Ik ben het er niet mee eens. Wanneer een miljonair iemand wil wegstemmen kan die dat gewoon doen. Het is slechts zaak om de rest te overtuigen. De febo zal dan wel of niet een tegenoffensief inzetten met mooie beloftes (Eric en Huub met elke week een feestje... hoe geloofwaardig is die febo nog?)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit. Volgens mij hangt de CORA-gate nogsteeds als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd, maar durft niemand met het echte verhaal naar buiten te komen. Het verlengde van de Natasja-gate en haar onschendbaarheid.
je hebt groot gelijk.... we hebben net de tuin gedaan.. heerlijk met dit weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat ik tijdens de vakantie heb kunnen afkicken van DGK. Ik heb alweer genoeg gezien voor het moment. Echt, alleen maar tangen, neuken en de gesprekken tussen het aso-zooitje zijn hetzelfde, zoniet erger. Kom later nog wel even snuffelen.
En loopt nog steeds met die handdoek om....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef Mearloow het volgende:
ooow god ze staat alweer te tangenmet dr kutgezing. baby
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Mearloow het volgende:
haha amanda is weer lekker bezig tegen lieke.
ja idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Kailany het volgende:
[..]
En loopt nog steeds met die handdoek om....![]()
Echt zo nep als de pest!! Doen alsof ze zo onzeker is, maar ondertussen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:02 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja idd.ze vind zichzelf echt te sexy. kuttekop haha
Is dat de spoeling die je Amanda gunt? Lekker hard, in een keer alle extensions en knopen eruit?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat de spoeling die je Amanda gunt? Lekker hard, in een keer alle extensions en knopen eruit?![]()
wanneer rammen ze die kuthoer van een AmanDelleke nu eens de kooi uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef Mearloow het volgende:
haha amanda is weer lekker bezig tegen lieke.
Nog even dan. Daar ligt mijn probleem dus, bij de FEBO. Als je in de middag al je stem uit moet brengen kun je dus niet meer terug, en het zou mij niks verbazen als ze je stem beïnvloeden als je die uitbrengt achter. Je brengt je stem uit tijdens de ontslagronde en niet eerder, de FEBO zou hier helemaal buiten moeten blijven, geen enkele inmenging voor of tijdens de stemming, zo kun je iedereen gewoon zijn gang laten gaan en geen verdenking oproepen dat er ontzettend gemanipuleerd wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Wanneer een miljonair iemand wil wegstemmen kan die dat gewoon doen. Het is slechts zaak om de rest te overtuigen. De febo zal dan wel of niet een tegenoffensief inzetten met mooie beloftes (Eric en Huub met elke week een feestje... hoe geloofwaardig is die febo nog?)
De meest spontane, niet geweldadige acties staan op conto van Jaap. Hij is de enige die er af en toe een grap en een grol in mikt. Zonder Jaap zijn Huub en Lieke uiterst saai. Waar hebben we afgelopen week het meest plezier over gehad? Denk maar eens na! Zonder Jaap is die hele villa saai en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet wel anders dreigt de toneelhaak. Jou insteek is best grappig maar de grote lijnen zijn allang uitgezet, ook voor Jaap. De moves van Jaap zijn zo voorgekauwd en gecontroleerd, niks van spontaniteit.
nooit hoop ik heerlijk wijffiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer rammen ze die kuthoer van een AmanDelleke nu eens de kooi uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |