Alle miljonairs batterijen wisselenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
Wat stond er nou op de plasma?
Oh, wat een tegenvaller. Ik dacht ze op de bank moesten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:13 schreef Kailany het volgende:
[..]
Alle miljonairs batterijen wisselen
toenemende smakeloosheidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Is Nadia nou echt geschift of is het een briljant strategisch spel?
Met dit jurkje vallen haar tieten er bijna uit, en ze loopt in haar blote kont.
Voortschrijdende gekte of toenemende verleiding?
Ik gok op het eerstequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:15 schreef avonne het volgende:
Is Nadia nou echt geschift of is het een briljant strategisch spel?
Met dit jurkje vallen haar tieten er bijna uit, en ze loopt in haar blote kont.
Voortschrijdende gekte of toenemende verleiding?
En laatst met dat "half jaar feestje" van Amanda, vroeg Nadia aan die zus en vriendin of ze nog erg bewust van alle camera's waren... waarop ze vervolgens ook nog zei.. dat ze het zelf al niet meer door had, waarom kijkt ze dan toch steeds recht in de cameraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, geen enkele andere bewoner kijkt ooit in de camera, tenzij ze het doen voor het effect.
Nadia en Dennis kijken elke paar minuten recht de camera in.
Ik was ook nieuwsgierig en kon het nog net lezen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, wat een tegenvaller. Ik dacht ze op de bank moesten.
Bedankt voor de info![]()
Zodat Nadia eens gaat vreten, en niet onder het eten uit kan komen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef avonne het volgende:
Dennis legt de enveloppen in zijn kastje
Omdat er daar heel veel camera's zijn loop je altijd wel een keer met je kop recht richting een camera. Het is de regisseur van dienst die bepaald welke beelden wij te zien krijgen van onze ''helden''quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:17 schreef Kailany het volgende:
[..]
En laatst met dat "half jaar feestje" van Amanda, vroeg Nadia aan die zus en vriendin of ze nog erg bewust van alle camera's waren... waarop ze vervolgens ook nog zei.. dat ze het zelf al niet meer door had, waarom kijkt ze dan toch steeds recht in de camera![]()
Ik heb een fotoboek, zie icoontje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
zou kunnen, maar Amanda is toch geen Natasia? (díe zou het zeker wegkeilen)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Amanda heeft gebeld voor wie de bloemen zijn, ze krijgt antwoord, bromt hmmmmm, en zegt verder niets.
Rara voor wie zijn die bloemen?
Een prachtig schatjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek, zie icoontje.
Jaap brengt gewoon het bord naar zijn mond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt even over etiquetteles, ondertussen brengt hij zijn hoofd weer naar de lepel ipv andersom![]()
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat die vislip de deur uit isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
[..]
zou kunnen, maar Amanda is toch geen Natasia? (díe zou het zeker wegkeilen)
Meestal krijgen ze geen antwoord aan de telefoon "we zoeken het uit"
En leest een brief tijdens het eten....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt even over etiquetteles, ondertussen brengt hij zijn hoofd weer naar de lepel ipv andersom![]()
Mogen we ook de onderste helft van de foto zien???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Etiketten om op hun voorhoofd te plakken: Ik heb geen flauw idee hoe ik fatsoenlijk moet eten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Jaap hebben een goede manier van soep eten, hoofd naar de lepel en uit het bord slurpen verminderd de kans op morsen.
Goed dat ze zich niet laten beínvloeden door in de jaren 50 verzonnen etiketten.
Nadia.![]()
![]()
Heel af en toe gaat zelfs zijn pink omhoog, chique hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Nog even naar Brian kijkend....... hij weet niet eens hoe hij zijn lepel vast moet houden.
Etiketten van 50 jaar oudquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Etiketten om op hun voorhoofd te plakken: Ik heb geen flauw idee hoe ik fatsoenlijk moet eten?![]()
En dan lekker dat beest op zijn bek zoenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft de kont van Nicky op haar linkerhand. Zou ze nog haar handen gaan wassen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel op het hoofd richtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat die vislip de deur uit is![]()
![]()
ze pakte een tasje uit Amanda's laatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
nou ik denk wel degelijk dat we in de goede richting zitten........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Jullie zien echt iets wat er niet is.
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Zal er wel op letten tijdens het hoofdgerecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.
Maar het valt mij wel op dat ze altijd tijdens het eten naar de WC gaat.
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) crackerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef Kailany het volgende:
[..]
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....
Zo zijn er wel meer dingen... zoals een hond op schoot tijdens het etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) cracker
'ook een maaltijd' was![]()
En ik heb haar ook wel eens horen zeggen dat ze van Carlos altijd iets moet eten voordat ze gaat slapen, dat heeft ze gister niet gedaan... en ook heeft ze gister dennis belooft nog wat te eten, toen hij haar aansprak op haar eetgedrag... ook dat heeft ze niet gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) cracker
'ook een maaltijd' was![]()
alcohol en sport (spieren zijn zwaarder dan vet)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??
Omdat ze in de periode vóór DGK nóg minder at.. dat heeft ze zelf gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??
Toch klopt er iets niet....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Kom op zeg, ze heeft geen anorexia, noch boulimia... Voor iemand met anorexia eet ze wel al veel... en voor boulimia, ze heeft geen eetbuien..
Ieder zn mening... ik geloof het niet..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze is super onzeker en let een beetje op haar lijn. That's it.
Waarom zeurt ze er dan over?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er speelt echt wel meer.. dat bleek ook uit de videoboodschap van haar moeder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel veel blikken naar Jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef DrsH het volgende:
Het leuke is dat Nadia angstvallig iedereen in de gaten houdt met name Huub en Jaap want die houden haar kennelijk in de gaten,ook Dennix volgt haat op de voet![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend kwam in het gesprek met Carlos naar voren dat ze nu 2-3 keer zo veel eet dan voorheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Er speelt echt wel meer.. dat bleek ook uit de videoboodschap van haar moeder.
De make up van Lieke ziet er absoluut niet uit. Het lijkt wel of ze met de andere dames mee wil doen en elke dag meer opsmeert. Ze begint nu echt op een travestiet te lijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Clank het volgende:
'k Weet niet of Lieke het doet omdat Huub aangegeven heeft dat hij dat mooi vindt.. maar ze is echt te zwaar opgemaakt voor overdag. Voor een feestje ofzo zou het kunnen.. maar nu schrik ik 'r iedere keer van.
Tsja logisch, als je wil afvallen móet je eten. Je uithongeren is het slechtste dieet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vanochtend kwam in het gesprek met Carlos naar voren dat ze nu 2-3 keer zo veel eet dan voorheen.
Al heeft ze nu wellicht wat meer grip op de situatie en wordt ze scherper in de gaten gehouden, dat er een probleem is lijkt me duidelijk.
Ze had net haar aandacht op die hond die daar bij haar stoel ligt... ze begon weer te eten, toen Huub aan Jaab vroeg hoe lang Jaap zonder eten zou kunnen... en voor mijn gevoel zoals ik haar zie zitten, zit ze met lange tanden te eten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef Kinga het volgende:
Oke, geloof dat alleen het vlees nog op haar bord ligt... zag haar net ook alle aardappels naar binnen werken. koolhydraten!!!!
Die meid heeft gewoon 0,0 kennis van voeding en afvallen, daarom eet ze zo raar.
in de videoboodschap benoemde haar moeder ook het eetprobleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef Oma1 het volgende:
komt die Dennix bij ons op dorp Lunteren nou ik ben daar palma dus geen kaart meer van de sauna daar ,
ja zonde van zo n frisse meid ze zou zich juist moeten onderscheidenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
De make up van Lieke ziet er absoluut niet uit. Het lijkt wel of ze met de andere dames mee wil doen en elke dag meer opsmeert. Ze begint nu echt op een travestiet te lijken.
Carlos zie ook dat je lichaam weer aan de normale hoeveelheid calorieen moet wennen en dat ze daarom iets zwaarder was geworden. En dat je daarna, met voldoende sporten, weer langzaam afvalt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja logisch, als je wil afvallen móet je eten. Je uithongeren is het slechtste dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |