Gert is kwijt volgens mij hoor...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.
Kan wel een liedje zingen voor je.
Maar je hebt kans dat gert dan komt dreigen het topic te slotten.
Tegen de tijd dat Gert het topic op slot komt gooien heeft het al een auto-lockquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.
Kan wel een liedje zingen voor je.
Maar je hebt kans dat gert dan komt dreigen het topic te slotten.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?![]()
Jawelquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hidiho is geen vrouw toch [afbeelding]
plenty.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzo![]()
Er poste een man in de SC....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de beurt een zin?? Een afmaaklimerick maken??
nee, maar die zag ik niet zonet. da's ook een echte kerel met rughaar en prostaatproblemen net alsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hidiho is geen vrouw toch [afbeelding]
Krijg ik eindelijk me eigen relquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
JawelHiDi staat voor Heidi, en Ho vul je zelf maar in.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
JawelHiDi staat voor Heidi, en Ho vul je zelf maar in.
Zover was ik ook al, maar dan.quote:
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.quote:
is dat niet lastig typen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right, ik lig aan de long-hartmachine![]()
schielijk met de dames meequote:
Ik zit te peinzen over een limmerikquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.
Oeh, gaat lekker hier, ik mis het woord "infantiel" nog.... dat lijkt het sleutelwoord van dit weekend te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.
en vroeg je waaromquote:
Ik was misleid door de blonde lokken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg! Dit
[afbeelding]
is 'r samen met Peter, en nee, dat is niet Peter6000 maar Geitenpeter.
Ik heet Heidiquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right, ik lig aan de long-hartmachine![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |