Mjah, ik ga dat zeker nog wel even aangeven dat ik dat nogal lui en klantonvriendelijk over vindt komen.. Ik raak dat pakketje niet kwijt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
ze zijn een beetje laks bij H&M ofzo
Ohja dat is ook zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Nope, 24 is alleen niet toegevoegd als linkje
Heb net ook even gekeken. Vond er niet veel bij zitten, behalve die blauwe satijnen slimfit, die is moooi. Alleen zit zo'n broek bij mij nou nooit zo als bij die modellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Miss_S het volgende:
nieuwe collectie van divided?
zal eens gaan kijken
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:25 schreef Addict89 het volgende:
Die nieuwe divided is ook niets voor mij, nou heb ik normaal ook nooit van divided dus dat kan wel kloppen![]()
Wat voor maat jeans heb je normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Roeji het volgende:
Vandaag mijn allerlaatste bestelling binnen gekregen, ging nog vrij snel. Ik had die kinderjeans besteld in die D maat. Nou ik pas dus in maat D170En dan nog staat de taille een paar cm open op mn rug. Als die jeans stretch waren geweest had ik m denk ik nog een maatje kleiner kunnen nemen. Maar ze zijn helaas 100% katoen. Hij is wel erg mooi van kleur.
Het gratis setje is te doen omdat het gratis is, maar het hemdje is niet echt een geweldige kwaliteit. En ik vind de knopen op het vest errug groot. Ik ben meer van de kleine knoopjes ipv die mega dingen. Ach ja, het is gratis, niet zeuren.
Ik had er ook nog een blauwgroene legging bij zitten, die vind ik dus helemaal geweldig die kleur. Of ik m ooit draag is een tweede, ben pas net gewend aan het dragen van rokjes/jurkjes/leggings in veilig zwart. Dus dit word een nieuwe stap in mijn poging tot vrouwelijker kleden
Die nieuwe divided vind ik verschrikkelijk. Alleen die handschoenen zonder vingers zijn leuk en fijn. De rest gaat aan mij voorbij.
Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor maat jeans heb je normaal. Want ik ben ook geinteresseerd in de kinderjeans
.
Ligt aan de binnenbeenlengte. Ik zou eens in de maattabel kijken, wie weet pas je er net wel inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Okay, fuck, binnenkort dus veel te veel geld uitgeven, want ook al zijn ze goedkoper.. ze hebben wel paarse straight jeans enzeuwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.
Die kinderjeans is overigens een straight van model Original.
Het scheelt dus 20euro als je in de kinderjeans past. Tja, dan is het makkelijk kiezen![]()
Net nog even bij de maattabel gekeken. Met mijn maten zou ik zelfs in de D164 moeten passen. Als ze in de winkel hangen ga ik dat nog wel proberen, maar anders blijft die D170 gewoon. Smaller maken kan ik m altijd nog.
Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
Oh, terwijl ik toch ook 1.80 ben, heb je wel hele lange benenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dus. 32 is voor mij te kort.
Edit: Roeji, ik heb gekeken in de maattabel. De binnenbeenlengte bij de kindermaat is 80 cm, lengte 34 is 86 cm, dus dat wijkt echt te ver uiteen. Maar wel bedankt voor je tip!
Jah das het vreemde... sommige artikelen zijn inderdaad baggerder, maar sommige artikelen zijn echt nog steeds wel van redelijke kwaliteit...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Ik vind H&M steeds minder worden, kwaliteit is gewoon bagger
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah das het vreemde... sommige artikelen zijn inderdaad baggerder, maar sommige artikelen zijn echt nog steeds wel van redelijke kwaliteit...
Die vind ik dus ook prachtig, alleen ik vrees dat het satijneffect niet echt gaan flatteren als je geen maatje 34 hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef Gaan het volgende:
[..]
Heb net ook even gekeken. Vond er niet veel bij zitten, behalve die blauwe satijnen slimfit, die is moooi. Alleen zit zo'n broek bij mij nou nooit zo als bij die modellen![]()
Het ligt er net aan wat je koopt van H&M. je hebt het wat goedkopere spul, bijv t shirtjes die na een paar x wassen geen model meer hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Ik vind H&M steeds minder worden, kwaliteit is gewoon bagger
Lengtemaat 32 is bij mij dus altijd te lang. Ik moet altijd al mn broeken korter maken. Ik zit altijd meer over de breedte inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
Dat is echt altijd al zo geweest.. en de kwaliteit vind ik best meevallen, zeker met de jeans, die houden het tot nu toe langer vol dan duurdere merken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leuk
Moet je het origineel combineren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leuk
Haha, dus jij vindt het ook al een raar vestjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:31 schreef shmoopy het volgende:
Binnen.
Wat een raar vestje.
Het topje is wel aardig, alleen de M blijkt toch wat groot, maar niettemin goed te dragen.
En verder zijn de kinderdingen weer helemaal leuk!
Nu vreselijk mijn best doen niet vanavond meteen weer vanalles te gaan bestellen.
Haha! Wat leuk! Misschien nog maar een paar kopen... Deze zullen dan wel snel slijtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, dus jij vindt het ook al een raar vestje. Ik ook, er zit geen fatsoenlijk model aan.
Ik ben ook helemaal weg van de kinderkleding. Mijn dochtertje ook: ze loopt nu alleen nog maar op haar Hello Kitty slofsokken als ze thuis is, ze wil niks anders aan, ook al is het 23 graden.
Waar in rotterdam ben je geweest? Ik ga misschien dinsdag of woensdag naar rotterdam en wil dan liefst zo min mogelijk tijd verspillen aan het zoeken van de juiste winkelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik was gisteren in Rotterdam. Een paar weken terug in Den Haag vond ik het een grote rommelwinkel, maar in Rotterdam kon ik m'n hart ophalen.
Veel en veel meer leuke spullen dan op de site, ik wist van gekkigheid niet waar ik moest kijken. Schoenen, shirts, kleding voor m'n jongens. Ik ga voortaan wel naar Rotterdam (al is het best een eind weg, maar alleen H&M is het al waard) , dan heb ik ook geen kans op opengescheurde pakketjes waar de bh's uit gejat zijn of dat ik een maand moet wachten op een bestelling![]()
Ik weet het adres niet, maar die zeg maar om de hoek bij C&A zit, in dat 'mall' waar ook Lacoste enzo zitten. Ik kwam daar 'vroegah' vaak maar ik vond het altijd zo druk en zo rommelig, net als in Den Haag. Nu was ik daar een paar jaar niet geweest en ik was aangenaam verrast. Onwijs veel spullen, overzichtelijk, veel kassa's. En echt heel veel spullen die niet op de website staan, ik moest me zo inhoudenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:44 schreef Roeji het volgende:
[..]
Waar in rotterdam ben je geweest? Ik ga misschien dinsdag of woensdag naar rotterdam en wil dan liefst zo min mogelijk tijd verspillen aan het zoeken van de juiste winkels![]()
Heeft Rotterdam 4 H&M's of is de beursplein ~ koopgoot?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Beursplein!
H&M in de koopgoot heeft een redelijk uitgebreide herencollectie (ook kostuums) en een aardige kinderafdeling. En voor de dames zijn er schoenen en de Trend-collectie (redelijk aparte kleding, veel a-lijnjurkjes enzo). Plus een lingerieafdeling boven.
H&M aan de Lijnbaan (vlakbij de mediamarkt) heeft een divided-collectie op de begane grond, gewone damescollectie, herencollectie (geen kostuums, wel divided voor mannen), accessoires en lingerie in de kelder. En boven is de kidsafdeling.
H&M aan de Rodezand (naast de V&D) heeft dividedcollectie op de begane grond en 1e verdieping voor vrouwen, op de 1e verdieping divided voor mannen en divided-accessoires voor mannen en vrouwen. Op de de 2e verdieping zit de rest van de damesafdeling en als je binnen nu en een week gaat nog een stukje sale. En accessoires
Ah geweldig, hier kan ik wel mee uit de voeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Beursplein!
H&M in de koopgoot heeft een redelijk uitgebreide herencollectie (ook kostuums) en een aardige kinderafdeling. En voor de dames zijn er schoenen en de Trend-collectie (redelijk aparte kleding, veel a-lijnjurkjes enzo). Plus een lingerieafdeling boven.
H&M aan de Lijnbaan (vlakbij de mediamarkt) heeft een divided-collectie op de begane grond, gewone damescollectie, herencollectie (geen kostuums, wel divided voor mannen), accessoires en lingerie in de kelder. En boven is de kidsafdeling.
H&M aan de Rodezand (naast de V&D) heeft dividedcollectie op de begane grond en 1e verdieping voor vrouwen, op de 1e verdieping divided voor mannen en divided-accessoires voor mannen en vrouwen. Op de de 2e verdieping zit de rest van de damesafdeling en als je binnen nu en een week gaat nog een stukje sale. En accessoires
Ik denk dat de koopgoot en/of de Lijnbaan het wel gaan worden. En de markt dan misschien nog, als er nog tijd isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. Ik weet niet wat je zoekt.
In de Koopgoot zit dus de H&M, Zara, C&A, Pieces, Didi, Esprit, Promiss, Sacha, Oililiy...
Dan heb je de Lijnbaan, zit ook een H&M, nog een Pieces, nog een Esprit, Footlocker, Frontrunner, Invito, Mango, Tango, nog een Sacha, Vero Moda, Only...
De Hoogstraat (straat richting de markt) met nog een Vero Moda, nog een Only, Dolcis, nog een Invito... In zijstraten van de Hoogstraat zit de Lijfstijl (toffe sneakers, aparte kleding en wat vintage), in een andere zijstraat de Daily Rush, Britain (als je er van houdt) en Funkie House.
Dat is zeg maar het commercieelste stukje Rotterdam.
Voor de wat duurdere dingen moet je aan de Kruiskade zijn. En voor vintage spullen bij de Episode aan de Oude Binnenweg of Cheap Fashion aan de Meent.
Wat obscuurdere winkeltjes kun je vinden aan de Nieuwe Binnenweg, Meent een Pannekoekstraat.
En de markt vind ik persoonlijk wel de moeite waard. Veel troep wel ja, maar ook gewoon standaard dingen als eten. Als je richting de meent loopt staan er 2 kraampjes met vintage laarzen en pumps. Vrijwel allemaal in perfecte staat en voor een prikkie (laarzen tussen de 15 en 25 euro, pumps een 10je).
In de randstad is die vintage shit echt fokking duur. Ik ken winkeltjes waar ze pumps voor 2,50 hebben en laarzen voor 5 euro of minder zelfsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef parselmouth het volgende:
En de markt vind ik persoonlijk wel de moeite waard. Veel troep wel ja, maar ook gewoon standaard dingen als eten. Als je richting de meent loopt staan er 2 kraampjes met vintage laarzen en pumps. Vrijwel allemaal in perfecte staat en voor een prikkie (laarzen tussen de 15 en 25 euro, pumps een 10je).
Deze situatie duurt soms wel een week.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:48 schreef Gaan het volgende:
Hmm kijk ik net op de site, staat er bij track & trace 'voormelde zending niet aangetroffen: manco' maar op de beginpagina staat 'bestelling is onderweg'. Ik weet echt niet wat ze aan het doen zijn daar in Zweden/ Zwolle![]()
Wat is jouw reguliere maat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef GlazenKaak het volgende:
De kinderafdeling is zo geweldig! Ik heb gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een pyjamabroek en sokken. Echt goedkoop! De spijkerbroeken paste ik niet, misschien moet ik die D-maten proberen. Ik heb normaal maat 29/30 (Nudie, G-Star) maar in broekmaat 170 paste ik echt niet hoorVerder valt me op dat de kindermaten redelijk groot vallen, 164 is nog iets te groot voor me
![]()
36 of Small. De bovenkleding valt echt groot, ik denk te vergelijken met een 38 van Divided.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wat is jouw reguliere maat?
Ik zie nl ook best leuke dingen in de meisjesmaten, ga iig een broek bestellen, maar van bovenkleding ben ik niet zeker.
Kut Kiala puntquote:Beste Deborah,
Bedankt voor je e-mail.
We hebben het even nagekeken en vinden het vrij vervelend dat het pakket niet bij ons is terug gekomen. Dit is niet onze schuld want als het bij ons binnen was gekomen dan was het ook verwerkt. Het heeft gewoon met de post te maken. Op dit moment is het nog niet verwerkt voor je.
Het beste kun je dit in de gaten houden op je persoonlijke pagina.
Zodra het daar verwerkt is kunnen wij het voor je storten op je rekening.
Mocht je verder nog vragen hebben , neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 0900-1988
Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Geen idee, maar ik zou gaan voor een apart boven en onderstuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef Koningin het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een galajurk.
Hebben ze die in deze tijd van het jaar ook?
Oh mooi, ik had een skinny kinder D maat besteld om eens te kijken of dat past, maar eigelijk ben ik niet zo van de skinny'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:
Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook![]()
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnenDie gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Ik heb deze ook, in maat XS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe die staat
Ik heb ook een kleine cupmaat, maar meestal zat S toch wel goed. Vooral omdat ik wel brede schouders heb (en ribbenkast), dus XS zat daar dan vaak te strak. Maarre nu zwem ik gewoon in een S, dus volgens mij hebben ze de maten aangepast ofzo.. :Squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb deze ook, in maat XS.
Heb maat 34/36 van boven maar kies altijd xs in truien en vesten etc.
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)
Oh, gelukkig, heb hem namelijk in S & XS besteld. Had al het vermoeden dat hij weleens groot kon vallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb deze ook, in maat XS.
Heb maat 34/36 van boven maar kies altijd xs in truien en vesten etc.
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)
Hij staat trouwens super over een wit blousje![]()
Had hem ook in het zwart besteld, maar vond die kleur stukken minder mooi tegenover dat antraciet.![]()
Ik heb hem ook! Ik vind hem zooooo leuk he! Zowel over een bloesje als over een shirtje met lange mouwen staat hij super! Hij valt trouwens normaal vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe die staat
& Vanmiddag in de winkel een zwarte broek, grijs tshirtje, blauwe oorbellen & lieve ballerina's met een geruit motiefje gekochtAllemaal niet op de site gezien!
Ja bij mij ook. Ook samen met gratis setje. Is dus echt een onzin-reden van H&M.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Ik was bang dat ik de 25% korting op het duurste artikel ook niet zou krijgen omdat ik er meerdere malen gebruik van heb gemaakt, maar hij is toch onderweg.
Ook in combinatie met gratis vest & topje en 2 kinderaanbiedingen.
Haha, dat probleem met die heupen had ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:
Nou bestelling binnen.
Omg die kindermaten broekenDie D maat was te groot, en de gewone, je raadt het al, die kreeg ik niet om mn heupen. Zat verder wel perfect. Maar ik blijf gewoon doorbestellen totdat ik een goede versie heb
Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook
![]()
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnenDie gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Mooi jurkje, zit goed!quote:
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:
[..]
Mooi jurkje, zit goed!
Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past. Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?quote:
ik ben 168cms en heb maat 38 van dit jurkje genomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?
Tot zover de persoonlijke vragen.
(ik wil nl de groene)
Ik vond het vest best groot vallen bij mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:
[..]
Mooi jurkje, zit goed!
Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past. Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... dondersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... donders
Ik had ze binnen een week...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??
Ik wacht inmiddels 9 dagen...![]()
Hmm dan wacht ik alleen vandaag nog even af en dan ga ik ze bellen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had ze binnen een week...
Ik ook niet, ik verwacht ze niet eens meer ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
Die trui heb ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestelling binnen!
Pyama is echt supercute, maar die trui, daar zwem ik in. Nu maar maat XS bestellen en kijken of die beter zit.
[afbeelding]
Hahaha, ja ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb net maar weer eens wat besteld. Kan het toch zeker eind september al verwachten![]()
Ik had eerst ook die gestreept graag willen hebben. Wegens levertijd er snel uitgehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef lily het volgende:
Maar die trui valt dus groot?
Ik heb hem trouwens wel gezien en zelfs besteld(in gestreepte versie). Maar toen bleek ie pas in oktober leverbaar en heb ik hem uit de bestelling gehaald
![]()
die kleding is leuk, die heb ik in rotterdam gezien vorige weekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ook.
Maar ik moet wel, want die sportkleding hebben ze hier in de buurt niet in de winkel.
Toch wel een handige tip, die kindermaten. Heb meteen even in de catalogus gekeken en zag bij de kinderkleding ook veel leuke dingen! Als ik zo bij die maattabellen kijk, moet ik toch wel in maat 164 of 170 passen (heb maatje 36-38 en ben 1m68).quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik paste vroeger heel vaak in de grootste maat bovenkleding(164) kinderkleding bij H&M, toen had ik maat 36/S. En nu ik iets aangekomen ben, maat 38, heeft H&M de grootste maat verhoogd naar 170. Ideaal! Soms pas ik nog wel in 164, zeker met van die tricot vestjes. Gewoon proberen Shmoopy.
Ja, dat is inderdaad echt gruwelijk irritant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef pluisje het volgende:
En dan mag je dus lekker raden wat ze eruit gehaald hebben
Dan valt het bij mij nog mee met dat ene truitje...
Gewoon even bellen, ze kunnen daar zien wat eruit is gegooid + je krijgt een cadeaubon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad echt gruwelijk irritant.
Zeker omdat ik al een maand wacht op deze bestelling en ik ondertussen de helft al voorbij heb zien komen in de winkel, maar ik telkens toch maar besloot te wachten op m'n bestelling
Hij was best wel uitgerekt hoor...de stof was al een beetje slapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef ChilllayD het volgende:
Da;s toch eigenlijk zoiets als shoppen in de winkel
Daar is kleding ook al voor je gedragen
ik had een jas maat 152 voor m'n zoon besteld, ik pastte hem primaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben dus 1.69 en pas prima in 170.
dat moet ik nog niet proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef Roeji het volgende:
Vandaag een legging gekocht in maatje 170Past prima en scheelt dus 2 eurootjes met de volwassenen leggings (die me steeds te hoog zaten, de oksel-look
)
!
De gewone panties en leggings heb ik ook maatje M in. Maar ik kan ze meestal om mn hals knopen omdat ze zo lang zijn. Vol goede moed heb ik dus de kindermaat maar eens geprobeerd. En het past prima. Gewoon een keer in de winkel passen. Ze zien er smal uit, maar ze rekken heul goed uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat moet ik nog niet proberen
de panties in maat L paste goed maar ben bang dat M al te klein voor me is maar ze zitten inderdaad wel tot je oksels
Waarschijnlijk gewoon in een grote H&M vestiging, volgens mij staat slechts 20% van de collectie in de catalogus/website.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:41 schreef bladibladibla het volgende:
Is hier toevallig iemand die de Engelse Glamour leest? In het nieuwste nummer (september 2007) staat op pagina 220 is ge-wel-dig leuk rokje. Ik kan hem alleen niet op de website of in de catalogus vinden.
Het is een hemels/lavendel-blauw rokje tot aan de knie, met een de voorkant twee plooitjes en 4 knopen. Ik ben helemaal verliefd![]()
Weet iemand waar ik dit rokje kan vinden?
Ok... het is/was niet zo'n beste zomer, maar om nou te zeggen dat ik nu al een winterjas uit de kast trek...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef Patsy_Stone het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer de winterjassen in de winkel verkrijgbaar zijn?
(De jas die ik wil kan pas in oktober geleverd worden, dat duurt dus wel heeeel lang.)
Ik denk dat ze wel degelijk controleren hoevaak je die code gebruikt en of je er wel recht op hebt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Die "sorry dat de zomercollectie opeens niet meer geleverd werd"-kortingscode lijkt niet aan je account gekoppeld te zijn, dus doe er je voordeel mee: ¤5 korting. Code 1304.
Heeft iemand nog een andere?
coole outfitquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef samjustme het volgende:
Ik heb toch laatst een aantal nieuwe kledingstukken aangeschaft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met een zwarte stropdas en all stars erbij![]()
Dit vind ik echt cool en ben je van plan om jeans onder te dragen of niks gewaagd ala Britney Spears haha.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer lekker hoor, effe shoppen bij de H&M. Dit komt er binnenkort binnen:
[afbeelding]
gewaagd, een broek bestellen, maar heb al een sqin in dezelfde maat en die zit prima, dus moet goedkomen.
[afbeelding]
Getailleerd Blousseje.. Mooie jeans en allstars doen het altijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef samjustme het volgende:
Ik heb toch laatst een aantal nieuwe kledingstukken aangeschaft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met een zwarte stropdas en all stars erbij![]()
overhemdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Getailleerd Blousseje.. Mooie jeans en allstars doen het altijd
Okquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
overhemd![]()
voor vrouwen kun je het een blouse noemen bij mannen nie![]()
Het is geen lang topje, dus ik denk dat ik er gewoon een broek onder doe jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dit vind ik echt cool en ben je van plan om jeans onder te dragen of niks gewaagd ala Britney Spears haha.
Je mag het wel zo noemen hoor, ik vind het niet ergquote:
Jammer maar ja zo een outfit staat altijd tof bij een damequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is geen lang topje, dus ik denk dat ik er gewoon een broek onder doe ja![]()
.
Hoe valt dat vest? Ik zag 'm in de winkel nog niet en op de site is ie in 36 al uitverkocht, dus denk dat ik 'm nu toch maar snel in 38 ga bestellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
Deze is echt heerlijk! Een echte aanrader!
[afbeelding]
Deze is ook heel erg leuk, maar hij pluist wel dus ff opletten wat voor broek/truitje je eronder aan trekt. Ik vond m verder te leuk om daarvoor terug te sturen.
[afbeelding]
Deze bevalt me ook prima! Zit echt super lekker en staat leuk met lage ballerina's eronder of korte laarsjes met hoge hak (geeft weer een heel andere look)
Beetje jammer dat ie zo rete-ordinair doorschijnt, want dat soort jurkjes zijn altijd wel leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je mag het wel zo noemen hoor, ik vind het niet erg![]()
![]()
[..]
Jammer maar ja zo een outfit staat altijd tof bij een dame
[afbeelding]
Heb m in 36 en valt ook echt zo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Hoe valt dat vest? Ik zag 'm in de winkel nog niet en op de site is ie in 36 al uitverkocht, dus denk dat ik 'm nu toch maar snel in 38 ga bestellen.
Kweenie zeker, maar ik heb de lichtgrijze variant een week terug nog wel zien liggen in mijn H&M. Zwarte weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even een quick vraag, verkopen ze deze nog?
[afbeelding]
Mijne is kaput
Ok, dankquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Kweenie zeker, maar ik heb de lichtgrijze variant een week terug nog wel zien liggen in mijn H&M. Zwarte weet ik dus niet zeker.
Ooow jee.. ik ging kijken en was gelijk overstag, heb m ook besteldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hee, ze vullen af en toe de Outlet bij. Net even zo'n schattig roze HELLO KITTY make-uptasje gescoord.
Ah, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Shmoopy,
wel even iets bij je bestelling zetten dat pas eind oktober ofzo geleverd kan worden (die bandeau-bh bijvoorbeeld) en dan je bestelling in delen laten bezorgen. Dan kun over een tijdje jouw dingen toevoegen en dan betaal je dus maar 1 keer verzendkosten.
normaal gesproken staat dat toch ook in de OP?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Kan dat voortaan niet in de OP gezet worden. Want dat wist ik helemaal niet..
Bij welke H&M ben je geweest als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Ik was gisteren bij de H&M en het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik ooit nog een voet binnenzet daar. Sinds de onlineshop lijkt de H&M zo clean en geordend. Het valt dan zo tegen om al die stukken, slecht gevouwen en door elkaar hangend te zien. Voortaan ga ik dus net als voorheen gewoon online shoppen.
Wel leuke dingen gekocht van de nieuwe collectie, dat dan weer wel maar de winkel kost gewoon teveel tijd en ergenis.
Ja dat zei ik vorige week ook al, in Rotterdam zo'n mooie winkel, nette stapels. Maar in Den Haag is het een zooitje, daar zijn ze inmiddels ook aan het verbouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij welke H&M ben je geweest als ik vragen mag?
Ik ben laatst in Venlo bij de H&M geweest en dat zag er heel strak uit. Niet veel kleding, waardoor alles heel netjes, sjiek en een beetje simpel was ingedeeld. Heel overzichtelijk dus.
De H&M in Nijmegen is wel wat rommelig, maar dat komt meer door de drukte daar altijd. Want de winkel zelf is wel best netjes eigenlijk.
Ik heb een grijzequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even een quick vraag, verkopen ze deze nog?
[afbeelding]
Mijne is kaput
Nee absoluut niet hoor! Ik ben zelf niet superslank en 1.72, en pastte in een winterjas maatje 152 die ik voor m'n zoon had besteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Ik heb hem nog maar 2x aangehad maar hij zit lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef MarkSP2 het volgende:
Bevalt die leren jack? Ik wil zo'n ding ook wel kopen voor de winter.
hmm haha, dat valt best mee.. heb 75C.. of is dat net te groot?quote:
Bij de herenkleding kan je maatje S beter maat M of L noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:44 schreef Addict89 het volgende:
Zo, alles past en is leuk.Vraag me wel af wat voor mega kinderen er in een 170 passen, maargoed. Met een lengte van 1.80 zitten die broeken namelijk gewoon goed.
.
Volgens mij niet. Vriendin van mij die ietsje langer is dan ik (ong. 1,70) en ietsje zwaarder (60kg denk ik ongeveer) kocht gisteren nog een shirtje op de kinderafdeling in maat 152.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:39 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is naar half september gegaan....
Het eerste gedeelte zou begin september kunnen komen, maar moet ik dan 2 keer verzendkosten betalen?
Dus dat wat voor begin september staat kan ik al laten komen. Das fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.
Goehoed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
De helft is aangekomenEn alles wat daar bij zit past
.
Ik had hiervoor wat dingen bij de Otto besteld en hebben alles terug gestuurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goehoed.
Ik heb *afklopt* ook nog niks terug hoeven sturen, best apart, want als ik in een winkel pas ben ik altijd met tig maten tegelijk bezig en zit niks naar m'n zin.
Onderweg vanuit Zweden, nog niet in Zwolle aangekomen en dus manco in Zwolle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef shmoopy het volgende:
Op mijn statusscherm staat dat de bestelling onderweg is, maar klik ik op het collonummer dan staat het nog manco in Zwolle.
Ja, wat is het nou?
Dat lijkt me een beetje een retorische vraagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef jetsetter het volgende:
Even een vraagje: als ik aanvink dat ik alles in één pakket wil, krijg ik dan ook álles tegelijk? Ik heb een jas besteld die pas eind oktober leverbaar is, maar ook twee dingen die in september al aan kunnen komen. Ik wil alleen wel graag dat alles pas later komt, omdat ik ze tot die tijd toch niet nodig heb (en ik het betalen dus kan uitstellen :$ ).
Euh H&M kennende kan dat nog gebeuren als je de spullen morgen afgeleverd zou krijgen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef jetsetter het volgende:
Ach, ik wil gewoon niet het risico lopen dat die twee kledingstukken tegen die tijd uitverkocht zijn![]()
Dank je! heb m net ff gebruiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Net een nieuwe folder in de bus met een nieuwe kortingscode voor 25% korting op een artikel naar keuze: 7756. Geldig tot 13-09.
Goh ze geven het toe?quote:WE ARE SORRY!
De najaarscollectie is fantastisch ontvangen door onze klanten en daar zijn wij erg blij om! Helaas hebben we met een hoop technische problemen te kampen gehad in onze Shop Online. Als gevolg hiervan hebben sommige klanten niet de artikelen kunnen bestellen die zij graag wilden hebben.
Vanzelfsprekend willen we hiervoor onze excuses aanbieden en jou tot en met zondag 2 september 2007 10 % korting geven op het hele assortiment. Vermeld kortingsnummer 7830 als je je bestelling opgeeft via de Shop Online,
Tot ziens!
Weet iemand dit?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ri-Klain het volgende:
is die vriendinnen-bon uit de catalogus nog geldig?
ik zou niet weten waarom niet.. voor zover ik even gauw kan zien staat er geen 'geldig t/m xxx' opquote:
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet.. voor zover ik even gauw kan zien staat er geen 'geldig t/m xxx' op
nou inderdaad, daar irriteer ik me ook mateloos aanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo kut vind bij die kortingscodes (die 25% uit de nieuwe folder) is dat je niets terugziet van die code waarop de korting is gegeven als je dat artikel ruilt maar de hele verdere bestelling houdt.
Weet je wat ik dan altijd doe (jaja, altijd... het gebeurt nog wel eens...)? Dan reken ik het zelf uit. Meestal is het 25% korting op het duurste artikel (bij mij in ieder geval wel). Dan kijk ik gewoon op de factuur wat het volgende duurste artikel is en dan trek ik die 25% daarvan af. Reken ik uit wat ik nog moet betalen en dat betaal ik dan. Nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo kut vind bij die kortingscodes (die 25% uit de nieuwe folder) is dat je niets terugziet van die code waarop de korting is gegeven als je dat artikel ruilt maar de hele verdere bestelling houdt.
Een groot gedeelte van wat er in de winkel hangt, vind je niet op internet. De collectie in de winkel is veel groter. Andersom vind je het meeste wat op internet staat, nu wel in de winkel. Niet alles, trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm vandaag onwijs leuke overhemden en een grijze sjaal gekocht bij de H&M in Osnabruck... maar niks daarvan staat op internet...
Bloesje had ik besteld en gisteren ontvangen.. Vond um helaas nogal tegenvallen qua stof. Qua maat vond ik m redelijk klein vallen, had um in mijn gebruikelijke maat (40) besteld en hij zat bij mij net wat te strak bij mijn tieten (cup C).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik besteld. Iemand al in het bezit van deze producten die een idee heeft hoe ze vallen?
Hmm heb m ook besteld... kijk t wel ff aan maar zal dan indd wel te klein zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef lily het volgende:
Ik heb m ook besteld en ik vond de stof ook erg "goedkoop".
En inderdaad ook nog te klein (krap).
Denk dat ik die leren jas ff ga passen, en als ie goed zit bestellen via internet, scheelt dan toch 35 euroquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef zoeperzazke het volgende:
We zullen wel zien... Heb een gemiddelde B overigens.
Mail!
Knitwear past uitstekend bij deze herfst. Dit najaar zien we méér dan oversized vesten en truien. Belangrijke thema’s zijn de jaren ’60 en een meer geklede stijl. Met de knitweartrends van dit seizoen ga je goed gekleed. Kijk ook eens op je gemak rond bij de grote najaarstrends voor de jassen. Laat je inspireren door de grote variatie. Dan kan de kou komen en ben jij lekker warm gekleed. Zoals je misschien al gezien hebt in onze laatste catalogus die je thuis gestuurd hebt gekregen, bieden we je 25 % korting op een artikel naar vrije keuze (deze aanbieding geldt voor de H&M catalogi en Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde kleding). Vul kortingsnummer 7756 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
Is zo'n ding warm genoeg voor de winter? (* S-Two heeft geen ervaring met leren jassen)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef MarkSP2 het volgende:
Bevalt die leren jack? Ik wil zo'n ding ook wel kopen voor de winter.
mwoah valt mee.. ik weet nie hoe groot je bent maar ik heb een m en een l gepast en die m zat toch beter. moet een beetje getailleerd zitten vind ik. Ik weet zelf niet hoe warm die is voor de winter, maar leren jassen hoeven niet heel dik te zijn om je warm te houden heb ik gemerkt. mn broer en pa hebben beide een gehad. Leuke jas dat zeker maar ik heb al 3 jassen voor de winter, waaronder 1 van Kuyichi met uitneembare binnenjas en die is echt warmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is zo'n ding warm genoeg voor de winter? (* S-Two heeft geen ervaring met leren jassen)
Ik ben vanmiddag ff snel langs geweest, ook een M en een L gepast maar ik weet nu eik al niet meer wat nou beter zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mwoah valt mee.. ik weet nie hoe groot je bent maar ik heb een m en een l gepast en die m zat toch beter. moet een beetje getailleerd zitten vind ik. Ik weet zelf niet hoe warm die is voor de winter, maar leren jassen hoeven niet heel dik te zijn om je warm te houden heb ik gemerkt. mn broer en pa hebben beide een gehad. Leuke jas dat zeker maar ik heb al 3 jassen voor de winter, waaronder 1 van Kuyichi met uitneembare binnenjas en die is echt warm
en voor dat geld... gewoon doen zeg ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag ff snel langs geweest, ook een M en een L gepast maar ik weet nu eik al niet meer wat nou beter zat. Najah, als ie er volgende week nog hangt maar weer ff kijken. Is wel mooi dingetje ja.
Ik ben een koukleumquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef shmoopy het volgende:
En daarbij, de Hollandsche winters zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, dus volgens mij hoef het niet Noordpoolbestendig te zijn.
Ik kreeg die pas na 2 kinderen, heur, en ze zijn nooit meer weggegaan, daarvoor was een bh nogal een gotspe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En ik wou dat ik dat luxeprobleem had, "te dikke tetten". Bij mij past niks omdat het niet mooi valt
Ow volgens het H&M magazine alleen in bepaalde landen en Nederland stond daar niet tussen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:28 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat krijg iedere H&M met een waardige herenafdeling geloof ik.
Ben wel benieuwd hoe zoiets zal gaan lopen
ow euh...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef parselmouth het volgende:
Ah okay!
Ik zag een aantal maanden terug wel ergens 1 Man coverstick slingeren in het magazijn, hebben we toen echt met 4 man personeel verbijsterd naar staan kijken
Wahaha....dat wil ik ook! Wij zijn volgens mij de enige H&M in Nederland met uitsluitend hetero mannen, die had ik toch graag even van hun oneffenheden ontdaan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef parselmouth het volgende:
Ah okay!
Ik zag een aantal maanden terug wel ergens 1 Man coverstick slingeren in het magazijn, hebben we toen echt met 4 man personeel verbijsterd naar staan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |