ik vond het erg lekker dus ik ga het vanavond weer maken (lekker biefstukje erbij) , kijken of manliefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef DarkElf het volgende:
.
vanavond ga ik denk ik een warme witlof salade maken met peer en blauwe kaas![]()
So what! Weekend was speciaal weekendje weg, lekker overal van genieten!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
Gaat lekker he, dat Sonja Bakkeren..de kilo's vliegen er vanaf!
OT: Prosecco; en nacho's met chili/kaas/creme fraiche/guaca.
Niet echt, was net begonnen met de lunch dus ik dacht ik post even wat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Ik beken dat ik geen leven heb, guilty.. maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hema rookworst gehaddik een half jaar gelee en nu ben ik misselijk
![]()
Neeeeeheeequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?![]()
Was jij niet ziek?quote:
gaat al een stuk beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was jij niet ziek?
Inleveren die pannenkoek
Ooh, en dan roosteren of grillen! Glimmende, pittigzoete stukken kip! Mjam!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Net stukken kipfilet in de marinade gegooid, zijnde een prutje van light- en dark soy, sambal brandal, gembersiroop, citroensap, sesamolie, knoflook en basterdsuiker.
Later meer hierover!
Die olijven zien er niet echt strak uit Stereoquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Had bezoek maar hij was helaas alweer weg voordat ik hem dit kon aanbieden. Zelf maar opeten.
Alsof jouw borsten nog wel strak zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die olijven zien er niet echt strak uit Stereo![]()
Zat er soms een 35% kortings-sticker op![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alsof jouw borsten nog wel strak zijn.![]()
![]()
![]()
Nee, was volle mep, geen korting! Heb zelfs het achterste pakketje genomen met een langere houdbaarheidsdatum.![]()
![]()
Gezien de datum ditmaal wel met sticker, hihi!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Op.
Heb nog honger. Misschien heb jij nog een stukje borst over?Heb deze ook nog zo:
wat is dat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Muck het volgende:
ik heb net een paar highland oatcakes met double gloucester op
Met je vriend?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Patries86 het volgende:
Bij de ikea een hotdog met mijn vriend gedeelt en de frisdrank ook
Thuis nog een manderijn, nu me glas cristal clear opdrinken en dan naar bed
Proficiat!!!!! Mijn ontbijt bestond uit senseo koffie en twee sigaretten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Deze morgen pistoletjes met lekker beleg, een eitje en een sapje,
want ik ben jarig!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Deze morgen pistoletjes met lekker beleg, een eitje en een sapje,
want ik ben jarig!![]()
De romantiekquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Patries86 het volgende:
Bij de ikea een hotdog met mijn vriend gedeelt en de frisdrank ook
highland oatcakes zijn een soort crackers met een klein miljoen granen, en double gloucester is kaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |