goeie morgen....en jah he heerlijk dat kots materiaal!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.
Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik vind het nog heel wat! Dat vrouwen (en 1 man dgk_fan) op niks reageren...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, dat ziet er niet goed uit voor Dennix.
Op date met Dennis...
Heb me meteen opgegeven!8%
Nooit van mijn leven...82%
Durf ik dat?10%
Bron: Tien.
Tja, what's there to like?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Op date met Dennis...
Durf ik dat?10%
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:51 schreef Py het volgende:
[..]
Tja, what's there to like?
Ik bedoel volgens mij is het een heel actiegericht mannetje die het rendement van zijn handelen zorgvuldig afweegt. Hij is destijds sterk binnengekomen en heeft een paar goede acties gehad in het begin. Maar het risico op afgaan blokkeert hem volgens mij nu behoorlijk. Bovendien is het volgens mij niet zo'n patsertje als hij lijkt en ergens wel een beetje bescheiden zelfs.
Maar ja, wie niet durft te verliezen zal nooit winnen.![]()
Je weet het nooit hoe serieus je deze polls moet nemen van Tien, maar het geeft een aardig beeld denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik vind het nog heel wat! Dat vrouwen (en 1 man dgk_fan) op niks reageren...
(Ps, leuke vakantie gehad?)
Klopt, je mist alleen zijn woorden, dat hij gaat knallen, 100%quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:
* Huub duwen zodat hij zijn vinger brak
* Aan de gebroken vinger van Huub trekken
en dan alleen nog maar als de anderen meededen.
Of heb ik nog andere actie's gemist?
Vreemd dat een van de mogelijke antwoorden in een poll een vraag is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
Op date met Dennis...
Durf ik dat?10%
- Op zijn eerste avond Lieke en Amanda tegen elkaar opstoken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij waren die actie's van Dennix toch voornamenlijk fysiek:
* Huub duwen zodat hij zijn vinger brak
* Aan de gebroken vinger van Huub trekken
en dan alleen nog maar als de anderen meededen.
Of heb ik nog andere actie's gemist?
Mooi verhaal hoor, maar met je handen in je zak gaan rondlopen en hopen dat een ander (lees Huub) iets gaat doen is idd laf. Huub heeft al verschillende keren aangegeven dat hij een battle wil met Dennix, maar iedere keer blaast Dennix zijn voorstellen af. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt dat hij vastzat aan Nada, of je moet bedoelen dat zij zijn lolly zoog de 2e nacht. Nada blijft een onbetrouwbare en leugenachtige bitch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Py het volgende:
[..]
Want als hij iets gaat doen dan moet Huub reageren (van hemzelf, want Dennis is toch 3x nix en zal ook nix worden volgens Huub).
Deed ze dat de 2e nacht al? Zij geeft een hele nieuwe lading aan de term 'mediageilheid'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor, maar met je handen in je zak gaan rondlopen en hopen dat een ander (lees Huub) iets gaat doen is idd laf. Huub heeft al verschillende keren aangegeven dat hij een battle wil met Dennix, maar iedere keer blaast Dennix zijn voorstellen af. Ik begrijp ook niet wat je bedoelt dat hij vastzat aan Nada, of je moet bedoelen dat zij zijn lolly zoog de 2e nacht. Nada blijft een onbetrouwbare en leugenachtige bitch.
zou inderdaad geen stomme actie zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.
Goedemorgen!
dat denk ik ook. iedereen schrikt zich rot als ze weer met beide voeten op de grond staan. terug in de realtiteit. Zal Brian balen van zijn paraliedje? Dit is een grote les voor allenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:30 schreef SiRojK het volgende:
Nadia gaat trouwens echt dood als ze alles leest wat hier over haar wordt geschreven.. Dat trekt ze zich allemaal aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |