Je eerste verlichting moet zijn dat ook Duits een officiële taal van België is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:01 schreef oddman het volgende:
het einde van de staat België als tweetalig geheel?
Verlicht mij!
En dat allemaal omdat er toch maar een Vlaming premier kon worden. Zo zijn ze ook wel, "Ik eerst is de mentaliteit die er heerst." Toegeven om postjes te pakken, was in het verleden een gewone zaak, daarom vind ik het knap dat Leterme voet bij stuk hield.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef tupolev141 het volgende:
Als het al ooit gebeurd is het gewoon vijgen na Pasen. Als Vlaanderen zich had afgescheurd 20 jaar geleden dan was nu hun deel van de staatsschuld afgelost en was er genoeg geld om de vergrijzing te betalen.
Maar naar goede Belgische gewoonte dronken we een glas, we deden een plas en alles blef gelijk het was![]()
Vroeg of laat is elk land gedoemd om te verdwijnen. Zelfs Rome is verdwenen, zelfs het Britse Rijk, Zelfs de SU, en vroeg of laat zal dat gebeuren met belgië. Ofwel wordt het verkleint het, (Wallonië gaat verder onder de naam België) opgesplitst (Vlaanderen en Wallonië als twéé aparte staten), of gaat het op in één groter geheel (Wallonië bij Frankrijk en Vlaanderen al dan niet bij Nederland)quote:De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan.
De legerbenden sneven: een volk zal nooit vergaan.
Same here. Of, zelfde hier, zouden de Vlamingen met hun wonderschone accent zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:01 schreef oddman het volgende:
Als zeer geïnteresseerd Hollander sla ik onze zuiderburen met aandacht gade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |