zou een goed plan zijn!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Ideetje: vliegtuigjes van al die artikelen vouwen en over de schutting
Dan heeft Fok ook zijn vliegtuig(jes)actie.![]()
precies!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik het echt achterlijk dat ze bladen, met interviews die ze nota benen zelf gegeven hebben, niet krijgen. Alleen maar omdat er iets instaat wat voor opschudding kan zorgen.![]()
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
zitten jullie hier echt elke dag de hele dag?
ja, gezellig, he?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
zitten jullie hier echt elke dag de hele dag?
Nee. Alles wordt gecensureerd. Negatieve persoonlijke post aan een bewoner verdwijnt ook in de prullenbak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef Szura het volgende:
Als iemand gewoon die party bij de post zou doen, zou ie dan doorkomen?
denk het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef Szura het volgende:
Als iemand gewoon die party bij de post zou doen, zou ie dan doorkomen?
aha, apart. maar werken? je krijg er toch niet voor betaald ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Op deze pagina van VOL staat de Party ingescand.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450
Dat stukje van Jaap is of heeeeel sarcastisch of heeeeeeel nep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Op deze pagina van VOL staat de Party ingescand.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450
hoe laat moet ik vandaag beginnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt niet. Fok "werkt" hier in ploegen en dan zijn er nog een aantal die met tussenpozen verdeeld over de hele dag aanwezig zijn.![]()
Wat een flauw stukje, de enige in huis die nog iets van huishoudelijke kwaliteiten heeft en er iets mee doet, krijgt een sneer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Nou geweldig goeie grap Lieke.
[afbeelding]
Bron: TIEN
nu ook niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef Mearloow het volgende:
gezellig? tja dat weet ik niet zit hier niet zo vaak.
Ik vind het een lulverhaal en kan me bijna niet voorstellen dat het van Jaap zijn hand is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stukje van Jaap is of heeeeel sarcastisch of heeeeeeel nep.![]()
Ik heb het idee dat Lieke en achter zachtjes een strop om Huub zijn nek aan t leggen zijn...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een flauw stukje, de enige in huis die nog iets van huishoudelijke kwaliteiten heeft en er iets mee doet, krijgt een sneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |