Waarom zo vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:10 schreef Kinga het volgende:
NOU JA ZEG. Brian: "raak me niet aan, raak me niet aan klootzak"
Meteen streamlock.
Bwian is paraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Casshern het volgende:
hehe brian wordt weer para
Als Brian boos wordt is het standaard streamlock.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef eeff het volgende:
haat die streamlocks. het slaat echt nergens op trouwens!
is altijd als Brian te ver dreigt te gaan. Dus we zien nooit wie nou wie slaat eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer worden de schreeuw ruzies tussen Huub en Brian gelocked?
En ook complete soundlocks tegenwoordig zodat je het gegil en geschreeuw ook niet meer uit de verte kan horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Visual het volgende:
eindelijk weer actie en dan streamlock
Open maar weer een topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
O, dan heb je meer gezien dan ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
Brian is echt zo para. En meteen naar de private rennen om te klikken bij de Febo.
Wegduwen? Zelfverdediging.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
Vergiftigd of zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Wat had Lieke die honden nou weer misdaan volgens Amanda??
Zijn ketting strak aangetrokken dacht ik te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Wat had Lieke die honden nou weer misdaan volgens Amanda??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |