quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef SHE het volgende:
Sate kambing, van overheerlijke geitjes op de grill; nasi en zelfgemaakte cassave sjippies.
Ik denk dat mijn vriend dat ook eet. Dat moet wel, want hij woont hier.
Vertel mij meer over zelfgemaakte cassavesjippies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef SHE het volgende:
Sate kambing, van overheerlijke geitjes op de grill; nasi en zelfgemaakte cassave sjippies.
Ik denk dat mijn vriend dat ook eet. Dat moet wel, want hij woont hier.
Cassave beetgaar kokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel mij meer over zelfgemaakte cassavesjippies!
Is ze ook.. in die zieke geest van haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij was toch ziek, Qwea?
Ontopic: net cappuccino gaan drinken en daar zat een advocaatje met slagroom bij.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Is ze ook.. maar soms voel je je ineens wat beter
OT;
Al eerder gezegt:
Prei, aardappelpuree en scholfile
Maar er is iets veranderd in het menu:
Verse salade (bij warm weer hoort salade)
Ik ben misselijk als ik ontbijt of lunchquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij was toch ziek, Qwea?
Ontopic: net cappuccino gaan drinken en daar zat een advocaatje met slagroom bij.
Pfew, ik was al bang dat je het was vergeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef SHE het volgende:
Ik wilde jullie ook even meegeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik Atjar bij mijn sate doe.
( bij sate en nasi hoort atjar )
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef SHE het volgende:
Uit mijn keuken!
U mengt wat azijn, met knoflook, met suiker, met lekkere pepers ( ik doe mdme jeanettes ) maar lomboks kan ook en natuurlijk een shitload uien.
Dat zuur kun je over komkommer flikkeren; over kool, over paprika; wat je blieft.
Ik maak met enige regelmaat groenten in; omdat ik wel van een zure hap houd. Ik serveer het ipv salade
ahhh zwanger dus! Proficiat!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben misselijk als ik ontbijt of lunchmet die vette hap om 16u had ik geen problemen
Dus ik denk dat ik maar erg licht ga ontbijten en lunchen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhh zwanger dus! Proficiat!
Ik drink een bakje koffie en verder niets meer vandaag denk ik. Zit nog vol van mijn maaltijdsalade kip/mango van daarstraks.
Zaterdag weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Pannenkoeken gegetenVinden kinderen ook lekker, Qwea
moet dat iedere keer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh en patries? De enige die ziek is ben jij. In je hoofd.
my thoughts excactly...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet dat iedere keer?
hou eens op zeg.
Ja dat moet elke keer. Klagen dat ik ziek ben, me in topics achter mn reet aanlopen waar ze geen flikker te zoeken heeft en antwoorden geven voor dingen wat haar zaken niet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet dat iedere keer?
hou eens op zeg.
dakanniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe dat via de PM ofzo, dit is kinda sad.
ik ga water drinken
doe het dan gewoon niet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
dakannienadat ze me 15 pm's heeft gestuurd heeft ze hem "uit" gezet
Kinda sad ofniet, ophoeren met die mafkees.
Sinds wanneer is alcohol verboden? Al wil ik me elke avond lam zuipen, mijn pakkie an dacht ik zo? En vette zooi, ach. Ik ben nog steeds prima op gewicht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef hummus het volgende:
't Is wel een leuk stel zo, die Qwea dn Patries. De één is ziek en drinkt alcohol en eet vette zooi, de ander doet aan Sonja Bakker maar eet hotdogs bij de IKEA en stouwt zich in een weekendje weg vol met alles wat Den Heiligen Sonja verboden heeft.
Zeg maar de Laurel en Hardy van het Wat Eten en Drinken we Vandaag - Topic.
malibu chocomel, hmm, dat klinkt heel ergquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
my thoughts excactly...
Ontopic: malibu chocomel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |