quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek, zie icoontje.
Wel op het hoofd richtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat die vislip de deur uit is![]()
![]()
ze pakte een tasje uit Amanda's laatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ze maakt eerst nog wat omzwervende bewegingen
nou ik denk wel degelijk dat we in de goede richting zitten........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Jullie zien echt iets wat er niet is.
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
Zal er wel op letten tijdens het hoofdgerecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
daarom kijken we ook. Bewijs willen we zien.
Maar het valt mij wel op dat ze altijd tijdens het eten naar de WC gaat.
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) crackerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef Kailany het volgende:
[..]
Oke oke, misschien is dat kotsen dan wel niet zo... (geen bewijs) maar dat mens eet echt niet volgens dat schema wat ze van Carlos heeft gekregen, ook al beweerd ze van wel....
Zo zijn er wel meer dingen... zoals een hond op schoot tijdens het etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik weet niet of het etiquette is, maar mij is als kind geleerd altijd vóór het eten naar de WC te gaan. Dus voor mij is het vreemd)
Ze eet volgens velen te weinig en misschien kots ze het uit...maar waarom is ze dan aangekomen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven: Ze vroeg gisteren of een (1) cracker
'ook een maaltijd' was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |