Truequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef janimie het volgende:
tvalt em op dat die kijkcijfers erg laag zijn en dat terwijl die serie steengoed is:
donderdag 489000 < ik vind dat niet hoog
zondag: 157000
iedereen is natuurlijk allang al aan het downloaden geslagen.
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom komt iedereen hier zeggen dat ze via internet kijken? Al zitten er gelukkig geen spoilers bij, maar ik vraag het me af.
Als NBC het dan maar blijft uitzendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
De lage kijkcijfers komen doordat veel mensen gaan downloaden. Stelletje naaiers, straks cancelt RTL7 de rest!
Iedere dag een nieuwe Heroesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
[..]
omdat het een steengoede verslavende topserie is dat niet 1ns per week gekeken moet worden maar gewoon dagelijks op de buis moet verschijnen en gtst , onm etc etc etc in zn geheel mag vervangen!
voor dat soort series kom ik nou op tijd voor thuis
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Het enige Engels wat ik ken is steenkolen-Engelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als NBC het dan maar blijft uitzenden.
Echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe Heroes![]()
Al wordt het dan wel minder leuk denk ik
Echt welquote:
Elke dag Heroes dan krijg je een keer dat de ideeen op zijn. Dan krijg je zo'n uitgemolken soap a la GTST. Als je het laat zoals het nu is, blijft het altijd boeiend. Dat vind ik ook een van de goede dingen aan Heroes, dat de eerste paar afleveringen er puur om gingen om kennis te maken. Niet meteen met het probleem beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Elke dag Heroes zal meer kijkers gaan trekken, meer geld verdienen, boeiender zijn..
Zoiets had ik bij aflevering 1 alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Homecoming was voor mij de eerste waarbij ik dacht: Downloaden en meteen het vervolg. Wat ik niet gedaan heb.
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.quote:
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef parselmouth het volgende:
Wat een heerlijke serie
TVP'etje dus, ontzettend spannend.
Dat had ik ook, vond er niet zo heel veel aan. Die aflevering daarna dus ook niet gekeken, en die daarna dus wel weer omdat ik me verveelde. En sindsdien elke weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je speelt zelf mee, als Eden.
Niet spannend, maar wel machtig interessantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik nog niet echt spannend hoor.
Charlie was leuk!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was ook lekker vrolijk enzo, en deed leuk tegen Hiro!
Heeft Amerika het ooit vaker dan éénmaal per week uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef janimie het volgende:
tis nu wel balen dat amerika het ook wekelijks uitzend, anders dan maar gewoon nog een paar weken extra geduld zodat ik de eerste afleveringen ook weer achter elkaar kan kijken
Ik ook, maar alleen series die geen vervolg hebben (niet erg als er eens een mist). Voorbeelden zijn House, Medical Investigation of the Unit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Xurk het volgende:
maar ik vind het ook weleens leuk om op een vaste avond voor de TV series te volgen
Download Homecoming dan even zodat je het opnieuw kan bekijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik keek zondag homecoming en toen Peter van het balkon was geflikkerd met Sylar kwam er een pauze en toen ben ik met mijn zatte kop naar bed gegaan![]()
![]()
Sindsdien ben ik onttroostbaar.
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Dankzij jou weet ik wat er gaat gebeuren in een aflevering![]()
(je avva)
Ik kan me niet herinneren dat dit in een uitzending zat, en ik heb toch aandachtig zitten kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet hier komen als je een aflevering hebt gemist
Idd, daaromquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Net als bij Lost. Als ik zo'n filmpje zie, zap ik altijd meteen weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddeld aankondigingsfilmpje op TV staan al meer spoilers.
Scheelt weer handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]Jij bent de tweede die dat zegt joh...
Ik ga ook kijken denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Silaz het volgende:
Vanavond maar weeer op RTL kijkentijd gaat snel hehe. nu krijgen we hoplijk(alhoewel, ik weet wel zeker denk ik), veeel meer te weten over Sylar
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Scheelt weer handtekeningen zetten.
Ontopic: Vanavond maar eens kijken naar de BBC voor die special erachter aan. Als ik eraan denk.
"Als ik eraan denk" is "Shit, vergeten" geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Arjan het volgende:
[..]
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....
Er was een of ander kut programma daarvoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Waarom is het nog niet begonnen? -,-.
Zondag is er een herhalingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om mij te vertellen wat er de eerste 5 à 10 minuten is gebeurd? Toen ik inschakelde zag ik Niki heel even praten met wat ik aanneem haar vader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zondag is er een herhalingIk dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:26 schreef Arjan het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Ik alleen aan Nathan, vind Peter wel tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een hele toffe aflevering. Alleen kan ik me enorm ergeren aan de gebroeders Petrelli.
Dat idee kreeg ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat de wereld kleiner blijkt te zijn dan dat het eerst leek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke aflevering, wat meer te weten gekomen over onder andere Sylar en zijn gave. Hebben we Linderman ooit al gezien, want ik denk op de een of andere manier dat dat de vader van Niki is.
Zou wel leuk zijn. Net zoals Niki en Nathan elkaar kennen, al weten ze nog steeds niet van elkaar dat het Heroes zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat de wereld kleiner blijkt te zijn dan dat het eerst leek.
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij is dat nog niet verteld/uitgelegd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
Hoe is die Chandra Suresh er eigenlijk achter gekomen wie precies de 'heroes' zijn?
En Niki bleek een bewonderaar te hebben in de vorm van de kameraad van Hiro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou wel leuk zijn. Net zoals Niki en Nathan elkaar kennen, al weten ze nog steeds niet van elkaar dat het Heroes zien.
Ja Ando ja, maar dat is geen Hero. Tot nu toe danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
En Niki bleek een bewonderaar te hebben in de vorm van de kameraad van Hiro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:52 schreef Steeven het volgende:
Volgens mij zitten er twee fouten in de serie:Bij 1: Misschien gebeurt dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 2: Foutje van sylar?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Bij 2: Sylar las in het krantenbericht op de school dat zij degene was die "heroic" door de vlammen liep...quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:19 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Bij 1: Misschien gebeurt dat nog
Bij 2: Foutje van sylar?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Misschien omdat dat wijf zich voordeed dat die man uit de brand had gehaald
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
Blijft een vette serie, net de aflevering van donderdag gezien, trouwens, ik bedacht me ineens iets:
Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Nouquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee johHij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeetquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee johHij eet de hernens niet op ofzo, hij kijkt er even naar, en ontdekt dan hoe hun power werkt...
Dat is dus een spoiler.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeet
Waar dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is bevestigd dat hij de hersens wel opeet
Waarschijnlijk in een latere aflevering. Bedankt dusquote:
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een latere aflevering. Bedankt dus![]()
Hij heeft zijn kracht nog niet helemaal onder controle.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:54 schreef Piepje het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: toen Hiro dus tergugging in de tijd voor dat cafetaria-meisje, waarom moest zijn vriend toen zo lang wachten voor hij terugkwam? Waarom ging hij niet terug in de toekomst naar precies die tijd waarop hij verdween?
Of wacht, zei hij toen niet iets van dat ie met de bus was gekomen ofzo?
In ieder geval, dat stukje was me niet helemaal duidelijk. Kan iemand me dat uitleggen?
Idd wordt niet herhaald vanavond, normaal wel................ik heb het donderdag ook moeten missen helaasquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef Leah het volgende:
Maar vanavond wordt het dus niet herhaald.... Shit shit shit, ik had het vanavond op willen nemen, omdat mijn man afgelopen donderdag een andere film aan het bekijken was..
Ik baal! Weet iemand of er nog een herhaling komt?
Juist, het is geen spoiler, en het is ook niet bevestigd in de latere afleveringen dat Sylar de hersens opeet... het is gewoon bevestigd door de regie van Heroes....quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |