klopt. Ze gaf vanochtend ook aan dat ze nu tegen haar zin eet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in de videoboodschap benoemde haar moeder ook het eetprobleem.
Mij valt op dat ze altijd of haar eten weggeeft of het wegmoffelt. Altijd onder het eten of vlak erna naar het toilet gaat.Als je haar ziet eten is het met "lange tanden".Ze is ook obsessief bezig met haar lijn en het eten. Nou ik twijfel er geen moment aan dat dat kind een fors eetprobleem heeft (onder andere)
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:10 schreef Kinga het volgende:
NOU JA ZEG. Brian: "raak me niet aan, raak me niet aan klootzak"
Meteen streamlock.
Bwian is paraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Casshern het volgende:
hehe brian wordt weer para
Als Brian boos wordt is het standaard streamlock.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef eeff het volgende:
haat die streamlocks. het slaat echt nergens op trouwens!
is altijd als Brian te ver dreigt te gaan. Dus we zien nooit wie nou wie slaat eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:11 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer worden de schreeuw ruzies tussen Huub en Brian gelocked?
En ook complete soundlocks tegenwoordig zodat je het gegil en geschreeuw ook niet meer uit de verte kan horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Visual het volgende:
eindelijk weer actie en dan streamlock
Open maar weer een topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
O, dan heb je meer gezien dan ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
Brian is echt zo para. En meteen naar de private rennen om te klikken bij de Febo.
Wegduwen? Zelfverdediging.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef ScofieldM het volgende:
Exit voor de kabouter duidelijk Brian wegduwen tot 2x toe en daar stond een directe exit tegenover daaaaaaaaaaaag huubje![]()
![]()
Vergiftigd of zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Wat had Lieke die honden nou weer misdaan volgens Amanda??
Zijn ketting strak aangetrokken dacht ik te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Wat had Lieke die honden nou weer misdaan volgens Amanda??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |