abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:23:34 #176
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_52646319
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
Pronk in beeld als PvdA-voorzitter

Er was al een Pronk-voorzitter topic.
Die je hier gelinkt hebt is het oude topic, maar fijn dat je toegeeft dat de mijne wat pakkender is:
Pronk weer aan het roer: NL naar ze mallemoer
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_52646513
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Die je hier gelinkt hebt is het oude topic, maar fijn dat je toegeeft dat de mijne wat pakkender is:
Pronk weer aan het roer: NL naar ze mallemoer
Dat laatste topic kan dus dicht inderdaad
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:25:58 #178
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52648060
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste topic kan dus dicht inderdaad
Of ombuigen naar een andere streking. Want dat is ook mogelijk kijkend naar de TT
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:28:03 #179
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52659725
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Of ombuigen naar een andere streking. Want dat is ook mogelijk kijkend naar de TT
Hele topic voegt weinig toe aan de discussie in het andere topic.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52664123
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:44:51 #181
Stranger than fiction
pi_52665590
Ja, niet meer
pi_52669627
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef SCH het volgende:

sigme is er dus nog wel, gelukkig. Vroeg me al af tegen wie ik me nu moest afzetten

Herbrond, herijkt, ik ben d'r weer .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_52673004
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 05:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Herbrond, herijkt, ik ben d'r weer .
Ben jij zijn lokmod?
pi_52704426
Het gaat hier nog steeds nergens over .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 19:13:14 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_52705110
De topictitel van de huidige pol-sc bevat een rare fout "gaar". Hoort dat zo?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_52709024
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De topictitel van de huidige pol-sc bevat een rare fout "gaar". Hoort dat zo?
Bedankt voor het melden jongeman!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:07:03 #187
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52714581
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Och, je zou ook eens naar de mogelijkheden tot discussie in het huidge bestel. Dit in plaats van bij elk godvergeten onderwerp te gaan huilen dat je er geen belasting voor wil betalen. Nou weet ik niet of jij dat bij elk godvergeten onderwerp doet hoor, het is meer een algemene ergernis over POL en modjes die te laks zijn om discussies ontopic te houden.

POL is absoluut uniek in zijn soort. Elk onderwerp komt hier vroeg of laat op Somalie uit
Laat ik hier ook nog maar even mijn ergernis neerzetten. Ik stel voor om "Het Grote Libertaristische Fantopic" aan te maken, en bepaalde users alleen nog maar rechten te geven in dat ene topic te posten.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 02:46:13 #188
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52717517
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat ik hier ook nog maar even mijn ergernis neerzetten. Ik stel voor om "Het Grote Libertaristische Fantopic" aan te maken, en bepaalde users alleen nog maar rechten te geven in dat ene topic te posten.
Ja, voor elke stroming en elke partij een apart topic en als je die aanhangt je alleen daarin posten, leuke discussies krijg je dan.

Is het werkelijk zo vreemd dat libertarisme opduikt bij een topic als Stop met het spekken van de Oranjes ?
Carpe Libertatem
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:31:02 #189
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52720775
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, voor elke stroming en elke partij een apart topic en als je die aanhangt je alleen daarin posten, leuke discussies krijg je dan.

Is het werkelijk zo vreemd dat libertarisme opduikt bij een topic als Stop met het spekken van de Oranjes ?
Ach, dat aparte topic was ook niet serieus bedoeld uiteraard. Meer een middel om mijn ergernis uit te spreken dat veel discussies hier doodgeslagen worden door hetzelfde groepje mensen met steeds dezelfde middelen, en elke keer weer met een uitzichtloos doel.

Het probleem met het libertarisme is dat je het op bijna elk politiek onderwerp kan loslaten. Koningshuis, waterhuishouding, gezondheidszorg, defensie, staatsinrichting, politie/justitie, landbouw, cultuurbeleid, immigratie, ruimtelijke ordening, onderwijs etcetera etcetera etcetera.

Dan kan je natuurlijk bij elk onderwerp gaan zeggen: "Is het nu echt zo vreemd dat het libertarisme opduikt bij (...)", maar dat is het punt niet. Want op elk van die onderwerpen kan je het libertarisme als absolute tegenhanger neerzetten.
Mijn ergernis is alleen dat het gevolg is dat we een paar honderd topics op Fok hebben die origineel begonnen zijn, maar uiteindelijk op dezelfde eenheidsworst uitdraaien. Ik vind het erg knap hoor van HenriOsewoudt dat hij het volhoudt om elke keer weer exact hetzelfde te zeggen, maar het resultaat is wel dat er flink wat topics naar de knoppen worden geholpen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:02:01 #190
Stranger than fiction
pi_52721416
Het zorgt achter de schermen voor heel wat discussie. En we zijn het onderling ook niet helemaal eens. Ik ben het helemaal eens met Hephaistos dat het repeterende gehalte nogal hoog is, ook ik erger me daar aan. HenriO en consorten hebben hun punt nu wel gemaakt. Daar staat tegenover dat we niet willen bepalen wat iemand denkt of post zolang het binnen de fatsoensnormen valt. Je kan er ook voor kiezen om niet op dergelijke posts als van HenriO te reageren. Bovendien zijn er veel users die een vast rijtje dooddoeners hebben. Denk aan StefanP, Martijn_77, Monidique, Du_Ke, Echtgaaf en nog veel anderen.

Het is moeilijk te voorkomen en ik denk dat de oplossing, het voeren van een gedachtenpolitie, erger is dan het probleem.
pi_52732371
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Haha zo'n topic is er al eens geweest . Geopend door Yvonne in een periode dat McCarthy veel actief was. Helaas zijn de argumenten van de zogenaamde libertariers niet in kwaliteit omhoog gegaan sindsdien .
pi_52732399
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Enkelen hebben de neiging het er bij alle topics met de haren bij te slepen om maar weer dat ene stokpaardje te kunnen berijden.
Want het heeft natuurlijk net zoveel met de oranjes te maken als b.v. het communisme.
pi_52732472
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zorgt achter de schermen voor heel wat discussie. En we zijn het onderling ook niet helemaal eens. Ik ben het helemaal eens met Hephaistos dat het repeterende gehalte nogal hoog is, ook ik erger me daar aan. HenriO en consorten hebben hun punt nu wel gemaakt. Daar staat tegenover dat we niet willen bepalen wat iemand denkt of post zolang het binnen de fatsoensnormen valt. Je kan er ook voor kiezen om niet op dergelijke posts als van HenriO te reageren. Bovendien zijn er veel users die een vast rijtje dooddoeners hebben. Denk aan StefanP, Martijn_77, Monidique, Du_Ke, Echtgaaf en nog veel anderen.

Het is moeilijk te voorkomen en ik denk dat de oplossing, het voeren van een gedachtenpolitie, erger is dan het probleem.
Ik heb inderdaad een tijdje gemeld in FB wanneer er weer een zogenaamde libertaire topickaappoging werd ondernomen maar ook dat werd niet erg gewaardeerd .

Probleem is een beetje dat het een dermate radicale stroming is dat het alle fatsoenlijke discussie doodslaat.
pi_52733600
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52733770
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Wel als je het zo noemt Rock maar ik denk dat je in plaats van gedachtenpolitie ook termen als 'goede moderatie', het in fatsoenlijke banen leiden van een discussie en dergelijke kan gebruiken. Ik denk dat het probleem groter is dan de angst voor censuur of die zogenaamde gedachtenpolitie - er is niks mis mee als moderators de vingers aan de pols houden. Maar ik weet dat er een FOK!-stroming is die daar anders over denkt. Al zijn dat vaak ook mensen die POL niet intensief volgen en het beleid voor andere subfora integraal te denken kunnen doorvoeren op POL - imo onterecht.
pi_52733935
Hey!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:08:54 #197
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52761621
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef du_ke het volgende:
Ik heb inderdaad een tijdje gemeld in FB wanneer er weer een zogenaamde libertaire topickaappoging werd ondernomen maar ook dat werd niet erg gewaardeerd .

Probleem is een beetje dat het een dermate radicale stroming is dat het alle fatsoenlijke discussie doodslaat.
Als je het niet op argumenten kunt winnen, kom je maar met dit soort zeik?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_52764212
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als je het niet op argumenten kunt winnen, kom je maar met dit soort zeik?
Argumenten trekken fundamentalisten zich meestal niet veel van aan . Maar goed dat zal jij wel niet snappen .
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:33:52 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52764277
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef du_ke het volgende:
Argumenten trekken fundamentalisten zich meestal niet veel van aan .
Pogingen tot kleineren, irriteren en kinderachtig gedrag iig. niet.
Carpe Libertatem
pi_52764963
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Pogingen tot kleineren, irriteren en kinderachtig gedrag iig. niet.
Dat zijn helaas inderdaad de kernargumenten van een aantal zogenaamde libertairen in veel discussies .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')