Nee absoluut niet hoor! Ik ben zelf niet superslank en 1.72, en pastte in een winterjas maatje 152 die ik voor m'n zoon had besteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Ik heb hem nog maar 2x aangehad maar hij zit lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef MarkSP2 het volgende:
Bevalt die leren jack? Ik wil zo'n ding ook wel kopen voor de winter.
hmm haha, dat valt best mee.. heb 75C.. of is dat net te groot?quote:
Bij de herenkleding kan je maatje S beter maat M of L noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:44 schreef Addict89 het volgende:
Zo, alles past en is leuk.Vraag me wel af wat voor mega kinderen er in een 170 passen, maargoed. Met een lengte van 1.80 zitten die broeken namelijk gewoon goed.
.
Volgens mij niet. Vriendin van mij die ietsje langer is dan ik (ong. 1,70) en ietsje zwaarder (60kg denk ik ongeveer) kocht gisteren nog een shirtje op de kinderafdeling in maat 152.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoef je voor matje 170 niet supersuperdun te zijn dan?
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:39 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is naar half september gegaan....
Het eerste gedeelte zou begin september kunnen komen, maar moet ik dan 2 keer verzendkosten betalen?
Dus dat wat voor begin september staat kan ik al laten komen. Das fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, alles wat je in 1x hebt besteld en zij niet op tijd, dus in gedeeltes, leveren betekent maar 1x verzendkosten.
Goehoed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
De helft is aangekomenEn alles wat daar bij zit past
.
Ik had hiervoor wat dingen bij de Otto besteld en hebben alles terug gestuurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goehoed.
Ik heb *afklopt* ook nog niks terug hoeven sturen, best apart, want als ik in een winkel pas ben ik altijd met tig maten tegelijk bezig en zit niks naar m'n zin.
Onderweg vanuit Zweden, nog niet in Zwolle aangekomen en dus manco in Zwolle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef shmoopy het volgende:
Op mijn statusscherm staat dat de bestelling onderweg is, maar klik ik op het collonummer dan staat het nog manco in Zwolle.
Ja, wat is het nou?
Dat lijkt me een beetje een retorische vraagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef jetsetter het volgende:
Even een vraagje: als ik aanvink dat ik alles in één pakket wil, krijg ik dan ook álles tegelijk? Ik heb een jas besteld die pas eind oktober leverbaar is, maar ook twee dingen die in september al aan kunnen komen. Ik wil alleen wel graag dat alles pas later komt, omdat ik ze tot die tijd toch niet nodig heb (en ik het betalen dus kan uitstellen :$ ).
Euh H&M kennende kan dat nog gebeuren als je de spullen morgen afgeleverd zou krijgen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef jetsetter het volgende:
Ach, ik wil gewoon niet het risico lopen dat die twee kledingstukken tegen die tijd uitverkocht zijn![]()
Dank je! heb m net ff gebruiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Net een nieuwe folder in de bus met een nieuwe kortingscode voor 25% korting op een artikel naar keuze: 7756. Geldig tot 13-09.
Goh ze geven het toe?quote:WE ARE SORRY!
De najaarscollectie is fantastisch ontvangen door onze klanten en daar zijn wij erg blij om! Helaas hebben we met een hoop technische problemen te kampen gehad in onze Shop Online. Als gevolg hiervan hebben sommige klanten niet de artikelen kunnen bestellen die zij graag wilden hebben.
Vanzelfsprekend willen we hiervoor onze excuses aanbieden en jou tot en met zondag 2 september 2007 10 % korting geven op het hele assortiment. Vermeld kortingsnummer 7830 als je je bestelling opgeeft via de Shop Online,
Tot ziens!
Weet iemand dit?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ri-Klain het volgende:
is die vriendinnen-bon uit de catalogus nog geldig?
ik zou niet weten waarom niet.. voor zover ik even gauw kan zien staat er geen 'geldig t/m xxx' opquote:
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet.. voor zover ik even gauw kan zien staat er geen 'geldig t/m xxx' op
nou inderdaad, daar irriteer ik me ook mateloos aanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo kut vind bij die kortingscodes (die 25% uit de nieuwe folder) is dat je niets terugziet van die code waarop de korting is gegeven als je dat artikel ruilt maar de hele verdere bestelling houdt.
Weet je wat ik dan altijd doe (jaja, altijd... het gebeurt nog wel eens...)? Dan reken ik het zelf uit. Meestal is het 25% korting op het duurste artikel (bij mij in ieder geval wel). Dan kijk ik gewoon op de factuur wat het volgende duurste artikel is en dan trek ik die 25% daarvan af. Reken ik uit wat ik nog moet betalen en dat betaal ik dan. Nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo kut vind bij die kortingscodes (die 25% uit de nieuwe folder) is dat je niets terugziet van die code waarop de korting is gegeven als je dat artikel ruilt maar de hele verdere bestelling houdt.
Een groot gedeelte van wat er in de winkel hangt, vind je niet op internet. De collectie in de winkel is veel groter. Andersom vind je het meeste wat op internet staat, nu wel in de winkel. Niet alles, trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm vandaag onwijs leuke overhemden en een grijze sjaal gekocht bij de H&M in Osnabruck... maar niks daarvan staat op internet...
Bloesje had ik besteld en gisteren ontvangen.. Vond um helaas nogal tegenvallen qua stof. Qua maat vond ik m redelijk klein vallen, had um in mijn gebruikelijke maat (40) besteld en hij zat bij mij net wat te strak bij mijn tieten (cup C).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik besteld. Iemand al in het bezit van deze producten die een idee heeft hoe ze vallen?
Hmm heb m ook besteld... kijk t wel ff aan maar zal dan indd wel te klein zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef lily het volgende:
Ik heb m ook besteld en ik vond de stof ook erg "goedkoop".
En inderdaad ook nog te klein (krap).
Denk dat ik die leren jas ff ga passen, en als ie goed zit bestellen via internet, scheelt dan toch 35 euroquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef zoeperzazke het volgende:
We zullen wel zien... Heb een gemiddelde B overigens.
Mail!
Knitwear past uitstekend bij deze herfst. Dit najaar zien we méér dan oversized vesten en truien. Belangrijke thema’s zijn de jaren ’60 en een meer geklede stijl. Met de knitweartrends van dit seizoen ga je goed gekleed. Kijk ook eens op je gemak rond bij de grote najaarstrends voor de jassen. Laat je inspireren door de grote variatie. Dan kan de kou komen en ben jij lekker warm gekleed. Zoals je misschien al gezien hebt in onze laatste catalogus die je thuis gestuurd hebt gekregen, bieden we je 25 % korting op een artikel naar vrije keuze (deze aanbieding geldt voor de H&M catalogi en Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde kleding). Vul kortingsnummer 7756 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
Is zo'n ding warm genoeg voor de winter? (* S-Two heeft geen ervaring met leren jassen)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef MarkSP2 het volgende:
Bevalt die leren jack? Ik wil zo'n ding ook wel kopen voor de winter.
mwoah valt mee.. ik weet nie hoe groot je bent maar ik heb een m en een l gepast en die m zat toch beter. moet een beetje getailleerd zitten vind ik. Ik weet zelf niet hoe warm die is voor de winter, maar leren jassen hoeven niet heel dik te zijn om je warm te houden heb ik gemerkt. mn broer en pa hebben beide een gehad. Leuke jas dat zeker maar ik heb al 3 jassen voor de winter, waaronder 1 van Kuyichi met uitneembare binnenjas en die is echt warmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is zo'n ding warm genoeg voor de winter? (* S-Two heeft geen ervaring met leren jassen)
Ik ben vanmiddag ff snel langs geweest, ook een M en een L gepast maar ik weet nu eik al niet meer wat nou beter zatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mwoah valt mee.. ik weet nie hoe groot je bent maar ik heb een m en een l gepast en die m zat toch beter. moet een beetje getailleerd zitten vind ik. Ik weet zelf niet hoe warm die is voor de winter, maar leren jassen hoeven niet heel dik te zijn om je warm te houden heb ik gemerkt. mn broer en pa hebben beide een gehad. Leuke jas dat zeker maar ik heb al 3 jassen voor de winter, waaronder 1 van Kuyichi met uitneembare binnenjas en die is echt warm
en voor dat geld... gewoon doen zeg ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag ff snel langs geweest, ook een M en een L gepast maar ik weet nu eik al niet meer wat nou beter zat. Najah, als ie er volgende week nog hangt maar weer ff kijken. Is wel mooi dingetje ja.
Ik ben een koukleumquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef shmoopy het volgende:
En daarbij, de Hollandsche winters zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, dus volgens mij hoef het niet Noordpoolbestendig te zijn.
Ik kreeg die pas na 2 kinderen, heur, en ze zijn nooit meer weggegaan, daarvoor was een bh nogal een gotspe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En ik wou dat ik dat luxeprobleem had, "te dikke tetten". Bij mij past niks omdat het niet mooi valt
Ow volgens het H&M magazine alleen in bepaalde landen en Nederland stond daar niet tussen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:28 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat krijg iedere H&M met een waardige herenafdeling geloof ik.
Ben wel benieuwd hoe zoiets zal gaan lopen
ow euh...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef parselmouth het volgende:
Ah okay!
Ik zag een aantal maanden terug wel ergens 1 Man coverstick slingeren in het magazijn, hebben we toen echt met 4 man personeel verbijsterd naar staan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |