Brian doet het verhaal met zijn mooie hoed op en Amanda is 1 en al oeh en aahhhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had een bmw, toen was hij moe, wilde gaan slapen bij een benzinepomp, was er een man met een mercedes die een heel groot pakket in zn achterbak had, Brian dacht een lijk, toen was hij weer wakker, reed naar Almere, daar was het zooooooooooo mooi, toen ging hij rondjes draaien in de sneeuw, filmde zichzelf, er reed politie langs, Brian ging toen de politie ontlopen, naar huis toe, onder dekentje op de bank tv kijken.
Bang Wooooooo tsjoeeeeef wheeeeeeee!
Zekers, prachtige samenvatting!!!quote:
Jij bent er de laatste tijd ook niet echt leuker op geworden is 't wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, tis veilig nu, Disana al een tijd niet meer gezien.![]()
Ja ja slip off the fingerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:08 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie OP, maar TT -n ?
Doet me denken aan dat nummer van Rob de Nijs "En het werd zomer".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef F04 het volgende:
Brian heeft op zijn 12e seks gehad met een meisje van 16.
Jong geleerd oud gedaan.
Het kán. Als 'verhalen' een werkwoord is, dan is 'stoeren' een zelfstandig naamwoordquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:08 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie OP, maar TT -n ?
Maar ja, dan zouden Brian en Amanda de stoeren moeten zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kán. Als 'verhalen' een werkwoord is, dan is 'stoeren' een zelfstandig naamwoord![]()
Als ik veel gecapt heb, vind ik het leuk om een OPtje te makenquote:
Dennis was vandaag ook ERG stoer met de tangen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja, dan zouden Brian en Amanda de stoeren moeten zijn![]()
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:13 schreef Py het volgende:
Hmz, die 2 uur klok geldt dus ook in t weekend.
Het had gekund, maar de vingers gingen sneller dan het brein in dit geval.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gewoon laten staan. Heeft de TT een dubbele betekenisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het had gekund, maar de vingers gingen sneller dan het brein in dit geval.
hebben ze niet goed bij nagedacht toen de camera's geplaatst werden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
Waarom is het andere badkamertje nooit goed zichtbaar?
Misschien is hij het hysterische gehijg en gekweel van nadia ook een beetje zat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:13 schreef Kailany het volgende:
Dennis net op de bank, zo te zien heeft hij erg veel zin in aankomende nacht![]()
[afbeelding]
Er staan wel goeie camera's op, maar ze laten die hoek maar weinig zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Kailany het volgende:
[..]
hebben ze niet goed bij nagedacht toen de camera's geplaatst werden...
zie vaak dat die camera dat hoekje via een spiegel filmt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staan wel goeie camera's op, maar ze laten die hoek maar weinig zien.
dat gevoel krijg ik ook, als ik ze zo saampies zie liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Huub en Lieke zouden heel graag eens alleen, weg van het gepeupel willen slapen.
Heb je ze gebeld?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Huub en Lieke zouden heel graag eens alleen, weg van het gepeupel willen slapen.
Kan ik me heel goed voorstellen. Dat amandel en haar tijgertje elke avond liggen te rotzooien zou me al een doorn in het oog zijn. Maar nu met die hysterisch hijgende nadia en klefbek denise elke avond er bij, zou ik echt de bank opeisen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Ik ben er ook vandoor! slaaplekker iedereen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien voor vandaag. Iedereen namens mij welterusten alvast!Adios!
Amanda was toch wat ziekjes?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt alweer op Amanda
Huub doet ook weer klef,
maar ik denk dat Nada ze weer zal overtreffen.
Dennix: maar ik ben wel moe.
Ze is alweer beter (door de goede zorg van Brian natuurlijkquote:
Complimentjes met je 40 posts binnen 8 uur inloggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:47 schreef Py het volgende:
Met die dikke snuit
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is alweer beter (door de goede zorg van Brian natuurlijk) en ze is zo geil geworden van zijn stoere praatjes
![]()
Dat is al over 3 1/2 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen moet er morgen om 6.30 uit.
Trustte.![]()
Ik kijk op deze momenten wat filmpjes terug die gedurende de dag gemaakt zijn, dat bevalt mij het bestquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Als dit nou allemaal singles waren geweest, dan hadden we elke nacht tegen stille bedden aangekeken. Nu kijken we vrijwel elke nacht tegen dansende dekbedden aan. Ik weet niet waaraan ik de voorkeur geef.
Ik heb heel kleine schermpjes rechts van wat ik aan het doen ben. Maar ik bedoel ook een beetje... ik vind het zo jammer en saai dat er zoveel stellen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk op deze momenten wat filmpjes terug die gedurende de dag gemaakt zijn, dat bevalt mij het best
Ja, de wording van een stel is wel leuk om te zien, maar het moeten geen worden, dan is de lol eraf. Nou ja, het is ook eigenlijk gewoon bedtijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb heel kleine schermpjes rechts van wat ik aan het doen ben. Maar ik bedoel ook een beetje... ik vind het zo jammer en saai dat er zoveel stellen zijn.
Negeer de kreet van Nadia dan maar en ga lekker naar bedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de wording van een stel is wel leuk om te zien, maar het moeten geen worden, dan is de lol eraf. Nou ja, het is ook eigenlijk gewoon bedtijd
Ik kan het gewoon niet meer aanhoren, dat gesabbel. En inderdaad ik doe de luiken dicht......slaap lekker voor strakkies!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeer de kreet van Nadia dan maar en ga lekker naar bed![]()
een quickky...hoe is het mogelijk??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:21 schreef Casshern het volgende:
nadia en dennix gaan douchen.
Dat denk jij... meestal wil ze nog twintig keer. Maar misschien is het nu anders, nu hij er eindelijk in mag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:24 schreef miesy het volgende:
[..]
een quickky...hoe is het mogelijk??![]()
![]()
zou wel erg typish zijn, maar ik mag het hopen...voor de rest van de bewonersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk jij... meestal wil ze nog twintig keer. Maar misschien is het nu anders, nu hij er eindelijk in mag.
goodmorning! alles nog in ruste. Ik vraag me af of het volgen van de streams vandaag de moeite waard zal zijn.Gelukkig kan je op de pc nog andere dingen doen en verder is er nog zat te genieten in het leven. Afin we zullen het zien. In ieder geval beste fokkers een fijne streamzaterdag toegewenst.quote:
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.quote:
goeie morgen....en jah he heerlijk dat kots materiaal!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.
Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik vind het nog heel wat! Dat vrouwen (en 1 man dgk_fan) op niks reageren...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, dat ziet er niet goed uit voor Dennix.
Op date met Dennis...
Heb me meteen opgegeven!8%
Nooit van mijn leven...82%
Durf ik dat?10%
Bron: Tien.
Tja, what's there to like?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Op date met Dennis...
Durf ik dat?10%
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:51 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, what's there to like?
Ik bedoel volgens mij is het een heel actiegericht mannetje die het rendement van zijn handelen zorgvuldig afweegt. Hij is destijds sterk binnengekomen en heeft een paar goede acties gehad in het begin. Maar het risico op afgaan blokkeert hem volgens mij nu behoorlijk. Bovendien is het volgens mij niet zo'n patsertje als hij lijkt en ergens wel een beetje bescheiden zelfs.
Maar ja, wie niet durft te verliezen zal nooit winnen.![]()
Je weet het nooit hoe serieus je deze polls moet nemen van Tien, maar het geeft een aardig beeld denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik vind het nog heel wat! Dat vrouwen (en 1 man dgk_fan) op niks reageren...
(Ps, leuke vakantie gehad?)
Klopt, je mist alleen zijn woorden, dat hij gaat knallen, 100%quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:
* Huub duwen zodat hij zijn vinger brak
* Aan de gebroken vinger van Huub trekken
en dan alleen nog maar als de anderen meededen.
Of heb ik nog andere actie's gemist?
Vreemd dat een van de mogelijke antwoorden in een poll een vraag is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Op date met Dennis...
Durf ik dat?10%
- Op zijn eerste avond Lieke en Amanda tegen elkaar opstoken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:
* Huub duwen zodat hij zijn vinger brak
* Aan de gebroken vinger van Huub trekken
en dan alleen nog maar als de anderen meededen.
Of heb ik nog andere actie's gemist?
Mooi verhaal hoor, maar met je handen in je zak gaan rondlopen en hopen dat een ander (lees Huub) iets gaat doen is idd laf. Huub heeft al verschillende keren aangegeven dat hij een battle wil met Dennix, maar iedere keer blaast Dennix zijn voorstellen af. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt dat hij vastzat aan Nada, of je moet bedoelen dat zij zijn lolly zoog de 2e nacht. Nada blijft een onbetrouwbare en leugenachtige bitch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Py het volgende:
[..]
Want als hij iets gaat doen dan moet Huub reageren (van hemzelf, want Dennis is toch 3x nix en zal ook nix worden volgens Huub).
Deed ze dat de 2e nacht al? Zij geeft een hele nieuwe lading aan de term 'mediageilheid'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor, maar met je handen in je zak gaan rondlopen en hopen dat een ander (lees Huub) iets gaat doen is idd laf. Huub heeft al verschillende keren aangegeven dat hij een battle wil met Dennix, maar iedere keer blaast Dennix zijn voorstellen af. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt dat hij vastzat aan Nada, of je moet bedoelen dat zij zijn lolly zoog de 2e nacht. Nada blijft een onbetrouwbare en leugenachtige bitch.
zou inderdaad geen stomme actie zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.
Goedemorgen!
dat denk ik ook. iedereen schrikt zich rot als ze weer met beide voeten op de grond staan. terug in de realtiteit. Zal Brian balen van zijn paraliedje? Dit is een grote les voor allenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:30 schreef SiRojK het volgende:
Nadia gaat trouwens echt dood als ze alles leest wat hier over haar wordt geschreven.. Dat trekt ze zich allemaal aan
er zijn er pas twee wakker dus er valt weinig te cossenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
De Cossen gaan steeds langzamer.
Een teken aan de wand?
Er is gewoon nog niemand wakker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
De Cossen gaan steeds langzamer.
Een teken aan de wand?
Omdat ze te weinig ruiter zijn om eigenwijze Fries te laten doen wat ze willen. Verkeerde en te weinig hulpen enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Waarom lopen ze eigenlijke zulke kleine rondje met Fries?
zo te zien welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef Py het volgende:
Huub gaat ontbijt op bed krijgen?
luie varkens, ik heb alweer 7 uurtjes gewerkt. kijk wat voor weer het is buiten, kijk wat voor huis ze hebben ga je toch niet in je nest liggen stinken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef mazaru het volgende:
Oh ja, het is weekend, dan komen ze pas tegen de avond uit bed.
Dat was ik even vergeten
ik wou dat ze alvast een voorproefje konden krijgen van deze toekomstige "realiteit"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
dat denk ik ook. iedereen schrikt zich rot als ze weer met beide voeten op de grond staan. terug in de realtiteit. Zal Brian balen van zijn paraliedje? Dit is een grote les voor allen![]()
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:05 schreef miesy het volgende:
[..]
ik wou dat ze alvast een voorproefje konden krijgen van deze toekomstige "realiteit"![]()
Staat dat er op deze week?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.
![]()
dat zou in ieder geval al wat zijn!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.
![]()
Mooooi! Ik heb alleen even de voorkant gezien bij de Appiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Straks even doorbladeren bij Appie.![]()
quote:
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:13 schreef miesy het volgende:
[..]
oh, je meende het nog echt ook...![]()
hopelijk komt ie vandaag binnen![]()
Dan komt deze ook niet binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
ja, ze worden echt van van alles onthouden daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zie dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
Ideetje: vliegtuigjes van al die artikelen vouwen en over de schuttingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
Op zich vind ik het echt achterlijk dat ze bladen, met interviews die ze nota bene zelf gegeven hebben, niet krijgen. Alleen maar omdat er iets instaat wat voor opschudding kan zorgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, ze worden echt van van alles onthouden daar.
dingen waar ze recht op hebben.
triest.
![]()
Die had ze alleen maar om te verzorgen, niet om te rijden denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia had haar eigen paard. Dan valt me de performance zwaar tegen.
Nee, moet ook nog sporten, eerders weer naar school, dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
zitten jullie hier echt elke dag de hele dag?
zou een goed plan zijn!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Ideetje: vliegtuigjes van al die artikelen vouwen en over de schutting
Dan heeft Fok ook zijn vliegtuig(jes)actie.![]()
precies!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik het echt achterlijk dat ze bladen, met interviews die ze nota benen zelf gegeven hebben, niet krijgen. Alleen maar omdat er iets instaat wat voor opschudding kan zorgen.![]()
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
ja, gezellig, he?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
Nee. Alles wordt gecensureerd. Negatieve persoonlijke post aan een bewoner verdwijnt ook in de prullenbak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef Szura het volgende:
Als iemand gewoon die party bij de post zou doen, zou ie dan doorkomen?
denk het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef Szura het volgende:
Als iemand gewoon die party bij de post zou doen, zou ie dan doorkomen?
aha, apart. maar werken? je krijg er toch niet voor betaald ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Op deze pagina van VOL staat de Party ingescand.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450
Dat stukje van Jaap is of heeeeel sarcastisch of heeeeeeel nep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Op deze pagina van VOL staat de Party ingescand.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450
hoe laat moet ik vandaag beginnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.![]()
Wat een flauw stukje, de enige in huis die nog iets van huishoudelijke kwaliteiten heeft en er iets mee doet, krijgt een sneer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Nou geweldig goeie grap Lieke.
[afbeelding]
Bron: TIEN
nu ook niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Mearloow het volgende:
gezellig? tja dat weet ik niet zit hier niet zo vaak.
Ik vind het een lulverhaal en kan me bijna niet voorstellen dat het van Jaap zijn hand is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stukje van Jaap is of heeeeel sarcastisch of heeeeeeel nep.![]()
Ik heb het idee dat Lieke en achter zachtjes een strop om Huub zijn nek aan t leggen zijn...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een flauw stukje, de enige in huis die nog iets van huishoudelijke kwaliteiten heeft en er iets mee doet, krijgt een sneer.
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
Begin de dag met een wipje
thnxquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef StephanL het volgende:
Maarre welkom Mearloow en jij ook nog Py
Niet echt flatteus nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef blomst het volgende:
wat staat ze oud op de foto.
Vertel, waarom niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Mearloow het volgende:
iewl die huub en lieke daar word ik toch niet echt vrolijk van
inval bij Monique Smitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan de voorpagina met de tekst "Sletje Amanda" ook nog maar even
(Wederom met dank aan Silver van VOL)
[afbeelding]
Het laatstequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
Gezellig bij Huub en Lieke.... en Jaap zit te lunchen... of is het brunchen?
Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef Mearloow het volgende:
omdat huub een lelijk ventjes is en lieke ook niet de knapste word er beetje misselijk van eerlijk gezegd. kijk nog liever naar jaap die zit te eten.
10000x liever H+L dan D+Nquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Mearloow het volgende:
iewl die huub en lieke daar word ik toch niet echt vrolijk van
Het is idd een verschrikkelijk lelijke foto van Amanda bij dat artikel in de Party.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef blomst het volgende:
wat staat ze oud op de foto.
Zeker NatteNaad en Kennix (mijn stoere knappe HELD) nog niet in actie gehoord?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef Mearloow het volgende:
omdat huub een lelijk ventjes is en lieke ook niet de knapste word er beetje misselijk van eerlijk gezegd. kijk nog liever naar jaap die zit te eten.
Ach, een mens moet toch eten, ook als je op dieet bent... en dan kun je er maar beter van genietenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap eet er lekker van, heeft hij zijn dieet nu alweer opgegeven?
iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
100000x liever Jaap dan H+L, D+N en B+A...![]()
![]()
![]()
Kleffe zooi..!!
ja 1x nooit meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zeker NatteNaad en Kennix (mijn stoere knappe HELD) nog niet in actie gehoord?
3 stellen met drie verschillende geluidsnieau'squote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:44 schreef Mearloow het volgende:
[..]
haha ja dat dan weer wel met dr fake gegil. krijg je gewoon koppijn van.
oh oh.. hebben ze nu totaal iets opgestoken van de wijze les van ParaBrain?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:46 schreef Mearloow het volgende:
nou jet en juul zijn ook weer wakker hoor straks weer lekker tangen.
Lieke heeft volgens mij maar een mogelijkheid om te winnen en dat is wanneer zij samen met Jaap zou besluiten Huub te dumpen. Alleen dan zullen Nadia en nix al weg moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:34 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Lieke en achter zachtjes een strop om Huub zijn nek aan t leggen zijn...
Ik heb ze nog niet in actie gezien maar als ik Huub en Lieke moet geloven faken N en D als een gek. Hoe denken jullie of jij daarover?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
3 stellen met drie verschillende geluidsnieau's
A&B Nogal stil
L&H Hijgen iets heftiger
N&D N gaat tekeer als een speenvarken zodat D verschrikt de kamer inkijkt of iedereen het hoort, onderwijl met ssst ssst proberend N te laten dimmen.
En niet te vergeten dat er bij Nadia nog geen oprecht opgewonden kreetje uitgekomen is.... die doet echt een slechte pornofilm na in de hoop dat het dan klinkt zoals het "hoort"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
3 stellen met drie verschillende geluidsnieau's
A&B Nogal stil
L&H Hijgen iets heftiger
N&D N gaat tekeer als een speenvarken zodat D verschrikt de kamer inkijkt of iedereen het hoort, onderwijl met ssst ssst proberend N te laten dimmen.
vast niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh oh.. hebben ze nu totaal iets opgestoken van de wijze les van ParaBrain?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
TYquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah thnx... moet ik ook maar eens gaan doen
WB trouwens!
Als je het aan denkt te kunnen dan bekijk het filmpje van die twee maar eens :quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet in actie gezien maar als ik Huub en Lieke moet geloven faken N en D als een gek. Hoe denken jullie of jij daarover?
Iedereen weet dat Jaap het sterkst staat bij Huub en Lieke, het zijn ook degenen waarmee hij sowieso de meeste aansluiting heeft... dat spelletje triviant van afgelopen week had met elke andere bewoner erbij minimaal 3 keer zo lang geduurd, absoluut een ander niveau.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft volgens mij maar een mogelijkheid om te winnen en dat is wanneer zij samen met Jaap zou besluiten Huub te dumpen. Alleen dan zullen Nadia en nix al weg moeten zijn.
Persoonlijk heb ik Jaap ook nooit begrepen dat hij zich niet bij Huub en Lieke aansluit. Want als Jaap echt wil heeft ie Huub binnen een week weg omdat Huub zich toch niet kan beheersen wanneer z'n ego in het geding komt. Daar komt bij dat Jaap populairder is dan Lieke en z'n kans groter is om te winnen dan met Huub. Lijkt me.
Het komt allemaal erg nep over. Zelf zou ik nooit zo'n relatie willen omdat, naar mijn gevoel, seks gebruikt wordt om een spelletje te spelen. In ieder geval zeer onvolwassen en ik zie weinig echte passie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet in actie gezien maar als ik Huub en Lieke moet geloven faken N en D als een gek. Hoe denken jullie of jij daarover?
Volgens mij dus ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:58 schreef Mearloow het volgende:
een krentebol met pindakaas en honing?
Natasia at dat ook vaak, volgens mij heeft A die pindakaas/honing combi van haar...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda maakt een lekkere boterham met pindakaas
Een krentebol met pindakaas en honing? Rare combinatie![]()
rustig aan meisje, denk aan je hart. Misschien is het wel heel lekkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Mearloow het volgende:
of meusli bol ofzo kan ook nog wel maar evengoed pindakaas met honing?
Het is ook enorm nep, sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat Nadia nog nooit echt is klaargekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het komt allemaal erg nep over. Zelf zou ik nooit zo'n relatie willen omdat, naar mijn gevoel, seks gebruikt wordt om een spelletje te spelen. In ieder geval zeer onvolwassen en ik zie weinig echte passie.
Dat is emo Jaap.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef Mearloow het volgende:
hahaha jaapio
Jaap heeft ook aan Nadia belooft (Voor wat het waard is) nix te dumpen.... dan zou Jaap Nadia als backup hebben. Nadia lijkt me iemand die je binnen een week weg hebt. Ik weet bijna zeker wanneer Jaap zich bij Lieke aansluit Huub de eerste is die weggaat. Maar dat kan pas wanneer Jaap inziet dat Nadia en nix voor hem de doodsteek zal betekenen. Die stemmen elkaar echt niet meer weg. Een andere optie is dat Amanda weggetreiterd wordt en Brian en Jaap gaan samenwerken. Aan Jaap de keus. Maar uit alles blijkt dat hij te laf is om te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Jaap het sterkst staat bij Huub en Lieke, het zijn ook degenen waarmee hij sowieso de meeste aansluiting heeft... dat spelletje triviant van afgelopen week had met elke andere bewoner erbij minimaal 3 keer zo lang geduurd, absoluut een ander niveau.
Echter... achter weten ze ook dat een combi HLJ onverslaanbaar is dus ik vermoed dat het niet bij H&L aansluiten meer ingegeven is door achter dan vrije keuze.
OMGquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het aan denkt te kunnen dan bekijk het filmpje van die twee maar eens :
http://www.dumpert.nl/mediabase/23007/b5ae58a0/index.html
Jaap weet inmiddels dat Nadia net zo betrouwbaar is als Heer Olivier, en daar zal hij dus niet meer op bouwen, Dennis wegkrijgen zal op zich niet zo'n probleem zijn: Dennis zit zichzelf compleet onmogelijk en onmisbaar te maken, dus het zou me niets verbazen als die er 30 augustus uitligt, al dan niet in opdracht van 'achter'quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft ook aan Nadia belooft (Voor wat het waard is) nix te dumpen.... dan zou Jaap Nadia als backup hebben. Nadia lijkt me iemand die je binnen een week weg hebt. Ik weet bijna zeker wanneer Jaap zich bij Lieke aansluit Huub de eerste is die weggaat. Maar dat kan pas wanneer Jaap inziet dat Nadia en nix voor hem de doodsteek zal betekenen. Die stemmen elkaar echt niet meer weg. Een andere optie is dat Amanda weggetreiterd wordt en Brian en Jaap gaan samenwerken. Aan Jaap de keus. Maar uit alles blijkt dat hij te laf is om te spelen.
Ze zal het niet alleen daarvan afgekeken hebben.... voor iemand die zo aan het teasen is en vervolgens iedere keer niet wil is het volgens mij onderdeel van het standaard-repertoirequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:07 schreef Py het volgende:
Nadia heeft van B+A gezien dat je elkaar ook kan masseren![]()
Ja Nadia, we zien jullie![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
En maar rondkijken of de camera's nog op haar gericht zijn
[afbeelding]
Ik heb het idee dat Jaap bang is voor Huub. Huub heeft Jaap bespeelt dat ie meer mag van achter dan de rest en daar connecties heeft. En Ja ik vind Huub ook zeer labiel. Ook zonder alcohol. Eigenlijk is Lieke misschien wel het sterks van allemaal. Ik denk dat Jaap erg moeilijk met dit soort sterke, tegen het dominante aan, vrouwen om kan gaan. En daaromniet kiest voor Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap weet inmiddels dat Nadia net zo betrouwbaar is als Heer Olivier, en daar zal hij dus niet meer op bouwen, Dennis wegkrijgen zal op zich niet zo'n probleem zijn: Dennis zit zichzelf compleet onmogelijk en onmisbaar te maken, dus het zou me niets verbazen als die er 30 augustus uitligt, al dan niet in opdracht van 'achter'
Jaap heeft idd Brian of H&L nodig om er echt nog wat van te maken, en dan zou het me idd niets verbazen als hij Huub er eerder uitwerkt dan Lieke, maar dat zal afhankelijk zijn van welke andere bewoners er nog zijn, Lieke is sterk maar heeft bepaalde principes waar ze niet van af zal wijken, Huub zal stukken verder gaan in het wegtreiteren. Huub is echter ook een zeer labiele factor.
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets waar Jaap op een of andere manier dusdanig van onder de indruk is dat hij er weinig tot niets tegen durft te ondernemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap bang is voor Huub. Huub heeft Jaap bespeelt dat ie meer mag van achter dan de rest en daar connecties heeft. En Ja ik vind Huub ook zeer labiel. Ook zonder alcohol. Eigenlijk is Lieke misschien wel het sterks van allemaal. Ik denk dat Jaap erg moeilijk met dit soort sterke, tegen het dominante aan, vrouwen om kan gaan. En daaromniet kiest voor Huub en Lieke.
Al met al zeurt Jaap veel over stelletjes maar het enige stelletje wat hij geprobeert heeft uit elkaar te drijven is Huub en Lieke. Da's raar. Want als ie een ander stelletje opbreekt heeft ie meteen een backup. maar zoals ik zei hij is gewoon te laf. Hij laat zelfs Nadia en nix sterk worden met hij is weer het derde wiel aan de wagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets waar Jaap op een of andere manier dusdanig van onder de indruk is dat hij er weinig tot niets tegen durft te ondernemen.
Lieke is IMHO sowieso de sterkste van allemaal en een dusdanig sterke vrouw zal idd angstaanjagend zijn voor Jaap, echter: hij hoeft er geen relatie mee te beginnen en iemand die zo sterk is in jouw kamp hebben is natuurlijk altijd handig![]()
Ik denk overigens dat Jaap nog steeds niet echt de vrijheid heeft om te kiezen, en als hij dat wel heeft dan durft hij volgens mij niet te kiezen, vooral omdat hij regelrecht bang is voor Brian (en dus niets tegen Amanda kan doen) en weet wat voor serpent Nadia kan zijn.
Safaa heeft uitgehaald na sharon, waarop een streamlock volgde, en verder is safaa niet weer gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Hoe zit het met Safaa en Palma? Daar kon ik vanuit de Updates niet helemaal uitkomen.
ja echt met dr baby de hele tijd tegen dennis.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
Nadia is echt een klein kindIk vind Amanda nog volwassener.
Oeps, jammer, ik hoopte echt dat Safaa zou blijven. Thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Safaa heeft uitgehaald na sharon, warom een streamlock volgde, en verder is safaa niet weer gezien.
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al zeurt Jaap veel over stelletjes maar het enige stelletje wat hij geprobeert heeft uit elkaar te drijven is Huub en Lieke. Da's raar. Want als ie een ander stelletje opbreekt heeft ie meteen een backup. maar zoals ik zei hij is gewoon te laf. Hij laat zelfs Nadia en nix sterk worden met hij is weer het derde wiel aan de wagen.
truequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.
Hij heeft problemen met Huub's ego, Lieke's superieure pedogogische toontje, Dennis zijn passiviteit en Nadia haar labiliteit. Daarnaast klikt hij (als mens) op intellectueel gebied het meest met Huub en Lieke en op emotioneel gebied met Nadia.
Volgens mij heeft hij het minste problemen met Brian en Amanda.
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit. Volgens mij hangt de CORA-gate nogsteeds als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd, maar durft niemand met het echte verhaal naar buiten te komen. Het verlengde van de Natasja-gate en haar onschendbaarheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.
Dat van die schaker heb ik ook altijd gezegt. Toch ben ik er dan verbaasd over dat Jaap helemaal de weg kwijt is wanneer het niet zo uitpakt zoals ie had gedacht. Hij kan met iedereen meelullen maar dat maakt hem dus ook onbetrouwbaar. Doordat Jaap niet duidelijk kiest wordt het spel niet gespeeld. Ach de onslgronde is ook pas over 3 weekjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met Huub's ego, Lieke's superieure pedogogische toontje, Dennis zijn passiviteit en Nadia haar labiliteit. Daarnaast klikt hij (als mens) op intellectueel gebied het meest met Huub en Lieke en op emotioneel gebied met Nadia.
Volgens mij heeft hij het minste problemen met Brian en Amanda.
en waarschijnlijk hopend op een bevestiging van D, maar zijn reactie: wat??? en vervolgens.. nou, ik denk dat er op dit moment streamers aan het kotsen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Nada hemelt zichzelf nog maar eens op door te zeggen dat ze mooi is. Tsja , als een anders je niet kriebelt moet je het zelf doen.
Ik ben het er niet mee eens. Wanneer een miljonair iemand wil wegstemmen kan die dat gewoon doen. Het is slechts zaak om de rest te overtuigen. De febo zal dan wel of niet een tegenoffensief inzetten met mooie beloftes (Eric en Huub met elke week een feestje... hoe geloofwaardig is die febo nog?)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit. Volgens mij hangt de CORA-gate nogsteeds als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd, maar durft niemand met het echte verhaal naar buiten te komen. Het verlengde van de Natasja-gate en haar onschendbaarheid.
je hebt groot gelijk.... we hebben net de tuin gedaan.. heerlijk met dit weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat ik tijdens de vakantie heb kunnen afkicken van DGK. Ik heb alweer genoeg gezien voor het moment. Echt, alleen maar tangen, neuken en de gesprekken tussen het aso-zooitje zijn hetzelfde, zoniet erger. Kom later nog wel even snuffelen.
En loopt nog steeds met die handdoek om....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef Mearloow het volgende:
ooow god ze staat alweer te tangenmet dr kutgezing. baby
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Mearloow het volgende:
haha amanda is weer lekker bezig tegen lieke.
ja idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Kailany het volgende:
[..]
En loopt nog steeds met die handdoek om....![]()
Echt zo nep als de pest!! Doen alsof ze zo onzeker is, maar ondertussen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:02 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja idd.ze vind zichzelf echt te sexy. kuttekop haha
Is dat de spoeling die je Amanda gunt? Lekker hard, in een keer alle extensions en knopen eruit?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat de spoeling die je Amanda gunt? Lekker hard, in een keer alle extensions en knopen eruit?![]()
wanneer rammen ze die kuthoer van een AmanDelleke nu eens de kooi uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Mearloow het volgende:
haha amanda is weer lekker bezig tegen lieke.
Nog even dan. Daar ligt mijn probleem dus, bij de FEBO. Als je in de middag al je stem uit moet brengen kun je dus niet meer terug, en het zou mij niks verbazen als ze je stem beïnvloeden als je die uitbrengt achter. Je brengt je stem uit tijdens de ontslagronde en niet eerder, de FEBO zou hier helemaal buiten moeten blijven, geen enkele inmenging voor of tijdens de stemming, zo kun je iedereen gewoon zijn gang laten gaan en geen verdenking oproepen dat er ontzettend gemanipuleerd wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Wanneer een miljonair iemand wil wegstemmen kan die dat gewoon doen. Het is slechts zaak om de rest te overtuigen. De febo zal dan wel of niet een tegenoffensief inzetten met mooie beloftes (Eric en Huub met elke week een feestje... hoe geloofwaardig is die febo nog?)
De meest spontane, niet geweldadige acties staan op conto van Jaap. Hij is de enige die er af en toe een grap en een grol in mikt. Zonder Jaap zijn Huub en Lieke uiterst saai. Waar hebben we afgelopen week het meest plezier over gehad? Denk maar eens na! Zonder Jaap is die hele villa saai en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit.
nooit hoop ik heerlijk wijffiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer rammen ze die kuthoer van een AmanDelleke nu eens de kooi uit?
was het maar zo ja iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
het zal je zus/dochter/vriendin maar zijn....
en da's nog netjes uitgedrukt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
wat is Amanda toch een ordinaair ding.
Daar kan ik dus niet over meepraten, de laatste week en ik heb er weinig van terug kunnen vinden in de Updates, alleen het ophaardgebeuren en dat was idd grappig. Ik vind Jaap een lafbek en af en toe grappig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De meest spontane, niet geweldadige acties staan op conto van Jaap. Hij is de enige die er af en toe een grap en een grol in mikt. Zonder Jaap zijn Huub en Lieke uiterst saai. Waar hebben we afgelopen week het meest plezier over gehad? Denk maar eens na! Zonder Jaap is die hele villa saai en voorspelbaar.
ja vast met een shirtje eroverheen en dr bikini broekje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gaat ze een bikini aantrekken?
haha.. als je met zoiets tevree bent: wie ben ik om te zeggen "Jij spoort ook niet"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:17 schreef Mearloow het volgende:
[..]
was het maar zo ja iddniks mis mee.
Het blijft wel een TV programma en het is de taak van de febo om daar iets van continuiteit in te brengen. Als een wannabee trapt in de mooie beloftes van de febo is dat de wannabee z'n eigen schuld. De wannabee zit er voor zichzelf en kan zelf kiezen. Dus ja ze proberen te beinvoelden maar blijft eigen keus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even dan. Daar ligt mijn probleem dus, bij de FEBO. Als je in de middag al je stem uit moet brengen kun je dus niet meer terug, en het zou mij niks verbazen als ze je stem beïnvloeden als je die uitbrengt achter. Je brengt je stem uit tijdens de ontslagronde en niet eerder, de FEBO zou hier helemaal buiten moeten blijven, geen enkele inmenging voor of tijdens de stemming, zo kun je iedereen gewoon zijn gang laten gaan en geen verdenking oproepen dat er ontzettend gemanipuleerd wordt.
Zo voel ik.
Een lafbek ja, en heel af en toe grappig, maar als hij stilletjes uit de kooi word gehaald zullen we dat niet één twee drie opmerken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet over meepraten, de laatste week en ik heb er weinig van terug kunnen vinden in de Updates, alleen het ophaardgebeuren en dat was idd grappig. Ik vind Jaap een lafbek en af en toe grappig.
Mag die dan Kennix meenemen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Een lafbek ja, en heel af en toe grappig, maar als hij stilletjes uit de kooi word gehaald zullen we dat niet één twee drie opmerken.
ja echt hequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Bikini aan en dan de jurk als buikband.
Nu mag de buik opeens niet in de zon.
ben ik met je eens, maar de humor wordt dan nog schaarser... en die is al zo ver te zoeken (dat kinderachtige gedrag van Amanda, Nada en Nix tel ik niet mee als humor)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Een lafbek ja, en heel af en toe grappig, maar als hij stilletjes uit de kooi word gehaald zullen we dat niet één twee drie opmerken.
Hij krijgt ook niet veel kans, zoals de verhoudingen nu liggen... en wij ook niet. Er zijn vier stelletjes, Amanda - Nadia meegerekend. Daar kan Jaap niets aan toevoegen, en hij heeft ook vrijwel geen kans regelmatig met één ander te praten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
mag ook, maar word wel erg leeg zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
en NatteNaad ook, of is dat teveel ineens gevraagd?![]()
kunnen ze aan de finale beginnen en wij ons opmaken voor BB7quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
[..]
mag ook, maar word wel erg leeg zo.
23 september draait de kooi een jaar, en na een jaar worden bij een vrijwillige exit geen nieuwe miljonairs meer toegevoegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef Py het volgende:
Zou het spel niet in een soort tussenfase zitten?
We hebben de overgang van Talpa naar RTL en het nieuwe tv-seizoen is nog niet begonnen. Ze hebben het regelmatig over na 23 september. Ik denk dat dan het spel in een nieuwe vorm losgaat. Het bashen en provoceren is afgelopen. Alleen nog sneren geven mag. Daarnaast zal het -vermoed ik- meer gaan om de gunst van de kijker door op eigen kracht te scoren. En de koppeltjes gaan meer een rol spelen (RTL = family toch?).
Nu is dus een beetje een rustfase, stilte voor de storm (hoop ik).
ik hoop stilletjes in de eindfase....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef Py het volgende:
Zou het spel niet in een soort tussenfase zitten?
We hebben de overgang van Talpa naar RTL en het nieuwe tv-seizoen is nog niet begonnen. Ze hebben het regelmatig over na 23 september. Ik denk dat dan het spel in een nieuwe vorm losgaat. Het bashen en provoceren is afgelopen. Alleen nog sneren geven mag. Daarnaast zal het -vermoed ik- meer gaan om de gunst van de kijker door op eigen kracht te scoren. En de koppeltjes gaan meer een rol spelen (RTL = family toch?).
Nu is dus een beetje een rustfase, stilte voor de storm (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |