Wil ik best doen, wat er dan nog bij. Van elke aflevering zo'n uitgebreide omschrijving als nu van Genesis? Matt Parkman moet er in ieder geval nog bij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De OP is mooi maar moet nodig bijgewerkt worden
Korte omschrijving zou leuk zijn bij elke aflevering, eventueel met link naar de wikipedia pagina ervan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wil ik best doen, wat er dan nog bij. Van elke aflevering zo'n uitgebreide omschrijving als nu van Genesis? Matt Parkman moet er in ieder geval nog bij.
Ik ga ermee bezigquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Korte omschrijving zou leuk zijn bij elke aflevering, eventueel met link naar de wikipedia pagina ervan.
En de superkrachten updaten. Van Peter is nu bekend dat hij gaves kan kopieeren, en Micah lijkt iets met electronica te kunnen.
Ook leuk om op te nemen zijn links naar de comics die al zonder spoilers gelezen kunnen worden
Dat is een spoiler lijkt me. Dit topic gaat over de uitzendingen in Nederland.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef HugoBaas het volgende:
Vette serie inderdaad.
Vooral die kerel die radioactief is vind ik erg vet.
[knip]
quote:
Omg is dit nou een dikke spoiler of.. ??quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef HugoBaas het volgende:
Vette serie inderdaad.
Vooral die kerel die radioactief is vind ik erg vet.
Ben benieuwd of Peter nog leeft, kijk echt uit naar seizoen 2.
Het betekent dat er iets met dat personage gaat gebeuren. Dat hoort hier niet. Dit gaat enkel en alleen over de uitzendingen tot nu toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef sieske het volgende:
nee eigenlijk niet echt. Je weet niet of <> Kijk, als ie nou zou zeggen dat <>.................. (geintje)
Charlie ja, leuke gave is datquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, dat meiske uit de diner, wat alles opeens kon onthouden (die gave wil ik ook!) ik hoop dat ze weer terugkomt, dat Hiro 'r kan redden.
Thanks, wil hem nu ook een beetje gaan bijhouden. Hij liep nu wel erg achterquote:
Helemaal mee eens: de OP ziet er top uit nuquote:
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er trouwens iemand die die comics leest? Heb de eerste gelezen, maar vond het niet fijn lezen, dat pdf. Zoja, heb je er iets aan?
Moet ik toch maar gaan lezen. Klopt de OP trouwens qua spoilermateriaal, maw: de eerste 8 comics zijn de eerste 8 afleveringen? Want ik zag dat er al iets van 45 waren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.
Matt staat erbijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Sammetje het volgende:
SUPER die OPmaar idd, Matt moet er nog bij, hoewel ik die naam nu wel kan onthouden
Solly! Mijn welgemeende excusesquote:
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef WheeleE het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er is een uitgebreide engelstalige Wiki voor Heroes: http://heroeswiki.com.
LET OP: deze wiki is helemaal tot de amerikaanse uitzendingen, veel spoilers dus bij de personages.
De artikelen over de uitzendingen en comics die je al hebt gezien kun je wel redelijk veilig bekijken.
De in de engelse wiki gelinkte nederlandse heroeswiki is verre van compleet en bevat ook al flink wat spoilers!
Kijken op eigen risico hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Moest je beter lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Ik meldde dat ook voor de personages...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb het daar toch niet gelezen, omdat ie zei dat er spoilers in stonden heb ik het niet gelezen. Maar het heeft daardoor niet echt veel toegevoegde waarde in het NL topic.quote:
Nee, juist nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja dan moest je toch beter lezen![]()
Dat had ik ook in spanje. ( daar lopen ze voor) Toen keek ik ook een aflevering maar ik verstond er niks van. Ik weet nu wel paar spoilers maar het is wel verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was 3 weken in Frankrijk, waar ze elke zaterdag dubbele afleveringen hadden van Heroes. In het Frans uiteraard. Ik verstond er geen fuck van, maar ik kon wel spoilers zien
Ik vond het zielig voor haar dat ze dood moest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, dat meiske uit de diner, wat alles opeens kon onthouden (die gave wil ik ook!) ik hoop dat ze weer terugkomt, dat Hiro 'r kan redden.
Ssssssssstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt een super aflevering dit.
Hoezo zou Sylar hetzelfde kunnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit steeds te denken dat Claire terug moet komen zodat Peter beter wordt, maar Sylar kan toch hetzelfde ? Dus dan wordt het vet spannend!
Hoezo? Claire haar gave zit in haar hoofd... als er dus iets in haar hoofd zit... bv opengesneden ofzo... dan kan ze zichzelf niet healenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik heb echt de neiging om verder op internet te kijken. Maar ik probeer het toch niet te doen. Het is allemaal TE spannend.
Maar een ding vind ik raar van Claire. Als Sylar haar hoofd open zou hebben gesneden dan zou zij zichzelf toch gewoon kunnen genezen? en dus niet dood gaan. Beetje verwarrend allemaal.
Wel een top aflevering! Alleen dat hele Mohinder verhaal vind ik niet zo boeiend
Daaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:38 schreef Trafasi het volgende:
Zonder hersens word het idd moeilijk...
Zondagavond iets voor 23:30 begint de herhaling altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komen de herhalingen ook al weer?
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net gezien. Het wordt nu echt spannend, vraag me nu toch ook af wat Eden allemaal kan en wat ze er allemaal mee te maken heeft.
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?
Volgens mij heeft ze een enorm sterk ontwikkelde overtuigingskracht ofzo.
Download gewoon effe de rest van de afleveringenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.
Niet iedereen is zo zwak als wijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiroquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Charlie, het dinermeise, terugkomt. Een mooie rooie is altijd welkom!Verder is Heroes de meest bizarre serie die ik ooit heb gevolgd, Twin Peaks en X-files zijn er niks bij!
Ja, ze is cute <3quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Soaperig? Leg uit? Ik vind Heroes zelfs geloofwaardiger dan GTST.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Waarom? Jackie ziet er ook niet zo uit. Is dit wel geloofwaardig? In het script staat ook dat ze 15 is, dan hoor je eruit te zien als een breezah, geen solaria fotomodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.![]()
Dan heb je de laatste aflevering niet gezien, toen Sylar haar achterna zat zat haar haar niet zo mooi hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Truequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef janimie het volgende:
tvalt em op dat die kijkcijfers erg laag zijn en dat terwijl die serie steengoed is:
donderdag 489000 < ik vind dat niet hoog
zondag: 157000
iedereen is natuurlijk allang al aan het downloaden geslagen.
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom komt iedereen hier zeggen dat ze via internet kijken? Al zitten er gelukkig geen spoilers bij, maar ik vraag het me af.
Als NBC het dan maar blijft uitzendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
De lage kijkcijfers komen doordat veel mensen gaan downloaden. Stelletje naaiers, straks cancelt RTL7 de rest!
Iedere dag een nieuwe Heroesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
[..]
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!
voor dat soort series kom ik nou op tijd voor thuis
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Het enige Engels wat ik ken is steenkolen-Engelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als NBC het dan maar blijft uitzenden.
Echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe Heroes![]()
Al wordt het dan wel minder leuk denk ik
Echt welquote:
Elke dag Heroes dan krijg je een keer dat de ideeen op zijn. Dan krijg je zo'n uitgemolken soap a la GTST. Als je het laat zoals het nu is, blijft het altijd boeiend. Dat vind ik ook een van de goede dingen aan Heroes, dat de eerste paar afleveringen er puur om gingen om kennis te maken. Niet meteen met het probleem beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Elke dag Heroes zal meer kijkers gaan trekken, meer geld verdienen, boeiender zijn..
Zoiets had ik bij aflevering 1 alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Homecoming was voor mij de eerste waarbij ik dacht: Downloaden en meteen het vervolg. Wat ik niet gedaan heb.
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.quote:
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef parselmouth het volgende:
Wat een heerlijke serie
TVP'etje dus, ontzettend spannend.
Dat had ik ook, vond er niet zo heel veel aan. Die aflevering daarna dus ook niet gekeken, en die daarna dus wel weer omdat ik me verveelde. En sindsdien elke weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.
Niet spannend, maar wel machtig interessantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
Charlie was leuk!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Heeft Amerika het ooit vaker dan éénmaal per week uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Ik ook, maar alleen series die geen vervolg hebben (niet erg als er eens een mist). Voorbeelden zijn House, Medical Investigation of the Unit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Xurk het volgende:
maar ik vind het ook weleens leuk om op een vaste avond voor de TV series te volgen
Download Homecoming dan even zodat je het opnieuw kan bekijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik keek zondag homecoming en toen Peter van het balkon was geflikkerd met Sylar kwam er een pauze en toen ben ik met mijn zatte kop naar bed gegaan![]()
![]()
Sindsdien ben ik onttroostbaar.
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
Ik kan me niet herinneren dat dit in een uitzending zat, en ik heb toch aandachtig zitten kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemist
Idd, daaromquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Net als bij Lost. Als ik zo'n filmpje zie, zap ik altijd meteen weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Scheelt weer handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]Jij bent de tweede die dat zegt joh...
Ik ga ook kijken denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Silaz het volgende:
Vanavond maar weeer op RTL kijkentijd gaat snel hehe. nu krijgen we hoplijk(alhoewel, ik weet wel zeker denk ik), veeel meer te weten over Sylar
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Scheelt weer handtekeningen zetten.
Ontopic: Vanavond maar eens kijken naar de BBC voor die special erachter aan. Als ik eraan denk.
"Als ik eraan denk" is "Shit, vergeten" geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Arjan het volgende:
[..]
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....
Er was een of ander kut programma daarvoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Waarom is het nog niet begonnen? -,-.
Zondag is er een herhalingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om mij te vertellen wat er de eerste 5 à 10 minuten is gebeurd? Toen ik inschakelde zag ik Niki heel even praten met wat ik aanneem haar vader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zondag is er een herhalingIk dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:26 schreef Arjan het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Ik alleen aan Nathan, vind Peter wel tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een hele toffe aflevering. Alleen kan ik me enorm ergeren aan de gebroeders Petrelli.
Dat idee kreeg ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat de wereld kleiner blijkt te zijn dan dat het eerst leek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke aflevering, wat meer te weten gekomen over onder andere Sylar en zijn gave. Hebben we Linderman ooit al gezien, want ik denk op de een of andere manier dat dat de vader van Niki is.
Zou wel leuk zijn. Net zoals Niki en Nathan elkaar kennen, al weten ze nog steeds niet van elkaar dat het Heroes zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat de wereld kleiner blijkt te zijn dan dat het eerst leek.
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is dat nog niet verteld/uitgelegd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
Hoe is die Chandra Suresh er eigenlijk achter gekomen wie precies de 'heroes' zijn?
En Niki bleek een bewonderaar te hebben in de vorm van de kameraad van Hiro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou wel leuk zijn. Net zoals Niki en Nathan elkaar kennen, al weten ze nog steeds niet van elkaar dat het Heroes zien.
Ja Ando ja, maar dat is geen Hero. Tot nu toe danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
En Niki bleek een bewonderaar te hebben in de vorm van de kameraad van Hiro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:52 schreef Steeven het volgende:
Volgens mij zitten er twee fouten in de serie:Bij 1: Misschien gebeurt dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 2: Foutje van sylar?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Bij 2: Sylar las in het krantenbericht op de school dat zij degene was die "heroic" door de vlammen liep...quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:19 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Bij 1: Misschien gebeurt dat nog
Bij 2: Foutje van sylar?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Misschien omdat dat wijf zich voordeed dat die man uit de brand had gehaald
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
Blijft een vette serie, net de aflevering van donderdag gezien, trouwens, ik bedacht me ineens iets:
Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Nouquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee johHij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeetquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee johHij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Dat is dus een spoiler.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeet
Waar dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeet
Waarschijnlijk in een latere aflevering. Bedankt dusquote:
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een latere aflevering. Bedankt dus![]()
Hij heeft zijn kracht nog niet helemaal onder controle.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:54 schreef Piepje het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: toen Hiro dus tergugging in de tijd voor dat cafetaria-meisje, waarom moest zijn vriend toen zo lang wachten voor hij terugkwam? Waarom ging hij niet terug in de toekomst naar precies die tijd waarop hij verdween?
Of wacht, zei hij toen niet iets van dat ie met de bus was gekomen ofzo?
In ieder geval, dat stukje was me niet helemaal duidelijk. Kan iemand me dat uitleggen?
Idd wordt niet herhaald vanavond, normaal wel................ik heb het donderdag ook moeten missen helaasquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef Leah het volgende:
Maar vanavond wordt het dus niet herhaald.... Shit shit shit, ik had het vanavond op willen nemen, omdat mijn man afgelopen donderdag een andere film aan het bekijken was..
Ik baal! Weet iemand of er nog een herhaling komt?
Juist, het is geen spoiler, en het is ook niet bevestigd in de latere afleveringen dat Sylar de hersens opeet... het is gewoon bevestigd door de regie van Heroes....quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.
Misschien even snel downloaden, heb je wel binnen voordat het donderdag is denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef 24heroesfan het volgende:
Pfff... dat is echt balen dat het vanavond niet herhaald wordt![]()
Ik had donderdag alleen het begin en eind gezien, tussendoor 35 minuten gemist (zo'n beetje heel de aflevering dus) omdat ik telefoon had.
Dan maar bijlezen en deze aflevering later op dvd terugkijken.
Bedacht ik me later ook, thanks voor de tip!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien even snel downloaden, heb je wel binnen voordat het donderdag is denk ik
Het was m'n vriendinquote:Een echte fan hangt op.
Aah, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef 24heroesfan het volgende:
[..]
Bedacht ik me later ook, thanks voor de tip!![]()
[..]
Het was m'n vriendin![]()
Ik wil haar liever niet ophangen![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Al sinds RTL5 begon met het uitzenden van Heroes volg ik de uitzending op de zondagavond. Ook op zondag 26 augustus zat ik om 23.30 weer klaar om de nieuwe aflevering te bekijken, die volgens mijn tv-gids zou worden uitgezonden. Tot mijn verbijstering bleek Heroes vervangen te zijn door De Gouden Kooi, een programma dat noch qua genre, noch qua niveau aansluit bij wat iemand verwacht die op deze dag en tijd naar RTL5 zit te kijken.
Ik hoop dat u mij kan meedelen dat u per volgende week weer gewoon Heroes vertoont op het genoemde tijdstip, en dat u De Gouden Kooi voortaan op zijn eigen tijdstip houdt.
Met vriendelijke groet,
Dat hele Hero en zijn maatje verhaal is vaag. Ik snap niet hoe het met de foto's zit, want die serveerster herkende hem niet. Ik hoop echt dat het later duidelijker wordtquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de continuiteit van de tijdslijn zit.
Hiro ging terug en ontmoette dat serveerstje dus in het verleden. Daar leerde ze hem erg goed kennen.
Maar wat gebeurde er dan met zijn toekomstige ontmoeting met haar, 6 maanden later?
De toekomst is wel veranderd, want Hiro hing op de foto met haar. Dat is de 'nieuwe' realiteit zoals die door Hiro is gevormd. Maar die vriend van hem, die moet dan wel buiten de tijdslijn staan. Want voor hem was de verandering op de foto vreemd.
Voordat Hiro terug de tijd inging, moet die foto er dus nog niet gehangen hebben, want anders zou de serveerster hem wel herkend hebben als vriend.
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat Hiro terug de tijd inging, moet die foto er dus nog niet gehangen hebben, want anders zou de serveerster hem wel herkend hebben als vriend.
Hm, niet om de betweter uit te hangen, maar het is ergens wel een spoiler. Toen Sylar zijn eerste slachtoffer maakte zag je dat hij zijn klokmakersbril opdeed, dus hij kon de hersens net zo goed ook lezen... Het was nog redelijk onduidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.
Maar hoe neemt hij die gaves over??quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:43 schreef Silaz het volgende:
toen zei hij; My Name is 'voornaam' Sylar, en toen liet die andere man z'n kunstjes zien. Daarna Bashte Sylar die man met zo'n enorme steen. Een moment later kwam Sylar weer bij die professor om dat kunstje te vertonen. hij had ahw die gave overgenomen.
ja zoiets, dat weten wij ook nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar hoe neemt hij die gaves over??
Wat doet ie met die hersens dan?
hij neemt de gaves over als hij degene dood die ook een gave heeft. Hij leest de gave in de hersens, lijkt mij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die foto hing er al wel, gewoon op een normaal prikbord. Direct nadat Hiro weg was, zoomde de camera er op in. Dat altaarding kwam later pasquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.
Sjeetje, wat denk jij veel naquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de continuiteit van de tijdslijn zit.
Hiro ging terug en ontmoette dat serveerstje dus in het verleden. Daar leerde ze hem erg goed kennen.
Maar wat gebeurde er dan met zijn toekomstige ontmoeting met haar, 6 maanden later?
De toekomst is wel veranderd, want Hiro hing op de foto met haar. Dat is de 'nieuwe' realiteit zoals die door Hiro is gevormd. Maar die vriend van hem, die moet dan wel buiten de tijdslijn staan. Want voor hem was de verandering op de foto vreemd.
Daar was ik zelf nog helemaal niet opgekomen, kan denk ik nog aardig kloppen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht zo, aangezien zijn gave was om precies te kunnen zien hoe iets werkt/hoe iets hoort te gaan/mechanieken die opvallen, dat hij door in die hersenen te kijken zelf wist hoe hij dat moet doen, hoe hij zijn eigen hersenactiviteiten aan moet passen. Ofzo.
Al is het met dit idee nog onduidelijk waarom dan de hersenen uit het hoofd gehaald moeten worden.
Het was zes maanden verder he, nadat die foto werd gemaakt.Dus die foto was er al, omdat dat hoort te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die foto hing er al wel, gewoon op een normaal prikbord. Direct nadat Hiro weg was, zoomde de camera er op in. Dat altaarding kwam later pas
Kan die thuis op zijn gemakkie nog even nalezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Al is het met dit idee nog onduidelijk waarom dan de hersenen uit het hoofd gehaald moeten worden.
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[.Geachte heer/mevrouw,
Al sinds RTL5 begon met het uitzenden van Heroes volg ik de uitzending op de zondagavond. Ook op zondag 26 augustus zat ik om 23.30 weer klaar om de nieuwe aflevering te bekijken, die volgens mijn tv-gids zou worden uitgezonden. Tot mijn verbijstering bleek Heroes vervangen te zijn door De Gouden Kooi, een programma dat noch qua genre, noch qua niveau aansluit bij wat iemand verwacht die op deze dag en tijd naar RTL5 zit te kijken.
Ik hoop dat u mij kan meedelen dat u per volgende week weer gewoon Heroes vertoont op het genoemde tijdstip, en dat u De Gouden Kooi voortaan op zijn eigen tijdstip houdt.
Met vriendelijke groet,.]
ja, maar dan hoorde zij Hiro dus te kennen. Maar de ontmoeting was ook voor haar nieuw.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het was zes maanden verder he, nadat die foto werd gemaakt.Dus die foto was er al, omdat dat hoort te zijn.
Ten tijde van de ontmoeting was Hiro nog niet in de geschiedenis gedoken om haar te leren kennen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, maar dan hoorde zij Hiro dus te kennen. Maar de ontmoeting was ook voor haar nieuw.
Amen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????
Heb je al antwoord gekregen op je mail, LinkseFrieseVegatarier? (geinige naam btw!)
Lees hier dus wel een beetje bij, maar goed, das toch niet hetzelfde....ik baal!![]()
Dat heb ik al gezegd... toen de aflevering 10 in USA werd uitgezonden een half jaar geleden gingen er zelf al geruchten rond en heeft de regie van Heroes al bekend gemaakt wat Sylar precies met die hersens deed....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
De foto hing er al... Charlie stond eerst gewoon alleen op de foto. Toen Hiro terugging in de tijd, is Hiro ook op de foto komen staan en dat zag Ando dus. Du het klopt gewoon denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.
idd, daar is echt wel over nagedacht hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
De foto hing er al... Charlie stond eerst gewoon alleen op de foto. Toen Hiro terugging in de tijd, is Hiro ook op de foto komen staan en dat zag Ando dus. Du het klopt gewoon denk ik
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdbquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd... toen de aflevering 10 in USA werd uitgezonden een half jaar geleden gingen er zelf al geruchten rond en heeft de regie van Heroes al bekend gemaakt wat Sylar precies met die hersens deed....
Dat zei ik ook al iets van 50 posts terug, jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdb
Nee... 24 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:02 schreef Snoopy1982 het volgende:
Ik weet al hoe het afloopt lalala![]()
Ik ben echt razend benieuwd naar seizoen 2. Die is afgelopen vrijdag (?) geloof ik begonnen in de USA.
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef Snoopy1982 het volgende:
Dat was toch 24 september dan? Of was dat sarcastisch bedoeld...
Eerder drie eeuwen achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.
Ik lees nooit alles , k bekijk altijd snel de eerste pagina en de laatste paginaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al iets van 50 posts terug, ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.
Nee, serieus 24 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef Snoopy1982 het volgende:
Dat was toch 24 september dan? Of was dat sarcastisch bedoeld...
Ik heb hem niet 1 keer hesenen zien eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdb
Dat komt vast door al dat gedownload, de kijkcijfers op zondag avond zijn nog bedroevender dan de cijfers op donderdag avondquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????
Heb je al antwoord gekregen op je mail, LinkseFrieseVegatarier? (geinige naam btw!)
Lees hier dus wel een beetje bij, maar goed, das toch niet hetzelfde....ik baal!![]()
Jazeker heb ik een antwoord gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
quote:Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
Helaas wordt deze door de nieuwe winterprogrammering niet meer herhaald.
U kunt dus alleen nog op de donderdag kijken.
Helaas kunnen wij het programma niet overzetten op video of DVD i.v.m.
rechten.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Dat is hun eigen schuld, hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Of opnemen, maar beide komen de kijkcijfers niet ten goede.![]()
iddquote:
Ik heb de eerste twee afleveringen via een torrentsite kunnen downloaden, maar de overige kan ik er niet meer vinden. Vreemd en jammer...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Trafasi het volgende:
zijn die unmaked dingen ook te downloaden? Heb nooit geen tijd om tv te kijken
Ja, wat een popje he!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Steeven het volgende:
Wat is ze toch ongelooflijk lekker, het is niet normaal eigenlijk.
Ik krijg er op dit moment ook niet genoeg van, hou mezelf een beetje in dat ik niet gelijk alle episodes bekijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een aflevering zeg! Ik vind het nu echt al een van de gaafste series ooit.
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een aflevering zeg! Ik vind het nu echt al een van de gaafste series ooit. Ze nemen gewoon voor alles de tijd, en nu langzaamaan wordt alles steeds duidelijker. Peter is de Exploding Man, dat had ik dus echt niet gedacht!
ik ook, het begint dan ook wel duidelijker te wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
Nog niet eerderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Om de wereld te kunnen redden misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:07 schreef Koningin het volgende:
Erg interessant weer gister.
Vet hoe die Sylar eigenlijk gewoon door het glas heen gaat...einde was ook weer spannend.
Waarom moet ze het nou weer wel herinneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door One_Blood op 31-08-2007 13:11:37 ]Never die alone!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef One_Blood het volgende:Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.
Maar euh, edit jij even je bericht door spoiler-tags om je bericht te zetten? Anders verpest je het voor nog meer mensen...
Right back at ya.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
NBC Heroes Wiki Episode Guidequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef Blight het volgende:
Samenvatting van de episode? Ik was te druk met voetbal kijken vanwege die klote TOTO. Ben de tijd vergeten,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |