Misschien even snel downloaden, heb je wel binnen voordat het donderdag is denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef 24heroesfan het volgende:
Pfff... dat is echt balen dat het vanavond niet herhaald wordt![]()
Ik had donderdag alleen het begin en eind gezien, tussendoor 35 minuten gemist (zo'n beetje heel de aflevering dus) omdat ik telefoon had.
Dan maar bijlezen en deze aflevering later op dvd terugkijken.
Bedacht ik me later ook, thanks voor de tip!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien even snel downloaden, heb je wel binnen voordat het donderdag is denk ik
Het was m'n vriendinquote:Een echte fan hangt op.
Aah, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef 24heroesfan het volgende:
[..]
Bedacht ik me later ook, thanks voor de tip!![]()
[..]
Het was m'n vriendin![]()
Ik wil haar liever niet ophangen![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Al sinds RTL5 begon met het uitzenden van Heroes volg ik de uitzending op de zondagavond. Ook op zondag 26 augustus zat ik om 23.30 weer klaar om de nieuwe aflevering te bekijken, die volgens mijn tv-gids zou worden uitgezonden. Tot mijn verbijstering bleek Heroes vervangen te zijn door De Gouden Kooi, een programma dat noch qua genre, noch qua niveau aansluit bij wat iemand verwacht die op deze dag en tijd naar RTL5 zit te kijken.
Ik hoop dat u mij kan meedelen dat u per volgende week weer gewoon Heroes vertoont op het genoemde tijdstip, en dat u De Gouden Kooi voortaan op zijn eigen tijdstip houdt.
Met vriendelijke groet,
Dat hele Hero en zijn maatje verhaal is vaag. Ik snap niet hoe het met de foto's zit, want die serveerster herkende hem niet. Ik hoop echt dat het later duidelijker wordtquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de continuiteit van de tijdslijn zit.
Hiro ging terug en ontmoette dat serveerstje dus in het verleden. Daar leerde ze hem erg goed kennen.
Maar wat gebeurde er dan met zijn toekomstige ontmoeting met haar, 6 maanden later?
De toekomst is wel veranderd, want Hiro hing op de foto met haar. Dat is de 'nieuwe' realiteit zoals die door Hiro is gevormd. Maar die vriend van hem, die moet dan wel buiten de tijdslijn staan. Want voor hem was de verandering op de foto vreemd.
Voordat Hiro terug de tijd inging, moet die foto er dus nog niet gehangen hebben, want anders zou de serveerster hem wel herkend hebben als vriend.
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat Hiro terug de tijd inging, moet die foto er dus nog niet gehangen hebben, want anders zou de serveerster hem wel herkend hebben als vriend.
Hm, niet om de betweter uit te hangen, maar het is ergens wel een spoiler. Toen Sylar zijn eerste slachtoffer maakte zag je dat hij zijn klokmakersbril opdeed, dus hij kon de hersens net zo goed ook lezen... Het was nog redelijk onduidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat leek toch al duidelijk? In de eerdere eps zag je uitgeholde schedels, onder meer die van Isaac toen Hiro per ongeluk naar de toekomst ging. Niet echt een spoiler dus.
Maar hoe neemt hij die gaves over??quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:43 schreef Silaz het volgende:
toen zei hij; My Name is 'voornaam' Sylar, en toen liet die andere man z'n kunstjes zien. Daarna Bashte Sylar die man met zo'n enorme steen. Een moment later kwam Sylar weer bij die professor om dat kunstje te vertonen. hij had ahw die gave overgenomen.
ja zoiets, dat weten wij ook nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar hoe neemt hij die gaves over??
Wat doet ie met die hersens dan?
hij neemt de gaves over als hij degene dood die ook een gave heeft. Hij leest de gave in de hersens, lijkt mij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die foto hing er al wel, gewoon op een normaal prikbord. Direct nadat Hiro weg was, zoomde de camera er op in. Dat altaarding kwam later pasquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.
Sjeetje, wat denk jij veel naquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de continuiteit van de tijdslijn zit.
Hiro ging terug en ontmoette dat serveerstje dus in het verleden. Daar leerde ze hem erg goed kennen.
Maar wat gebeurde er dan met zijn toekomstige ontmoeting met haar, 6 maanden later?
De toekomst is wel veranderd, want Hiro hing op de foto met haar. Dat is de 'nieuwe' realiteit zoals die door Hiro is gevormd. Maar die vriend van hem, die moet dan wel buiten de tijdslijn staan. Want voor hem was de verandering op de foto vreemd.
Daar was ik zelf nog helemaal niet opgekomen, kan denk ik nog aardig kloppen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht zo, aangezien zijn gave was om precies te kunnen zien hoe iets werkt/hoe iets hoort te gaan/mechanieken die opvallen, dat hij door in die hersenen te kijken zelf wist hoe hij dat moet doen, hoe hij zijn eigen hersenactiviteiten aan moet passen. Ofzo.
Al is het met dit idee nog onduidelijk waarom dan de hersenen uit het hoofd gehaald moeten worden.
Het was zes maanden verder he, nadat die foto werd gemaakt.Dus die foto was er al, omdat dat hoort te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die foto hing er al wel, gewoon op een normaal prikbord. Direct nadat Hiro weg was, zoomde de camera er op in. Dat altaarding kwam later pas
Kan die thuis op zijn gemakkie nog even nalezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Al is het met dit idee nog onduidelijk waarom dan de hersenen uit het hoofd gehaald moeten worden.
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[.Geachte heer/mevrouw,
Al sinds RTL5 begon met het uitzenden van Heroes volg ik de uitzending op de zondagavond. Ook op zondag 26 augustus zat ik om 23.30 weer klaar om de nieuwe aflevering te bekijken, die volgens mijn tv-gids zou worden uitgezonden. Tot mijn verbijstering bleek Heroes vervangen te zijn door De Gouden Kooi, een programma dat noch qua genre, noch qua niveau aansluit bij wat iemand verwacht die op deze dag en tijd naar RTL5 zit te kijken.
Ik hoop dat u mij kan meedelen dat u per volgende week weer gewoon Heroes vertoont op het genoemde tijdstip, en dat u De Gouden Kooi voortaan op zijn eigen tijdstip houdt.
Met vriendelijke groet,.]
ja, maar dan hoorde zij Hiro dus te kennen. Maar de ontmoeting was ook voor haar nieuw.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het was zes maanden verder he, nadat die foto werd gemaakt.Dus die foto was er al, omdat dat hoort te zijn.
Ten tijde van de ontmoeting was Hiro nog niet in de geschiedenis gedoken om haar te leren kennen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, maar dan hoorde zij Hiro dus te kennen. Maar de ontmoeting was ook voor haar nieuw.
Amen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????
Heb je al antwoord gekregen op je mail, LinkseFrieseVegatarier? (geinige naam btw!)
Lees hier dus wel een beetje bij, maar goed, das toch niet hetzelfde....ik baal!![]()
Dat heb ik al gezegd... toen de aflevering 10 in USA werd uitgezonden een half jaar geleden gingen er zelf al geruchten rond en heeft de regie van Heroes al bekend gemaakt wat Sylar precies met die hersens deed....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
De foto hing er al... Charlie stond eerst gewoon alleen op de foto. Toen Hiro terugging in de tijd, is Hiro ook op de foto komen staan en dat zag Ando dus. Du het klopt gewoon denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die foto hing er toen toch ook nog niet , want alle foto's werden daar neergehangen als nagedachtenis aan dat meisje toen ze overleden was. Soort altaar.
idd, daar is echt wel over nagedacht hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
De foto hing er al... Charlie stond eerst gewoon alleen op de foto. Toen Hiro terugging in de tijd, is Hiro ook op de foto komen staan en dat zag Ando dus. Du het klopt gewoon denk ik
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdbquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd... toen de aflevering 10 in USA werd uitgezonden een half jaar geleden gingen er zelf al geruchten rond en heeft de regie van Heroes al bekend gemaakt wat Sylar precies met die hersens deed....
Dat zei ik ook al iets van 50 posts terug, jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdb
Nee... 24 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:02 schreef Snoopy1982 het volgende:
Ik weet al hoe het afloopt lalala![]()
Ik ben echt razend benieuwd naar seizoen 2. Die is afgelopen vrijdag (?) geloof ik begonnen in de USA.
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef Snoopy1982 het volgende:
Dat was toch 24 september dan? Of was dat sarcastisch bedoeld...
Eerder drie eeuwen achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.
Ik lees nooit alles , k bekijk altijd snel de eerste pagina en de laatste paginaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al iets van 50 posts terug, ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Amerika loop niet een maand voor op ons hoor.
Nee, serieus 24 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef Snoopy1982 het volgende:
Dat was toch 24 september dan? Of was dat sarcastisch bedoeld...
Ik heb hem niet 1 keer hesenen zien eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Sylar eet die hersenen op , lees maar op imdb
Dat komt vast door al dat gedownload, de kijkcijfers op zondag avond zijn nog bedroevender dan de cijfers op donderdag avondquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
GOD#@$@#$%#$%^%^&$*$%$$&&$%#%#$%&^%*(!!!!!! Wat een stelletje idioten daar bij RTL!! Donderdag dus wat anders gekeken, want je kan het toch weer kijken op zondagavond....maar neeeeeeeeeeeee, we doen zomaar even geen herhalingen meer! Wat is dat toch????
Heb je al antwoord gekregen op je mail, LinkseFrieseVegatarier? (geinige naam btw!)
Lees hier dus wel een beetje bij, maar goed, das toch niet hetzelfde....ik baal!![]()
Jazeker heb ik een antwoord gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
quote:Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
Helaas wordt deze door de nieuwe winterprogrammering niet meer herhaald.
U kunt dus alleen nog op de donderdag kijken.
Helaas kunnen wij het programma niet overzetten op video of DVD i.v.m.
rechten.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Dat is hun eigen schuld, hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Of opnemen, maar beide komen de kijkcijfers niet ten goede.![]()
iddquote:
Ik heb de eerste twee afleveringen via een torrentsite kunnen downloaden, maar de overige kan ik er niet meer vinden. Vreemd en jammer...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Trafasi het volgende:
zijn die unmaked dingen ook te downloaden? Heb nooit geen tijd om tv te kijken
Ja, wat een popje he!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Steeven het volgende:
Wat is ze toch ongelooflijk lekker, het is niet normaal eigenlijk.
Ik krijg er op dit moment ook niet genoeg van, hou mezelf een beetje in dat ik niet gelijk alle episodes bekijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een aflevering zeg! Ik vind het nu echt al een van de gaafste series ooit.
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een aflevering zeg! Ik vind het nu echt al een van de gaafste series ooit. Ze nemen gewoon voor alles de tijd, en nu langzaamaan wordt alles steeds duidelijker. Peter is de Exploding Man, dat had ik dus echt niet gedacht!
ik ook, het begint dan ook wel duidelijker te wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
Nog niet eerderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Om de wereld te kunnen redden misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:07 schreef Koningin het volgende:
Erg interessant weer gister.
Vet hoe die Sylar eigenlijk gewoon door het glas heen gaat...einde was ook weer spannend.
Waarom moet ze het nou weer wel herinneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door One_Blood op 31-08-2007 13:11:37 ]Never die alone!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef One_Blood het volgende:Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.
Maar euh, edit jij even je bericht door spoiler-tags om je bericht te zetten? Anders verpest je het voor nog meer mensen...
Right back at ya.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
NBC Heroes Wiki Episode Guidequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef Blight het volgende:
Samenvatting van de episode? Ik was te druk met voetbal kijken vanwege die klote TOTO. Ben de tijd vergeten,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |