar glas rosé over Disana heen...![]()
http://us4all.50webs.com/smilies/dieren/olif001.gifquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Ik zit te broeden op een veulen limmerik![]()
Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Nope, ze zijn allemaal kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gasp... Gurgle... Eeew! Was de tomatensap op? Dan had ik tenminste een topic report kunnen sturen over ernstig bloedvergieten in modverlaten DGK SC.
Is om de hoek bij jou.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, had het echt gehad met de drank, toch nog effe een nu 'n restant weisswein van gisteren ingetapt. ben tross op mezelf, gaat goed. ipv peugeotreclame 'n linkje naar de brijderstichting??
Ik heb vanmiddag 2 topic reports verstuurd: geen mod komen opdagenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.
Zie mijn berichtje aan Prospera... het is louter een test.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hè![]()
Misschien moet er maar een (nieuw)modje komen die er iets vaker isquote:
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg muis zie je al roze olifanten?
[afbeelding]
lekkertjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=lX_FuChIY_M
liedjuh
Suggesties??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet er maar een (nieuw)modje komen die er iets vaker is![]()
Volgens mij toch een slokje teveelquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....![]()
Mooi! Heeeeel vies plaatje:quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 topic reports verstuurd: geen mod komen opdagen![]()
nooit geweten.quote:
Ook alleen maar nadat je op de link in de quote in mijn post geklikt hadquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij toch een slokje teveel![]()
ik krijg You must supply a local referer to get URL '/smilies/dieren/olif001.gif' from this server.
Verkiezingenquote:
Hmmz... welk stuk zou ik er het eerst afbijten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi! Heeeeel vies plaatje:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook alleen maar nadat je op de link in de quote in mijn post geklikt had![]()
Mijn duim was minder ergquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi! Heeeeel vies plaatje:
[afbeelding]
Het is ook een linkjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....![]()
Dat doen ze tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'fuck the mods' stond vroegert in m'n studentenhuisje op de muur gekalkt
Ohjeequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
Ik heb vandaag maar 1x in de COS gepost. Gaat het wel goed met mij.
1 Minuut te vroeg: maar nu echt,quote:
sterker nog, ik heb al 2 dgn de streams niet aan. is het dan toch gezellig hier?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ken je deze nog niet;
http://www.youtube.com/watch?v=5yf91Ma5gbc
Gefeliciteerd Souryquote:
Ik ook maar 1 xquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
Gefelicitaart!quote:
Ben je boos omdat ik een s teveel in je naam had gezet gisterenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn berichtje aan Prospera... het is louter een test.
Sjesusquote:
Nee, het is hier waardeloos, echt niks, volkomen ruk... maar ja, de streams zijn inderdaad nog ergerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb al 2 dgn de streams niet aan. is het dan toch gezellig hier?
Ja maar dat zijn de totaalstats, dus niet die van alleen juli.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook maar 1 x
En ik kwam op de nieuwe stats al helemaal niet voor![]()
![]()
Nee joh. Ik had het over een goede reden bedenken om een TR te sturen zodat we kunnen zien of er überhaupt nog wel mods in leven zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ben je boos omdat ik een s teveel in je naam had gezet gisteren![]()
staat daar nou echt doos op het end...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
Voor Soury !
http://nl.youtube.com/watch?v=97V8DcbDOOs
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
staat daar nou echt doos op het end...![]()
![]()
![]()
geen disco, wel lekker....quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Iemand nog een lekker disconummer voor me uit de 80's?
Ik zit even naar ene stat te kijken:quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook maar 1 x
En ik kwam op de nieuwe stats al helemaal niet voor![]()
![]()
001. 26109 beequeenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
De nummers 1, 5, 6 en 7 zijn de prominente eenheidspostertjes die de kwaliteit en diversiteit van de COS naar beneden halen.
Volgens mij iets ouder, maar ach: http://www.youtube.com/watch?v=4Vbm5UwFQy4quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
jawohlquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |