Er staan wel goeie camera's op, maar ze laten die hoek maar weinig zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:16 schreef Kailany het volgende:
[..]
hebben ze niet goed bij nagedacht toen de camera's geplaatst werden...
zie vaak dat die camera dat hoekje via een spiegel filmt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staan wel goeie camera's op, maar ze laten die hoek maar weinig zien.
dat gevoel krijg ik ook, als ik ze zo saampies zie liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Huub en Lieke zouden heel graag eens alleen, weg van het gepeupel willen slapen.
Heb je ze gebeld?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Huub en Lieke zouden heel graag eens alleen, weg van het gepeupel willen slapen.
Kan ik me heel goed voorstellen. Dat amandel en haar tijgertje elke avond liggen te rotzooien zou me al een doorn in het oog zijn. Maar nu met die hysterisch hijgende nadia en klefbek denise elke avond er bij, zou ik echt de bank opeisen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:22 schreef Py het volgende:
Ik ben er ook vandoor! slaaplekker iedereen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien voor vandaag. Iedereen namens mij welterusten alvast!Adios!
Amanda was toch wat ziekjes?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt alweer op Amanda
Huub doet ook weer klef,
maar ik denk dat Nada ze weer zal overtreffen.
Dennix: maar ik ben wel moe.
Ze is alweer beter (door de goede zorg van Brian natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |