quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en vroeg je waarom
dan zei hij heel dom
de cos voelt gewoon niet oké
Hier neem een bakkie van mij.quote:
En 'volwassen' heb ik ook langs zien komen. 'Oubollig' en 'strontvervelend' volgens mij niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, gaat lekker hier, ik mis het woord "infantiel" nog.... dat lijkt het sleutelwoord van dit weekend te zijn
Ah, mooi... dat schept mogelijkhedenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En 'volwassen' heb ik ook langs zien komen. 'Oubollig' en 'strontvervelend' volgens mij niet.
Haren overeind staat mij echt goed!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier neem een bakkie van mij.
*Geeft Lobasca een kop koffie waar d'r haren recht van overeind gaan staan*
Ik vind je ook heel lief en je schrijft altijd zulke mooie OP'squote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik je altijd al een trut gevonden, maar ik durf het nu pas te zeggen. Je OP's zijn waardeloos, je schrijft nooit een Update, en verder suck je gewoon big time.
Is toch een leuke om mee te beginnen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
ff compleet maken dan maar:
Er poste een man in de SC....
schielijk met de dames mee
en vroeg je waarom
dan zei hij heel dom
de cos voelt gewoon niet oké
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hidiho is geen vrouw toch [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er poste een man in de SC....
hij was zo charmant, knap en ook gay
met ene mevrouw die best lijkt op jou
wil hij wel een keer in de badmintonnen in de kauwgomstee..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!![]()
Als je nou gewoon een jurkje aandoet en vraagt of iemand je nagels doet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
nog niet, we laten ons samen ombouwen om gezellig met jullie mee te beppen over dozen, plastuitjes en continentieluiertjes. lief he!![]()
En jíj wou een rel? Nu word ik pas echt boos hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind je ook heel lief en je schrijft altijd zulke mooie OP's
En dan vergeet ik nog bijna die handige updates van je![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Een dame op FOK wel es te veel ja
Het leek wel es op een akela
maar Fokkers gaan om
en vraag niet waarom
Maar Leandra is gewoon OK JA
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En jíj wou een rel? Nu word ik pas echt boos hoor [afbeelding]
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een jurkje aandoet en vraagt of iemand je nagels doet...
[afbeelding]
kan nooit zo vies zijn als overloopdiarree, dus kom maar op...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?
Meteen rood?quote:
haha, klinkt enorm spannendquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan nooit zo vies zijn als overloopdiarree, dus kom maar op...![]()
Zo erg is het toch ook weer niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
Disana is een fokker
En d'r rokje gaat steeds korter
Ze wil het niet zien
Maar desnoods bovendien.
De heren zijn vaker vertrokker
De buuv offert zich al op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
is een idee, 1 probleem, ik heb van die groene tsunami-kalknagels, ziet er wat vies uit. wie durft?
Zeg muis zie je al roze olifanten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
Niemand die het ziet?? In dat geval....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is toch niemand die het ziet <knijpt Leandra>
jezus, had het echt gehad met de drank, toch nog effe een nu 'n restant weisswein van gisteren ingetapt. ben tross op mezelf, gaat goed. ipv peugeotreclame 'n linkje naar de brijderstichting??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Zo... geïnspireerd door alle wijnbabbels zelf ook maar een fles rosé opengetrokken...
Cashewnootjes erbij![]()
Ik zit te broeden op een veulen limmerikquote:
O?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zwoel![]()
na die nagels voor mij ff geen cashew-nootjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Zo... geïnspireerd door alle wijnbabbels zelf ook maar een fles rosé opengetrokken...
Cashewnootjes erbij![]()
Gasp... Gurgle... Eeew! Was de tomatensap op? Dan had ik tenminste een topic report kunnen sturen over ernstig bloedvergieten in modverlaten DGK SC.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand die het ziet?? In dat geval....
* gooit haar glas rosé over Disana heen...![]()
http://us4all.50webs.com/smilies/dieren/olif001.gifquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Ik zit te broeden op een veulen limmerik![]()
Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Nope, ze zijn allemaal kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gasp... Gurgle... Eeew! Was de tomatensap op? Dan had ik tenminste een topic report kunnen sturen over ernstig bloedvergieten in modverlaten DGK SC.
Is om de hoek bij jou.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, had het echt gehad met de drank, toch nog effe een nu 'n restant weisswein van gisteren ingetapt. ben tross op mezelf, gaat goed. ipv peugeotreclame 'n linkje naar de brijderstichting??
Ik heb vanmiddag 2 topic reports verstuurd: geen mod komen opdagenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.
Zie mijn berichtje aan Prospera... het is louter een test.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hè![]()
Misschien moet er maar een (nieuw)modje komen die er iets vaker isquote:
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg muis zie je al roze olifanten?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |