Wil ik best doen, wat er dan nog bij. Van elke aflevering zo'n uitgebreide omschrijving als nu van Genesis? Matt Parkman moet er in ieder geval nog bij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De OP is mooi maar moet nodig bijgewerkt worden
Korte omschrijving zou leuk zijn bij elke aflevering, eventueel met link naar de wikipedia pagina ervan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wil ik best doen, wat er dan nog bij. Van elke aflevering zo'n uitgebreide omschrijving als nu van Genesis? Matt Parkman moet er in ieder geval nog bij.
Ik ga ermee bezigquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Korte omschrijving zou leuk zijn bij elke aflevering, eventueel met link naar de wikipedia pagina ervan.
En de superkrachten updaten. Van Peter is nu bekend dat hij gaves kan kopieeren, en Micah lijkt iets met electronica te kunnen.
Ook leuk om op te nemen zijn links naar de comics die al zonder spoilers gelezen kunnen worden
Dat is een spoiler lijkt me. Dit topic gaat over de uitzendingen in Nederland.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef HugoBaas het volgende:
Vette serie inderdaad.
Vooral die kerel die radioactief is vind ik erg vet.
[knip]
quote:
Omg is dit nou een dikke spoiler of.. ??quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef HugoBaas het volgende:
Vette serie inderdaad.
Vooral die kerel die radioactief is vind ik erg vet.
Ben benieuwd of Peter nog leeft, kijk echt uit naar seizoen 2.
Het betekent dat er iets met dat personage gaat gebeuren. Dat hoort hier niet. Dit gaat enkel en alleen over de uitzendingen tot nu toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef sieske het volgende:
nee eigenlijk niet echt. Je weet niet of <> Kijk, als ie nou zou zeggen dat <>.................. (geintje)
Charlie ja, leuke gave is datquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, dat meiske uit de diner, wat alles opeens kon onthouden (die gave wil ik ook!) ik hoop dat ze weer terugkomt, dat Hiro 'r kan redden.
Thanks, wil hem nu ook een beetje gaan bijhouden. Hij liep nu wel erg achterquote:
Helemaal mee eens: de OP ziet er top uit nuquote:
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er trouwens iemand die die comics leest? Heb de eerste gelezen, maar vond het niet fijn lezen, dat pdf. Zoja, heb je er iets aan?
Moet ik toch maar gaan lezen. Klopt de OP trouwens qua spoilermateriaal, maw: de eerste 8 comics zijn de eerste 8 afleveringen? Want ik zag dat er al iets van 45 waren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.
Matt staat erbijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Sammetje het volgende:
SUPER die OPmaar idd, Matt moet er nog bij, hoewel ik die naam nu wel kan onthouden
Solly! Mijn welgemeende excusesquote:
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef WheeleE het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er is een uitgebreide engelstalige Wiki voor Heroes: http://heroeswiki.com.
LET OP: deze wiki is helemaal tot de amerikaanse uitzendingen, veel spoilers dus bij de personages.
De artikelen over de uitzendingen en comics die je al hebt gezien kun je wel redelijk veilig bekijken.
De in de engelse wiki gelinkte nederlandse heroeswiki is verre van compleet en bevat ook al flink wat spoilers!
Kijken op eigen risico hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Moest je beter lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Ik meldde dat ook voor de personages...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb het daar toch niet gelezen, omdat ie zei dat er spoilers in stonden heb ik het niet gelezen. Maar het heeft daardoor niet echt veel toegevoegde waarde in het NL topic.quote:
Nee, juist nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja dan moest je toch beter lezen![]()
Dat had ik ook in spanje. ( daar lopen ze voor) Toen keek ik ook een aflevering maar ik verstond er niks van. Ik weet nu wel paar spoilers maar het is wel verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was 3 weken in Frankrijk, waar ze elke zaterdag dubbele afleveringen hadden van Heroes. In het Frans uiteraard. Ik verstond er geen fuck van, maar ik kon wel spoilers zien
Ik vond het zielig voor haar dat ze dood moest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, dat meiske uit de diner, wat alles opeens kon onthouden (die gave wil ik ook!) ik hoop dat ze weer terugkomt, dat Hiro 'r kan redden.
Ssssssssstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt een super aflevering dit.
Hoezo zou Sylar hetzelfde kunnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit steeds te denken dat Claire terug moet komen zodat Peter beter wordt, maar Sylar kan toch hetzelfde ? Dus dan wordt het vet spannend!
Hoezo? Claire haar gave zit in haar hoofd... als er dus iets in haar hoofd zit... bv opengesneden ofzo... dan kan ze zichzelf niet healenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik heb echt de neiging om verder op internet te kijken. Maar ik probeer het toch niet te doen. Het is allemaal TE spannend.
Maar een ding vind ik raar van Claire. Als Sylar haar hoofd open zou hebben gesneden dan zou zij zichzelf toch gewoon kunnen genezen? en dus niet dood gaan. Beetje verwarrend allemaal.
Wel een top aflevering! Alleen dat hele Mohinder verhaal vind ik niet zo boeiend
Daaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:38 schreef Trafasi het volgende:
Zonder hersens word het idd moeilijk...
Zondagavond iets voor 23:30 begint de herhaling altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komen de herhalingen ook al weer?
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net gezien. Het wordt nu echt spannend, vraag me nu toch ook af wat Eden allemaal kan en wat ze er allemaal mee te maken heeft.
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?
Volgens mij heeft ze een enorm sterk ontwikkelde overtuigingskracht ofzo.
Download gewoon effe de rest van de afleveringenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.
Niet iedereen is zo zwak als wijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiroquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Charlie, het dinermeise, terugkomt. Een mooie rooie is altijd welkom!Verder is Heroes de meest bizarre serie die ik ooit heb gevolgd, Twin Peaks en X-files zijn er niks bij!
Ja, ze is cute <3quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Soaperig? Leg uit? Ik vind Heroes zelfs geloofwaardiger dan GTST.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Waarom? Jackie ziet er ook niet zo uit. Is dit wel geloofwaardig? In het script staat ook dat ze 15 is, dan hoor je eruit te zien als een breezah, geen solaria fotomodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.![]()
Dan heb je de laatste aflevering niet gezien, toen Sylar haar achterna zat zat haar haar niet zo mooi hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |