Volgens mij krijg je Eevee pas nadat je de National Pokédex hebt gekregen, dus dat is dan heeeel lang na de derde gym.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Nebo het volgende:
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
Volgens mij heeft alleen de Champion een Milotic, dus je zult eerst de Elite Four moeten verslaan om je Pokédex vol te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.
Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.
Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Vandaag een female Heracross gevangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vandaag een female Heracross gevangen.![]()
Morgen hoop ik op een Munchlax.
Het duurt zo'n twaalf uur voordat er een pokémon op afkomt, en als je te lang wacht is 'ie pleite. Ik weet alleen niet hoeveel speling er in die tijd zit, maar ik had vanmiddag nog succes toen ik pas na zestien uur de bomen ging inspecteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij nietIk plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
![]()
10 uur wachten nadat je de honing er op hebt gedaan. Daarna heb je nog 12 uur tijd om naar die boom te gaan en kijken wat er in zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij nietIk plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
![]()
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.
![]()
Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
Je had hem ook in het daycare center moeten gooien tot lvl 19.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
Meh, ik breed toch nooit. Ik weet niet eens hoe het werkt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.
Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:
5412 - 7230 - 2532.
Ik wil ook wel in de OP als het mag!
Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
Onix moet je traden met Metal Coat attached. Die is inderdaad te halen op Iron Island. Waar precies weet ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.
uhm bedoel ook metal coatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een thunderstone om je Onix te evolueren? Denk niet dat je er veel succes mee hebt.
Volgens mij heb je op Iron Island een kans van 10% om Steelix tegen te komen, maar volgens mij alleen in die grote hal met al die trainers. Heb je overigens al geprobeerd om 'm in slaap te krijgen? Toen ik dat had gedaan, had ik nog maar één Ultra Ball nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
Ik heb een team dat allemaal rond de lvl 45 zit nu en dat bevalt me beter dan 1 hoog lvl Pokemon.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:29 schreef McGilles het volgende:
Heb nu net mijn 5e badge gehaald en kan nu surf leren via HM.
Het enige probleem is, ik heb een lvl48 Alakazam en mijn 1 na sterkste is een lvl36 Infernape, wel een wereld van verschil. De eerste 5 gyms heb ik puur met de Alakazam gedaan en hij slaat elke pokemon in 1 hit K.O. Echt DE pokemon om te hebben!
Nu maar eens de rest levelen
je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef McGilles het volgende:
Een snelle vraag, hoe kom ik aan een dusk stone (om mijn misdreavus te laten evolueren)
Dank!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.
Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef McGilles het volgende:
Dan nog mijn laatste vraag, ik heb HM Strenght nu al zeker een goede 10 uur maar ik kan er nog niks mee, heb nog steeds een gymbadge nodig zegt hij als ik hem probeer te gebruiken. Maar waarom vind je die move al zo vroeg in het spel als je hem toch niet kan gebruiken?
Aah heb nu 5 badges dus dan kan ik hem bijna gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.![]()
Je moet Gym 6 hebben gehaald om Strength te kunnen gebruiken.]
ik snap die IV meter nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Doppertje het volgende:
Oproerkraaier, wat dacht je van een Swampert in plaats van Whiscash? Modest is ook niet echt een al te goede nature, je kunt beter Relaxed nemen als je het mij vraagt.
Ik check altijd hier mijn IVs. Dit is een Magikarp die gisteren hatchte:
Magikarp - #129 (Adamant)
HP: 22
Att: 26
Def: 25
SpA: 31
SpD: 31
Speed: 31
Alleen niet goed genoeg, Special Attack doe je toch niets mee en ik wil flawless HP.
Neen, ik weet de beginnende stats uit mijn kop, dit is dus vanaf het beginquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
Neuh, je hebt ondertussen ermee gevochten en dus EV's gekregen. Je IV's zullen waarschijnlijk lager zijn...
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Doppertje het volgende:
Relaxed omdat je met Swampert/Whiscash hits moet opvangen omdat hij ze niet echt uit kan delen. Deoxyribonucleic, had je voor het eerste level de stats ingevuld? Dan kloppen de IVs. Met rare candies kun je ze beter bekijken. Scarface, je hebt je vierde badge nodig.
Piplup is lastig te trainen, maar met aanvallen zoals drill peck, surf en ice beam kan het een goede pokemon wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ey mensen ik heb net pokemon diamond gekocht ( eerste ds game)
Maar het begin lijkt net op pokemon rood en blauw ( dat dorp dan )
Ik moet nu een pokebal kiezen en ik denk dat ik die blauwe vogel neem
ill keep ya posted
* edit me friendcode:
dutchnelson : 5497-8855-9774-0000
![]()
dat wil ik ook....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ow, en ik heb Pokerus!
ik heb pokerus op emerald, nog voordat ik de 4de badge daarop haaldequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ow, en ik heb Pokerus!
In het stadje van de 6e badge, in het 1ste huis!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef DaggerNL het volgende:
Waar vind je die 'Move Relearner' ?
mijn psyduck is een goldduck gewordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef AirRaid het volgende:
ik wil graag nog een torkoal aan mijn team toevoegen,
teven wil ik mijn psyduck laten evolueren
hetzelfde geld voor mijn haunter, graveler en onix
dit moeten gengar, golem en steelix worden
Ik heb er ook nog een op level 47 gevangen, maar dat lukte in een keer d.m.v. een Dusk Ball. Al eens geprobeerd? Je hebt er volgens mij 's avonds in een cave een catch rate van 4x mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
Steelix is gewoon bijna niet te vangen , moest net tegen een goede level 47 vechten en wederom krijg ik hem met een streepje en terwijl hij paralyzed is gewoon niet gevangen. wordt tijd dat ik Torterra of mijn abomasnow maar eens graswisle gaat leren zodat ik hem in slaap kan krijgen en zo vangen
of ik moet een metal coat vinden
http://www.pokemongemmine.nl/viewgameinfo.php?i=614quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:41 schreef McGilles het volgende:
Wat maakt die nature eigenlijk uit, is dat een groot verschil?
Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazamquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:11 schreef Fentoozler het volgende:
Ik heb deze vakantie beetje pokemon diamond gespeeld, conclusie = vet spel![]()
Alleen ik moet me nog een beetje inlezen in alle mogelijkheden enzo en vooral de online mogelijkheden die ik deze hele vakantie heb gemist..
Mijn team op dit moment is:
Infernape = lvl 39
Azumarill = lvl 37
Roselia = lvl 33
Pachirisu = Lvl 36
Kadabra = lvl 39
Staraptor = lvl 38
De eerste vraag van mijn kant, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe pokemons evolueren die geruild moeten worden? Want ik wil namelijk graag mijn lvl 39 Kadabra laten evolueren, gebeurd dit dan door hem aan iemand anders te geven en bij het volgende lvl evolueert kadabra dan waarna ik de alakhazam weer terug kan krijgen? Zo ja, zou iemand mij willen helpen?![]()
EDIT: mijn friendcode: 1804-9644-3865
Zou iemand mij met bovenstaande kunnen helpen? Heb nog geen pokemon vriendjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazam![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Freezor het volgende:
Hoe werkt dat Wi-Fi battlen precies? Ik wil het namelijk wel eens opnemen tegen iemand.
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef AirRaid het volgende:
yesss eindelijk heb ik toch mijn steelix gevangen.
is er iemand met wie ik mijn haunter en graveler kan ruilen en terug ruilen zodat deze evolueren?
3694 7406 6101quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..
mijn fc: 1804-9644-3865
In de underground zijn er ook genoeg thunderstones te vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:24 schreef Rikketik het volgende:
Een thunderstone valt te vinden in Sunyshore City.
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef Enigmatic het volgende:
Even een vraagje,
Ik ben van plan pokemon diamond te kopen, mijn vraag: is het mogelijk om twee spelers op je ds op te slaan? Zodat mn zusje en ik elk hun eigen spel kunnen spelen en we geen last van elkaar hebben![]()
Owk jammer, ff kijken hoe we dat gaan regelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef Mivea het volgende:
[..]
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.
Mogelijkheid zou kunnen zijn dat de ander Pearl koopt ofzo(mits daar geld voor is natuurlijk)
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Te ruil:
POKEMON
Girafarig - lvl 24
Golem - lvl 29
ITEMS
Fist Plate - Boost Fighting moves van de houder.
Thunderstone - Laat sommige pokemon evolueren.
Damp Rock - Extends duration of Rain Dance
Shiny Stone - Laat sommige pokemon evolueren.
Ruilen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
Is goed, ik zal ff kijken hoe het werktquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golem
bag - pal pad - my friend codequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Markster het volgende:
hoe zie ik mijn friendcode?
kommaar dna kan mijn haunter ook evoluerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Wie wil mij helpen met poliwhirl laten evolueren in een Politoed? Ik moet hem ruilen om hem te evolueren
volgens mij moet je eerst mijn code invoieren in je palpad 3694 7406 6101quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Markster het volgende:
waar kan ik je vinden dan
Wat is je friendcode?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef AirRaid het volgende:
ik ga nu de wifi op dus wie wil ruilen kan nu komen
Ik zal je even toevoegenquote:
Wil je hunter niet ff ruilen tegen mij kadabra en weer terug? Dan krijg jij een gengar volgens mij en ik een alakazamquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef AirRaid het volgende:
hoe kom ik weer uit het tradeproces?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!
Kansloos, ik weet het.
goede HM sletquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Mivea het volgende:
[..]
haha meest nutteloze beest, die Bifoof
Doe ik ook somsquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!
Kansloos, ik weet het.
Had er een stuk of 5 gebreed en vond deze de beste (in combinatie met de nature)quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarom heb je voor díe nature gekozen?
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanochtend begonnen met het trainen van Yanma, is nu al een Yanmega van lvl 50.
Yanmega @ Widelens
Speedboost
Naive (+ Speed, - Sp. Deff)
- Detect
- Hypnosis
- Air Slash
- Bug Buzz
je kan goed trainen in turnback cave en stark mountain op wilde pokemonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
Eerst een keer of drie de league, tot het een Yanmega was met Exp.Share.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
Dat had ik ook toen ik verder ging met LG. Die surfsnelheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb net weer even FireRed gespeeld, en wat een snelheid zeg! Als je er eenmaal aan gewend bent, is het niet zo erg, maar Diamond/Pearl is toch wel erg langzaam.
Neen, dat is Modestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Doppertje het volgende:
Timid is +Special Attack -Attack Oproerkraaier.
Heb em gevonden, en verslagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
onderin
Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:20 schreef Houtspeer het volgende:
Klopt het trouwens dat je alle pokemon kan vangen zodra je toegang hebt in pal park?
Lvl 82 en stijgendequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam je pokemon tot boven de level 60/70?
iemand die dat lukt?
OK bedankt ik weet het alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Fentoozler het volgende:
Ik weet niet precies waar je nu bent enzo, maar bij Valor Lakefront helemaal in het noorden krijg je van een meisje (cynthia heet ze) een Secretpotion, met deze potion kan je de psyducks aan de kant laten gaan..
waarom denk je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
Omdat 't een Legendary is natuurlijk, het is min of meer de regel dat die slow levelen (in pokémon technische termen: ze hebben op level 100 een totaal aan exp van rond de 1.250.000. Ter vergelijking: er zijn pokémon die op level 100 een totaal hebben van 800.000 of zelfs 600.000... Die levelen een stukje sneller dus.).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
Jammer genoeg heb ik ze nooit opgespaard want ik heb er zeker al wel 10-15 gevonden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Dus als je het slim bekijkt dan gebruik je een rare candy eerder op de legendaries
Meeste "winst" aan experience zo
Elke 15-20 stappen die ik zet zit ik te zoeken met die pokedex zoeker, echt elke cave heb ik volledig gescant en alle buitengebied tot nu toe ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Houtspeer het volgende:
10-15?! ik maar 1!
en wanneer kom je ze dan tegen? Ik was gister 'even' op zoek naar een Sandshrew en had mijn LG versie in mn DS gestopt, maar ik heb bijna een uur rondgelopen in de Wayward Cave (waar je em tegen zou moeten komen in Diamond als je LG erin hebt zitten) maar ik ben geen enkele Sandshrew tegengekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zitten
Meer over die cartridge pokémon..
Meer over die Pokéradar pokémon..
Meer over die 'swarming' pokémon..
Meer over die Mansion pokémon..
En als laatste nog een lijstje met 'unobtainable' Pokémon..
had ik ook, ik ben nu precies waar jij bent,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, tijdje niet meer gespeeld.
Geen idee waar ik heen moet.
Ik wou mn 5e gymbadge halen maar die gymleader is er weer eens niet.
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
vreemd, normaal hoort ie je nu te gehoorzamenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
Even de gym halen, dan terugkomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
Ok ik zat de hele tijd daar in die sneeuwstrom rond te lopen terwijl ik daar gewoon naart oosten moestquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Even de gym halen, dan terugkomen
"Kazza is loafing around"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:24 schreef Markster het volgende:
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
secretpotionquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Scarface2004 het volgende:
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.
Net HM03 gekregen![]()
het domste wat ik vind is dat gyarados niet kan vliegen, maar zon lomp beest als tropius welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?![]()
Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.
Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Nebo het volgende:
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature![]()
http://www.serebii.net/games/natures.shtmlquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
Misdreavus verandert niet tijdens het ruilen, je hebt er een dusk stone voor nodig zie ik. Daar heb ik nog een paar van liggen denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.
Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten
Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
AH goeie tip, thxquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...
Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Markster het volgende:
[..]
AH goeie tip, thx
En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon
Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf Meenemen
Inderdaad, Dragon/Water zou 'm een te goede type geven. De electric weak is dan namelijk ook nog eens weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
wat Oproerkraaier zegt kan ook, maar als je geen andere GBA pokemon spellen hebt, lijken Drifblim en Bibarel een goed teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen
Drifblim met Cut, defog en fly
en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght
surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ook wel geďnteresseerd, maar niet in de komende 2 weken
Enne, gaan we ook onderverdelingen doen ivm levels? Ik wil niet tegen iemand die level 80-90 heeft
Daarentegen wil ik ook geen zwakke tegenstander, dan is het ook minder leuk...
(ik zit rond de level 60)
ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wiltquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik ben op zich nog wel op zoek naar een paar semi-legendaries zoals manaphy, celebi en jirachi omdat die gewoon cool zijn
hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wilt
en ik ben van plan om binnenkort pokemon ranger te kopen
is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....
ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spel
Al sla je me doodquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?
Nadat je de Gymleader hebt verslagen daar, moet je met hem praten, en dan loopt ie weg. Volg hem tot ergens op het strand en dan gaat hij een gevecht met je aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat die Galactic pik naast safari zone z'n pakketje krijgt of iets?
Ik was namelijk op vakantie en ik kon niet verder komen en volgens een kennis van me moest ik iets met die Galactic pik iets doen.
haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...quote:
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...
mja precies je wilt jezelf op deze manier een beetje verrassen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echt
Jup alles is completly Legitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.
SebasC, was alles wat jij in de trade gaf trouwens legit?
Nebo, klik.
woon je in japan of heb je japanse connecties?, zover ik weet is celebi nooit buiten japan uitgebrachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:
[..]
Jup alles is completly Legit
Heb de volgende nog in de aanbieding (Allemaal legit)
Shiny Jirachi WISHMKR Lvl 5
Movie Darkrai (got 2 more) Lvl 50
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)
zoek de volgende: Wartortle, Charmeleon, Meowth, Poliwag, Golem & Sloking.
Ik heb wel interesse.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb wel een Squirtle voor je als je wilt...
Dus als ik het goed begrijp, moet mijn wurmple een nature hebben die een value heeft van boven de 5?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.
SebasC, was alles wat jij in de trade gaf trouwens legit?
Nebo, klik.
Ik heb een Poliwag voor je, heb wel interesse in Manaphyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:
[..]
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)
Vang een finneon en level hem op tot 31.. en dan evolueert hij in een lumineon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Lumineon.
Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.
De oplossing?
als je voorbij de elite 4 bent zou je al 149 pokémons gezien moeten hebben. De meeste zie je door tegen alle trainers te vechten. Iemand heeft zo één, dus je had het al tegen moeten komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:
Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.
De oplossing?
Heb nog wel een Golem (lvl 27) voor je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:
[..]
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)
Vecht tegen de eerste trainer op Route 223 (ten noorden van Sunnyshore City), die heeft een Lumineon van level 43.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:
De oplossing?
Dank! Hij had hem inderdaad!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vecht tegen de eerste trainer op Route 223 (ten noorden van Sunnyshore City), die heeft een Lumineon van level 43.
Zondequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
OMFG!
Ik kwam gister een shiny psyduck tegen!![]()
Alleen hij was level 16 en al me pokemon zijn tussen de 28 en 31.![]()
En ik had maar 1 Pokéball.![]()
Niet gevangen.![]()
Hoe zie je dat het een shiny pokemon is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
OMFG!
Ik kwam gister een shiny psyduck tegen!![]()
Alleen hij was level 16 en al me pokemon zijn tussen de 28 en 31.![]()
En ik had maar 1 Pokéball.![]()
Niet gevangen.![]()
Een shiny pokémon heeft een hele andere kleur dan een normale; zo is een shiny psyduck groenblauwig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoe zie je dat het een shiny pokemon is?
En hoe kan het zijn dat je maar 1 pokeball bij je hebt, ik heb er altijd zo'n 150-200 bij
Die krijg jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef Theamerican het volgende:
weet iemand hoe je aan een vishengel kan komen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een shiny pokémon heeft een hele andere kleur dan een normale; zo is een shiny psyduck groenblauwig.
Volgens mij kunnen ze niet kapot, maar er bestaan moves waarbij van items gewisseld wordt tussen de pokémon of waarbij het item verdwijnt uit de battle. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er daarna met het item gebeurt; misschien zit het wel weer gewoon in je tas? Ik zou me niet kunnen voorstellen dat dergelijke items (vooral als ze one of a kind zijn) zomaar pleite gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:21 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb een paar vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen, nl:
items die je aan je pokemon kunt geven als, black belt of big root, kunnen ze deze items dan niet kwijtraken of gaan ze niet kapot?
Verder heb ik ook nog een Haunter van level 54 of zoiets, als ik die evolueer naar een gengar zitten daar dan alleen voordelen aan of ook nog enkele nadelen?
En waar vind ik een heart scale?
Kunnen niet nog meer bijgroeien, dus inderdaad er gewoon afhalen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Als er eenmaal berries op je planten zitten, kunnen er dan nog meer berries bijgroeien aan dezelfde plant? Of kan ik ze er best afhalen?
Azelf en co zul je er niet mee vangen, ik had er denk ik 30 ultraballs per stuk voor nodig, maar 1tje kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:16 schreef Nebo het volgende:
Zou je die quickballs ook kunnen gebruiken voor Azelf en Co.? Bij level 40 pokémon in het wild werken ze bij mij namelijk heerlijk
In een ruďne naast de stad met de daycare.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ik moet zon unown vangen maar waar vind ik zon ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |