Die je hier gelinkt hebt is het oude topic, maar fijn dat je toegeeft dat de mijne wat pakkender is:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
Pronk in beeld als PvdA-voorzitter
Er was al een Pronk-voorzitter topic.
Dat laatste topic kan dus dicht inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die je hier gelinkt hebt is het oude topic, maar fijn dat je toegeeft dat de mijne wat pakkender is:
Pronk weer aan het roer: NL naar ze mallemoer
Of ombuigen naar een andere streking. Want dat is ook mogelijk kijkend naar de TTquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste topic kan dus dicht inderdaad![]()
Hele topic voegt weinig toe aan de discussie in het andere topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of ombuigen naar een andere streking. Want dat is ook mogelijk kijkend naar de TT
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef SCH het volgende:
sigme is er dus nog wel, gelukkig. Vroeg me al af tegen wie ik me nu moest afzetten
Ben jij zijn lokmod?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:25 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Herbrond, herijkt, ik ben d'r weer.
Bedankt voor het melden jongeman!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De topictitel van de huidige pol-sc bevat een rare fout "gaar". Hoort dat zo?
Laat ik hier ook nog maar even mijn ergernis neerzetten. Ik stel voor om "Het Grote Libertaristische Fantopic" aan te maken, en bepaalde users alleen nog maar rechten te geven in dat ene topic te posten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Och, je zou ook eens naar de mogelijkheden tot discussie in het huidge bestel. Dit in plaats van bij elk godvergeten onderwerp te gaan huilen dat je er geen belasting voor wil betalen. Nou weet ik niet of jij dat bij elk godvergeten onderwerp doet hoor, het is meer een algemene ergernis over POL en modjes die te laks zijn om discussies ontopic te houden.
POL is absoluut uniek in zijn soort. Elk onderwerp komt hier vroeg of laat op Somalie uit![]()
Ja, voor elke stroming en elke partij een apart topic en als je die aanhangt je alleen daarin posten, leuke discussies krijg je dan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat ik hier ook nog maar even mijn ergernis neerzetten. Ik stel voor om "Het Grote Libertaristische Fantopic" aan te maken, en bepaalde users alleen nog maar rechten te geven in dat ene topic te posten.
Ach, dat aparte topic was ook niet serieus bedoeld uiteraard. Meer een middel om mijn ergernis uit te spreken dat veel discussies hier doodgeslagen worden door hetzelfde groepje mensen met steeds dezelfde middelen, en elke keer weer met een uitzichtloos doel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, voor elke stroming en elke partij een apart topic en als je die aanhangt je alleen daarin posten, leuke discussies krijg je dan.
Is het werkelijk zo vreemd dat libertarisme opduikt bij een topic als Stop met het spekken van de Oranjes ?
Haha zo'n topic is er al eens geweestquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat ik hier ook nog maar even mijn ergernis neerzetten. Ik stel voor om "Het Grote Libertaristische Fantopic" aan te maken, en bepaalde users alleen nog maar rechten te geven in dat ene topic te posten.
Enkelen hebben de neiging het er bij alle topics met de haren bij te slepen om maar weer dat ene stokpaardje te kunnen berijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, voor elke stroming en elke partij een apart topic en als je die aanhangt je alleen daarin posten, leuke discussies krijg je dan.
Is het werkelijk zo vreemd dat libertarisme opduikt bij een topic als Stop met het spekken van de Oranjes ?
Ik heb inderdaad een tijdje gemeld in FB wanneer er weer een zogenaamde libertaire topickaappoging werd ondernomen maar ook dat werd niet erg gewaardeerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zorgt achter de schermen voor heel wat discussie. En we zijn het onderling ook niet helemaal eens. Ik ben het helemaal eens met Hephaistos dat het repeterende gehalte nogal hoog is, ook ik erger me daar aan. HenriO en consorten hebben hun punt nu wel gemaakt. Daar staat tegenover dat we niet willen bepalen wat iemand denkt of post zolang het binnen de fatsoensnormen valt. Je kan er ook voor kiezen om niet op dergelijke posts als van HenriO te reageren. Bovendien zijn er veel users die een vast rijtje dooddoeners hebben. Denk aan StefanP, Martijn_77, Monidique, Du_Ke, Echtgaaf en nog veel anderen.
Het is moeilijk te voorkomen en ik denk dat de oplossing, het voeren van een gedachtenpolitie, erger is dan het probleem.
Wel als je het zo noemt Rock maar ik denk dat je in plaats van gedachtenpolitie ook termen als 'goede moderatie', het in fatsoenlijke banen leiden van een discussie en dergelijke kan gebruiken. Ik denk dat het probleem groter is dan de angst voor censuur of die zogenaamde gedachtenpolitie - er is niks mis mee als moderators de vingers aan de pols houden. Maar ik weet dat er een FOK!-stroming is die daar anders over denkt. Al zijn dat vaak ook mensen die POL niet intensief volgen en het beleid voor andere subfora integraal te denken kunnen doorvoeren op POL - imo onterecht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is moeilijk te voorkomen en ik denk dat de oplossing, het voeren van een gedachtenpolitie, erger is dan het probleem.
Als je het niet op argumenten kunt winnen, kom je maar met dit soort zeik?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef du_ke het volgende:
Ik heb inderdaad een tijdje gemeld in FB wanneer er weer een zogenaamde libertaire topickaappoging werd ondernomen maar ook dat werd niet erg gewaardeerd.
Probleem is een beetje dat het een dermate radicale stroming is dat het alle fatsoenlijke discussie doodslaat.
Argumenten trekken fundamentalisten zich meestal niet veel van aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je het niet op argumenten kunt winnen, kom je maar met dit soort zeik?
Pogingen tot kleineren, irriteren en kinderachtig gedrag iig. niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef du_ke het volgende:
Argumenten trekken fundamentalisten zich meestal niet veel van aan.
Dat zijn helaas inderdaad de kernargumenten van een aantal zogenaamde libertairen in veel discussiesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pogingen tot kleineren, irriteren en kinderachtig gedrag iig. niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |