Same herequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef Arcee het volgende:
Ik zou niks kunnen bedenken.
Vlamingen.Dat accent.
Ja, maar de Amerikanen zijn een geval apart, zij kennen over het algemeen niets van Aardrijkskunde. Maar oppervlakte zegt niets. Monaco is een druppel groot en geen mens die het niet kent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:53 schreef BramKVO het volgende:
Ach kom op. Internationaal gezien kent er amper iemand Belgie. Vraag aan een Amerikaan wat Flanders is en het zal nog véél minder zijn (ja, een figuur uit de Simpsons zullen ze antwoorden).
Dat kwam voornamelijk door Grace Kelly.quote:Ja, maar de Amerikanen zijn een geval apart, zij kennen over het algemeen niets van Aardrijkskunde. Maar oppervlakte zegt niets. Monaco is een druppel groot en geen mens die het niet kent.
Ik weet niet wat Monaco is, afgeleid uit wat je zegt neem ik aan dat het een land/regio is... Maar ik ken het dus echt niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef zagevent het volgende:
Ja, maar de Amerikanen zijn een geval apart, zij kennen over het algemeen niets van Aardrijkskunde. Maar oppervlakte zegt niets. Monaco is een druppel groot en geen mens die het niet kent.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Monaco is, afgeleid uit wat je zegt neem ik aan dat het een land/regio is... Maar ik ken het dus echt niet...
Dat lijkt me nou wel een strak plan. Dan heb je de randstad, brabant, friesland/groningen/tukkerland en gelderland.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Kijk er was ooit eens een provincie en deze provincie was helemaal niet zo blij meer. Hij was namelijk in 2en gesplitst en de hoofdstad was de hoofdstad niet meer. De nieuwe hoofdstad was wel mooi hoor daar ging het niet om, maar het was toch niet echt de hoofdstad weet je.
Je bedoelt: Geef alles onder de Grote Riolen aan Frankrijk. Goed idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Dus laat Brabant weer 1 worden. Geef noord Belgie aan ons.
beter dan die afdankertjes van noordned / arriva hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je bedoelt: Geef alles onder de Grote Riolen aan Frankrijk. Goed idee.
Hebben we de TGV ook in tot in Nijmegen.
Omdat belgie als land wordt gesplitst zal de natuur en archeologie gelijk met de grond gemaakt worden? Tis een splitsing, niet een aardbeving....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef zagevent het volgende:
Ik zou als Vlaming toch de natuur missen, de Ardennen zijn prachtig en qua steden springt Namen met Dinant er uit. Ook liefhebbers van Industriële archeologie zullen een paar traantjes wegpinken. En Orval en Cimay niet te vergeten voor de bierliefhebbers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |