Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik er zeker NIET me experimenteren![]()
Ik dweil wel![]()
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van maken
Dus die YouTube mail heb ik van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik had net yotube geopend, dus dacht dat ik iets ge-copy-past had. valt alweer mee dan. voor hetzelfde geld had ik m'n pensioencorrespondentie naar jou gemailt![]()
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach en weet je, er zit niet zoveel bijzonders achter die 18+.
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beter
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
Ik weet niet aan wie jij foto's gestuurd hebt, maar niet aan mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijn![]()
en KZ gaat ook lekker zie ik...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buurvrouw
COS relletje gisteravond, werd (vooral achteraf) meer drama dan het waard was.
Ik realiseer me dat nu ook pas tijdens dit gesprek... en dan te bedenken dat ik nog maar een kwartiertje weet dat hij een Youtube account heeft... laat staan van die leeftijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.
Dat dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en KZ gaat ook lekker zie ik...![]()
Zal ik maar weg gaan ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik maar weg gaan ofzoIk snap je weer es niet en wat is viersteren?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
misschien is het wel alleen een plastuitje...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.
In dat geval schenk ik ff bijquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, jij blijft. Kijk, jij hebt ineens een doos met een tuitje. Ik heb alleen een doos, en volgens mij Leandra, Lobasca, en weet ik welke andere vrouwen ook.
Dus, als je nou toch een tuitje hebt (gelukkig afschroefbaar), dan kun je ons vertellen hoe het voelt.
Neem een wijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |