abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52414738
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_52414993
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
wie oh wie die ook een kadobon zou ontvangen nav dat gezeik met die nep retourzending heeft die bon al ontvangen??
Ik nog niet namelijk!
Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... donders
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52415188
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb ze al... kreeg er zelfs eentje meer dan verwacht... donders
Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??
Ik wacht inmiddels 9 dagen...
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_52415278
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef MissJ het volgende:

[..]

Na hoeveel tijd nadat de bonnen je toegezegd waren heb je ze ontvangen??
Ik wacht inmiddels 9 dagen...
Ik had ze binnen een week...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52415344
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik had ze binnen een week...
Hmm dan wacht ik alleen vandaag nog even af en dan ga ik ze bellen!
pi_52415598
Ooooooooh mijn groene winterjas is binnen en hij staat leeeeeuk! Ik ben helemaal in mn nopjes!

Hoevaak per jaar brengt H&M eigenlijk een catalogus uit? (Zodat ik het even kan inplannen in de financien )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52417066
Bestelling binnen!
Pyama is echt supercute, maar die trui, daar zwem ik in. Nu maar maat XS bestellen en kijken of die beter zit.

donderdag 16 augustus 2007 @ 11:36:39 #108
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52417565
van het weekend maar ff kijken in de h&m in amsterdam om te checken of er nog wat leuks te koop is
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52420012
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef MissJ het volgende:
Ben ff benieuwd:
Ik nog niet namelijk!
Ik ook niet, ik verwacht ze niet eens meer ook
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:00:00 #110
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52420106
heb laatst mn vriendin een h&m bon cadeau gegeven en ze was er erg blij mee Biedt wel uitkomst als je een cadeautje wil kopen maar je weet niet precies wat
pi_52420857
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[afbeelding]
die trui is leuk (heb ik helaas niet gezien bij mijn vorige bestelling)
pi_52421515
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestelling binnen!
Pyama is echt supercute, maar die trui, daar zwem ik in. Nu maar maat XS bestellen en kijken of die beter zit.

[afbeelding]
Die trui heb ik ook
Apart stofje, misschien snel gaatjes erin?? Dat idee kreeg ik er bij. Wel lekker zacht.
Alleen heeft hij bij mij op de 1 of andere manier rare ''verkleuringen''.
Als je het stofje aanraakt, krijg je rare effecten... heb een donkerbruine. Donkerder dan die op de foto in ieder geval....

Verder vind ik hem mooi ! Alleen nog ff te warm om aan te trekken.
pi_52423243
Maar die trui valt dus groot?

Ik heb hem trouwens wel gezien en zelfs besteld (in gestreepte versie). Maar toen bleek ie pas in oktober leverbaar en heb ik hem uit de bestelling gehaald
pi_52423427
Ik heb net maar weer eens wat besteld. Kan het toch zeker eind september al verwachten
pi_52424139
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb net maar weer eens wat besteld. Kan het toch zeker eind september al verwachten
Hahaha, ja ik ook.
Maar ik moet wel, want die sportkleding hebben ze hier in de buurt niet in de winkel.
pi_52424845
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef lily het volgende:
Maar die trui valt dus groot?

Ik heb hem trouwens wel gezien en zelfs besteld (in gestreepte versie). Maar toen bleek ie pas in oktober leverbaar en heb ik hem uit de bestelling gehaald
Ik had eerst ook die gestreept graag willen hebben. Wegens levertijd er snel uitgehaald.
De trui valt bij mij niet groot.... gewoon zoals ik hem had verwacht. Past perfect.

Ben 1.69, weeg 58 kilo, en heb een C cup.
En heb maat S besteld en past prrrriiiiimaaaa
pi_52425352
Ok, dat is weer typisch H&M dus, ik ben 1,70, weeg 67 kg, cup C en brede schouders en dan is opeens maat S te groot. Ik snap er echt niks meer van. Ik had trouwens alleen maar de groene afgebeeld omdat die foto duidelijker is dan de bruine. Ik had dus wel de bruine. Nu dus mijn hoop gevestigd op maat XS. En dan natuurlijk weer de nodige artikelen aan die bestelling toegevoegd.
HELLUP, ik ben verslaafd.......
pi_52425600
de maten bij H&M zijn wel altijd heel creatief
pi_52426556
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hahaha, ja ik ook.
Maar ik moet wel, want die sportkleding hebben ze hier in de buurt niet in de winkel.
die kleding is leuk, die heb ik in rotterdam gezien vorige week
pi_52431879
voor de liefhebbers, de dressing room is geupdate ik vind het zelf altijd wel grappig om mee te knutselen
know'm sayin?
word? word.
pi_52434842
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik paste vroeger heel vaak in de grootste maat bovenkleding(164) kinderkleding bij H&M, toen had ik maat 36/S. En nu ik iets aangekomen ben, maat 38, heeft H&M de grootste maat verhoogd naar 170. Ideaal! Soms pas ik nog wel in 164, zeker met van die tricot vestjes. Gewoon proberen Shmoopy.
Toch wel een handige tip, die kindermaten. Heb meteen even in de catalogus gekeken en zag bij de kinderkleding ook veel leuke dingen! Als ik zo bij die maattabellen kijk, moet ik toch wel in maat 164 of 170 passen (heb maatje 36-38 en ben 1m68).
pi_52434865
Ik ben dus 1.69 en pas prima in 170.
pi_52434948
*gaat morgen in de lunchpauze meteen ff op de kinderafdeling van de H&M kijken* Zit een vrij grote kinderafdeling hier in Alkmaar
pi_52436940
OMG weer een nieuwe bestelling geplaatst
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:45:00 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52442544
Mijn bestelling voor eind augustus is in behandeling genomen

Ik zag alleen dat het totaalbedrag 5 euro nog wat lager was dan op mijn bevestiging stond, en da's precies het bedrag van een shirt voor mijn zoontje
Vind het wel irritant dat ze er dingen zo maar uit mieteren, zonder dat even te melden ofzo.
pi_52442782
Gisteravond besteld, voor 00:00 nog in behandeling genomen
Dus nu helemaal vlot in huis !!
pi_52448294
Die van mij is ook in behandeling genomen.
Alleen was het een bestelling van 150 euro en staat bij de in behandeling genomen artikelen een bedrag van 73 euro
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:18:56 #128
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52448533
En dan mag je dus lekker raden wat ze eruit gehaald hebben

Dan valt het bij mij nog mee met dat ene truitje...
pi_52448682

Deze is echt heerlijk! Een echte aanrader!

Deze is ook heel erg leuk, maar hij pluist wel dus ff opletten wat voor broek/truitje je eronder aan trekt. Ik vond m verder te leuk om daarvoor terug te sturen.

Deze bevalt me ook prima! Zit echt super lekker en staat leuk met lage ballerina's eronder of korte laarsjes met hoge hak (geeft weer een heel andere look)
pi_52450321
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef pluisje het volgende:
En dan mag je dus lekker raden wat ze eruit gehaald hebben

Dan valt het bij mij nog mee met dat ene truitje...
Ja, dat is inderdaad echt gruwelijk irritant.
Zeker omdat ik al een maand wacht op deze bestelling en ik ondertussen de helft al voorbij heb zien komen in de winkel, maar ik telkens toch maar besloot te wachten op m'n bestelling
pi_52453715
Pfff...ben benieuwd hoe ze met die artikelen omgaan die ze terugkrijgen

Ik kreeg vandaag een trui en dat plakband zat over die oude plakband heen (heel slordig), en er zaten ook gaten in dat plastic zakje (daar waar dat plakband zit)

En die trui was ook een beetje uitgerekt

Het was dus een artikel dat door iemand is geretourneerd
pi_52454081
Da;s toch eigenlijk zoiets als shoppen in de winkel
Daar is kleding ook al voor je gedragen
pi_52454141
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad echt gruwelijk irritant.
Zeker omdat ik al een maand wacht op deze bestelling en ik ondertussen de helft al voorbij heb zien komen in de winkel, maar ik telkens toch maar besloot te wachten op m'n bestelling
Gewoon even bellen, ze kunnen daar zien wat eruit is gegooid + je krijgt een cadeaubon.

Net hier een restbestelling binnen :

Valt wel oke, ziet er wel anders uit dan op het plaatje, hou hem wel.

en

De kleur is in het echt veel mooier en hij valt echt supermooi.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52454795
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef ChilllayD het volgende:
Da;s toch eigenlijk zoiets als shoppen in de winkel
Daar is kleding ook al voor je gedragen
Hij was best wel uitgerekt hoor...de stof was al een beetje slap Die trui was zeker te klein voor diegene
pi_52455934
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben dus 1.69 en pas prima in 170.
ik had een jas maat 152 voor m'n zoon besteld, ik pastte hem prima En ik ben 1.72 en niet echt mager
pi_52457527
Rare maten ook
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:33:26 #137
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52458917
Vandaag een legging gekocht in maatje 170 Past prima en scheelt dus 2 eurootjes met de volwassenen leggings (die me steeds te hoog zaten, de oksel-look )
Oh en nog wat bikini onderdelen voor 2 euro per stuk. Ik heb 2 broekjes (daar gaat wrs wel een van terug, moet ze nog passen) en 1 triangelbovenstuk en 1 tankini bovenstuk.

Winkelen in de echte winkel is toch veel leuker dan online!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52458997
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef Roeji het volgende:
Vandaag een legging gekocht in maatje 170 Past prima en scheelt dus 2 eurootjes met de volwassenen leggings (die me steeds te hoog zaten, de oksel-look )
!
dat moet ik nog niet proberen
de panties in maat L paste goed maar ben bang dat M al te klein voor me is maar ze zitten inderdaad wel tot je oksels
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:25:41 #139
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52460364
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat moet ik nog niet proberen
de panties in maat L paste goed maar ben bang dat M al te klein voor me is maar ze zitten inderdaad wel tot je oksels
De gewone panties en leggings heb ik ook maatje M in. Maar ik kan ze meestal om mn hals knopen omdat ze zo lang zijn. Vol goede moed heb ik dus de kindermaat maar eens geprobeerd. En het past prima. Gewoon een keer in de winkel passen. Ze zien er smal uit, maar ze rekken heul goed uit
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52460843
hmm, misschien moet ik dan maar eens panty's bij H&M kopen dan.

Ik heb juist altijd het probleem dat ze te kort zijn (en dat zit verdomde vervelend in je kruis).
pi_52479800
Is hier toevallig iemand die de Engelse Glamour leest? In het nieuwste nummer (september 2007) staat op pagina 220 is ge-wel-dig leuk rokje. Ik kan hem alleen niet op de website of in de catalogus vinden.

Het is een hemels/lavendel-blauw rokje tot aan de knie, met een de voorkant twee plooitjes en 4 knopen. Ik ben helemaal verliefd

Weet iemand waar ik dit rokje kan vinden?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52487610
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:41 schreef bladibladibla het volgende:
Is hier toevallig iemand die de Engelse Glamour leest? In het nieuwste nummer (september 2007) staat op pagina 220 is ge-wel-dig leuk rokje. Ik kan hem alleen niet op de website of in de catalogus vinden.

Het is een hemels/lavendel-blauw rokje tot aan de knie, met een de voorkant twee plooitjes en 4 knopen. Ik ben helemaal verliefd

Weet iemand waar ik dit rokje kan vinden?
Waarschijnlijk gewoon in een grote H&M vestiging, volgens mij staat slechts 20% van de collectie in de catalogus/website.
pi_52496896
Ik probeer H&M winkels altijd te vermijden. Zeker de vestiging in Tilburg nadat hij verbouwt is. Wat een drama is dat.

Maar ik zal komende week eens gaan kijken
pi_52496922
Zo. Ik heb ook maar eens wat online besteld. Voor 't eerst.

Jammer genoeg is de helft pas leverbaar in oktober .
pi_52499681
Zijn de levertijden nog steeds zo belabbert? Of is het intussen al *Iets* beter??
pi_52500832
Weet iemand vanaf wanneer de winterjassen in de winkel verkrijgbaar zijn?

(De jas die ik wil kan pas in oktober geleverd worden, dat duurt dus wel heeeel lang.)
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52502413
Patsy!

Nee, ze zijn nu nog niet in de winkel, weet ook niet wanneer ze er komen. Maar wat er nu in de winkel hangt is vooral herfst-achtig en je kunt er van uit gaan dat alles dus steeds dikker en grofgebreider enzo wordt. Qua jassen hangen er nu eigenlijk alleen nog maar van die trenchcoats, niet te dik, echt van die tussenjassen. Maar ik ben al een week vrij en dus niet bij m'n H&M'etje geweest, dus pin me er niet helemaal op vast....
pi_52503079
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef Patsy_Stone het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer de winterjassen in de winkel verkrijgbaar zijn?

(De jas die ik wil kan pas in oktober geleverd worden, dat duurt dus wel heeeel lang.)
Ok... het is/was niet zo'n beste zomer, maar om nou te zeggen dat ik nu al een winterjas uit de kast trek...
pi_52505371
Nou, het is ook niet zo dat ik 'm meteen wil aantrekken hoor
Maar ik had toevallig een leuke gezien. Het is alleen vanaf een site lastig in te schatten of dit dé jas is hè. En ik ben bang dat als ik 'm pas half oktober in huis heb en de jas dan tegenvalt, dat er tegen die tijd nergens meer winterjassen te koop zijn.

edit: Dit is 'm dus. Ik ben niet modellen-lang, dus ik ben bang dat 'ie bij mij te lang uitvalt. En ik weet ook niet of die ceintuur in het echt niet een soort Michelin-vrouwtje van je maakt. Twijfels twijfels...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52510326
Die "sorry dat de zomercollectie opeens niet meer geleverd werd"-kortingscode lijkt niet aan je account gekoppeld te zijn, dus doe er je voordeel mee: ¤5 korting. Code 1304.
Heeft iemand nog een andere?
pi_52511971
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Die "sorry dat de zomercollectie opeens niet meer geleverd werd"-kortingscode lijkt niet aan je account gekoppeld te zijn, dus doe er je voordeel mee: ¤5 korting. Code 1304.
Heeft iemand nog een andere?
Ik denk dat ze wel degelijk controleren hoevaak je die code gebruikt en of je er wel recht op hebt...

Vooral omdat er eerder al eens een account geblokkeerd is in verband met het gebruiken van de 'nieuwe klant' code
pi_52512326
Dat blokkeren was een vage uitleg van een klantenservice die niet kon uitleggen hoe het kwam dat bestellingen van de zomercollectie zogenaamd nooit opgehaald waren. Echt, ik zou al lang geblokkeerd zijn, maar zolang het systeem die kortingscodes gewoon 'pakt' kun je ze gewoon gebruiken.
pi_52523931
laat m'n nieuwe spullen maar komen !
pi_52526468
Ik ga weer wat nieuwe truitjes enzo inslaan voor de herfst en winter.. ik ben al in het bezit van de 10% korting code, is er nog een code misschien die ik kan gebruiken ? (ja, Nederlander he )
pi_52528086
Ik heb toch laatst een aantal nieuwe kledingstukken aangeschaft.

met een zwarte stropdas en all stars erbij
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_52528294
Was weer lekker hoor, effe shoppen bij de H&M . Dit komt er binnenkort binnen:

gewaagd, een broek bestellen, maar heb al een sqin in dezelfde maat en die zit prima, dus moet goedkomen .

maandag 20 augustus 2007 @ 15:00:49 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52528803
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef samjustme het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

coole outfit
pi_52529391
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer lekker hoor, effe shoppen bij de H&M . Dit komt er binnenkort binnen:

[afbeelding]
gewaagd, een broek bestellen, maar heb al een sqin in dezelfde maat en die zit prima, dus moet goedkomen .

[afbeelding]
Dit vind ik echt cool en ben je van plan om jeans onder te dragen of niks gewaagd ala Britney Spears haha.

En thanks don-diablo ik doe mijn best
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_52532572
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef samjustme het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Getailleerd Blousseje.. Mooie jeans en allstars doen het altijd
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:08:30 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52533022
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Deceit het volgende:

[..]

Getailleerd Blousseje.. Mooie jeans en allstars doen het altijd
overhemd

voor vrouwen kun je het een blouse noemen bij mannen nie
pi_52533123
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef don-diablo het volgende:

[..]

overhemd

voor vrouwen kun je het een blouse noemen bij mannen nie
Ok
pi_52533296
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dit vind ik echt cool en ben je van plan om jeans onder te dragen of niks gewaagd ala Britney Spears haha.
Het is geen lang topje, dus ik denk dat ik er gewoon een broek onder doe ja .
pi_52533813
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef Deceit het volgende:

[..]

Ok
Je mag het wel zo noemen hoor, ik vind het niet erg
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Het is geen lang topje, dus ik denk dat ik er gewoon een broek onder doe ja .
Jammer maar ja zo een outfit staat altijd tof bij een dame

pi_52541541
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
Deze is echt heerlijk! Een echte aanrader!

[afbeelding]
Deze is ook heel erg leuk, maar hij pluist wel dus ff opletten wat voor broek/truitje je eronder aan trekt. Ik vond m verder te leuk om daarvoor terug te sturen.

[afbeelding]
Deze bevalt me ook prima! Zit echt super lekker en staat leuk met lage ballerina's eronder of korte laarsjes met hoge hak (geeft weer een heel andere look)
Hoe valt dat vest? Ik zag 'm in de winkel nog niet en op de site is ie in 36 al uitverkocht, dus denk dat ik 'm nu toch maar snel in 38 ga bestellen.
pi_52542218
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:36 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je mag het wel zo noemen hoor, ik vind het niet erg
[..]

Jammer maar ja zo een outfit staat altijd tof bij een dame

[afbeelding]
Beetje jammer dat ie zo rete-ordinair doorschijnt, want dat soort jurkjes zijn altijd wel leuk.
Heb er ook een, ietsjes langer en ook van de Hennes.
pi_52550829
Mijn bestelling gaat naar half september zie ik....
pi_52554488

Net gekocht

En nog een simpel grijs hemdje + roze zwarte en witte haarelastiekjes.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52554790
Bestelling is onderweg . Skinny jeans van de kinderafdeling, 2x die goedkope joggingsbroek, een trui en wat shirts voor vriendje.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52555757
Die van mij ook onderweg...
Straks toch maar even bellen waar de helft van m'n bestelling heen is. Durf nu al weer te wedden dat er moeilijk gedaan gaat worden over eventuele tegoedbonnen omdat in personeelslid ben
pi_52556968
Mijn bestelling is in behandeling Voor de tweede keer, alles moest opnieuw besteld worden omdat mijn vorige bestelling opeens op 'retour' stond terwijl hij nooit bij mij aangekomen is :/
pi_52557174
Mijn bestelling helaas nog niet.... mag wel snel want ik wil dat vestjeeeeeeeeee
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:10:16 #172
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52557384
Even een quick vraag, verkopen ze deze nog?

Mijne is kaput
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52557473
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Hoe valt dat vest? Ik zag 'm in de winkel nog niet en op de site is ie in 36 al uitverkocht, dus denk dat ik 'm nu toch maar snel in 38 ga bestellen.
Heb m in 36 en valt ook echt zo!
Er zit natuurlijk wel wat rek in, en als ie iets groter is is het ook niet meteen erg met zo'n vest.
Past wel snel denk ik!
pi_52557711
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Mijne is kaput
Kweenie zeker, maar ik heb de lichtgrijze variant een week terug nog wel zien liggen in mijn H&M. Zwarte weet ik dus niet zeker.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:37:21 #175
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52558152
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Kweenie zeker, maar ik heb de lichtgrijze variant een week terug nog wel zien liggen in mijn H&M. Zwarte weet ik dus niet zeker.
Ok, dank Dan ga ik zo wel even kijken. Weet ik iig zeker dat hij niet al een tijd uit de handel is.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52584757
Wow. Gister de status naar onderweg, en vandaag is ie gesorteerd in Amsterdam. .
pi_52584944
Hee, ze vullen af en toe de Outlet bij. Net even zo'n schattig roze HELLO KITTY make-uptasje gescoord.
pi_52586175
En vanochtend was ie er ineens!

Alleen maar 3 artikelen, samen voor 73 euro terwijl ik voor 150 euro besteld heb. Waar de rest dus heen is weet ik niet, staan ook niet bij nog te leveren artikelen
Rok had ik gewijzigd van maat 36 naar maat 34, maar toch een 36 gehad, terwijl het wel gewoon goed stond op het overzicht op de website.
Grijze panty mag ook terug, die heb ik in de tussentijd allang gekocht.
Nu maar hopen dat die kol-jas van m'n moeder haar past....

Straks maar even bellen
pi_52587715
Mijn moeder paste helaas niet in een M.
Ze heeft hem teruggebracht en geld teruggekregen. Nu een L besteld (ze zijn nog niet in de winkel, die visgraat design). En nu moet ze lekker wachten tot Oktober......
pi_52589516
Ben sinds vanochtend de trotse eigenaar van:

Heerlijke trui voor het sporten en op-de-bank-hang-dagen

En ook nog een schattig polotje (blauw met roze streepjes) van LOGG. H&M blijft leuk voor deze basics. De nieuwe collectie vind ik verder eigenlijk niks. Veel te veel zwart.
pi_52601357
Wat was nou ook alweer de kortingscode voor 25% op het duurste artikel?
Ben aan het shoppen nu, en ik kan 'm nergens vinden.

Al een keer eerder gebruikt, maar aan schatje's post te zien is dat geen probleem.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52601834
Er waren er 2: 7764 en 7384.
En 7442 gaf ¤10 korting bij bestelling van minimaal ¤40
pi_52601898
Damn. Kan dat voortaan niet in de OP gezet worden . Want dat wist ik helemaal niet..
pi_52602002
7764 werkt, 25% korting
7384 Korting 0 Ongeldig, geldigheidsduur is beëindigd
7442 Korting 0 Ongeldig, geldigheidsduur is beëindigd
pi_52602091
Bedankt.

Ik had echt zitten zoeken, maar zag het zo snel niet.
Heb uitgerekend dat de kortingscode voor de kinderkleding toch nog voordeliger uitpakt, dus die heb ik nu besteld, over een paar weken is mijn kleding dus aan de beurt.
pi_52602266
Het is echt raar met die codes, de ene keer werken ze wel, de andere keer niet. Bij mijn huidige bestelling kon ik vandaag die 7442 nog gebruiken toen ik wat dingen toevoegde.
pi_52602385
Shmoopy,
wel even iets bij je bestelling zetten dat pas eind oktober ofzo geleverd kan worden (die bandeau-bh bijvoorbeeld) en dan je bestelling in delen laten bezorgen. Dan kun over een tijdje jouw dingen toevoegen en dan betaal je dus maar 1 keer verzendkosten.
pi_52603243
Shit man, dat van die code had ik ook wel willen weten, als arme student Ik vroeg het nog, maar niemand gaf antwoord .
pi_52616172

en

komen eraan
En nog wat voor mijn vriend.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:12:23 #190
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52617535
die hoodie is leuk, mn vriendin heeft ook zoiets alleen met kleinere hartjes
pi_52618017
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hee, ze vullen af en toe de Outlet bij. Net even zo'n schattig roze HELLO KITTY make-uptasje gescoord.
Ooow jee.. ik ging kijken en was gelijk overstag, heb m ook besteld

+ uit de outlet de zwarte kokerrok en lange grijze (met witte dunne strepen) trui. Iemand die toevallig weet hoe beiden vallen?
pi_52623930
jaaa weer nieuw spul!!
know'm sayin?
word? word.
pi_52624157
Ik was gisteren bij de H&M en het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik ooit nog een voet binnenzet daar. Sinds de onlineshop lijkt de H&M zo clean en geordend. Het valt dan zo tegen om al die stukken, slecht gevouwen en door elkaar hangend te zien. Voortaan ga ik dus net als voorheen gewoon online shoppen.
Wel leuke dingen gekocht van de nieuwe collectie, dat dan weer wel maar de winkel kost gewoon teveel tijd en ergenis.
Go hard or go home
pi_52629730
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Shmoopy,
wel even iets bij je bestelling zetten dat pas eind oktober ofzo geleverd kan worden (die bandeau-bh bijvoorbeeld) en dan je bestelling in delen laten bezorgen. Dan kun over een tijdje jouw dingen toevoegen en dan betaal je dus maar 1 keer verzendkosten.
Ah, bedankt voor de tip!
De ene helft komt al eind augustus, en de andere helft eind september, dus dat truukje ga ik zeker even proberen.
pi_52632835
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Kan dat voortaan niet in de OP gezet worden . Want dat wist ik helemaal niet..
normaal gesproken staat dat toch ook in de OP? Ik wist het overigens ook niet..
pi_52633008
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Ik was gisteren bij de H&M en het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik ooit nog een voet binnenzet daar. Sinds de onlineshop lijkt de H&M zo clean en geordend. Het valt dan zo tegen om al die stukken, slecht gevouwen en door elkaar hangend te zien. Voortaan ga ik dus net als voorheen gewoon online shoppen.
Wel leuke dingen gekocht van de nieuwe collectie, dat dan weer wel maar de winkel kost gewoon teveel tijd en ergenis.
Bij welke H&M ben je geweest als ik vragen mag?

Ik ben laatst in Venlo bij de H&M geweest en dat zag er heel strak uit . Niet veel kleding, waardoor alles heel netjes, sjiek en een beetje simpel was ingedeeld. Heel overzichtelijk dus.

De H&M in Nijmegen is wel wat rommelig, maar dat komt meer door de drukte daar altijd . Want de winkel zelf is wel best netjes eigenlijk.
pi_52633819
Nou mijn bestelling die op half oktober stond is sinds vanmorgen dus al manco gemeld.....
pi_52640863
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Bij welke H&M ben je geweest als ik vragen mag?

Ik ben laatst in Venlo bij de H&M geweest en dat zag er heel strak uit . Niet veel kleding, waardoor alles heel netjes, sjiek en een beetje simpel was ingedeeld. Heel overzichtelijk dus.

De H&M in Nijmegen is wel wat rommelig, maar dat komt meer door de drukte daar altijd . Want de winkel zelf is wel best netjes eigenlijk.
Ja dat zei ik vorige week ook al, in Rotterdam zo'n mooie winkel, nette stapels. Maar in Den Haag is het een zooitje, daar zijn ze inmiddels ook aan het verbouwen.
pi_52643121
Als je ooit nog besluit een poging te wagen met een echte H&M ... de nieuwe in Almere is supernetjes, alles ligt op zn plaats en ingedeeld naar 'stijl', en hij is best groot (2 verdiepingen, inclusief deel voor de mannen. Kinderen hier niet, dat is in het oude pand)

Daar haal ik mn spulletjes altijd omdat mijn maten nogal veranderen (maar de oude H&M, daar kwam ik inderdaad nooit omdat het zo'n bende was)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52643352
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Mijne is kaput
Ik heb een grijze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')