Je doet je naam wel eer aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
hier laat ik het verder bij
Hooguit beetje koppig....quote:
wat jij infantiel vind, vind jij infantiel, enz.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
Zit ik verplicht in de SC omdat ik niet offtopic wil gaan in de COS, mis ik weer een relquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
wat jij infantiel vind, vind jij infantiel, enz.![]()
Jullie speelden gisteren even voor Corrie van Gorp in een act van André van Duin en deden dat met jullie verontwaardiging briljant.![]()
Het mocht niet, inderdaad... en tegelijkertijd was het verfrissend iemand te lezen die haar oprechte mening gaf naast het gebruikelijke OKO gedoe dat je ook vaak in de COS ziet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Toch niet... Neeeeeee, niet die, ik smeek je, ik ben geen borderline!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens een psych raadplegen![]()
Nou, da's de eerste stap op de weg naar... ja, naar wat... wederzijdse acceptatie? Ja, datquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hooguit beetje koppig....![]()
Maar zeker niet gek....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, da's de eerste stap op de weg naar... ja, naar wat... wederzijdse acceptatie? Ja, dat![]()
Je had het er al net even iets eerder bij moeten laten, er in de vorige SC op terugkomen is vragen om reacties.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het sloeg om naar hilarisch toen de fam. Hysterica wegging en Beequeen voor het gemak ook nog maar even aangepakt werd.... Beetje jammer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Py het volgende:
Kleinzusje was wel erg grof hoor. Tis dat ik al een tijd lurk in de cossen en de users een beetje ken al, anders wist ik niet wat er gebeurde. Gelukkig sloeg het snel om naar hilarisch.
Ik moest Petraa toch even plagen. Gisteren had de Dennis fan mijn avatar ingepikt, toen moest ik toch wat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
Disana!!! Meid, ik had je bijna niet herkend!
Beequeen pakt zelf ook wel eens mensen aan op manieren die ook niet helemaal kunnen in de COS, en ook vaak over hun posting stijl of mening. Dus ik denk dat dat nog wel binnen het plaatje viel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het sloeg om naar hilarisch toen de fam. Hysterica wegging en Beequeen voor het gemak ook nog maar even aangepakt werd.... Beetje jammer.
Beetje jammer, dat dingen niet gewoon fatsoenlijk en volwassen gezegd kunnen worden. Amanda-stylo....... tsja..... lost het ooit iets op?
Toen ik doorhad dat jij het was welquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest Petraa toch even plagen. Gisteren had de Dennis fan mijn avatar ingepikt, toen moest ik toch wat.
Maarreh... je hebt me toch wel gelezen he?
Die is leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik doorhad dat jij het was wel
Ik heb overigens ooit een "Meid, ik had je niet herkend" blogje gepost....
Hier: Heaven..
Duurde ff.... moest wel heel lang zoeken voor ik m gevonden had
Het gaat mij meer om dat ordinaire gescheld tegen Erica, zonder enige aanleiding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen pakt zelf ook wel eens mensen aan op manieren die ook niet helemaal kunnen in de COS, en ook vaak over hun posting stijl of mening. Dus ik denk dat dat nog wel binnen het plaatje viel.
Deze is ook leuk trouwens: Logisch toch?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |