Complimentjes met je 40 posts binnen 8 uur inloggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:47 schreef Py het volgende:
Met die dikke snuit
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is alweer beter (door de goede zorg van Brian natuurlijk) en ze is zo geil geworden van zijn stoere praatjes
![]()
Dat is al over 3 1/2 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen moet er morgen om 6.30 uit.
Trustte.![]()
Ik kijk op deze momenten wat filmpjes terug die gedurende de dag gemaakt zijn, dat bevalt mij het bestquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Als dit nou allemaal singles waren geweest, dan hadden we elke nacht tegen stille bedden aangekeken. Nu kijken we vrijwel elke nacht tegen dansende dekbedden aan. Ik weet niet waaraan ik de voorkeur geef.
Ik heb heel kleine schermpjes rechts van wat ik aan het doen ben. Maar ik bedoel ook een beetje... ik vind het zo jammer en saai dat er zoveel stellen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk op deze momenten wat filmpjes terug die gedurende de dag gemaakt zijn, dat bevalt mij het best
Ja, de wording van een stel is wel leuk om te zien, maar het moeten geen worden, dan is de lol eraf. Nou ja, het is ook eigenlijk gewoon bedtijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb heel kleine schermpjes rechts van wat ik aan het doen ben. Maar ik bedoel ook een beetje... ik vind het zo jammer en saai dat er zoveel stellen zijn.
Negeer de kreet van Nadia dan maar en ga lekker naar bedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de wording van een stel is wel leuk om te zien, maar het moeten geen worden, dan is de lol eraf. Nou ja, het is ook eigenlijk gewoon bedtijd
Ik kan het gewoon niet meer aanhoren, dat gesabbel. En inderdaad ik doe de luiken dicht......slaap lekker voor strakkies!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Negeer de kreet van Nadia dan maar en ga lekker naar bed![]()
een quickky...hoe is het mogelijk??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:21 schreef Casshern het volgende:
nadia en dennix gaan douchen.
Dat denk jij... meestal wil ze nog twintig keer. Maar misschien is het nu anders, nu hij er eindelijk in mag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:24 schreef miesy het volgende:
[..]
een quickky...hoe is het mogelijk??![]()
![]()
zou wel erg typish zijn, maar ik mag het hopen...voor de rest van de bewonersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk jij... meestal wil ze nog twintig keer. Maar misschien is het nu anders, nu hij er eindelijk in mag.
goodmorning! alles nog in ruste. Ik vraag me af of het volgen van de streams vandaag de moeite waard zal zijn.Gelukkig kan je op de pc nog andere dingen doen en verder is er nog zat te genieten in het leven. Afin we zullen het zien. In ieder geval beste fokkers een fijne streamzaterdag toegewenst.quote:
Eerst anaal en daarna vaginaal? En tussendoor even douchen? Eindelijk een Nadia actie waar ik me in kan vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |