er zijn er pas twee wakker dus er valt weinig te cossenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
De Cossen gaan steeds langzamer.
Een teken aan de wand?
Er is gewoon nog niemand wakker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
De Cossen gaan steeds langzamer.
Een teken aan de wand?
Omdat ze te weinig ruiter zijn om eigenwijze Fries te laten doen wat ze willen. Verkeerde en te weinig hulpen enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Waarom lopen ze eigenlijke zulke kleine rondje met Fries?
zo te zien welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef Py het volgende:
Huub gaat ontbijt op bed krijgen?
luie varkens, ik heb alweer 7 uurtjes gewerkt. kijk wat voor weer het is buiten, kijk wat voor huis ze hebben ga je toch niet in je nest liggen stinken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef mazaru het volgende:
Oh ja, het is weekend, dan komen ze pas tegen de avond uit bed.
Dat was ik even vergeten
ik wou dat ze alvast een voorproefje konden krijgen van deze toekomstige "realiteit"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:55 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
dat denk ik ook. iedereen schrikt zich rot als ze weer met beide voeten op de grond staan. terug in de realtiteit. Zal Brian balen van zijn paraliedje? Dit is een grote les voor allen![]()
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:05 schreef miesy het volgende:
[..]
ik wou dat ze alvast een voorproefje konden krijgen van deze toekomstige "realiteit"![]()
Staat dat er op deze week?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.
![]()
dat zou in ieder geval al wat zijn!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop de ze de Party krijgen met op de voorpagina: Sletje Amanda houdt echt van Brian.
![]()
Mooooi! Ik heb alleen even de voorkant gezien bij de Appiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Straks even doorbladeren bij Appie.![]()
quote:
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:13 schreef miesy het volgende:
[..]
oh, je meende het nog echt ook...![]()
hopelijk komt ie vandaag binnen![]()
Dan komt deze ook niet binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
ja, ze worden echt van van alles onthouden daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zie dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
Ideetje: vliegtuigjes van al die artikelen vouwen en over de schuttingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De party waarin Brian zei dat hij in de buitenwereld nooit iets met Amanda zou hebben en dat hij nog steeds iets voelt voor Tamara, is ook niet binnengekomen.![]()
Op zich vind ik het echt achterlijk dat ze bladen, met interviews die ze nota bene zelf gegeven hebben, niet krijgen. Alleen maar omdat er iets instaat wat voor opschudding kan zorgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, ze worden echt van van alles onthouden daar.
dingen waar ze recht op hebben.
triest.
![]()
Die had ze alleen maar om te verzorgen, niet om te rijden denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia had haar eigen paard. Dan valt me de performance zwaar tegen.
Nee, moet ook nog sporten, eerders weer naar school, dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:21 schreef Mearloow het volgende:
zitten jullie hier echt elke dag de hele dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |