Ik zou dat met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft dus tegen de voeten van Brian getrapt ?
inderdaad maar zijn memorie is kort en zeer selectief hopenlijk wordt hij vanavond nog flink para....de griezelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Meganog het volgende:
Misschien moet Brian nog maar eens de beelden van de groepsaanranding terugkijken en wat hij daar uitvrat.
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op als baasje Amanda goede verzorging laat afweten![]()
Net vertelde bij dat hij niet gebeld heeft, maar dat er wel iets over Huub gezegd werd toen hij wegliep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Kailany het volgende:
Hoorde Brian zeggen toen hij met Amanda naar buiten liep, dat er een telefoontje was geweest van achter waarbij werd gezegd dat Huub zich in moest houden...
Brian liegt altijd over dat soort dingenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft dus tegen de voeten van Brian getrapt ?
Wat zijn we het weer eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een hond neem je niet in het ootje.....![]()
Niets aan de hand dus....![]()
eerste confrontatie wreef Huub over Brians armen, waarop Brian begon te gillen "RAAK ME NIET AAN"(4 KEER)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
IK begrijp dat Huub heeft geduwd en getrokken?
Ik vind die hondjes heerlijk.... daar kan ik de laatste dagen meer om lachen dan die wannabees. Elke avond die kut gesprekken tussen Nadia en nix. Dat geruzie tussen Lieke en Huub. Jaap achter de PC. Brian en Amanda die echt geen normale gesprekken kunnen voeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, die beesten hebben daar helemaal niets te zoeken, dat mormel van Nena was nog te doen omdat Nena er tenmiste zelf nog voor zorgde, Amanda heeft nog nooit voor deze beesten gezorgd want ze zijn niet eens zindelijk.
Ze hebben daar (of waar dan ook bij Amanda in de buurt) helemaal niets te zoeken.
ze krijgen niet eens een hap te eten van dat kind...helemaal niets doet ze ervoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.
Bij de verhalen van Brian gebeuren er teveel dingen die nooit iemand op beeld ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Visual het volgende:
[..]
Brian liegt altijd over dat soort dingen
Bedoelde dat hij niet heeft gebeld, maar dat achter naar hun heeft gebeld, maar zou idd ook beveiliging kunnen zijn geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Net vertelde bij dat hij niet gebeld heeft, maar dat er wel iets over Huub gezegd werd toen hij wegliep.
Misschien stond de beveiliging er al.
Nou dat weet ik niet. Je kan een hond zo wegtrappen, als jij zijn baas bent, zijn roedelleider en je geeft hem eten dan komt ie steeds terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een hond neem je niet in het ootje.....![]()
Niets aan de hand dus....![]()
maar een hond heeft wel verzorging nodig hoe dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch eens alsof die hondjes babies zijn. Die honden redden zich prima met Amanda. Een hond moet als een hond behandeld worden, een beestwaardige behandeling past het best bij ze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |