Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... dondersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... donders
Ik had ze binnen een week...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??
Ik wacht inmiddels 9 dagen...![]()
Hmm dan wacht ik alleen vandaag nog even af en dan ga ik ze bellen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had ze binnen een week...
Ik ook niet, ik verwacht ze niet eens meer ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
Die trui heb ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestelling binnen!
Pyama is echt supercute, maar die trui, daar zwem ik in. Nu maar maat XS bestellen en kijken of die beter zit.
[afbeelding]
Hahaha, ja ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb net maar weer eens wat besteld. Kan het toch zeker eind september al verwachten![]()
Ik had eerst ook die gestreept graag willen hebben. Wegens levertijd er snel uitgehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef lily het volgende:
Maar die trui valt dus groot?
Ik heb hem trouwens wel gezien en zelfs besteld(in gestreepte versie). Maar toen bleek ie pas in oktober leverbaar en heb ik hem uit de bestelling gehaald
![]()
die kleding is leuk, die heb ik in rotterdam gezien vorige weekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ook.
Maar ik moet wel, want die sportkleding hebben ze hier in de buurt niet in de winkel.
Toch wel een handige tip, die kindermaten. Heb meteen even in de catalogus gekeken en zag bij de kinderkleding ook veel leuke dingen! Als ik zo bij die maattabellen kijk, moet ik toch wel in maat 164 of 170 passen (heb maatje 36-38 en ben 1m68).quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik paste vroeger heel vaak in de grootste maat bovenkleding(164) kinderkleding bij H&M, toen had ik maat 36/S. En nu ik iets aangekomen ben, maat 38, heeft H&M de grootste maat verhoogd naar 170. Ideaal! Soms pas ik nog wel in 164, zeker met van die tricot vestjes. Gewoon proberen Shmoopy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |