Nee absoluut niet hoor! Ik ben zelf niet superslank en 1.72, en pastte in een winterjas maatje 152 die ik voor m'n zoon had besteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Ik heb hem nog maar 2x aangehad maar hij zit lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef MarkSP2 het volgende:
Bevalt die leren jack? Ik wil zo'n ding ook wel kopen voor de winter.
hmm haha, dat valt best mee.. heb 75C.. of is dat net te groot?quote:
Bij de herenkleding kan je maatje S beter maat M of L noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:44 schreef Addict89 het volgende:
Zo, alles past en is leuk.Vraag me wel af wat voor mega kinderen er in een 170 passen, maargoed. Met een lengte van 1.80 zitten die broeken namelijk gewoon goed.
.
Volgens mij niet. Vriendin van mij die ietsje langer is dan ik (ong. 1,70) en ietsje zwaarder (60kg denk ik ongeveer) kocht gisteren nog een shirtje op de kinderafdeling in maat 152.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:39 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is naar half september gegaan....
Het eerste gedeelte zou begin september kunnen komen, maar moet ik dan 2 keer verzendkosten betalen?
Dus dat wat voor begin september staat kan ik al laten komen. Das fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.
Goehoed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
De helft is aangekomenEn alles wat daar bij zit past
.
Ik had hiervoor wat dingen bij de Otto besteld en hebben alles terug gestuurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goehoed.
Ik heb *afklopt* ook nog niks terug hoeven sturen, best apart, want als ik in een winkel pas ben ik altijd met tig maten tegelijk bezig en zit niks naar m'n zin.
Onderweg vanuit Zweden, nog niet in Zwolle aangekomen en dus manco in Zwolle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef shmoopy het volgende:
Op mijn statusscherm staat dat de bestelling onderweg is, maar klik ik op het collonummer dan staat het nog manco in Zwolle.
Ja, wat is het nou?
Dat lijkt me een beetje een retorische vraagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef jetsetter het volgende:
Even een vraagje: als ik aanvink dat ik alles in één pakket wil, krijg ik dan ook álles tegelijk? Ik heb een jas besteld die pas eind oktober leverbaar is, maar ook twee dingen die in september al aan kunnen komen. Ik wil alleen wel graag dat alles pas later komt, omdat ik ze tot die tijd toch niet nodig heb (en ik het betalen dus kan uitstellen :$ ).
Euh H&M kennende kan dat nog gebeuren als je de spullen morgen afgeleverd zou krijgen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef jetsetter het volgende:
Ach, ik wil gewoon niet het risico lopen dat die twee kledingstukken tegen die tijd uitverkocht zijn![]()
Dank je! heb m net ff gebruiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Net een nieuwe folder in de bus met een nieuwe kortingscode voor 25% korting op een artikel naar keuze: 7756. Geldig tot 13-09.
Goh ze geven het toe?quote:WE ARE SORRY!
De najaarscollectie is fantastisch ontvangen door onze klanten en daar zijn wij erg blij om! Helaas hebben we met een hoop technische problemen te kampen gehad in onze Shop Online. Als gevolg hiervan hebben sommige klanten niet de artikelen kunnen bestellen die zij graag wilden hebben.
Vanzelfsprekend willen we hiervoor onze excuses aanbieden en jou tot en met zondag 2 september 2007 10 % korting geven op het hele assortiment. Vermeld kortingsnummer 7830 als je je bestelling opgeeft via de Shop Online,
Tot ziens!
Weet iemand dit?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ri-Klain het volgende:
is die vriendinnen-bon uit de catalogus nog geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |