Alle miljonairs batterijen wisselenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
Wat stond er nou op de plasma?
Oh, wat een tegenvaller. Ik dacht ze op de bank moesten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:13 schreef Kailany het volgende:
[..]
Alle miljonairs batterijen wisselen
toenemende smakeloosheidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Is Nadia nou echt geschift of is het een briljant strategisch spel?
Met dit jurkje vallen haar tieten er bijna uit, en ze loopt in haar blote kont.
Voortschrijdende gekte of toenemende verleiding?
Ik gok op het eerstequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Is Nadia nou echt geschift of is het een briljant strategisch spel?
Met dit jurkje vallen haar tieten er bijna uit, en ze loopt in haar blote kont.
Voortschrijdende gekte of toenemende verleiding?
En laatst met dat "half jaar feestje" van Amanda, vroeg Nadia aan die zus en vriendin of ze nog erg bewust van alle camera's waren... waarop ze vervolgens ook nog zei.. dat ze het zelf al niet meer door had, waarom kijkt ze dan toch steeds recht in de cameraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, geen enkele andere bewoner kijkt ooit in de camera, tenzij ze het doen voor het effect.
Nadia en Dennis kijken elke paar minuten recht de camera in.
Ik was ook nieuwsgierig en kon het nog net lezen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, wat een tegenvaller. Ik dacht ze op de bank moesten.
Bedankt voor de info![]()
Zodat Nadia eens gaat vreten, en niet onder het eten uit kan komen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef avonne het volgende:
Dennis legt de enveloppen in zijn kastje
Omdat er daar heel veel camera's zijn loop je altijd wel een keer met je kop recht richting een camera. Het is de regisseur van dienst die bepaald welke beelden wij te zien krijgen van onze ''helden''quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:17 schreef Kailany het volgende:
[..]
En laatst met dat "half jaar feestje" van Amanda, vroeg Nadia aan die zus en vriendin of ze nog erg bewust van alle camera's waren... waarop ze vervolgens ook nog zei.. dat ze het zelf al niet meer door had, waarom kijkt ze dan toch steeds recht in de camera![]()
Ik heb een fotoboek, zie icoontje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
zou kunnen, maar Amanda is toch geen Natasia? (díe zou het zeker wegkeilen)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Amanda heeft gebeld voor wie de bloemen zijn, ze krijgt antwoord, bromt hmmmmm, en zegt verder niets.
Rara voor wie zijn die bloemen?
Een prachtig schatjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek, zie icoontje.
Jaap brengt gewoon het bord naar zijn mond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt even over etiquetteles, ondertussen brengt hij zijn hoofd weer naar de lepel ipv andersom![]()
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat die vislip de deur uit isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
[..]
zou kunnen, maar Amanda is toch geen Natasia? (díe zou het zeker wegkeilen)
Meestal krijgen ze geen antwoord aan de telefoon "we zoeken het uit"
En leest een brief tijdens het eten....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt even over etiquetteles, ondertussen brengt hij zijn hoofd weer naar de lepel ipv andersom![]()
Mogen we ook de onderste helft van de foto zien???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Etiketten om op hun voorhoofd te plakken: Ik heb geen flauw idee hoe ik fatsoenlijk moet eten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Jaap hebben een goede manier van soep eten, hoofd naar de lepel en uit het bord slurpen verminderd de kans op morsen.
Goed dat ze zich niet laten beínvloeden door in de jaren 50 verzonnen etiketten.
Nadia.![]()
![]()
Heel af en toe gaat zelfs zijn pink omhoog, chique hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Nog even naar Brian kijkend....... hij weet niet eens hoe hij zijn lepel vast moet houden.
Etiketten van 50 jaar oudquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Etiketten om op hun voorhoofd te plakken: Ik heb geen flauw idee hoe ik fatsoenlijk moet eten?![]()
En dan lekker dat beest op zijn bek zoenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft de kont van Nicky op haar linkerhand. Zou ze nog haar handen gaan wassen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel op het hoofd richtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat die vislip de deur uit is![]()
![]()
ze pakte een tasje uit Amanda's laatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
nou ik denk wel degelijk dat we in de goede richting zitten........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Jullie zien echt iets wat er niet is.
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Zal er wel op letten tijdens het hoofdgerecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.
Maar het valt mij wel op dat ze altijd tijdens het eten naar de WC gaat.
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) crackerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef Kailany het volgende:
[..]
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....
Zo zijn er wel meer dingen... zoals een hond op schoot tijdens het etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) cracker
'ook een maaltijd' was![]()
En ik heb haar ook wel eens horen zeggen dat ze van Carlos altijd iets moet eten voordat ze gaat slapen, dat heeft ze gister niet gedaan... en ook heeft ze gister dennis belooft nog wat te eten, toen hij haar aansprak op haar eetgedrag... ook dat heeft ze niet gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) cracker
'ook een maaltijd' was![]()
alcohol en sport (spieren zijn zwaarder dan vet)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??
Omdat ze in de periode vóór DGK nóg minder at.. dat heeft ze zelf gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??
Toch klopt er iets niet....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Kom op zeg, ze heeft geen anorexia, noch boulimia... Voor iemand met anorexia eet ze wel al veel... en voor boulimia, ze heeft geen eetbuien..
Ieder zn mening... ik geloof het niet..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze is super onzeker en let een beetje op haar lijn. That's it.
Waarom zeurt ze er dan over?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er speelt echt wel meer.. dat bleek ook uit de videoboodschap van haar moeder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel veel blikken naar Jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef DrsH het volgende:
Het leuke is dat Nadia angstvallig iedereen in de gaten houdt met name Huub en Jaap want die houden haar kennelijk in de gaten,ook Dennix volgt haat op de voet![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend kwam in het gesprek met Carlos naar voren dat ze nu 2-3 keer zo veel eet dan voorheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Er speelt echt wel meer.. dat bleek ook uit de videoboodschap van haar moeder.
De make up van Lieke ziet er absoluut niet uit. Het lijkt wel of ze met de andere dames mee wil doen en elke dag meer opsmeert. Ze begint nu echt op een travestiet te lijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Clank het volgende:
'k Weet niet of Lieke het doet omdat Huub aangegeven heeft dat hij dat mooi vindt.. maar ze is echt te zwaar opgemaakt voor overdag. Voor een feestje ofzo zou het kunnen.. maar nu schrik ik 'r iedere keer van.
Tsja logisch, als je wil afvallen móet je eten. Je uithongeren is het slechtste dieet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vanochtend kwam in het gesprek met Carlos naar voren dat ze nu 2-3 keer zo veel eet dan voorheen.
Al heeft ze nu wellicht wat meer grip op de situatie en wordt ze scherper in de gaten gehouden, dat er een probleem is lijkt me duidelijk.
Ze had net haar aandacht op die hond die daar bij haar stoel ligt... ze begon weer te eten, toen Huub aan Jaab vroeg hoe lang Jaap zonder eten zou kunnen... en voor mijn gevoel zoals ik haar zie zitten, zit ze met lange tanden te eten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef Kinga het volgende:
Oke, geloof dat alleen het vlees nog op haar bord ligt... zag haar net ook alle aardappels naar binnen werken. koolhydraten!!!!
Die meid heeft gewoon 0,0 kennis van voeding en afvallen, daarom eet ze zo raar.
in de videoboodschap benoemde haar moeder ook het eetprobleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef Oma1 het volgende:
komt die Dennix bij ons op dorp Lunteren nou ik ben daar palma dus geen kaart meer van de sauna daar ,
ja zonde van zo n frisse meid ze zou zich juist moeten onderscheidenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
De make up van Lieke ziet er absoluut niet uit. Het lijkt wel of ze met de andere dames mee wil doen en elke dag meer opsmeert. Ze begint nu echt op een travestiet te lijken.
Carlos zie ook dat je lichaam weer aan de normale hoeveelheid calorieen moet wennen en dat ze daarom iets zwaarder was geworden. En dat je daarna, met voldoende sporten, weer langzaam afvalt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja logisch, als je wil afvallen móet je eten. Je uithongeren is het slechtste dieet.
klopt. Ze gaf vanochtend ook aan dat ze nu tegen haar zin eet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in de videoboodschap benoemde haar moeder ook het eetprobleem.
Mij valt op dat ze altijd of haar eten weggeeft of het wegmoffelt. Altijd onder het eten of vlak erna naar het toilet gaat.Als je haar ziet eten is het met "lange tanden".Ze is ook obsessief bezig met haar lijn en het eten. Nou ik twijfel er geen moment aan dat dat kind een fors eetprobleem heeft (onder andere)
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:10 schreef Kinga het volgende:
NOU JA ZEG. Brian: "raak me niet aan, raak me niet aan klootzak"
Meteen streamlock.
Bwian is paraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Casshern het volgende:
hehe brian wordt weer para
Als Brian boos wordt is het standaard streamlock.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef eeff het volgende:
haat die streamlocks. het slaat echt nergens op trouwens!
is altijd als Brian te ver dreigt te gaan. Dus we zien nooit wie nou wie slaat eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer worden de schreeuw ruzies tussen Huub en Brian gelocked?
En ook complete soundlocks tegenwoordig zodat je het gegil en geschreeuw ook niet meer uit de verte kan horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Visual het volgende:
eindelijk weer actie en dan streamlock
Open maar weer een topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
O, dan heb je meer gezien dan ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
Brian is echt zo para. En meteen naar de private rennen om te klikken bij de Febo.
Wegduwen? Zelfverdediging.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
Vergiftigd of zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Wat had Lieke die honden nou weer misdaan volgens Amanda??
Zijn ketting strak aangetrokken dacht ik te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Die zwarte armhand om de nek gedaan van Nicky.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk exit huub, hij heeft hem een paar keer gezegd niet aan te raken en als huub dan weer zo nodig moet duwen en trekken staat daar een exit op Brian heeft volkomen gelijk direct bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
Brian is echt zo para. En meteen naar de private rennen om te klikken bij de Febo.
Ketting om de nek van het kleinste hondje gedaan... En die stikte volgens haar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
ik ook.... is al weer te lang geledenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
jammer ik had weer ouderwets willen genieten van parabrother![]()
![]()
Lieke had een ketting of riem te strak bij die hond omgedaan ofzo....quote:
nee joh, ze had bij nicky een armband of zo om z'n nek gedaan, en volgens lieke zat dat niet strak. volgens amanda probeerde lieke dus haar hond te stikkenquote:
wat ik er van begrijp is dat lieke het hondje te strak een bandje om zou hebben gedaan. Volgens amanda had zij hem willen stikken. Huub sprong voor lieke in de bres en toen was het oorlogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Persoonlijk bezit had lieke kunnen weten, de hondjes zijn van Amanda en daar zouden boetes tegenover staanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ketting om de nek van het kleinste hondje gedaan... En die stikte volgens haar.
Ik zag Brian heel snel naar de private rennen. Even later kwam ie weer snuivend van woede terug.quote:
Zonder, bedoel je.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef farceman het volgende:
Wat een censuur weer!
Zo kan rtl lekker de beelden manipuleren.
Dadelijk moet r weer iemand exit voor oiets wat niet te zien is geweest...
Met streams was Huub na die zogenaamde schop tegen .NL nooit terug gekeerd.
Oh verkeerd opgevangen dan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee, een armband om zijn nekje gedaan en hij stikte haast. Volgens Amanda dan.
ze halen hem er ook echt uit om ditquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
Huub kon terugkeren dankzij de streams... daarop was duidelijk dat hij Nathanael niet geraakt had.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef farceman het volgende:
Wat een censuur weer!
Zo kan rtl lekker de beelden manipuleren.
Dadelijk moet r weer iemand exit voor oiets wat niet te zien is geweest...
Met streams was Huub na die zogenaamde schop tegen .NL nooit terug gekeerd.
Zogenaamd de riem te strak om zijn nek, Lieke wide de hond vermoorden volgens Amandelleke.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Door die gasten van Vol die beweren dat er een aanranding is geweest en vervolgens naar die lul van een Atsma sturen/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.... is al weer te lang geleden
van mij mag duwen en trekken wel weer![]()
Ah.. ze had Amanda's mode-accessoire opgeleukt met een accessoire...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Die zwarte armhand om de nek gedaan van Nicky.
Dit gaat voor de smurf weer een staartje krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef Meganog het volgende:
Brian is weer boos op achter.
"Er wordt weer niet geluisterd."
oja, kom niet aan haar hondjes, dat meent ze echt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is amanda haar frustratie van gisteren nu aan het botvieren op Lieke.
Of zou ze het echt menen?
Dat dus, die beesten hebben daar helemaal niets te zoeken, dat mormel van Nena was nog te doen omdat Nena er tenmiste zelf nog voor zorgde, Amanda heeft nog nooit voor deze beesten gezorgd want ze zijn niet eens zindelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
Amanda is echt gestoord.... ze denkt dat Lieke de intentie had om het hondje te vermoorden
Amanda.... stuurt dan die honden terug naar huis!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Heerlijk dat Brian weer zo aan het janken is. Dat heb ik gemist.
dan had amanda die hondjes lekker thuis moeten laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Strikt genomen moet Lieke van de hondjes van Amanda afblijven, geen speld tussen te krijgen.
ik heb niets gezien.... was een bak koffie halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
IK begrijp dat Huub heeft geduwd en getrokken?
Dat gaat dus niet op als baasje Amanda goede verzorging laat afwetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Strikt genomen moet Lieke van de hondjes van Amanda afblijven, geen speld tussen te krijgen.
Strikt genomen horen die krengen daar niet en zoeken ze zelf steeds Lieke op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een hond neem je niet in het ootje.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
En Juicy loopt weer vrolijk met Lieke mee naar kantoor
Ik zou dat met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft dus tegen de voeten van Brian getrapt ?
inderdaad maar zijn memorie is kort en zeer selectief hopenlijk wordt hij vanavond nog flink para....de griezelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Meganog het volgende:
Misschien moet Brian nog maar eens de beelden van de groepsaanranding terugkijken en wat hij daar uitvrat.
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op als baasje Amanda goede verzorging laat afweten![]()
Net vertelde bij dat hij niet gebeld heeft, maar dat er wel iets over Huub gezegd werd toen hij wegliep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Kailany het volgende:
Hoorde Brian zeggen toen hij met Amanda naar buiten liep, dat er een telefoontje was geweest van achter waarbij werd gezegd dat Huub zich in moest houden...
Brian liegt altijd over dat soort dingenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft dus tegen de voeten van Brian getrapt ?
Wat zijn we het weer eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een hond neem je niet in het ootje.....![]()
Niets aan de hand dus....![]()
eerste confrontatie wreef Huub over Brians armen, waarop Brian begon te gillen "RAAK ME NIET AAN"(4 KEER)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
IK begrijp dat Huub heeft geduwd en getrokken?
Ik vind die hondjes heerlijk.... daar kan ik de laatste dagen meer om lachen dan die wannabees. Elke avond die kut gesprekken tussen Nadia en nix. Dat geruzie tussen Lieke en Huub. Jaap achter de PC. Brian en Amanda die echt geen normale gesprekken kunnen voeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, die beesten hebben daar helemaal niets te zoeken, dat mormel van Nena was nog te doen omdat Nena er tenmiste zelf nog voor zorgde, Amanda heeft nog nooit voor deze beesten gezorgd want ze zijn niet eens zindelijk.
Ze hebben daar (of waar dan ook bij Amanda in de buurt) helemaal niets te zoeken.
ze krijgen niet eens een hap te eten van dat kind...helemaal niets doet ze ervoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.
Bij de verhalen van Brian gebeuren er teveel dingen die nooit iemand op beeld ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Visual het volgende:
[..]
Brian liegt altijd over dat soort dingen
Bedoelde dat hij niet heeft gebeld, maar dat achter naar hun heeft gebeld, maar zou idd ook beveiliging kunnen zijn geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Net vertelde bij dat hij niet gebeld heeft, maar dat er wel iets over Huub gezegd werd toen hij wegliep.
Misschien stond de beveiliging er al.
Nou dat weet ik niet. Je kan een hond zo wegtrappen, als jij zijn baas bent, zijn roedelleider en je geeft hem eten dan komt ie steeds terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een hond neem je niet in het ootje.....![]()
Niets aan de hand dus....![]()
maar een hond heeft wel verzorging nodig hoe dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap zit nu definitief aan de kant van Brian ? Hij zit Huub alleen maar zwart te maken. Triest hoor.....
ach jaap verdient zulke bondgenoten jaap is tenslotte ook een griezel dus hij past er prima bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap zit nu definitief aan de kant van Brian ? Hij zit Huub alleen maar zwart te maken. Triest hoor.....
Ik vind fysiek geweld toch echt iets anders. Laten we maar zeggen dat hij de regels heeft overtreden..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens Amanda gaat lieke het 'wel zien' ze is net achter geweest mooooiiii![]()
Huubje gaat het ook horen weer fysiek geweld daaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
Jammer dacht echt dat die de laatste tijd weer toenadering tot huub zochtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Hou toch op, die beestjes zijn niet eens zindelijk, piesen en poepen overal in huis, vorige keer waren er ook aanvaringen omdat madam vergat ze eten en drinken te geven, en categorisch weigerde ze uit te laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens Amanda gaat lieke het 'wel zien' ze is net achter geweest mooooiiii![]()
Huubje gaat het ook horen weer fysiek geweld daaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
het feit dat hij niet belt betekent dat het niet gebeurd is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef ScofieldM het volgende:
Bellen Brian ga bellen man, hij heeft je geduwd en op je voeten getrapt weg met die kabouter![]()
![]()
![]()
Niks verzinnen je zag duidelijk fysiek geweld van huub naar Brian en niet andersom dus gewoon de waarheidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef farceman het volgende:
ZE proberen nu heel duidelijk de redactie en achter te beinvloeden tot het geven van boetes.
ZOu schandalig zijn als ze daar zullen intrappen.
Lieke en Huub zijn echt enige die lief zijn voor hondjes en Brian zit allerlei situaties te verzinnen
Screamlock....... Mooi hoor......quote:
Het verrotte is vanwege de streamlocks dat je de redaktie nu op hun woord zou moeten geloven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef farceman het volgende:
ZE proberen nu heel duidelijk de redactie en achter te beinvloeden tot het geven van boetes.
ZOu schandalig zijn als ze daar zullen intrappen.
Lieke en Huub zijn echt enige die lief zijn voor hondjes en Brian zit allerlei situaties te verzinnen
Omdat het gaat over hoe dit spel echt inelkaar zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:33 schreef F04 het volgende:
Waarom streamlock?
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
vliegenlijkjes mogen niet.... streamlock![]()
![]()
![]()
echt erg, flikker toch op met je streamlocks
Zal vast niet voor niets zijn geweest. Ik moet eerste de beelden nog zien, maar uitlokken is tegenwoordig net zo strafbaar, weten wequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Niks verzinnen je zag duidelijk fysiek geweld van huub naar Brian en niet andersom dus gewoon de waarheid![]()
Die smurf moet leren om z'n handjes thuis te houden agressief sukkeltje![]()
Mogelijk onterecht, maar dat zou ik dan weer niet zo erg vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef Visual het volgende:
Voor dit zie ik lieke er eerder uit gaan dan huub hoor
nou, ik hoop het niet.... hondjes eruit lijkt me een betere optiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Flikker op met die streamlocks...flikker liever Huub er uit.![]()
Tuurlijk, een bak voer en een bak drinken, voor de rest niet al teveel. Een hond die bij z'n baas kan zijn de hele dag is tien keer beter dan drie keer per dag het duurste voer en een baas die de halve of hele dag gaat werken en het beest in een flat alleen laat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar een hond heeft wel verzorging nodig hoe dan ook
Nah, hij helpt Brian over de zeik en dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Flikker die 5 aso's eruit, maar niet Huub en Liekequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Brian doet echt erge dingen...hij heeft het recht niet eens zo te praten als hij nu doet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef blomst het volgende:
Wat is er nu eigelijk gebeurd?
Hoe Brian giseren Amanda in de keuken vastpakte, en later in bed haar schopte vond ik erger.
Natuurlijk is er niets aan de hand. Er moest weer even televisie worden gemaakt. Met toestemming van de Febo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
Huub lacht.... niets aan de hand.....
Ze is gisteren gewaarschuwd dat ze niets uit mocht halen met de hondjes zonder toestemming van Amanda, aaien of zo wel maar geen lippenstift of andere versiersels en daar valt dit ook onder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Lieke er in godsnaam uitmoeten, omdat ze de hond een armbandje omdeed?
De hondjes komen vanzelf wel aan Liekoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef ScofieldM het volgende:
Kom nog maar eens een keer aan die hondjes lieke, de envelop komt nog wel![]()
![]()
lieke heeft gebeld en ze mag gewoon voor de hondjes zorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef ScofieldM het volgende:
Kom nog maar eens een keer aan die hondjes lieke, de envelop komt nog wel![]()
![]()
Ik herhaal de uitspraak van Amanda maar even.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nicky en Juicy gaan vrijdag naar huis !!![]()
![]()
![]()
Hou toch eens op, aanstellerij......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze is gisteren gewaarschuwd dat ze niets uit mocht halen met de hondjes zonder toestemming van Amanda, aaien of zo wel maar geen lippenstift of andere versiersels en daar valt dit ook onder.![]()
Ze heeft gewoon een armbandje als riem omgedaan, dat hindje stikte heus niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef schatje het volgende:
Lieke zal wel eerst gebeld hebben met de Febo of ze iets mocht uithalen met de hondjes.
het is RTL die de streams wil stoppen, heb ik de woordvoerder van Rtl toch horen vertellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verrotte is vanwege de streamlocks dat je de redaktie nu op hun woord zou moeten geloven.
De redaktie kan gewoon niet met open en eerlijkheid omgaan. Ik hoop dat RTL ze allemaal vervangt. De redaktie zijn de losers van DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |