Zondagavond iets voor 23:30 begint de herhaling altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komen de herhalingen ook al weer?
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net gezien. Het wordt nu echt spannend, vraag me nu toch ook af wat Eden allemaal kan en wat ze er allemaal mee te maken heeft.
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eden is dat vrouwtje met die grote ogen en dat korte haar, toch?
Volgens mij heeft ze een enorm sterk ontwikkelde overtuigingskracht ofzo.
Download gewoon effe de rest van de afleveringenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, iets van gedachten beinvloeden. Vraag me echt af wat er nu met Sylar gaat gebeuren. Nu al dood lijkt me raar.
Niet iedereen is zo zwak als wijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Download gewoon effe de rest van de afleveringen
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiroquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat Charlie, het dinermeise, terugkomt. Een mooie rooie is altijd welkom!Verder is Heroes de meest bizarre serie die ik ooit heb gevolgd, Twin Peaks en X-files zijn er niks bij!
Ja, ze is cute <3quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Soaperig? Leg uit? Ik vind Heroes zelfs geloofwaardiger dan GTST.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben afgehakt. Te soaperig en langdraadig allemaal.
Waarom? Jackie ziet er ook niet zo uit. Is dit wel geloofwaardig? In het script staat ook dat ze 15 is, dan hoor je eruit te zien als een breezah, geen solaria fotomodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omdat dat 't in het script staat misschien, pipi.![]()
Dan heb je de laatste aflevering niet gezien, toen Sylar haar achterna zat zat haar haar niet zo mooi hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Claire heeft zo'n barbie uitstraling. Ze is altijd gebruind, haar wenkbrauwen zijn altijd netjes geplukte, getekend en geborsteld. En haar haar... het is altijd barbie blond met uitgroei en er zit altijd perfecte slag in, maar soms ziet het er erg droog uit. Is dat expres omdat ze "megapopulair en lekker" is of is ze gewoon een dwarsdoorsnede van de Amerikaanse bevolking? Ik denk steeds het laatste.
Truequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef janimie het volgende:
tvalt em op dat die kijkcijfers erg laag zijn en dat terwijl die serie steengoed is:
donderdag 489000 < ik vind dat niet hoog
zondag: 157000
iedereen is natuurlijk allang al aan het downloaden geslagen.
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom komt iedereen hier zeggen dat ze via internet kijken? Al zitten er gelukkig geen spoilers bij, maar ik vraag het me af.
Als NBC het dan maar blijft uitzendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
De lage kijkcijfers komen doordat veel mensen gaan downloaden. Stelletje naaiers, straks cancelt RTL7 de rest!
Iedere dag een nieuwe Heroesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
[..]
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!
voor dat soort series kom ik nou op tijd voor thuis
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Het enige Engels wat ik ken is steenkolen-Engelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als NBC het dan maar blijft uitzenden.
Echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe Heroes![]()
Al wordt het dan wel minder leuk denk ik
Echt welquote:
Elke dag Heroes dan krijg je een keer dat de ideeen op zijn. Dan krijg je zo'n uitgemolken soap a la GTST. Als je het laat zoals het nu is, blijft het altijd boeiend. Dat vind ik ook een van de goede dingen aan Heroes, dat de eerste paar afleveringen er puur om gingen om kennis te maken. Niet meteen met het probleem beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Elke dag Heroes zal meer kijkers gaan trekken, meer geld verdienen, boeiender zijn..
Zoiets had ik bij aflevering 1 alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Homecoming was voor mij de eerste waarbij ik dacht: Downloaden en meteen het vervolg. Wat ik niet gedaan heb.
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.quote:
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef parselmouth het volgende:
Wat een heerlijke serie
TVP'etje dus, ontzettend spannend.
Dat had ik ook, vond er niet zo heel veel aan. Die aflevering daarna dus ook niet gekeken, en die daarna dus wel weer omdat ik me verveelde. En sindsdien elke weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.
Niet spannend, maar wel machtig interessantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
Charlie was leuk!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Heeft Amerika het ooit vaker dan éénmaal per week uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Ik ook, maar alleen series die geen vervolg hebben (niet erg als er eens een mist). Voorbeelden zijn House, Medical Investigation of the Unit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Xurk het volgende:
maar ik vind het ook weleens leuk om op een vaste avond voor de TV series te volgen
Download Homecoming dan even zodat je het opnieuw kan bekijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik keek zondag homecoming en toen Peter van het balkon was geflikkerd met Sylar kwam er een pauze en toen ben ik met mijn zatte kop naar bed gegaan![]()
![]()
Sindsdien ben ik onttroostbaar.
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
Ik kan me niet herinneren dat dit in een uitzending zat, en ik heb toch aandachtig zitten kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemist
Idd, daaromquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Net als bij Lost. Als ik zo'n filmpje zie, zap ik altijd meteen weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Scheelt weer handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]Jij bent de tweede die dat zegt joh...
Ik ga ook kijken denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Silaz het volgende:
Vanavond maar weeer op RTL kijkentijd gaat snel hehe. nu krijgen we hoplijk(alhoewel, ik weet wel zeker denk ik), veeel meer te weten over Sylar
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Scheelt weer handtekeningen zetten.
Ontopic: Vanavond maar eens kijken naar de BBC voor die special erachter aan. Als ik eraan denk.
"Als ik eraan denk" is "Shit, vergeten" geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Arjan het volgende:
[..]
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |