Mjah, ik ga dat zeker nog wel even aangeven dat ik dat nogal lui en klantonvriendelijk over vindt komen.. Ik raak dat pakketje niet kwijt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
ze zijn een beetje laks bij H&M ofzo
Ohja dat is ook zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Nope, 24 is alleen niet toegevoegd als linkje
Heb net ook even gekeken. Vond er niet veel bij zitten, behalve die blauwe satijnen slimfit, die is moooi. Alleen zit zo'n broek bij mij nou nooit zo als bij die modellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Miss_S het volgende:
nieuwe collectie van divided?
zal eens gaan kijken
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:25 schreef Addict89 het volgende:
Die nieuwe divided is ook niets voor mij, nou heb ik normaal ook nooit van divided dus dat kan wel kloppen![]()
Wat voor maat jeans heb je normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Roeji het volgende:
Vandaag mijn allerlaatste bestelling binnen gekregen, ging nog vrij snel. Ik had die kinderjeans besteld in die D maat. Nou ik pas dus in maat D170En dan nog staat de taille een paar cm open op mn rug. Als die jeans stretch waren geweest had ik m denk ik nog een maatje kleiner kunnen nemen. Maar ze zijn helaas 100% katoen. Hij is wel erg mooi van kleur.
Het gratis setje is te doen omdat het gratis is, maar het hemdje is niet echt een geweldige kwaliteit. En ik vind de knopen op het vest errug groot. Ik ben meer van de kleine knoopjes ipv die mega dingen. Ach ja, het is gratis, niet zeuren.
Ik had er ook nog een blauwgroene legging bij zitten, die vind ik dus helemaal geweldig die kleur. Of ik m ooit draag is een tweede, ben pas net gewend aan het dragen van rokjes/jurkjes/leggings in veilig zwart. Dus dit word een nieuwe stap in mijn poging tot vrouwelijker kleden
Die nieuwe divided vind ik verschrikkelijk. Alleen die handschoenen zonder vingers zijn leuk en fijn. De rest gaat aan mij voorbij.
Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor maat jeans heb je normaal. Want ik ben ook geinteresseerd in de kinderjeans
.
Ligt aan de binnenbeenlengte. Ik zou eens in de maattabel kijken, wie weet pas je er net wel inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Okay, fuck, binnenkort dus veel te veel geld uitgeven, want ook al zijn ze goedkoper.. ze hebben wel paarse straight jeans enzeuwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.
Die kinderjeans is overigens een straight van model Original.
Het scheelt dus 20euro als je in de kinderjeans past. Tja, dan is het makkelijk kiezen![]()
Net nog even bij de maattabel gekeken. Met mijn maten zou ik zelfs in de D164 moeten passen. Als ze in de winkel hangen ga ik dat nog wel proberen, maar anders blijft die D170 gewoon. Smaller maken kan ik m altijd nog.
Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
Oh, terwijl ik toch ook 1.80 ben, heb je wel hele lange benenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dus. 32 is voor mij te kort.
Edit: Roeji, ik heb gekeken in de maattabel. De binnenbeenlengte bij de kindermaat is 80 cm, lengte 34 is 86 cm, dus dat wijkt echt te ver uiteen. Maar wel bedankt voor je tip!
Jah das het vreemde... sommige artikelen zijn inderdaad baggerder, maar sommige artikelen zijn echt nog steeds wel van redelijke kwaliteit...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Ik vind H&M steeds minder worden, kwaliteit is gewoon bagger
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah das het vreemde... sommige artikelen zijn inderdaad baggerder, maar sommige artikelen zijn echt nog steeds wel van redelijke kwaliteit...
Die vind ik dus ook prachtig, alleen ik vrees dat het satijneffect niet echt gaan flatteren als je geen maatje 34 hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef Gaan het volgende:
[..]
Heb net ook even gekeken. Vond er niet veel bij zitten, behalve die blauwe satijnen slimfit, die is moooi. Alleen zit zo'n broek bij mij nou nooit zo als bij die modellen![]()
Het ligt er net aan wat je koopt van H&M. je hebt het wat goedkopere spul, bijv t shirtjes die na een paar x wassen geen model meer hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Ik vind H&M steeds minder worden, kwaliteit is gewoon bagger
Lengtemaat 32 is bij mij dus altijd te lang. Ik moet altijd al mn broeken korter maken. Ik zit altijd meer over de breedte inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
Dat is echt altijd al zo geweest.. en de kwaliteit vind ik best meevallen, zeker met de jeans, die houden het tot nu toe langer vol dan duurdere merken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leuk
Moet je het origineel combineren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik koop zelf geen kleren meer van H&M want bijna iedereen loopt er mee tegenwoordig en dat is niet leuk
Haha, dus jij vindt het ook al een raar vestjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:31 schreef shmoopy het volgende:
Binnen.
Wat een raar vestje.
Het topje is wel aardig, alleen de M blijkt toch wat groot, maar niettemin goed te dragen.
En verder zijn de kinderdingen weer helemaal leuk!
Nu vreselijk mijn best doen niet vanavond meteen weer vanalles te gaan bestellen.
Haha! Wat leuk! Misschien nog maar een paar kopen... Deze zullen dan wel snel slijtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, dus jij vindt het ook al een raar vestje. Ik ook, er zit geen fatsoenlijk model aan.
Ik ben ook helemaal weg van de kinderkleding. Mijn dochtertje ook: ze loopt nu alleen nog maar op haar Hello Kitty slofsokken als ze thuis is, ze wil niks anders aan, ook al is het 23 graden.
Waar in rotterdam ben je geweest? Ik ga misschien dinsdag of woensdag naar rotterdam en wil dan liefst zo min mogelijk tijd verspillen aan het zoeken van de juiste winkelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik was gisteren in Rotterdam. Een paar weken terug in Den Haag vond ik het een grote rommelwinkel, maar in Rotterdam kon ik m'n hart ophalen.
Veel en veel meer leuke spullen dan op de site, ik wist van gekkigheid niet waar ik moest kijken. Schoenen, shirts, kleding voor m'n jongens. Ik ga voortaan wel naar Rotterdam (al is het best een eind weg, maar alleen H&M is het al waard) , dan heb ik ook geen kans op opengescheurde pakketjes waar de bh's uit gejat zijn of dat ik een maand moet wachten op een bestelling![]()
Ik weet het adres niet, maar die zeg maar om de hoek bij C&A zit, in dat 'mall' waar ook Lacoste enzo zitten. Ik kwam daar 'vroegah' vaak maar ik vond het altijd zo druk en zo rommelig, net als in Den Haag. Nu was ik daar een paar jaar niet geweest en ik was aangenaam verrast. Onwijs veel spullen, overzichtelijk, veel kassa's. En echt heel veel spullen die niet op de website staan, ik moest me zo inhoudenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:44 schreef Roeji het volgende:
[..]
Waar in rotterdam ben je geweest? Ik ga misschien dinsdag of woensdag naar rotterdam en wil dan liefst zo min mogelijk tijd verspillen aan het zoeken van de juiste winkels![]()
Heeft Rotterdam 4 H&M's of is de beursplein ~ koopgoot?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Beursplein!
H&M in de koopgoot heeft een redelijk uitgebreide herencollectie (ook kostuums) en een aardige kinderafdeling. En voor de dames zijn er schoenen en de Trend-collectie (redelijk aparte kleding, veel a-lijnjurkjes enzo). Plus een lingerieafdeling boven.
H&M aan de Lijnbaan (vlakbij de mediamarkt) heeft een divided-collectie op de begane grond, gewone damescollectie, herencollectie (geen kostuums, wel divided voor mannen), accessoires en lingerie in de kelder. En boven is de kidsafdeling.
H&M aan de Rodezand (naast de V&D) heeft dividedcollectie op de begane grond en 1e verdieping voor vrouwen, op de 1e verdieping divided voor mannen en divided-accessoires voor mannen en vrouwen. Op de de 2e verdieping zit de rest van de damesafdeling en als je binnen nu en een week gaat nog een stukje sale. En accessoires
Ah geweldig, hier kan ik wel mee uit de voeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Beursplein!
H&M in de koopgoot heeft een redelijk uitgebreide herencollectie (ook kostuums) en een aardige kinderafdeling. En voor de dames zijn er schoenen en de Trend-collectie (redelijk aparte kleding, veel a-lijnjurkjes enzo). Plus een lingerieafdeling boven.
H&M aan de Lijnbaan (vlakbij de mediamarkt) heeft een divided-collectie op de begane grond, gewone damescollectie, herencollectie (geen kostuums, wel divided voor mannen), accessoires en lingerie in de kelder. En boven is de kidsafdeling.
H&M aan de Rodezand (naast de V&D) heeft dividedcollectie op de begane grond en 1e verdieping voor vrouwen, op de 1e verdieping divided voor mannen en divided-accessoires voor mannen en vrouwen. Op de de 2e verdieping zit de rest van de damesafdeling en als je binnen nu en een week gaat nog een stukje sale. En accessoires
Ik denk dat de koopgoot en/of de Lijnbaan het wel gaan worden. En de markt dan misschien nog, als er nog tijd isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. Ik weet niet wat je zoekt.
In de Koopgoot zit dus de H&M, Zara, C&A, Pieces, Didi, Esprit, Promiss, Sacha, Oililiy...
Dan heb je de Lijnbaan, zit ook een H&M, nog een Pieces, nog een Esprit, Footlocker, Frontrunner, Invito, Mango, Tango, nog een Sacha, Vero Moda, Only...
De Hoogstraat (straat richting de markt) met nog een Vero Moda, nog een Only, Dolcis, nog een Invito... In zijstraten van de Hoogstraat zit de Lijfstijl (toffe sneakers, aparte kleding en wat vintage), in een andere zijstraat de Daily Rush, Britain (als je er van houdt) en Funkie House.
Dat is zeg maar het commercieelste stukje Rotterdam.
Voor de wat duurdere dingen moet je aan de Kruiskade zijn. En voor vintage spullen bij de Episode aan de Oude Binnenweg of Cheap Fashion aan de Meent.
Wat obscuurdere winkeltjes kun je vinden aan de Nieuwe Binnenweg, Meent een Pannekoekstraat.
En de markt vind ik persoonlijk wel de moeite waard. Veel troep wel ja, maar ook gewoon standaard dingen als eten. Als je richting de meent loopt staan er 2 kraampjes met vintage laarzen en pumps. Vrijwel allemaal in perfecte staat en voor een prikkie (laarzen tussen de 15 en 25 euro, pumps een 10je).
In de randstad is die vintage shit echt fokking duur. Ik ken winkeltjes waar ze pumps voor 2,50 hebben en laarzen voor 5 euro of minder zelfsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef parselmouth het volgende:
En de markt vind ik persoonlijk wel de moeite waard. Veel troep wel ja, maar ook gewoon standaard dingen als eten. Als je richting de meent loopt staan er 2 kraampjes met vintage laarzen en pumps. Vrijwel allemaal in perfecte staat en voor een prikkie (laarzen tussen de 15 en 25 euro, pumps een 10je).
Deze situatie duurt soms wel een week.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:48 schreef Gaan het volgende:
Hmm kijk ik net op de site, staat er bij track & trace 'voormelde zending niet aangetroffen: manco' maar op de beginpagina staat 'bestelling is onderweg'. Ik weet echt niet wat ze aan het doen zijn daar in Zweden/ Zwolle![]()
Wat is jouw reguliere maat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef GlazenKaak het volgende:
De kinderafdeling is zo geweldig! Ik heb gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een pyjamabroek en sokken. Echt goedkoop! De spijkerbroeken paste ik niet, misschien moet ik die D-maten proberen. Ik heb normaal maat 29/30 (Nudie, G-Star) maar in broekmaat 170 paste ik echt niet hoorVerder valt me op dat de kindermaten redelijk groot vallen, 164 is nog iets te groot voor me
![]()
36 of Small. De bovenkleding valt echt groot, ik denk te vergelijken met een 38 van Divided.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wat is jouw reguliere maat?
Ik zie nl ook best leuke dingen in de meisjesmaten, ga iig een broek bestellen, maar van bovenkleding ben ik niet zeker.
Kut Kiala puntquote:Beste Deborah,
Bedankt voor je e-mail.
We hebben het even nagekeken en vinden het vrij vervelend dat het pakket niet bij ons is terug gekomen. Dit is niet onze schuld want als het bij ons binnen was gekomen dan was het ook verwerkt. Het heeft gewoon met de post te maken. Op dit moment is het nog niet verwerkt voor je.
Het beste kun je dit in de gaten houden op je persoonlijke pagina.
Zodra het daar verwerkt is kunnen wij het voor je storten op je rekening.
Mocht je verder nog vragen hebben , neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 0900-1988
Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Geen idee, maar ik zou gaan voor een apart boven en onderstuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef Koningin het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een galajurk.
Hebben ze die in deze tijd van het jaar ook?
Oh mooi, ik had een skinny kinder D maat besteld om eens te kijken of dat past, maar eigelijk ben ik niet zo van de skinny'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:
Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook![]()
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnenDie gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Ik heb deze ook, in maat XS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe die staat
Ik heb ook een kleine cupmaat, maar meestal zat S toch wel goed. Vooral omdat ik wel brede schouders heb (en ribbenkast), dus XS zat daar dan vaak te strak. Maarre nu zwem ik gewoon in een S, dus volgens mij hebben ze de maten aangepast ofzo.. :Squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb deze ook, in maat XS.
Heb maat 34/36 van boven maar kies altijd xs in truien en vesten etc.
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)
Oh, gelukkig, heb hem namelijk in S & XS besteld. Had al het vermoeden dat hij weleens groot kon vallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb deze ook, in maat XS.
Heb maat 34/36 van boven maar kies altijd xs in truien en vesten etc.
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)
Hij staat trouwens super over een wit blousje![]()
Had hem ook in het zwart besteld, maar vond die kleur stukken minder mooi tegenover dat antraciet.![]()
Ik heb hem ook! Ik vind hem zooooo leuk he! Zowel over een bloesje als over een shirtje met lange mouwen staat hij super! Hij valt trouwens normaal vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe die staat
& Vanmiddag in de winkel een zwarte broek, grijs tshirtje, blauwe oorbellen & lieve ballerina's met een geruit motiefje gekochtAllemaal niet op de site gezien!
Ja bij mij ook. Ook samen met gratis setje. Is dus echt een onzin-reden van H&M.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Ik was bang dat ik de 25% korting op het duurste artikel ook niet zou krijgen omdat ik er meerdere malen gebruik van heb gemaakt, maar hij is toch onderweg.
Ook in combinatie met gratis vest & topje en 2 kinderaanbiedingen.
Haha, dat probleem met die heupen had ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:
Nou bestelling binnen.
Omg die kindermaten broekenDie D maat was te groot, en de gewone, je raadt het al, die kreeg ik niet om mn heupen. Zat verder wel perfect. Maar ik blijf gewoon doorbestellen totdat ik een goede versie heb
Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook
![]()
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnenDie gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Mooi jurkje, zit goed!quote:
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:
[..]
Mooi jurkje, zit goed!
Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past. Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?quote:
ik ben 168cms en heb maat 38 van dit jurkje genomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?
Tot zover de persoonlijke vragen.
(ik wil nl de groene)
Ik vond het vest best groot vallen bij mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:
[..]
Mooi jurkje, zit goed!
Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past. Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |