Zal vast niet voor niets zijn geweest. Ik moet eerste de beelden nog zien, maar uitlokken is tegenwoordig net zo strafbaar, weten wequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Niks verzinnen je zag duidelijk fysiek geweld van huub naar Brian en niet andersom dus gewoon de waarheid![]()
Die smurf moet leren om z'n handjes thuis te houden agressief sukkeltje![]()
Mogelijk onterecht, maar dat zou ik dan weer niet zo erg vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef Visual het volgende:
Voor dit zie ik lieke er eerder uit gaan dan huub hoor
nou, ik hoop het niet.... hondjes eruit lijkt me een betere optiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Flikker op met die streamlocks...flikker liever Huub er uit.![]()
Tuurlijk, een bak voer en een bak drinken, voor de rest niet al teveel. Een hond die bij z'n baas kan zijn de hele dag is tien keer beter dan drie keer per dag het duurste voer en een baas die de halve of hele dag gaat werken en het beest in een flat alleen laat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar een hond heeft wel verzorging nodig hoe dan ook
Nah, hij helpt Brian over de zeik en dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Flikker die 5 aso's eruit, maar niet Huub en Liekequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef T-lex het volgende:
Brian doet echt erge dingen...hij heeft het recht niet eens zo te praten als hij nu doet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef blomst het volgende:
Wat is er nu eigelijk gebeurd?
Hoe Brian giseren Amanda in de keuken vastpakte, en later in bed haar schopte vond ik erger.
Natuurlijk is er niets aan de hand. Er moest weer even televisie worden gemaakt. Met toestemming van de Febo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
Huub lacht.... niets aan de hand.....
Ze is gisteren gewaarschuwd dat ze niets uit mocht halen met de hondjes zonder toestemming van Amanda, aaien of zo wel maar geen lippenstift of andere versiersels en daar valt dit ook onder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Lieke er in godsnaam uitmoeten, omdat ze de hond een armbandje omdeed?
De hondjes komen vanzelf wel aan Liekoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef ScofieldM het volgende:
Kom nog maar eens een keer aan die hondjes lieke, de envelop komt nog wel![]()
![]()
lieke heeft gebeld en ze mag gewoon voor de hondjes zorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef ScofieldM het volgende:
Kom nog maar eens een keer aan die hondjes lieke, de envelop komt nog wel![]()
![]()
Ik herhaal de uitspraak van Amanda maar even.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nicky en Juicy gaan vrijdag naar huis !!![]()
![]()
![]()
Hou toch eens op, aanstellerij......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze is gisteren gewaarschuwd dat ze niets uit mocht halen met de hondjes zonder toestemming van Amanda, aaien of zo wel maar geen lippenstift of andere versiersels en daar valt dit ook onder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |