Safaa heeft uitgehaald na sharon, waarop een streamlock volgde, en verder is safaa niet weer gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Hoe zit het met Safaa en Palma? Daar kon ik vanuit de Updates niet helemaal uitkomen.
ja echt met dr baby de hele tijd tegen dennis.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
Nadia is echt een klein kindIk vind Amanda nog volwassener.
Oeps, jammer, ik hoopte echt dat Safaa zou blijven. Thanks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Safaa heeft uitgehaald na sharon, warom een streamlock volgde, en verder is safaa niet weer gezien.
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al zeurt Jaap veel over stelletjes maar het enige stelletje wat hij geprobeert heeft uit elkaar te drijven is Huub en Lieke. Da's raar. Want als ie een ander stelletje opbreekt heeft ie meteen een backup. maar zoals ik zei hij is gewoon te laf. Hij laat zelfs Nadia en nix sterk worden met hij is weer het derde wiel aan de wagen.
truequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.
Hij heeft problemen met Huub's ego, Lieke's superieure pedogogische toontje, Dennis zijn passiviteit en Nadia haar labiliteit. Daarnaast klikt hij (als mens) op intellectueel gebied het meest met Huub en Lieke en op emotioneel gebied met Nadia.
Volgens mij heeft hij het minste problemen met Brian en Amanda.
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit. Volgens mij hangt de CORA-gate nogsteeds als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd, maar durft niemand met het echte verhaal naar buiten te komen. Het verlengde van de Natasja-gate en haar onschendbaarheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes over het derde wiel speelt Jaap met verve. Als speler lult hij met iedereen mee en iedereen heeft het gevoel alsof Jaap zo in hun kamp te trekken is. Hij is een schaker en denkt altijd 5 zetten vooruit. Hij speelt het spel bij uitstek, dat zal nog blijken.
Dat van die schaker heb ik ook altijd gezegt. Toch ben ik er dan verbaasd over dat Jaap helemaal de weg kwijt is wanneer het niet zo uitpakt zoals ie had gedacht. Hij kan met iedereen meelullen maar dat maakt hem dus ook onbetrouwbaar. Doordat Jaap niet duidelijk kiest wordt het spel niet gespeeld. Ach de onslgronde is ook pas over 3 weekjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met Huub's ego, Lieke's superieure pedogogische toontje, Dennis zijn passiviteit en Nadia haar labiliteit. Daarnaast klikt hij (als mens) op intellectueel gebied het meest met Huub en Lieke en op emotioneel gebied met Nadia.
Volgens mij heeft hij het minste problemen met Brian en Amanda.
en waarschijnlijk hopend op een bevestiging van D, maar zijn reactie: wat??? en vervolgens.. nou, ik denk dat er op dit moment streamers aan het kotsen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Nada hemelt zichzelf nog maar eens op door te zeggen dat ze mooi is. Tsja , als een anders je niet kriebelt moet je het zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |