Dat dus, die beesten hebben daar helemaal niets te zoeken, dat mormel van Nena was nog te doen omdat Nena er tenmiste zelf nog voor zorgde, Amanda heeft nog nooit voor deze beesten gezorgd want ze zijn niet eens zindelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
Amanda is echt gestoord.... ze denkt dat Lieke de intentie had om het hondje te vermoorden
Amanda.... stuurt dan die honden terug naar huis!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Heerlijk dat Brian weer zo aan het janken is. Dat heb ik gemist.
dan had amanda die hondjes lekker thuis moeten laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Strikt genomen moet Lieke van de hondjes van Amanda afblijven, geen speld tussen te krijgen.
ik heb niets gezien.... was een bak koffie halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
IK begrijp dat Huub heeft geduwd en getrokken?
Dat gaat dus niet op als baasje Amanda goede verzorging laat afwetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Strikt genomen moet Lieke van de hondjes van Amanda afblijven, geen speld tussen te krijgen.
Strikt genomen horen die krengen daar niet en zoeken ze zelf steeds Lieke op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een hond neem je niet in het ootje.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
En Juicy loopt weer vrolijk met Lieke mee naar kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |