Dat had ik ook in spanje. ( daar lopen ze voor) Toen keek ik ook een aflevering maar ik verstond er niks van. Ik weet nu wel paar spoilers maar het is wel verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was 3 weken in Frankrijk, waar ze elke zaterdag dubbele afleveringen hadden van Heroes. In het Frans uiteraard. Ik verstond er geen fuck van, maar ik kon wel spoilers zien
Ik vond het zielig voor haar dat ze dood moest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, dat meiske uit de diner, wat alles opeens kon onthouden (die gave wil ik ook!) ik hoop dat ze weer terugkomt, dat Hiro 'r kan redden.
Ssssssssstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt een super aflevering dit.
Hoezo zou Sylar hetzelfde kunnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit steeds te denken dat Claire terug moet komen zodat Peter beter wordt, maar Sylar kan toch hetzelfde ? Dus dan wordt het vet spannend!
Hoezo? Claire haar gave zit in haar hoofd... als er dus iets in haar hoofd zit... bv opengesneden ofzo... dan kan ze zichzelf niet healenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik heb echt de neiging om verder op internet te kijken. Maar ik probeer het toch niet te doen. Het is allemaal TE spannend.
Maar een ding vind ik raar van Claire. Als Sylar haar hoofd open zou hebben gesneden dan zou zij zichzelf toch gewoon kunnen genezen? en dus niet dood gaan. Beetje verwarrend allemaal.
Wel een top aflevering! Alleen dat hele Mohinder verhaal vind ik niet zo boeiend
Daaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:38 schreef Trafasi het volgende:
Zonder hersens word het idd moeilijk...
Zondagavond iets voor 23:30 begint de herhaling altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komen de herhalingen ook al weer?
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net gezien. Het wordt nu echt spannend, vraag me nu toch ook af wat Eden allemaal kan en wat ze er allemaal mee te maken heeft.
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?
Volgens mij heeft ze een enorm sterk ontwikkelde overtuigingskracht ofzo.
Download gewoon effe de rest van de afleveringenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.
Niet iedereen is zo zwak als wijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiroquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Charlie, het dinermeise, terugkomt. Een mooie rooie is altijd welkom!Verder is Heroes de meest bizarre serie die ik ooit heb gevolgd, Twin Peaks en X-files zijn er niks bij!
Ja, ze is cute <3quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Soaperig? Leg uit? Ik vind Heroes zelfs geloofwaardiger dan GTST.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Waarom? Jackie ziet er ook niet zo uit. Is dit wel geloofwaardig? In het script staat ook dat ze 15 is, dan hoor je eruit te zien als een breezah, geen solaria fotomodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |