Waarom neem je dan niet gewoon een broodje pindakaas en een broodje tonijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet kotsenmaar eet nu broodje pindakaas met tonijn
voor mijn bulk programma
![]()
Die carbs/vet/eiwit-verhouding kun je toch ook ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet kotsenmaar eet nu broodje pindakaas met tonijn
voor mijn bulk programma
![]()
Kan maar dit is voor mijn het meest praktische nu het zondag is en de supermarkten gesloten zijn, niet veel keusquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die carbs/vet/eiwit-verhouding kun je toch ook ergens anders vandaan halen.
OT: Toast boterhamworst
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
Gaat lekker he, dat Sonja Bakkeren..de kilo's vliegen er vanaf!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
ik vond het erg lekker dus ik ga het vanavond weer maken (lekker biefstukje erbij) , kijken of manliefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef DarkElf het volgende:
.
vanavond ga ik denk ik een warme witlof salade maken met peer en blauwe kaas![]()
So what! Weekend was speciaal weekendje weg, lekker overal van genieten!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:09 schreef SHE het volgende:
OT: Prosecco; en nacho's met chili/kaas/creme fraiche/guaca.
Niet echt, was net begonnen met de lunch dus ik dacht ik post even wat...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Ik beken dat ik geen leven heb, guilty.. maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
qwea en patries, hebben jullie een alarm dat automatisch afgaat als 1 van jullie heeft gepost, zodat de ander erachteraan kan posten
nofi, maar het valt nogal op
OT: 1 zoet broodje en wat vruchtensap op, moet weer beter worden
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hema rookworst gehaddik een half jaar gelee en nu ben ik misselijk
![]()
Neeeeeheeequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een half jaar geleden, en nu nog misselijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |