guttogutquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef PatrickVanRijswijk het volgende:
dode kip en doperwten
Ik krijg daar altijd hartkloppingen van (ook van Golden Power, Bullit, Zweistein etc.) , maar ik denk dat jij al genoeg hartkloppingen hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Red Bull
Yes! Drie weken campingeten overleefd dus moest weer even lekker kokkerellen om weer in mijn oude ritme te komen, hihi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, je bent terug, Tezz!
hallee, ik zit al bijna een week thuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef minilotje het volgende:
Griep in aantocht! Met dit weer! Potverdorie.
Niet dat ik iets proef door mijn snot heen, maar: kippensoep uit een Unoxblik (), en babyligakoeken geprakt met banaan en sinaasappelsap (
).
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet kotsenmaar eet nu broodje pindakaas met tonijn
voor mijn bulk programma
![]()
Waarom neem je dan niet gewoon een broodje pindakaas en een broodje tonijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
voor mijn bulk programma
![]()
Die carbs/vet/eiwit-verhouding kun je toch ook ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
voor mijn bulk programma
![]()
Kan maar dit is voor mijn het meest praktische nu het zondag is en de supermarkten gesloten zijn, niet veel keusquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die carbs/vet/eiwit-verhouding kun je toch ook ergens anders vandaan halen.
OT: Toast boterhamworst
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
Gaat lekker he, dat Sonja Bakkeren..de kilo's vliegen er vanaf!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
ik vond het erg lekker dus ik ga het vanavond weer maken (lekker biefstukje erbij) , kijken of manliefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef DarkElf het volgende:
.
vanavond ga ik denk ik een warme witlof salade maken met peer en blauwe kaas![]()
So what! Weekend was speciaal weekendje weg, lekker overal van genieten!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
OT: Prosecco; en nacho's met chili/kaas/creme fraiche/guaca.
Niet echt, was net begonnen met de lunch dus ik dacht ik post even wat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Ik beken dat ik geen leven heb, guilty.. maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hema rookworst gehaddik een half jaar gelee en nu ben ik misselijk
![]()
Neeeeeheeequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?![]()
Was jij niet ziek?quote:
gaat al een stuk beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was jij niet ziek?
Inleveren die pannenkoek
Ooh, en dan roosteren of grillen! Glimmende, pittigzoete stukken kip! Mjam!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Net stukken kipfilet in de marinade gegooid, zijnde een prutje van light- en dark soy, sambal brandal, gembersiroop, citroensap, sesamolie, knoflook en basterdsuiker.
Later meer hierover!
Die olijven zien er niet echt strak uit Stereoquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Had bezoek maar hij was helaas alweer weg voordat ik hem dit kon aanbieden. Zelf maar opeten.
Alsof jouw borsten nog wel strak zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die olijven zien er niet echt strak uit Stereo![]()
Zat er soms een 35% kortings-sticker op![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alsof jouw borsten nog wel strak zijn.![]()
![]()
![]()
Nee, was volle mep, geen korting! Heb zelfs het achterste pakketje genomen met een langere houdbaarheidsdatum.![]()
![]()
Gezien de datum ditmaal wel met sticker, hihi!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Op.
Heb nog honger. Misschien heb jij nog een stukje borst over?Heb deze ook nog zo:
wat is dat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Muck het volgende:
ik heb net een paar highland oatcakes met double gloucester op
Met je vriend?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Patries86 het volgende:
Bij de ikea een hotdog met mijn vriend gedeelt en de frisdrank ook
Thuis nog een manderijn, nu me glas cristal clear opdrinken en dan naar bed
Proficiat!!!!! Mijn ontbijt bestond uit senseo koffie en twee sigaretten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Deze morgen pistoletjes met lekker beleg, een eitje en een sapje,
want ik ben jarig!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Deze morgen pistoletjes met lekker beleg, een eitje en een sapje,
want ik ben jarig!![]()
De romantiekquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Patries86 het volgende:
Bij de ikea een hotdog met mijn vriend gedeelt en de frisdrank ook
highland oatcakes zijn een soort crackers met een klein miljoen granen, en double gloucester is kaasquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef SHE het volgende:
Sate kambing, van overheerlijke geitjes op de grill; nasi en zelfgemaakte cassave sjippies.
Ik denk dat mijn vriend dat ook eet. Dat moet wel, want hij woont hier.
Vertel mij meer over zelfgemaakte cassavesjippies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef SHE het volgende:
Sate kambing, van overheerlijke geitjes op de grill; nasi en zelfgemaakte cassave sjippies.
Ik denk dat mijn vriend dat ook eet. Dat moet wel, want hij woont hier.
Cassave beetgaar kokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel mij meer over zelfgemaakte cassavesjippies!
Is ze ook.. in die zieke geest van haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij was toch ziek, Qwea?
Ontopic: net cappuccino gaan drinken en daar zat een advocaatje met slagroom bij.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Is ze ook.. maar soms voel je je ineens wat beter
OT;
Al eerder gezegt:
Prei, aardappelpuree en scholfile
Maar er is iets veranderd in het menu:
Verse salade (bij warm weer hoort salade)
Ik ben misselijk als ik ontbijt of lunchquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij was toch ziek, Qwea?
Ontopic: net cappuccino gaan drinken en daar zat een advocaatje met slagroom bij.
Pfew, ik was al bang dat je het was vergeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef SHE het volgende:
Ik wilde jullie ook even meegeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik Atjar bij mijn sate doe.
( bij sate en nasi hoort atjar )
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef SHE het volgende:
Uit mijn keuken!
U mengt wat azijn, met knoflook, met suiker, met lekkere pepers ( ik doe mdme jeanettes ) maar lomboks kan ook en natuurlijk een shitload uien.
Dat zuur kun je over komkommer flikkeren; over kool, over paprika; wat je blieft.
Ik maak met enige regelmaat groenten in; omdat ik wel van een zure hap houd. Ik serveer het ipv salade
ahhh zwanger dus! Proficiat!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben misselijk als ik ontbijt of lunchmet die vette hap om 16u had ik geen problemen
Dus ik denk dat ik maar erg licht ga ontbijten en lunchen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhh zwanger dus! Proficiat!
Ik drink een bakje koffie en verder niets meer vandaag denk ik. Zit nog vol van mijn maaltijdsalade kip/mango van daarstraks.
Zaterdag weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Pannenkoeken gegetenVinden kinderen ook lekker, Qwea
moet dat iedere keer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh en patries? De enige die ziek is ben jij. In je hoofd.
my thoughts excactly...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet dat iedere keer?
hou eens op zeg.
Ja dat moet elke keer. Klagen dat ik ziek ben, me in topics achter mn reet aanlopen waar ze geen flikker te zoeken heeft en antwoorden geven voor dingen wat haar zaken niet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet dat iedere keer?
hou eens op zeg.
dakanniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe dat via de PM ofzo, dit is kinda sad.
ik ga water drinken
doe het dan gewoon niet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
dakannienadat ze me 15 pm's heeft gestuurd heeft ze hem "uit" gezet
Kinda sad ofniet, ophoeren met die mafkees.
Sinds wanneer is alcohol verboden? Al wil ik me elke avond lam zuipen, mijn pakkie an dacht ik zo? En vette zooi, ach. Ik ben nog steeds prima op gewicht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef hummus het volgende:
't Is wel een leuk stel zo, die Qwea dn Patries. De één is ziek en drinkt alcohol en eet vette zooi, de ander doet aan Sonja Bakker maar eet hotdogs bij de IKEA en stouwt zich in een weekendje weg vol met alles wat Den Heiligen Sonja verboden heeft.
Zeg maar de Laurel en Hardy van het Wat Eten en Drinken we Vandaag - Topic.
malibu chocomel, hmm, dat klinkt heel ergquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
my thoughts excactly...
Ontopic: malibu chocomel
Lees eens terug naar boven. Wie begint er nou.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe het dan gewoon niet! [afbeelding]
das een soort vloeibare bountyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
malibu chocomel, hmm, dat klinkt heel erg
*eens uitproberen gaat*
En dan lekker klagen in het PDS-topic dat je zulke vreselijk nare darmen hebt, boehoe... De ironiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alcohol verboden? Al wil ik me elke avond lam zuipen, mijn pakkie an dacht ik zo? En vette zooi, ach. Ik ben nog steeds prima op gewicht.
Ik ga een mooi pizza'tje de oven inpleuren
Lekker boeiend wie er begon, dit is een culinair topic en ik ben niet geinteresseerd in jullie vete.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef Qwea het volgende:
Lees eens terug naar boven. Wie begint er nou.
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Proficiat!!!!! Mijn ontbijt bestond uit senseo koffie en twee sigaretten.
quote:AllerHande 08 2007
Tortilla met geitenkaas en gegrilde groenten
Fusion, hoofdgerecht, 4 personen, slank
Bereidingstijd in minuten
25 bereiden
Bevat per eenpersoonsportie
energie 495 kCal - eiwit 14 g
vet 28 g - koolhydraten 47 g
Ingrediënten
2 courgettes
1 rode paprika
4 eetlepels olijfolie
1 pak flour tortilla's (8 stuks, 360 g)
150 g zachte geitenkaas (bijv. Chavroux)
1 zak eikenbladslamelange (100 g)
1 eetlepel citroensap (van citroen of flesje)
Materialen
grillpan
Bereiden
Snijd de courgettes in de lengte elk in 6 dunne plakken. Bestrooi ze met zout en laat ze 5 minuten liggen. Maak de paprika schoon en snijd hem in de lengte in 12 repen. Bestrijk de courgetteplakken en paprikarepen dun met olijfolie en rooster ze in een hete grillpan in gedeelten in 3-4 minuten goudbruin en gaar. Bestrooi ze met zout en (versgemalen) peper naar smaak. Verwarm de tortilla's volgens de aanwijzingen op de verpakking en bestrijk ze met geitenkaas. Leg de gegrilde courgette en paprika in het midden van de tortilla's en vouw de zijkanten over de vulling. Verdeel de slamelange over vier borden en sprenkel er wat citroensap en olijfolie over. Leg de tortilla's erop.
Kipdrumsticks.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:23 schreef SHE het volgende:
Ik heb vanochtend 2 joekels van panini's dik besmeerd met roomboter en daarop zeeuws spek.
En die aan mijn vriendje gegeven
Ikzelf deed het met een kommetje rijst met ei.
Nu is er nog een shitload aan nasi vn gisteren over; maar ik heb ECHT geen idee wat ik erbij moet maken vanavond.
Dus mocht er nog een helder licht in dit topic posten met een fab idee, dan houd ik me aanbevolen.
Rendang!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:23 schreef SHE het volgende:
Nu is er nog een shitload aan nasi vn gisteren over; maar ik heb ECHT geen idee wat ik erbij moet maken vanavond.
Kipsatéquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:23 schreef SHE het volgende:
Dus mocht er nog een helder licht in dit topic posten met een fab idee, dan houd ik me aanbevolen.
Ik ben eigenlijk niet zo van de potjes en pakjes, maar die currypasta van Patak is prima te nassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Vanavond wordt het Milde kip curry van Patak's.
Maak je die zelf die koolsalade?, zo ja dan wil ik wel recept.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Gooi straks een hele kip in de oven, met oa een citroen in 'je weet wel waar'.
Daarbij nog de koolsalade van gisteren.
Morgen lekker uit wokken, daar heb ik best wel zin in!
Ook maar van webchef.nl gejat hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Maak je die zelf die koolsalade?, zo ja dan wil ik wel recept.
Ik vond hem zelf wat te vet en zoet. Een eetlepel mayo en een theelepel minder suiker (of meer citroensap) dan wordt hij waarschijnlijk beter.quote:½ witte kool
1 rode appel, in blokjes gesneden
1 blikje ananasschijfjes, in stukjes gesneden
2 grof geraspte wortels
een handje gewelde rozijnen
gehakte bieslook
VOOR DE SAUS:
1 potje zure room
2 eetl mayonaise
2 theel suiker
1 eetl citroensap
2 eetl fijngehakte ui
1 theel mosterd peper en zout
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook maar van webchef.nl gejat hoor.
[..]
Ik vond hem zelf wat te vet en zoet. Een eetlepel mayo en een theelepel minder suiker (of meer citroensap) dan wordt hij waarschijnlijk beter.
Ik niet, die klojo van me..die gaat echt niet vegetarisch zitten wezenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef minilotje het volgende:
[..]
Rendang!
- Rundvlees in stukken snijden
- Boemboe maken van sjalotten, sambal, knoflook, kunjit en een beetje suiker
- In de koekenpan ermee, aanfruiten, vlees erdoor scheppen, paar keer doorheen woelen met je spatel
- Flinke hoeveelheid kokosmelk erbij gieten, en opfleuren met geraspte gember, laos , sereh, citroensap en zout naar smaak toevoegen
- Kokosmelk langzaam laten inkoken, af en toe roeren
- Wachten tot je zacht, gestoofd rundvlees in een dikke saus in je pan hebt zitten
- Klaar!
Want je eet geloof ik alweer vlees?
Gaaf! Oh SHE, waren er maar meer mensen die net zo tegenover eten staan als jij. Het is dat ik een titanische pesthekel aan vriendinnen heb, ander zou ik een vriendin van je willen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Gisteren al dodelijke sate gemaakt, vanavond jouw voorstel maar opgevolgd.
Ik had zelf de gegrilde ananas en gebakken cashews van Tezerbij.
Als iets ingewikkeld is, ben jij het welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:04 schreef Morwen het volgende:
Patat met sate, kamer een soort van verbouwd vandaag weinig tijd voor iets ingewikkelds
Valt reuzel meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als iets ingewikkeld is, ben jij het wel
In je eentje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
net heerlijk uit eten geweest ;
6 bier
groentesoep
tomatensoep
chickenwings x2
shaslick
spareribs
dame blanche x2was lekker
Die zijn echt TE lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Two bite brownies van New York Pizza - gisteren niet opgegeten.
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In je eentje?
Sappie, yoghurt met vlokdingen.
En nu moet ik rennen
Is dat nou van die '2 stuks fruit in een flesje'?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef Patries86 het volgende:
2 bakjes fruit2day en een cup a soup helder
Je hebt Fruit2Day in een flesje, en in een bakje. In een flesje is vloeibare Olvarit, en die in een bakje is Olvarit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat nou van die '2 stuks fruit in een flesje'?
Het lijkt me zulk vreemd spul, is het lekker?
Ik heb bakjes, drinken is niet zo lekker!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat nou van die '2 stuks fruit in een flesje'?
Het lijkt me zulk vreemd spul, is het lekker?
receptje?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:53 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond op het menu:
aardappel-en-cottage-cheese-rolletjes uit de oven met zure room en cranberrycompôte
Is het puree, of zijn het stukjes?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ik heb bakjes, drinken is niet zo lekker!
Staat op de verpakking 2bakjes = je benodigde hoeveel fruit op een dag
Ik vind het wel lekker hoor zo'n bakje! Ik heb ananas/mango
Neem er 2 omdat er anders 1 overblijft en vergeet ik het op te eten en is het over de datum zaterdag![]()
Wil ik ook best wetenquote:
Het is een Litouws gerecht.quote:
Doe maar een foto, vanavond!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb het nog niet eerder gemaakt.Maar het komt uit een boek waaruit ik de meeste dingen al eens gemaakt heb en waaruit nog nooit iets niet lekker bleek of mislukte.
Dit ziet er uit als medicinale zwitsal.........quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef JacMar het volgende:
Een boterham met pindakaas en een glas Mango passievruchten smoothie van Innocent![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |