en KZ gaat ook lekker zie ik...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buurvrouw
COS relletje gisteravond, werd (vooral achteraf) meer drama dan het waard was.

Ik realiseer me dat nu ook pas tijdens dit gesprek... en dan te bedenken dat ik nog maar een kwartiertje weet dat hij een Youtube account heeft... laat staan van die leeftijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.

Dat dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en KZ gaat ook lekker zie ik...![]()

Zal ik maar weg gaan ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?

Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik maar weg gaan ofzoIk snap je weer es niet en wat is viersteren?

quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?

misschien is het wel alleen een plastuitje...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.

In dat geval schenk ik ff bijquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.

Neem een wijntjequote:

Oh, hoe teleurstellendquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien is het wel alleen een plastuitje...![]()

Niet aan beginnen dus je blijft dwijlenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]

door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.quote:

goed ideequote:

quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.![]()
![]()
net als de blijde doos van prénatal trouwens die je krijgt ná je bevalling.... van bevallen krijg je heul geen blije doos...

Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Veulen het volgende:
Wat een tamme boel hier in vergelijking met gisteren.

Blijde doos... wat een grappenmakers daar bij Prénatal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou schuld kan ik nu nooit meer onbevangen van die lekkere hemaslobberwijndozen- met- tuit kopen en leeg drinken.![]()
![]()
net als de blijde doos van prénatal trouwens die je krijgt ná je bevalling.... van bevallen krijg je heul geen blije doos...

lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Veulen het volgende:
Wat een tamme boel hier in vergelijking met gisteren.

Neeh in dat soort dingen ben ik niet zo goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzo![]()

Om de beurt een zin?? Een afmaaklimerick maken??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom er maar in!!!!Heb je geen leuke limmerik ofzo![]()

Hidiho is geen vrouw tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
lijkt wel een theekransje(maar dan met alcohol), allemaal vrouwen op deze stud na?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |