Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
Begin de dag met een wipje
thnxquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef StephanL het volgende:
Maarre welkom Mearloow en jij ook nog Py
Niet echt flatteus nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef blomst het volgende:
wat staat ze oud op de foto.
Vertel, waarom niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Mearloow het volgende:
iewl die huub en lieke daar word ik toch niet echt vrolijk van
inval bij Monique Smitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan de voorpagina met de tekst "Sletje Amanda" ook nog maar even
(Wederom met dank aan Silver van VOL)
[afbeelding]
Het laatstequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
Gezellig bij Huub en Lieke.... en Jaap zit te lunchen... of is het brunchen?
Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef Mearloow het volgende:
omdat huub een lelijk ventjes is en lieke ook niet de knapste word er beetje misselijk van eerlijk gezegd. kijk nog liever naar jaap die zit te eten.
10000x liever H+L dan D+Nquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef Mearloow het volgende:
iewl die huub en lieke daar word ik toch niet echt vrolijk van
Het is idd een verschrikkelijk lelijke foto van Amanda bij dat artikel in de Party.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:38 schreef blomst het volgende:
wat staat ze oud op de foto.
Zeker NatteNaad en Kennix (mijn stoere knappe HELD) nog niet in actie gehoord?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef Mearloow het volgende:
omdat huub een lelijk ventjes is en lieke ook niet de knapste word er beetje misselijk van eerlijk gezegd. kijk nog liever naar jaap die zit te eten.
Ach, een mens moet toch eten, ook als je op dieet bent... en dan kun je er maar beter van genietenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap eet er lekker van, heeft hij zijn dieet nu alweer opgegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |