Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Nope, ze zijn allemaal kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Iemand al een Modje gespot hier afgelopen weekend?
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gasp... Gurgle... Eeew! Was de tomatensap op? Dan had ik tenminste een topic report kunnen sturen over ernstig bloedvergieten in modverlaten DGK SC.
Is om de hoek bij jou.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, had het echt gehad met de drank, toch nog effe een nu 'n restant weisswein van gisteren ingetapt. ben tross op mezelf, gaat goed. ipv peugeotreclame 'n linkje naar de brijderstichting??
Ik heb vanmiddag 2 topic reports verstuurd: geen mod komen opdagenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Nee, ik wacht tot er een gevecht uitbreekt en dan stuur ik een topic report om te zien of er überhaupt wel een op komt draven.
Zie mijn berichtje aan Prospera... het is louter een test.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Djeez, jij moet ook overal een drama van maken hè![]()
Misschien moet er maar een (nieuw)modje komen die er iets vaker isquote:
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg muis zie je al roze olifanten?
[afbeelding]
lekkertjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=lX_FuChIY_M
liedjuh
Suggesties??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet er maar een (nieuw)modje komen die er iets vaker is![]()
Volgens mij toch een slokje teveelquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 slokje op maar ik zie wel een rood kruisje....![]()
Mooi! Heeeeel vies plaatje:quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 topic reports verstuurd: geen mod komen opdagen![]()
nooit geweten.quote:
Ook alleen maar nadat je op de link in de quote in mijn post geklikt hadquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij toch een slokje teveel![]()
ik krijg You must supply a local referer to get URL '/smilies/dieren/olif001.gif' from this server.
Verkiezingenquote:
Hmmz... welk stuk zou ik er het eerst afbijten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi! Heeeeel vies plaatje:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook alleen maar nadat je op de link in de quote in mijn post geklikt had![]()
Mijn duim was minder ergquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi! Heeeeel vies plaatje:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |