Ik trap ook overal in....quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een photoshop werkje (niet van mij), dus maak je geen zorgen, we kunnen het niet krijgen![]()
5 liter maar ik geef het niet op hoorquote:
Avondquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
watskeburt?moet ik erg ver terug lezen om te snappen wat er aan de hand is? iemadn anders ff een linkje voor de samenvatting
![]()
alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Kijk, dat krijg je als een doos met een tuitje aanschaft...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee denk dat de foto een groot penis gehalte had![]()
Wel slim. Moest ie over de knie?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Damn... die fucking irritante, bijdehante kutpuber ook....
Ik klik op die Youtube link van WJ en ik zie dat ik "ingelogd" ben op Youtube... en ik heb helemaal geen Youtube account dus dat is de account van die kutpuber (klopt ook wel qua nickname)
Bekijk ik zijn accountgegevens, staat er dat ie 26 is![]()
Volgens mij heeft dat etterbakje gewoon 10 jaar bij z'n geboortejaar opgeteld, heeft ie nooit probs dat ie 18+ filmpjes niet kan bekijken
Goed zo, geef dat pak een lesje!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
5 liter maar ik geef het niet op hoor![]()
haha, meen je dat, ik weet zelf niet eens hoe ik daar moet komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
Damn... die fucking irritante, bijdehante kutpuber ook....
Ik klik op die Youtube link van WJ en ik zie dat ik "ingelogd" ben op Youtube... en ik heb helemaal geen Youtube account dus dat is de account van die kutpuber (klopt ook wel qua nickname)
Bekijk ik zijn accountgegevens, staat er dat ie 26 is![]()
Volgens mij heeft dat etterbakje gewoon 10 jaar bij z'n geboortejaar opgeteld, heeft ie nooit probs dat ie 18+ filmpjes niet kan bekijken
Whahahhahaaaaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat krijg je als een doos met een tuitje aanschaft...
Ze hheft het over haar zoon ouwe...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, meen je dat, ik weet zelf niet eens hoe ik daar moet komen. ben net 40 geweest, dus zou 18+ mogen kijken...haha erg grappig maar hoe kan dat nou?
Buurvrouwquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!
watskeburt?moet ik erg ver terug lezen om te snappen wat er aan de hand is? iemadn anders ff een linkje voor de samenvatting
![]()
alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van makenquote:
Kun je het eraf schroeven... dat je weer gewoon een doos hebt... of ga je eerst nog experimenteren met boogjes piesen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahhahaaaa![]()
Shit Disana ik lig in een deuk
Ach en weet je, er zit niet zoveel bijzonders achter die 18+.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van maken
haha, ik had net yotube geopend, dus dacht dat ik iets ge-copy-past had. valt alweer mee dan. voor hetzelfde geld had ik m'n pensioencorrespondentie naar jou gemailtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hheft het over haar zoon ouwe...
Ik er zeker NIET me experimenterenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je het eraf schroeven... dat je weer gewoon een doos hebt... of ga je eerst nog experimenteren met boogjes piesen?
Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik er zeker NIET me experimenteren![]()
Ik dweil wel![]()
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook even rondslingeren... gewoon, kijken hoe dat nou voelt.
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter en zoonlief is dit weekend bij opa en oma.... daarbij kan ik een beetje slimmigheid wel waarderen dus ik zal er geen drama van maken
Dus die YouTube mail heb ik van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik had net yotube geopend, dus dacht dat ik iets ge-copy-past had. valt alweer mee dan. voor hetzelfde geld had ik m'n pensioencorrespondentie naar jou gemailt![]()
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach en weet je, er zit niet zoveel bijzonders achter die 18+.
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan .. Maar poging twee lijkt me beter
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, zo komen we zonder moeite terecht op viesteren... en dat zónder vieze plaatjes. Heb je er al aan eh... getrokken? Is het echt zo dat al het bloed dan uit je hersenen verdwijnt?
God, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik heb een YouTube account, maar niet om mee te communiceren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook niet zo'n zorgen over.
Aan de andere kant vind ik het overigens wel een geruststelling, als er in zijn profiel zou staan dat hij 15 was dan zou dat wellicht vieze mannetjes aantrekken die op jonge jongens vallen...
Ik weet niet aan wie jij foto's gestuurd hebt, maar niet aan mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp regelmatig e.e.a. verkeerd. is maar goed ook, stel je voor dat je zoon die pm en foto's had gestuurd die ik net stuurde...zou ook wel raar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |