abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52361963
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:

Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnen Die gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Oh mooi, ik had een skinny kinder D maat besteld om eens te kijken of dat past, maar eigelijk ben ik niet zo van de skinny's En ik heb ook 2x die joggingbroeken besteld, dus dat is ook mooi om te horen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52362272
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)

Ben benieuwd hoe die staat

& Vanmiddag in de winkel een zwarte broek, grijs tshirtje, blauwe oorbellen & lieve ballerina's met een geruit motiefje gekocht Allemaal niet op de site gezien!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:34:58 #78
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52362380
Dat van mij is ook binnen.. en ja het valt groot! Heb dus maar een maatje kleiner besteld en ga het morgen terugbrengen in de winkel (is toch op 5 minuten loopafstand )..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52362685
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
Ik heb deze net besteld. ( In twee maten, want je weet maar nooit met die H&M maten..)
[afbeelding]

Ik heb deze ook, in maat XS.
Heb maat 34/36 van boven maar kies altijd xs in truien en vesten etc.
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)

Hij staat trouwens super over een wit blousje
Had hem ook in het zwart besteld, maar vond die kleur stukken minder mooi tegenover dat antraciet.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:39:54 #80
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52364218
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb al vaker gehad dat ik juist met S veel te groot uitkwam. (logisch aangezien dat S= 36/38 en ik een kleine cupmaat heb)
Ik heb ook een kleine cupmaat, maar meestal zat S toch wel goed. Vooral omdat ik wel brede schouders heb (en ribbenkast), dus XS zat daar dan vaak te strak. Maarre nu zwem ik gewoon in een S, dus volgens mij hebben ze de maten aangepast ofzo.. :S
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52364304
Het ligt er ook nog aan welk merk binnen H&M je bestelt. Bij LOGG bijvoorbeeld is een S weer wel 34/36.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52364411
Divided is meestal ook wel de echte maat
know'm sayin?
word? word.
pi_52364489
vandaag in eindhoven winkelen
en een jurkje gekocht die ik eignelijk online wou bestellen maar dit is net zo makkelijk
en 2 tshirtjes van de kinder afdeling maatje 170
pi_52366343
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Hij staat trouwens super over een wit blousje
Had hem ook in het zwart besteld, maar vond die kleur stukken minder mooi tegenover dat antraciet.
Oh, gelukkig, heb hem namelijk in S & XS besteld. Had al het vermoeden dat hij weleens groot kon vallen . Nouja ik wacht het rustig af. 1 van de 2 zit vast wel goed.

Nu nog een mooi wit blousje.
pi_52368998
het jurkje

tshirtje
pi_52369718
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

& Vanmiddag in de winkel een zwarte broek, grijs tshirtje, blauwe oorbellen & lieve ballerina's met een geruit motiefje gekocht Allemaal niet op de site gezien!
Ik heb hem ook! Ik vind hem zooooo leuk he! Zowel over een bloesje als over een shirtje met lange mouwen staat hij super! Hij valt trouwens normaal vind ik.
pi_52381958
En alweer een code voor 10% korting in mijn mailbox........daar moeten ze echt mee ophouden hoor!
Ik ben daar te gevoelig voor.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:20:22 #88
188342 Gaan
als een banaan?
pi_52382396
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Ik was bang dat ik de 25% korting op het duurste artikel ook niet zou krijgen omdat ik er meerdere malen gebruik van heb gemaakt, maar hij is toch onderweg .

Ook in combinatie met gratis vest & topje en 2 kinderaanbiedingen.
Ja bij mij ook. Ook samen met gratis setje. Is dus echt een onzin-reden van H&M.

Oja en vandaag stond er dit op mijn pagina:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-08-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zal ik morgen dan eindelijk mijn spulletjes krijgen
pi_52384297
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef alors het volgende:
Nou bestelling binnen.

Omg die kindermaten broeken Die D maat was te groot, en de gewone, je raadt het al, die kreeg ik niet om mn heupen. Zat verder wel perfect. Maar ik blijf gewoon doorbestellen totdat ik een goede versie heb Die D dingen zijn zo wijd dat het eigenlijk helemaal geen skinny's meer zijn ook
Die kinderjoggingbroeken van 4,90 zijn goddelijk, heerlijk wijd en lekker zacht van binnen Die gebloemde tuniek zit heel raar, boven wijd en onder strak, ga even een grotere maat bestellen.
Haha, dat probleem met die heupen had ik ook
Die D-maten, met welke inchmaat is die te vergelijken? 30/30 ofzo?
En die kinderjoggingbroeken zijn fijn ja, de pyjamabroeken zijn ook heerlijk
pi_52385392
Die 10% korting is op alle niet-afgeprijsde kinderkleding tot 27 augustus. Best handig, nu we toch met z'n allen in de kindermaten zijn beland
Code 7665
pi_52385479
Afgezien van lage prijzen op veel artikelen bieden we je ook nog eens 10% korting op het hele assortiment (dit geldt voor de H&M catalogi en Shop Online, maar niet voor afgeprijsde artikelen). Deze aanbieding is geldig tot 27.08.2007. Vul kortingsnummer 7632 in als je online aankopen doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door liefkleinmeisjuh op 15-08-2007 15:04:29 ]
pi_52385684
ik heb mijn nieuwe jurkje aan met een paarse panty eronder
pi_52390199
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef Linnie20v het volgende:
foto?
misschien dat ik zo ff een foto maak
pi_52392425
de foto
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:12:03 #96
188342 Gaan
als een banaan?
pi_52393259
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Miss_S het volgende:
de foto
[afbeelding]
Mooi jurkje, zit goed!

Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past . Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
pi_52393387
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:

[..]

Mooi jurkje, zit goed!

Ik heb net al mn spulletjes binnen en alles past . Dat gratis vest zit bij mij eigenlijk wel goed. Gewoon de kleinste maat bestellen. Ik gebruik hem nu als 'jasje 'zeg maar.
thanks

krijgen we daar ook nog fotos van?
pi_52397126
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Miss_S het volgende:
de foto
[afbeelding]
Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?
Tot zover de persoonlijke vragen.

(ik wil nl de groene )
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52397654
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Okee, welke maat heb jij genomen van dat jurkje, en hoe lang ben je?
Tot zover de persoonlijke vragen.

(ik wil nl de groene )
ik ben 168cms en heb maat 38 van dit jurkje genomen
ze vallen nogal groot
pi_52414240
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Gaan het volgende:

[..]

Mooi jurkje, zit goed!

Ik vond het vest best groot vallen bij mij.
Maar ik was het wel een paar keer en gebruik het ook als jasje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')