abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52198709

Pokemon Diamond & Pearl zijn de nieuwe pokemon games voor de Nintendo DS, dat alle Pokemon van de vierde generatie bevat

Verhaal
Het verhaal speelt zich af in Sinnoh. En er zit een ongelofelijk diepgaand RPG-avontuur in. Er komt ook een nieuwe professor in het verhaal voor, die in de originele jaanse versie "Nanakamodo" heet. In de Engelse versie zal hij professor Rowan heten.Ook is er naast de normale map een ondergronds gangenstelsel waar diverse pokemon te vinde zijn. Ook deze versie van pokemon ondersteund weer multiplayer, Je kan op 2 manieren samen spelen. Door met een vriend fysiek naast elkaar te staan en via een draadloze verbinding te linken om te ruilen en te vechten en je kunt nu ook online tegen mensen van over de hele wereld ruilen en vechten! Dit doe je door friendcodes uit te wisselen en dan via wifi met elkaar verbinding te maken.

Enkele van de nieuwe dingen die gedaan kunnen worden zijn:
1. naar fossielen zoeken
2. je eigen basis bouwen
3. een soort vlaggenroof, waarbij spelers elkaar kunnen belemmeren door vallen te zetten

Vernieuwingen

Ten opzichte van de vorige spellen zijn er meerdere zaken veranderd. Zo is de beeldkwaliteit sterk verbeterd. Dit is onder meer te zien aan de huizen, die nu in een soort van 3D zijn weergegeven. Ook zit er in het spel een dag/nachtcyclus, dat invloed heeft op de kleuren op het scherm naarmate de dag verstrijkt, en de verlichting in de huizen en op straat. Ook is er daardoor een verschil in welke Pokemon je overdag en welke 's nachts kunt vangen. Ook is er nu meer verschil te zien tussen de twee soorten geslacht van de Pokemon, een net iets grotere vleugel, net iets kortere staart, een extra kleur allemaal van dat soort kleine dingen laten nu ook het verschil beter zien tussen de twee geslachten. Je vecht niet meer tegen de oude "Team Rocket" of tegen "Team Aqua" of "Team Magma" maar je vecht nu tegen "Team Galactic"

About2Break - 2620 9212 1183
BMH - 0817 0214 8748
Erotica_ - 3093 3597 7742
Mini-Lellan - 0172 7904 6049
Niek. - 4081 1970 3811
Phaelanx_NL - 1718 9718 0477
R_B - 1933 7251 3454
ASSpirine - 3308 1869 4438
Jiggy - 1504 3033 2499
DaggerNL - 3952 4338 2203
Pieterbas - 0559 3652 7801
JantjeW - 2620 9999 8990
Jiggy - 1504 3033 2499
Doppertje - 5412 7230 2532

Wil je hier ook toegevoegd worden. Edit dan de friendcode wiki page en je wordt in het nieuwe topic toegevoegd.

Pokemon DIamond exlusive pokemons
Seel | Dewgong | Scyther | Murkrow | Scizor | Larvitar | Pupitar | Tyranitar | Poochyena | Mightyena
Aron | Lairon | Aggron | Kecleon | Cranidos | Rampardos | Honchkrow | Stunky | Skuntank | Dialga

Pokemon Pearl exlusive pokemons
Slowpoke | Slowbro | Pinsir | Slowking | Misdreavus | Houndour | Houndoom | Stantler | Spheal | Sealeo
Walrein | Bagon | Shelgon | Salamence | Sheildon | Bastiodon | Mismagius | Glameow | Purugly | Palkia

Handige sites:
Pokemon wiki page
Serebii.net
Fok Pokemon Friendcodes

Vorige topics hier:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

[ Bericht 1% gewijzigd door EnGCatjuh op 08-08-2007 20:05:20 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52198815
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:19:06 #3
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52199237
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Nebo het volgende:
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
Volgens mij krijg je Eevee pas nadat je de National Pokédex hebt gekregen, dus dat is dan heeeel lang na de derde gym.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52201602
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.

Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:47:02 #5
171357 Rikketik
pi_52201693
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.

Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
Volgens mij heeft alleen de Champion een Milotic, dus je zult eerst de Elite Four moeten verslaan om je Pokédex vol te krijgen.
pi_52202009
Inderdaad, alleen de champion heeft een Milotic.
pi_52202046
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:

je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:12:10 #8
171357 Rikketik
pi_52202328
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.
pi_52202404
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef PieterBas het volgende:

[..]

je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Dat heb ik al gedaan.
pi_52204897
De enige manier om je pokédex vol te krijgen voor de E4 is ook een Feebas te vangen en die te evolueren. Er is geen trainer voor de Champion die 'm heeft.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_52205267
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.
Vandaag een female Heracross gevangen.
Morgen hoop ik op een Munchlax.
pi_52205505
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij niet Ik plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:23:11 #14
171357 Rikketik
pi_52205593
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Vandaag een female Heracross gevangen.
Morgen hoop ik op een Munchlax.
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.

Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:24:58 #15
171357 Rikketik
pi_52205636
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij niet Ik plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
Het duurt zo'n twaalf uur voordat er een pokémon op afkomt, en als je te lang wacht is 'ie pleite. Ik weet alleen niet hoeveel speling er in die tijd zit, maar ik had vanmiddag nog succes toen ik pas na zestien uur de bomen ging inspecteren.
pi_52205904
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
10 uur wachten nadat je de honing er op hebt gedaan. Daarna heb je nog 12 uur tijd om naar die boom te gaan en kijken wat er in zit.
pi_52205973
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.

Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.

Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?

Bah ook nog double post. Ging iets verkeerds met het quoten.

Ik heb nu ook een lvl 3 Blissey.
pi_52206437
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52206608
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
Je had hem ook in het daycare center moeten gooien tot lvl 19.
pi_52206652
Ow lol, kan dat ook .
Ik speel het nog niet zo lang.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:53:00 #21
171357 Rikketik
pi_52206704
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.

Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?
Meh, ik breed toch nooit. Ik weet niet eens hoe het werkt... Misschien verdiep ik me er wel eens in als ik de Elite Four heb verslagen...

Anywho, ik heb eindelijk TM35 (Flamethrower) gevonden. Life for Ponyta just got a lot easier...
pi_52207071
Het valt me op dat Swinub niet in de Sinouh pokédex staat. Moet je eerste de national pokédex halen voor je dat soort pokémon kunt vangen? Want waar zouden bijvoorbeeld de gegevens blijven van een geruilde elekid als je die national dex niet hebt?

Man ik stel een hoop vragen hier
pi_52207079
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:

5412 - 7230 - 2532.

Ik wil ook wel in de OP als het mag!

Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
pi_52207232
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:

5412 - 7230 - 2532.

Ik wil ook wel in de OP als het mag!

Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.
pi_52207284
OP geupdate.
pi_52208487
Heb eindelijk me zwarte DS

Nu nog pokemon... mmm... diamond of pearl...
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52212017
Bah, ik zit al een uur te zoeken naar een Chimecho omdat ik deze nog niet gezien heb.

Volgens Serebii kan ik hem vinden in Mt. Coronet en Spring Path.

Ik ben heel Mt. Coronet al doorgeweest in elke kamer ongeveer 20 min heen en weer gelopen en nog steeds geen Chimecho.

Is er misschien een trainer die hem heeft die ik over het hoofd heb gezien?

Ik heb weinig zin om een Chingling te gaan lvlen voor max happiness.

Omg, 30 sec nadat ik dit had getypt kom ik er een tegen.

Ik had de hoop al bijna opgegeven.
pi_52212563
Er is ook een trainer die Chimecho heeft. Waar dit zit weet ik niet.

Maar dat maakt dus al niet meer uit.
pi_52213803
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
pi_52213858
Een thunderstone om je Onix te evolueren? Denk niet dat je er veel succes mee hebt.
pi_52214059
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
Onix moet je traden met Metal Coat attached. Die is inderdaad te halen op Iron Island. Waar precies weet ik niet.
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Nebo het volgende:

[..]

Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.
Inderdaad.
pi_52214329
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een thunderstone om je Onix te evolueren? Denk niet dat je er veel succes mee hebt.
uhm bedoel ook metal coat

donderdag 9 augustus 2007 @ 00:28:08 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52216217
Ik sta in de op!!!!

Ik heb het spel inmiddels al zo'n 14 uur gespeeld. Schandalig weinig, ik weet het.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52221295
Heb nu net mijn 5e badge gehaald en kan nu surf leren via HM.
Het enige probleem is, ik heb een lvl48 Alakazam en mijn 1 na sterkste is een lvl36 Infernape, wel een wereld van verschil. De eerste 5 gyms heb ik puur met de Alakazam gedaan en hij slaat elke pokemon in 1 hit K.O. Echt DE pokemon om te hebben!

Nu maar eens de rest levelen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:37:49 #35
171357 Rikketik
pi_52221439
Ik heb nu de achte badge binnengehaald. Het ging allemaal erg makkelijk, maar ik ben nog steeds underleveled.

Kan iemand mij trouwens zeggen welk level je pokémon ongeveer moeten zijn om een kans te maken tegen de Elite Four? Dan weet ik namelijk hoeveel ik nog te doen heb...

Oh, en ik ben nog steeds geen Heracross tegengekomen, maar wel weer drie Aipom's. Komt Heracross überhaupt wel voor in Diamond?
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
Volgens mij heb je op Iron Island een kans van 10% om Steelix tegen te komen, maar volgens mij alleen in die grote hal met al die trainers. Heb je overigens al geprobeerd om 'm in slaap te krijgen? Toen ik dat had gedaan, had ik nog maar één Ultra Ball nodig.
pi_52222219
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:29 schreef McGilles het volgende:
Heb nu net mijn 5e badge gehaald en kan nu surf leren via HM.
Het enige probleem is, ik heb een lvl48 Alakazam en mijn 1 na sterkste is een lvl36 Infernape, wel een wereld van verschil. De eerste 5 gyms heb ik puur met de Alakazam gedaan en hij slaat elke pokemon in 1 hit K.O. Echt DE pokemon om te hebben!

Nu maar eens de rest levelen
Ik heb een team dat allemaal rond de lvl 45 zit nu en dat bevalt me beter dan 1 hoog lvl Pokemon.
Je hebt zelf nog wel geluk dat Alakazam aardig snel is en daarom als eerste mag aanvallen.
Als hij dit niet was dan zou hij vaak ge-KO'd worden omdat hij een slechte defence heeft.

Ik heb nu ook alle 8 badges en ben nu bezig om mijn Pokedex vol te krijgen. Zoals het er nu naar uit ziet moet ik alleen nog een Milotic zien, maar die heeft een Elite Four Member wel.

Gisteren ook of Clefairy jacht geweest en heb er een aantal gevangen die ook een Moonstone hadden.

Zelf probeer ik mijn team rond de lvl 60 te krijgen voordat ik de Elite Four ga verslaan.
pi_52222478
Een snelle vraag, hoe kom ik aan een dusk stone (om mijn misdreavus te laten evolueren)
pi_52222691
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef McGilles het volgende:
Een snelle vraag, hoe kom ik aan een dusk stone (om mijn misdreavus te laten evolueren)
je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.
pi_52222880
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.
Dank!

Dan nog mijn laatste vraag, ik heb HM Strenght nu al zeker een goede 10 uur maar ik kan er nog niks mee, heb nog steeds een gymbadge nodig zegt hij als ik hem probeer te gebruiken. Maar waarom vind je die move al zo vroeg in het spel als je hem toch niet kan gebruiken?
pi_52223067
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef McGilles het volgende:
Dan nog mijn laatste vraag, ik heb HM Strenght nu al zeker een goede 10 uur maar ik kan er nog niks mee, heb nog steeds een gymbadge nodig zegt hij als ik hem probeer te gebruiken. Maar waarom vind je die move al zo vroeg in het spel als je hem toch niet kan gebruiken?
Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.

Je moet Gym 6 hebben gehaald om Strength te kunnen gebruiken.]
pi_52223416
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.

Je moet Gym 6 hebben gehaald om Strength te kunnen gebruiken.]
Aah heb nu 5 badges dus dan kan ik hem bijna gebruiken
Maar eerst maar even alle pokemon op lvl35-40 krijgen en dan verder, want anders loopt mij Alakazam nog meer uit
pi_52224456
Mijn pokémon levelen echt snel, ze zijn nu allemaal 32+ en heb net de 3e gym verslagen. Dat terwijl ik eigelijk nergens stop om eens lekker in het gras te trainen ofzo.

Wanneer vind ik een Dragon Scale?

edit: never mind ik heb het al gevonden

[ Bericht 17% gewijzigd door Nebo op 09-08-2007 12:34:42 ]
pi_52225828
Ik was afgelopen dagen een Whiscash aan het breeden en nu heb ik een hele goede met Modest nature (+sp att, - att) met heel goede IV' (25+ alles alleen 20 voor sp att, en 9 voor defense).

Modest is wel een goede nature op zich maar misschien dat EQ dan niet zo goed is, hoewel het wel STAB is natuurlijk, net als Surf. Als ik verder breed duurt het weer een eeuwigheid voordat ik zulke goede IV's krijg... Was eigenlijk voor een neutral nature aan het breeden...

Whiscash, Modest
Surf
Spark
Earthquake
Rest

Overigens heb ik nog steeds Spiritomb te ruil, en misschien wil iemand iets leuks ruilen voor mijn

Heracross, Adamant (lvl 100)
Brick Break
Megahorn
Endure
Reversal
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52226030
waar kan ik zien wat voor IV's mijn pokemon heeft ?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52226168
Sorry, is dat té nerderig?

http://www.legendarypokemon.net/
pi_52227243
Oproerkraaier, wat dacht je van een Swampert in plaats van Whiscash? Modest is ook niet echt een al te goede nature, je kunt beter Relaxed nemen als je het mij vraagt.

Ik check altijd hier mijn IVs. Dit is een Magikarp die gisteren hatchte:

Magikarp - #129 (Adamant)
HP: 22
Att: 26
Def: 25
SpA: 31
SpD: 31
Speed: 31

Alleen niet goed genoeg, Special Attack doe je toch niets mee en ik wil flawless HP.
pi_52227950
Ik vind Swampert niet zo tof, ziet er zo debiel uit

Whiscash ziet er wel erg gaaf uit, en heeft ook wel een redelijk goed type, met alleen dikke weakness voor gras.
Maar waarom zou je voor Relaxed gaan? Defense is niet zo super belangrijk vind ik, dan kun je beter goede HP hebben.
Ik vind het alleen zo jammer dat ie Modest is en niet een neutrale nature...
Aan de andere kant heb ik ook geen zin om dagenlang te gaan proberen te breeden voor goede IV's...
pi_52228053
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Doppertje het volgende:
Oproerkraaier, wat dacht je van een Swampert in plaats van Whiscash? Modest is ook niet echt een al te goede nature, je kunt beter Relaxed nemen als je het mij vraagt.

Ik check altijd hier mijn IVs. Dit is een Magikarp die gisteren hatchte:

Magikarp - #129 (Adamant)
HP: 22
Att: 26
Def: 25
SpA: 31
SpD: 31
Speed: 31

Alleen niet goed genoeg, Special Attack doe je toch niets mee en ik wil flawless HP.
ik snap die IV meter niet
Mods met een x zijn tof.
pi_52228115
Chimchar - #390 (Docile)
HP: 0 - 11
Att: 4 - 23
Def: 28
SpA: 24 - 28
SpD: 12 - 28
Speed: 18 - 28

als ik het goed begrijp zijn dit de IV's van mijn starter , vanaf het begin
Mods met een x zijn tof.
pi_52228334
Neuh, je hebt ondertussen ermee gevochten en dus EV's gekregen. Je IV's zullen waarschijnlijk lager zijn...
pi_52228395
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
Neuh, je hebt ondertussen ermee gevochten en dus EV's gekregen. Je IV's zullen waarschijnlijk lager zijn...
Neen, ik weet de beginnende stats uit mijn kop, dit is dus vanaf het begin
Mods met een x zijn tof.
pi_52232360
Kut ey, mn lvl 33 Kadabra gehoorzaamt niet.
Ik heb de 3 1e badges, al mn andere pokemon luisteren wel, alleen hij niet.
Ligt dat aan mij of aan die pokemon?
pi_52232429
Relaxed omdat je met Swampert/Whiscash hits moet opvangen omdat hij ze niet echt uit kan delen. Deoxyribonucleic, had je voor het eerste level de stats ingevuld? Dan kloppen de IVs. Met rare candies kun je ze beter bekijken. Scarface, je hebt je vierde badge nodig.
pi_52232597
Oh mooi, daar ben ik nu mee bezig
pi_52234128
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef Doppertje het volgende:
Relaxed omdat je met Swampert/Whiscash hits moet opvangen omdat hij ze niet echt uit kan delen. Deoxyribonucleic, had je voor het eerste level de stats ingevuld? Dan kloppen de IVs. Met rare candies kun je ze beter bekijken. Scarface, je hebt je vierde badge nodig.
ja

wat een kut hp IV heeft me aapie, voor de rest wel ok
Mods met een x zijn tof.
pi_52234248
Jammer dat ze zo ongelofelijk inaccuraat zijn als je maar één level bekijkt.
pi_52237191
ey mensen ik heb net pokemon diamond gekocht ( eerste ds game )
Maar het begin lijkt net op pokemon rood en blauw ( dat dorp dan )

Ik moet nu een pokebal kiezen en ik denk dat ik die blauwe vogel neem
ill keep ya posted

* edit me friendcode:

dutchnelson : 5497-8855-9774-0000

[ Bericht 20% gewijzigd door Dutch_Nelson op 09-08-2007 20:12:11 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:29:46 #58
171357 Rikketik
pi_52238184
Nou, ik ben opnieuw alle honingbomen afgegaan, en hoewel ik nog steeds geen Heracross tegengekomen ben, viel er wel een Munchlax uit de boom. Ook leuk natuurlijk, en volgens mij ook aardig zeldzaam.
pi_52239053
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ey mensen ik heb net pokemon diamond gekocht ( eerste ds game )
Maar het begin lijkt net op pokemon rood en blauw ( dat dorp dan )

Ik moet nu een pokebal kiezen en ik denk dat ik die blauwe vogel neem
ill keep ya posted

* edit me friendcode:

dutchnelson : 5497-8855-9774-0000

Piplup is lastig te trainen, maar met aanvallen zoals drill peck, surf en ice beam kan het een goede pokemon worden
Mods met een x zijn tof.
pi_52239232
weet iemand hoe ik online kan battlen?
Een vriend heeft toevalig vandaag pearl gehaald maar hoe connecten we
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:08:21 #61
171357 Rikketik
pi_52239237
Niet te vergeten dat het later een water/steel pokémon wordt, wat betekent dat het alleen een 200% weakness heeft tegen Fight, Ground en Electric. Fire en Grass doen 100% damage en de rest is 50% of 25%... Lijkt me niet slecht.

Volgens mij valt Piplup in dezelfde categorie als Charmander: lastig te trainen, vooral in het begin, maar de final evolution is erg sterk.
pi_52239429
vergeet niet dat fighting en ground vrijwel allemaal psychical zijn, en empoleons defence is al neit zo goed

maar hij leert drill peck ,een hele goede aanval voor op het eind
Mods met een x zijn tof.
pi_52242105
Drill Peck is eigenlijk helemaal niet zo fantastisch op Empoleon. Je kunt beter bij Waterfall en Return blijven. Die combinatie wordt alleen maar geresist door.. Empoleon zelf. Goed, Shedinja, Dialga en Giratina ook, maar die komen zeer weinig voor in 'standard play'.

Nelson, zorg dat je eerst allebij een badge hebt.
pi_52242436
Kricetot is net Kricketune geworden
En im working on the badge
pi_52243331
Badge is binnen en ik heb nu een Pal Pad!
Damn ik kan niet online tegen vreemden spelen

Wiewilt tegen mijn lvl 12 pokemons?
pi_52244102
7 badges binnen en dit is momteneel mijn team:

Torterra lv 55
Crobat lv 48
Onix lv 41
Snover lv 39
Graveler lv 34
tevens heb ik nog een ei bij me
Psyduck lv 30
Starraptor lv 39
Machoke lv 39
Haunter lv 32
Haunter lv 38
Pikaschu lv 32
Azumaril lv 28
tevens heb ik nog een ei bij me
pi_52244383
Heeft iemand een gastly, abra of andere geest pokemon te ruil?
Of een vuur type?

Ik ben een noobie en heb alleen lvl 10+ spul te ruil.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:02:24 #68
171357 Rikketik
pi_52244516
Ik heb nu als actief team:

Torterra lvl 46
Luxray lvl 49
Crobat lvl 42
Golduck lvl 45

Verder heb ik nog als wisselspelers:

Ponyta lvl 38 (die moet ik maar eens laten evolueren, verder is het de enige fire pokémon in het spel)
Steelix lvl 46 (vooral handig tegen poison en in mindere mate electric)
Dialga lvl 50(Roar of Time de gekstuh)
Uxie lvl 50 (schattig, en natuurlijk bedreven in Psychic moves)
Lucario lvl 37 (hip, maar ik maak weinig gebruik van Fight moves)

En dan wil ik nog een Heracross, maar de Pokémongod heeft me er nog niet een willen schenken. En ja, ik ben nog steeds zwaar underleveled trouwens.
pi_52244838
gezocht: HM slaven, het liefst 2 pokemon die alles kunnen

of ik kan een gible en een pelliper vangen, die kunnen alles zelf behalve waterfall, en dan floatzel waterfall leren als filler

[ Bericht 55% gewijzigd door Deoxyribonucleic op 10-08-2007 00:24:07 ]
Mods met een x zijn tof.
pi_52245276
ik heb een geodude met HM6 roch smash!
Ruilen?
pi_52245393
ik wil graag nog een torkoal aan mijn team toevoegen,

teven wil ik mijn psyduck laten evolueren
hetzelfde geld voor maijn haunter, graveler en mijn onix
dit moeten gengar, golem en steelix worden
pi_52245424
Ik wil wel met je ruilen, en dan terug ruilen,
stan ze meteen in me pokedex,

voeg me ff toe -knip-

[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-06-2010 11:04:20 ]
pi_52248343
Ik vang binnenkort wel een Gastly voor je.
Ik gebruik Bibarel als HM slave, kan alles behalve Fly en Defog.
pi_52248851
Ik ga Bibarel en drilfblim gebruiken

Bibarel met rock smash, rock climb, strenght en waterfall

Drifblim met Cut, defog en Fly

en Floatzel zal Surf kennen, maar daar vecht ik dan ook mee
Mods met een x zijn tof.
pi_52249857
Ik heb Tropius met Fly, Strength, Cut en Defog.
En Golduck met Surf, Rock Smash, Rock Climb en Waterfall

Dutch_Nelson, ik kan je wel een Spiritomb ruilen (haha, ik moet er echt van af....)
pi_52249866
Ow, en ik heb Pokerus!
pi_52251115
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ow, en ik heb Pokerus!
dat wil ik ook....
pi_52251217
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ow, en ik heb Pokerus!
ik heb pokerus op emerald, nog voordat ik de 4de badge daarop haalde

en tropius, ook een beruchte Hm slaaf in de 3rde generatie
Mods met een x zijn tof.
pi_52251286
Ik kreeg stomtoevallig Pokerus op Sapphire van een vriend zonder dat hij het wist.
pi_52251442
Het schijnt een kwestie van geluk hebben..
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:29:36 #81
171357 Rikketik
pi_52255860
Ik kom er eigenlijk pas net achter, maar die 'Move relearner' is verdomd handig. Zo heeft mijn hippe Crobat net Cross Poison 'herleerd' en kan mijn toekomstige Rapidash blijkbaar Megahorn leren...
pi_52287734
Waar vind je die 'Move Relearner' ?
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_52287785
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef DaggerNL het volgende:
Waar vind je die 'Move Relearner' ?
In het stadje van de 6e badge, in het 1ste huis!
pi_52287938
De laatste paar dagen ben ik lekker bezig met evolueren van een aantal pokémon..
pi_52288673
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef AirRaid het volgende:
ik wil graag nog een torkoal aan mijn team toevoegen,

teven wil ik mijn psyduck laten evolueren
hetzelfde geld voor mijn haunter, graveler en onix
dit moeten gengar, golem en steelix worden
mijn psyduck is een goldduck geworden
nu de andere nog

Steelix is gewoon bijna niet te vangen , moest net tegen een goede level 47 vechten en wederom krijg ik hem met een streepje en terwijl hij paralyzed is gewoon niet gevangen. wordt tijd dat ik Torterra of mijn abomasnow maar eens graswisle gaat leren zodat ik hem in slaap kan krijgen en zo vangen
of ik moet een metal coat vinden
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:01:13 #86
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52288744
Ik heb vanmiddag ook maar eens mijn eerste Pokemon-spel gekocht, Pearl. 35 euro bij de MediaMarkt. Steevens review gaf de doorslag.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_52288837
ben me magikarp aan het evoleren te krijgen, level 15, nog 5 levels
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:12:16 #88
171357 Rikketik
pi_52288986
Ik ben aan het trainen geslagen. Vier van de zes zitten nu op level 50, nog maar twee te gaan dus. En dan... ja, dan... dan moet ik nog door Victory Road heen.
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
Steelix is gewoon bijna niet te vangen , moest net tegen een goede level 47 vechten en wederom krijg ik hem met een streepje en terwijl hij paralyzed is gewoon niet gevangen. wordt tijd dat ik Torterra of mijn abomasnow maar eens graswisle gaat leren zodat ik hem in slaap kan krijgen en zo vangen
of ik moet een metal coat vinden
Ik heb er ook nog een op level 47 gevangen, maar dat lukte in een keer d.m.v. een Dusk Ball. Al eens geprobeerd? Je hebt er volgens mij 's avonds in een cave een catch rate van 4x mee.

Wat is trouwens het beste voor een Steelix, Rock Head of Sturdy? Rock Head werkt goed met Double-Edge, maar Sturdy handig in het geval van special attacks...
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:38:07 #89
36326 Freezor
Cold as stone
pi_52289600
Ik heb een Careful (-sp att, +sp def) larvitar gevangen en ga hem trainen tot een onverslaanbare tyranitar.

Fear
Something for your mind, your body and your soul.
pi_52289634
Jeej gisteren pokemon Pearl gekocht
Cool spel, ben nog niet zo ver, 2e badge pas

Friendcode --> 3308 2022 5990

pi_52289683
Wat maakt die nature eigenlijk uit, is dat een groot verschil?
pi_52290195
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:41 schreef McGilles het volgende:
Wat maakt die nature eigenlijk uit, is dat een groot verschil?
http://www.pokemongemmine.nl/viewgameinfo.php?i=614

Hier staat het een en ander over de nature
pi_52304433
Ik heb deze vakantie beetje pokemon diamond gespeeld, conclusie = vet spel

Alleen ik moet me nog een beetje inlezen in alle mogelijkheden enzo en vooral de online mogelijkheden die ik deze hele vakantie heb gemist..

Mijn team op dit moment is:
Infernape = lvl 39
Azumarill = lvl 37
Roselia = lvl 33
Pachirisu = Lvl 36
Kadabra = lvl 39
Staraptor = lvl 38

De eerste vraag van mijn kant, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe pokemons evolueren die geruild moeten worden? Want ik wil namelijk graag mijn lvl 39 Kadabra laten evolueren, gebeurd dit dan door hem aan iemand anders te geven en bij het volgende lvl evolueert kadabra dan waarna ik de alakhazam weer terug kan krijgen? Zo ja, zou iemand mij willen helpen?

EDIT: mijn friendcode: 1804-9644-3865
pi_52304599
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:11 schreef Fentoozler het volgende:
Ik heb deze vakantie beetje pokemon diamond gespeeld, conclusie = vet spel

Alleen ik moet me nog een beetje inlezen in alle mogelijkheden enzo en vooral de online mogelijkheden die ik deze hele vakantie heb gemist..

Mijn team op dit moment is:
Infernape = lvl 39
Azumarill = lvl 37
Roselia = lvl 33
Pachirisu = Lvl 36
Kadabra = lvl 39
Staraptor = lvl 38

De eerste vraag van mijn kant, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe pokemons evolueren die geruild moeten worden? Want ik wil namelijk graag mijn lvl 39 Kadabra laten evolueren, gebeurd dit dan door hem aan iemand anders te geven en bij het volgende lvl evolueert kadabra dan waarna ik de alakhazam weer terug kan krijgen? Zo ja, zou iemand mij willen helpen?

EDIT: mijn friendcode: 1804-9644-3865
Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazam
pi_52304702
Mijn team is nu als volgt:

Infernape lvl 38
Empoleon lvl 37
Misdreavus lvl 38
Luxray lvl 37

Ik ben heel erg aan het twijfelen aan mijn team en wat ik er aan veranderen moet. Ik wil Tyranitar, Aggron, Lucario, Milotic, Raichu, Mamoswine, Dialga, Roserade en Rhyperior eventueel in mijn team, maar welke van deze kan ik nog voor de Elite 4 vangen? Sommige moeten ook met de pokéradar maar hoe werkt dat?
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:35:10 #96
171357 Rikketik
pi_52304919
Volgens mij kun je van dat lijstje alleen Lucario (evolutie vam Riolu, krijg je als ei), Dialga en Roserade (vangen als Budew en laten evolueren) voor de Elite Four krijgen.

Wat die Pokéradar betreft, dit komt van Serebii:

When you arrive at Pal Park for the first time, Professor Oak gives you the PokéRadar and Pokétch feature 20. The PokéRadar allows you to guarantee a Wild Pokémon appearence. However with the National Dex in your possession you will be able to find Pokémon that aren't in the Sinnoh Dex. The way the PokéRadar works is that when you use it in Grass without your bike, you will see the grass start to rustle. Go to it and you will have a Wild Pokémon encounter. However this does not guarantee that you battle the old Pokémon, you can battle any Pokémon in the route.
There is a way to determine it however. The more the bush rustles, the rarer the Pokémon. If the bit of grass also shines, it means a Shiny Pokémon is lurking so be sure to get that

However you do not have to worry if you find an old one, if you battle the Pokémon and accidentally faint it, you will get another chance at it when the PokéRadar goes off again immediately after battle for a good few times. This also helps you to get a specific Gender if for example you are hunting for a Male Kirlia or a Female Snorunt for evolutionary purposes.
pi_52305281
ik kan je een Pichu en een Milotic ruilen denk ik
pi_52305321
Ook een pre-evolutie van Aggron geloof ik...
pi_52305600
Dat zou fijn zijn. Ik ga morgen alleen een week weg en dan heb ik geen internet om te ruilen, dus misschien volgende week Pichu heb ik overigens, maar ik weet niet waar ik een thunderstone vandaag kan halen. En voor milotic moet je toch een hele zooi blauwe poffins maken voor feebas?
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:24:09 #100
171357 Rikketik
pi_52305855
Een thunderstone valt te vinden in Sunyshore City.
pi_52306138
Waar kun je je friendcode checken?
Ik heb namelijk een kadabra en een machop die ik wil laten evolueren

EDIT: ik heb hem al.

4639 6429 1326
pi_52306194
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazam
Zou iemand mij met bovenstaande kunnen helpen? Heb nog geen pokemon vriendjes ..
pi_52306340
Ik help je wel, eerst ff naar een stad fietsen
pi_52311299
Ik heb min Palkia gevangen
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:50:12 #105
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_52312229
yihaa...nu alleen azelf en mespirit nog....
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:50:15 #106
36326 Freezor
Cold as stone
pi_52312232
Hoe werkt dat Wi-Fi battlen precies? Ik wil het namelijk wel eens opnemen tegen iemand.
pi_52312473
fixed

[ Bericht 96% gewijzigd door Dutch_Nelson op 12-08-2007 22:53:06 ]
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:36:18 #108
176497 Mivea
be afraid
pi_52313533
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Freezor het volgende:
Hoe werkt dat Wi-Fi battlen precies? Ik wil het namelijk wel eens opnemen tegen iemand.
ja wil ik ook wel eens weten

* en ik wil ook Alakazam
pi_52314920
In een pokemon center ga je met de lift naar beneden.
Alles daar is wifi only.
pi_52316287
yesss eindelijk heb ik toch mijn steelix gevangen.

is er iemand met wie ik mijn haunter en graveler kan ruilen en terug ruilen zodat deze evolueren?
pi_52316852
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef AirRaid het volgende:
yesss eindelijk heb ik toch mijn steelix gevangen.

is er iemand met wie ik mijn haunter en graveler kan ruilen en terug ruilen zodat deze evolueren?
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..

mijn fc: 1804-9644-3865
pi_52318054
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Fentoozler het volgende:

[..]

vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..

mijn fc: 1804-9644-3865
3694 7406 6101
pi_52322463
Te ruil:

POKEMON
Girafarig - lvl 24
Golem - lvl 29

ITEMS
Fist Plate - Boost Fighting moves van de houder.
Thunderstone - Laat sommige pokemon evolueren.
Damp Rock - Extends duration of Rain Dance
Shiny Stone - Laat sommige pokemon evolueren.
pi_52323408
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:24 schreef Rikketik het volgende:
Een thunderstone valt te vinden in Sunyshore City.
In de underground zijn er ook genoeg thunderstones te vinden.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:08:29 #115
118774 Enigmatic
Question everything?
pi_52324386
Even een vraagje,

Ik ben van plan pokemon diamond te kopen, mijn vraag: is het mogelijk om twee spelers op je ds op te slaan? Zodat mn zusje en ik elk hun eigen spel kunnen spelen en we geen last van elkaar hebben
pi_52324486
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef Enigmatic het volgende:
Even een vraagje,

Ik ben van plan pokemon diamond te kopen, mijn vraag: is het mogelijk om twee spelers op je ds op te slaan? Zodat mn zusje en ik elk hun eigen spel kunnen spelen en we geen last van elkaar hebben
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.
Mogelijkheid zou kunnen zijn dat de ander Pearl koopt ofzo (mits daar geld voor is natuurlijk)
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:15:17 #117
118774 Enigmatic
Question everything?
pi_52324539
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef Mivea het volgende:

[..]

Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.
Mogelijkheid zou kunnen zijn dat de ander Pearl koopt ofzo (mits daar geld voor is natuurlijk)
Owk jammer, ff kijken hoe we dat gaan regelen
pi_52324625
Dat is het grootste nadeel van Pokémonspellen imo...

Net wat gebreed Oa Staryu, Cubone, Yanma en Beldum lvl 1 nu, die ik ga trainen.
pi_52330408
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Te ruil:

POKEMON
Girafarig - lvl 24
Golem - lvl 29

ITEMS
Fist Plate - Boost Fighting moves van de houder.
Thunderstone - Laat sommige pokemon evolueren.
Damp Rock - Extends duration of Rain Dance
Shiny Stone - Laat sommige pokemon evolueren.
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
pi_52330601
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
Ruilen.
pi_52330709
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:

[..]

geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golem
pi_52330748
Yanmega is wel een leuke Pokémon
pi_52330832
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:

[..]

geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golem
Is goed, ik zal ff kijken hoe het werkt
pi_52330919
hoe zie ik mijn friendcode?
pi_52331315
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Markster het volgende:
hoe zie ik mijn friendcode?
bag - pal pad - my friend code
pi_52331666
Wie wil mij helpen met poliwhirl laten evolueren in een Politoed? Ik moet hem ruilen om hem te evolueren
pi_52331877
heb nog nooit wifi gedaan met dat ding, wel met mariokart
pi_52331937
Mijn friendcode is 017287593019

Dus kom maar op met je graveler
pi_52332252
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Wie wil mij helpen met poliwhirl laten evolueren in een Politoed? Ik moet hem ruilen om hem te evolueren
kommaar dna kan mijn haunter ook evolueren
pi_52332276
ik ga nu de wifi op dus wie wil ruilen kan nu komen
pi_52332307
waar kan ik je vinden dan
pi_52332347
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Markster het volgende:
waar kan ik je vinden dan
volgens mij moet je eerst mijn code invoieren in je palpad 3694 7406 6101
en dan naar de kleder van een pokenmon centrum gaan
en dan bij een van die hokjes kan je de wifi op

het is ook mijn eerste keer da tik het doe dus
pi_52332363
ah okee, ik zal je ff toevoegen
pi_52332492
haha werkt grappig
pi_52332548
gelukt woehoe
pi_52332560
moet je hunter ook? want dan kan mijn kadabra ook ff
pi_52332572
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef AirRaid het volgende:
ik ga nu de wifi op dus wie wil ruilen kan nu komen
Wat is je friendcode?
pi_52332604
wow je bent een stuk verder dan ik haha
pi_52332623
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Wat is je friendcode?
3694 7406 6101
pi_52332641
hmm volgens mij zit mijne vast
pi_52332663
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef AirRaid het volgende:

[..]

3694 7406 6101
Ik zal je even toevoegen
pi_52332682
hoe kom ik weer uit het tradeproces?
pi_52332722
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef AirRaid het volgende:
hoe kom ik weer uit het tradeproces?
Wil je hunter niet ff ruilen tegen mij kadabra en weer terug? Dan krijg jij een gengar volgens mij en ik een alakazam

Ik heb namelijk kadabra al geselcteerd dus daaro mkunnen we er niet uit volgens mij
pi_52332785
zo die gengar hou ik
pi_52332801
kiddin
pi_52332808
grappige shit dit
pi_52332832
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef Markster het volgende:
zo die gengar hou ik
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:10 schreef Markster het volgende:
kiddin
not funny
pi_52332883
yes nou heb ik een golem en een alkazam
pi_52332935
pieterbas ik ben er nu als je wilt ruilen
pi_52333731
Yanmega heeft trouwens een schijtirritant geluidje. Maar hij is wel
pi_52334017
Gister Palkia gevangen. 2x earthquake en hij was nog bijna dood ook . Eerste ultra ball daarna was meteen raak
* "JantjeW" voelt zich zwaar de man met zo'n beest in zijn party
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:01:00 #152
171357 Rikketik
pi_52334387
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!

Kansloos, ik weet het.
pi_52334690
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!

Kansloos, ik weet het.
haha meest nutteloze beest, die Bifoof
pi_52335250
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Mivea het volgende:

[..]

haha meest nutteloze beest, die Bifoof
goede HM slet
pi_52335507
Dialga/Palkia vind ik maar tegenvallen als je ze vergelijkt met Kyogre...

Ben een Dragonite aan het opvoeden,

Timid nature ( +10% attack, -10% defense)
Wel jammer maar na meer dan 2 uur zoeken naar een Adamant vond ik het wel genoeg. Als het goed is wordt ie toch nooit geraakt
Heb meteen EV training gedaan, 252 Attck, 252 Spd, 6 HP en ben hem nu aan het levellen...

Moveset wordt denk ik:
Dragon Dance
Dragon Claw
Fire Punch
Earthquake

Ben ik wel mijn EQ TM kwijt
pi_52335673
Vanochtend begonnen met het trainen van Yanma, is nu al een Yanmega van lvl 50.

Yanmega @ Widelens
Speedboost
Naive (+ Speed, - Sp. Deff)
- Detect
- Hypnosis
- Air Slash
- Bug Buzz
pi_52336215
Waarom heb je voor díe nature gekozen?
pi_52338992
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef AirRaid het volgende:

[..]

goede HM slet
dat ook idd
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:05:39 #159
36326 Freezor
Cold as stone
pi_52339570
Iemand die een potje wilt battlen tegen mij? Mijn pokemon zijn rond de lvl 65.
pi_52339695
ben maar mijn pokemon aan het trainen om het op te nemen tegen de elite four
pi_52339982
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:

Kansloos, ik weet het.
Doe ik ook soms
pi_52341796
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarom heb je voor díe nature gekozen?
Had er een stuk of 5 gebreed en vond deze de beste (in combinatie met de nature)
pi_52346047
wat is de beste manier om zo snel mogelijk je pokmons op een hoog niveau te krijgen?
ik ben nu vooral tegen sterke wild pokemon aan te trainen en trainers opnieuw aan het uitdagen? (sterke pokemon tegen een sterke makkelijk te verslaan vijand, dus bv electro pokemon tegen water pokemon)
pi_52348915
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanochtend begonnen met het trainen van Yanma, is nu al een Yanmega van lvl 50.

Yanmega @ Widelens
Speedboost
Naive (+ Speed, - Sp. Deff)
- Detect
- Hypnosis
- Air Slash
- Bug Buzz
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
pi_52352418
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
je kan goed trainen in turnback cave en stark mountain op wilde pokemon
Mods met een x zijn tof.
pi_52352837
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Eerst een keer of drie de league, tot het een Yanmega was met Exp.Share.

Daarna twee groepjes trainers gerematcht met Yanmega + Exp. Share vooraan en dan switchen (een groepje ten noorden van de stad met de Battle tower, oa met Skarmory) en twee trainers ten noorden van het relax stadje op dat eiland (Dusclops + Salamance, Mightyena + Kirlia). Verder nog gePokéradart in het veldje daar, daar zitten allemaal grass en buggies die Yanmega in 1 of 2 aanvallen heeft gedood.
pi_52352973
Timid is +Special Attack -Attack Oproerkraaier.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:44:42 #168
171357 Rikketik
pi_52356088
Ik heb net weer even FireRed gespeeld, en wat een snelheid zeg! Als je er eenmaal aan gewend bent, is het niet zo erg, maar Diamond/Pearl is toch wel erg langzaam.
pi_52356490
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb net weer even FireRed gespeeld, en wat een snelheid zeg! Als je er eenmaal aan gewend bent, is het niet zo erg, maar Diamond/Pearl is toch wel erg langzaam.
Dat had ik ook toen ik verder ging met LG. Die surfsnelheid
pi_52357189
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Doppertje het volgende:
Timid is +Special Attack -Attack Oproerkraaier.
Neen, dat is Modest

Timid is +speed - Attack
Mods met een x zijn tof.
pi_52363337
Ik zal me wel vergist hebben, even kijken...
pi_52366746
Waar is de 4e gym? Vind em nergens?
pi_52367892
Zo het gaat rap met de Pokémon topics ineens...
pi_52367964
onderin
  woensdag 15 augustus 2007 @ 01:13:31 #175
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_52378857
Hoe krijg je in godsnaam je pokemon tot boven de level 60/70?
iemand die dat lukt?
And all the things you do with it
pi_52379600
mometeeel een raichu van 62 en een torterra van 63 de ander schommellen tussen de 40 en 55 in
  woensdag 15 augustus 2007 @ 02:20:40 #177
164931 Houtspeer
pi_52379614
Klopt het trouwens dat je alle pokemon kan vangen zodra je toegang hebt in pal park?
pi_52380447
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
onderin
Heb em gevonden, en verslagen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:58:57 #179
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52381962
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:14:52 #180
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_52382272
Iemand nog tips hoe ik mijn team het best kan spreiden/allround kan maken?

Ik heb
Palkia lvl 56
Gyrados lvl 55
Gollem lvl 54
Infernape lvl 57

5e/6e plek is nog open....iets met gras/electrisch misschien?
Ik heb nog ene gastrodon van lvl 44 en azelf van lvl 53
Golbat van lvl 50 heb ik ook nog....zo'n ooievaar van lvl 47...

Garchomp.??..alleen die is lastig te krijgen....
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:47:37 #181
171357 Rikketik
pi_52383070
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 02:20 schreef Houtspeer het volgende:
Klopt het trouwens dat je alle pokemon kan vangen zodra je toegang hebt in pal park?
Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zitten

Meer over die cartridge pokémon..
Meer over die Pokéradar pokémon..
Meer over die 'swarming' pokémon..
Meer over die Mansion pokémon..
En als laatste nog een lijstje met 'unobtainable' Pokémon..
pi_52384556
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam je pokemon tot boven de level 60/70?
iemand die dat lukt?
Lvl 82 en stijgende
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:49:15 #183
164931 Houtspeer
pi_52384754
Bedankt voor de links

Is er een plek waar de pokemon hogere levels hebben dan de elite four? Zodat je kan trainen enzo.
pi_52392969
Ik heb vandaag diamond gekocht.
Zo badass, maar ik mis professor Oak.
Ik krijg spam, dus ik besta.
pi_52397357
jeeej tijdje terug riolu uit het ei gekomen en vandaag geevolueerd in lucario .. lvl 27 en moet hem nog wel even trainen tot lvl 40 zodat die met het team meekan..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:35:59 #186
36326 Freezor
Cold as stone
pi_52397436
Yes, ik heb eindelijk de macho brace. Nu gaat trainen een stuk sneller.
pi_52415939
Ik heb nu 4 badges en ik moet nu door die psyduck met hoofdpijn... Maar ze willen niet weggaan, hoe gaan ze weg??
pi_52418058
Ik weet niet precies waar je nu bent enzo, maar bij Valor Lakefront helemaal in het noorden krijg je van een meisje (cynthia heet ze) een Secretpotion, met deze potion kan je de psyducks aan de kant laten gaan..
pi_52419158
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Fentoozler het volgende:
Ik weet niet precies waar je nu bent enzo, maar bij Valor Lakefront helemaal in het noorden krijg je van een meisje (cynthia heet ze) een Secretpotion, met deze potion kan je de psyducks aan de kant laten gaan..
OK bedankt ik weet het al
pi_52428603
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
Nu net bij de 8e gym aangekomen en daarna even de 3 legendary's vangen bij de meren

Team:
Lvl 51 Alakazam
Lvl 51 Infernape
Lvl 51 Bastiodon
Lvl 51 Misdreavus (die wil ik nog ruilen zodat het Mismagius word)
Lvl 51 Staraptor
Lvl 48 Palkia
pi_52434612
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
waarom denk je?
Mods met een x zijn tof.
pi_52434622
leuk, nu heb ik pokerus op Emerald en Pearl
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:07:08 #193
171357 Rikketik
pi_52437152
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Omdat 't een Legendary is natuurlijk, het is min of meer de regel dat die slow levelen (in pokémon technische termen: ze hebben op level 100 een totaal aan exp van rond de 1.250.000. Ter vergelijking: er zijn pokémon die op level 100 een totaal hebben van 800.000 of zelfs 600.000... Die levelen een stukje sneller dus.).
pi_52437380
Dus als je het slim bekijkt dan gebruik je een rare candy eerder op de legendaries
Meeste "winst" aan experience zo
pi_52437936
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Dus als je het slim bekijkt dan gebruik je een rare candy eerder op de legendaries
Meeste "winst" aan experience zo
Jammer genoeg heb ik ze nooit opgespaard want ik heb er zeker al wel 10-15 gevonden...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:39:18 #196
164931 Houtspeer
pi_52438198
10-15?! ik maar 1!
pi_52442677
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Houtspeer het volgende:
10-15?! ik maar 1!
Elke 15-20 stappen die ik zet zit ik te zoeken met die pokedex zoeker, echt elke cave heb ik volledig gescant en alle buitengebied tot nu toe ook!
pi_52449066
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zitten

Meer over die cartridge pokémon..
Meer over die Pokéradar pokémon..
Meer over die 'swarming' pokémon..
Meer over die Mansion pokémon..
En als laatste nog een lijstje met 'unobtainable' Pokémon..
en wanneer kom je ze dan tegen? Ik was gister 'even' op zoek naar een Sandshrew en had mijn LG versie in mn DS gestopt, maar ik heb bijna een uur rondgelopen in de Wayward Cave (waar je em tegen zou moeten komen in Diamond als je LG erin hebt zitten) maar ik ben geen enkele Sandshrew tegengekomen
pi_52449284
Damn, tijdje niet meer gespeeld.

Geen idee waar ik heen moet .
Ik wou mn 5e gymbadge halen maar die gymleader is er weer eens niet.
pi_52460573
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
pi_52460747
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, tijdje niet meer gespeeld.

Geen idee waar ik heen moet .
Ik wou mn 5e gymbadge halen maar die gymleader is er weer eens niet.
had ik ook, ik ben nu precies waar jij bent,
ga bij de gym naar beneden en ga de boot op naar dat eiland en zoek haar daar.
Daarna komt ze naar de gym, alleen heb nog niet gevochten
pi_52461749
Ik kwam Dawn tegen.
Haar pokedex was gejat en die hebben ik terug gewonnen voor haar @ Veilstone city.

Zal later op de avond ff met die boot naar dat eiland gaan, thnx!
pi_52462759
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
pi_52462972
Hij negeert jouw commandos, of hij voert een heel andere uit.
Heb ik met Kadabra gehad, terwijl sommige pokemons uit mn team een hoger level hadden en die wel gehoorzaamde
pi_52464121
kan iemand mij ook vertellen hoe het importeren vanuit fire red / leaf green werkt? wat heb je allemaal nodig muv van nintendo ds + pokemon fire red/leaf green + pokemon diamond/pearl? en hoe gaat het precies in zijn werk?
pi_52466576
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
vreemd, normaal hoort ie je nu te gehoorzamen
Mods met een x zijn tof.
pi_52472946
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
pi_52473057
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
Even de gym halen, dan terugkomen
pi_52473808
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef McGilles het volgende:

[..]

Even de gym halen, dan terugkomen
Ok ik zat de hele tijd daar in die sneeuwstrom rond te lopen terwijl ik daar gewoon naart oosten moest
pi_52474026
Iemand hier het komende half uur de tijd om een paar pokemon te ruilen zodat ze evolueren?
pi_52474555
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
"Kazza is loafing around"
"Kazza ignored command"
pi_52476084
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:11:09 #213
171357 Rikketik
pi_52476911
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:24 schreef Markster het volgende:
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?

Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.

Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
pi_52477065
Ik vind hem dan ook geen flying, geef hem dan Dragon.
pi_52477070
Maar ik kan wel bovenop Zubat klimmen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:31:06 #216
171357 Rikketik
pi_52477244
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:07:46 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52477932
Ik ben Pokemon Champion Was een beetje lastig wel de 'eindbaas', deze had Pokemon van levels 61-66 en ik heb er 3 van 56 en 3 van 48
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52509685
Je hebt op route 214 nog een grot met heel sterke pokémons, wat is het nut van de grot? Ik ben er al even binnen geweest zonder mijn Drifblim (defog) dus ik zag geen steek en liep een beetje verloren, lijkt me een enorme doolhof te zijn (en dat haat ik...)
pi_52512097
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.

Net HM03 gekregen
pi_52514463
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Scarface2004 het volgende:
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.

Net HM03 gekregen
secretpotion
pi_52514592
Oja, ook goed , ben iig alweer verder.
pi_52516513
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:11 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?

Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.

Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
het domste wat ik vind is dat gyarados niet kan vliegen, maar zon lomp beest als tropius wel

en het meest absurde is dat Mantine ook deels flying is
Mods met een x zijn tof.
pi_52522885
moet je de elite 4 verslagen hebben voordat je pal park binnen wilt?
pi_52523180
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature
pi_52523962
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Nebo het volgende:
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
pi_52526216
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
http://www.serebii.net/games/natures.shtml

Het heeft invloed op aanval, speed, defense en dat soort dingen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:22:21 #227
171357 Rikketik
pi_52526336
Meh, al die natures en zo... Ik maak me daar niet echt druk om. Voor 'competitive play' is het wellicht belangrijk, maar daar doe ik toch niet aan.

Eigenlijk vind ik ze gewoon grappig. Een serieuze Steelix, een vrolijke Scyther, een relaxte Dialga... Het geeft je pokémon wel meer persoonlijkheid.
pi_52530922
Mijn Dragonite is level 100 nu!

Zijn Nature is niet helemaal super goed, (110% attack, 90% defense) maar zijn IV en EV zijn goed en goede moves geleerd:

Dragon Dance
Dragon Claw
Fire Punch
Earthquake

Dat is het eigenlijk gebleven. Nu de volgende Pokemon nog...

Ik wil een Mirror Coat Blastoise met verder Surf, Ice Beam en Rest denk ik. Rest kan ook nog iets anders worden...
Maar ik heb een Corsola nodig om te breeden dus, iemand eentje over? Male graag
pi_52531620
woohoo, zojuist de elite 4 verslagen
pi_52531909
Iemand nog een beter idee om Milotic te krijgen dan Feebas blauwe poffins te voeren die van Wiki berries komen?
pi_52532858
Wie heeft er zin in een online match?
-knip-

PS> is een Fok! Pokemon competitie een leuk idee?

[ Bericht 13% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-01-2009 23:37:42 ]
pi_52533052
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
pi_52533471
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
pi_52533696
Je kunt Tropius en Golduck nemen, die kunnen samen alle HM moves...

Competition is leuk idee
pi_52534559
Grotle is ook sterk in HM moves, die van mij heeft Cut, strength, rock climb en smash
pi_52534586
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
Misdreavus verandert niet tijdens het ruilen, je hebt er een dusk stone voor nodig zie ik. Daar heb ik nog een paar van liggen denk ik
pi_52537005
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.

Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten

Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:57:24 #238
171357 Rikketik
pi_52537758
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.

Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten

Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...

Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
pi_52537838
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...

Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
AH goeie tip, thx

En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon

Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf meenmene
pi_52537846
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Markster het volgende:

[..]

AH goeie tip, thx

En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon

Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf Meenemen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:36:40 #241
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_52572920
Iemand geinteresseerd in een Japanse Movie DarkRai? Ben op zoek naar een Venusaur.
pi_52586046
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
Inderdaad, Dragon/Water zou 'm een te goede type geven. De electric weak is dan namelijk ook nog eens weg.

Als jullie willen kan ik wel een toernooi organiseren, mits er natuurlijk genoeg deelnemers zijn.
pi_52586428
Ben ook wel geďnteresseerd, maar niet in de komende 2 weken
Enne, gaan we ook onderverdelingen doen ivm levels? Ik wil niet tegen iemand die level 80-90 heeft
Daarentegen wil ik ook geen zwakke tegenstander, dan is het ook minder leuk...

(ik zit rond de level 60)
pi_52586876
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen

Drifblim met Cut, defog en fly

en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght

surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
Mods met een x zijn tof.
pi_52586909
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen

Drifblim met Cut, defog en fly

en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght

surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
wat Oproerkraaier zegt kan ook, maar als je geen andere GBA pokemon spellen hebt, lijken Drifblim en Bibarel een goed team
Mods met een x zijn tof.
pi_52589207
Toernooi lijkt me cool maar lijkt me moeilijk te organiseren aangezien iedereen andere level pokemon heeft.
Misschien zijn er ook te weinig mensen die mee willen doen ?

Zou wel leuk zijn anders.
Wat ook ech genaaid is, is dat onze release date zo laat lag. Alle amerikanen en zo zijn er al op uitgekeken en er is dus bijna niets internationaals meer te doen lijkt het wel... (alle boards uitgestorven...)
pi_52589486
Dat had ik ook gemerkt met Mario Kart, had pas een DS toen de DS lite uitkwam, toen ineens Mario kart gekocht. Online, met moeite vind je tegenstanders... En dat was ong 9 maanden geleden of langer zelfs.

Koop ik eindelijk een nieuwe spel bij de releasedate (ipv 2de hands kopen als ik het zie) en hopend op veel gebruikers op internet, hebben we natuurlijk hier weer last van. Gelukkig valt het nog mee, maar met de union room, wat is de bedoeling daar? Zouden daar ooit mensen moeten zijn? Of is dat alleen lokaal en niet via internet?
pi_52593198
Union Room is lokaal alleen...
pi_52599854
Wat voor sneasel zal ik breeden, een jolly of adamant?
Mods met een x zijn tof.
pi_52614213
OMG... ik heb mijn Wumple op elk mogelijke moment van de dag laten evolueren, maar het blijft een motherfucking Silcoon worden
pi_52614241
Personality Value wat houdt dit in; want ik moet hem kennelijk niet op een bepaald moment laten evolueren.
pi_52621921
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ook wel geďnteresseerd, maar niet in de komende 2 weken
Enne, gaan we ook onderverdelingen doen ivm levels? Ik wil niet tegen iemand die level 80-90 heeft
Daarentegen wil ik ook geen zwakke tegenstander, dan is het ook minder leuk...

(ik zit rond de level 60)
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.

SebasC, was alles wat jij in de trade gaf trouwens legit?
Nebo, klik.

[ Bericht 8% gewijzigd door Doppertje op 23-08-2007 14:44:04 ]
pi_52624498
Ik ben op zich nog wel op zoek naar een paar semi-legendaries zoals manaphy, celebi en jirachi omdat die gewoon cool zijn
pi_52638259
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik ben op zich nog wel op zoek naar een paar semi-legendaries zoals manaphy, celebi en jirachi omdat die gewoon cool zijn
ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wilt

en ik ben van plan om binnenkort pokemon ranger te kopen
Mods met een x zijn tof.
pi_52638843
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wilt

en ik ben van plan om binnenkort pokemon ranger te kopen
hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....
pi_52638974
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:00 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....
is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spel
Mods met een x zijn tof.
pi_52639317
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spel
ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?
pi_52639365
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:35 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?
Al sla je me dood
Mods met een x zijn tof.
pi_52639597
Hoe zorg je ervoor dat die Galactic pik naast safari zone z'n pakketje krijgt of iets?
Ik was namelijk op vakantie en ik kon niet verder komen en volgens een kennis van me moest ik iets met die Galactic pik iets doen.
pi_52643417
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat die Galactic pik naast safari zone z'n pakketje krijgt of iets?
Ik was namelijk op vakantie en ik kon niet verder komen en volgens een kennis van me moest ik iets met die Galactic pik iets doen.
Nadat je de Gymleader hebt verslagen daar, moet je met hem praten, en dan loopt ie weg. Volg hem tot ergens op het strand en dan gaat hij een gevecht met je aan.
pi_52644819
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Al sla je me dood
haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...
pi_52646072
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echt
Mods met een x zijn tof.
pi_52659491
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echt
mja precies je wilt jezelf op deze manier een beetje verrassen...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:23:59 #264
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_52659605
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:

[..]

Nebo, klik.
Jup alles is completly Legit
Heb de volgende nog in de aanbieding (Allemaal legit)
Shiny Jirachi WISHMKR Lvl 5
Movie Darkrai (got 2 more) Lvl 50
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)

zoek de volgende: Wartortle, Charmeleon, Meowth, Poliwag, Golem & Sloking.
pi_52659696
Hmm ik moet mijn hele team herindelen nu ik weet dat je feebas pas na de elite four kan vangen.
pi_52664155
Ik heb wel een Squirtle voor je als je wilt...
pi_52667356
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:

[..]

Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)

woon je in japan of heb je japanse connecties?, zover ik weet is celebi nooit buiten japan uitgebracht
Mods met een x zijn tof.
pi_52669425
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb wel een Squirtle voor je als je wilt...
Ik heb wel interesse.

Trouwens, een vraagje over berries.
Ik hou me nu ook bezig met wat berries planten, omdat ik vaak in bepaalde steden kom kan ik evengoed stoppen om berries te planten mits ik niet veel moet omlopen.

Ik heb gezien dat het gunstigste voor mij is, om Leppa berries te planten. Aangezien die als een soort ether werken, 10PP herstellen. Altijd wel leuk zoiets

Maareh, voorheen had ik max 2 berries per plant geplukt (wild en zelf groeien) Maar vandaag had ik plots een struik met 4 berries.
Dusseh, is dat altijd dat je max 4 berries per plant kan hebben? Of nog meer? Wat zijn de voorwaarden ervoor? Moet ik een specifieke fertilizer voor gebruiken? (mulch) Want ik weet niet meer welke ik had gebruikt voor de struik met 4 berries...

En is er een plaats waar je in één keer in grotere hoeveelheden mulch kan kopen. Want iedere keer dat gesprekje moeten houden om 1 mulch te kopen is vervelend...
pi_52671304
godver, net veel nieuwe pokemon gevangen + gelevelt, zet ik m'n DS uit zonder op te slaan.
pi_52671374
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:

[..]

Nebo, klik.
Dus als ik het goed begrijp, moet mijn wurmple een nature hebben die een value heeft van boven de 5?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:46:47 #271
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_52674069
quote:

[..]

Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)

Ik heb een Poliwag voor je, heb wel interesse in Manaphy
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_52674200
Ik ben nog op zoek naar een Lumineon.

Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.

De oplossing?
pi_52674273
zit nu op route 227 nabij stark mountain, hier zou torkoal moeten zitten maar ik kom hem niet tegen
pi_52674318
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:

Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.

De oplossing?
Vang een finneon en level hem op tot 31.. en dan evolueert hij in een lumineon.
pi_52674321
quote:

De oplossing?
als je voorbij de elite 4 bent zou je al 149 pokémons gezien moeten hebben. De meeste zie je door tegen alle trainers te vechten. Iemand heeft zo één, dus je had het al tegen moeten komen
pi_52674380
quote:

[..]

Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)

Heb nog wel een Golem (lvl 27) voor je. Wil MYSTRY mew wel
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:24:27 #277
171357 Rikketik
pi_52674714
quote:

De oplossing?
Vecht tegen de eerste trainer op Route 223 (ten noorden van Sunnyshore City), die heeft een Lumineon van level 43.
pi_52674864
weet iemand hoe je aan een vishengel kan komen?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_52675575
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Vecht tegen de eerste trainer op Route 223 (ten noorden van Sunnyshore City), die heeft een Lumineon van level 43.
Dank! Hij had hem inderdaad!
Nu moet ik alleen nog even azelf met een bezoekje vereren, dan heb ik ze alle 150
pi_52678422
OMFG!

Ik kwam gister een shiny psyduck tegen!
Alleen hij was level 16 en al me pokemon zijn tussen de 28 en 31.
En ik had maar 1 Pokéball.

Niet gevangen.
pi_52678858
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
OMFG!

Niet gevangen.
Zonde
pi_52679032
Zonde inderdaad .
Zorg dan ook dat je altijd genoeg Quickballs bij je hebt. Daar mee vang je ze vaak in 1 keer.
pi_52679969
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
OMFG!

Niet gevangen.
Hoe zie je dat het een shiny pokemon is?
En hoe kan het zijn dat je maar 1 pokeball bij je hebt, ik heb er altijd zo'n 150-200 bij
pi_52681843
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef McGilles het volgende:

[..]

Hoe zie je dat het een shiny pokemon is?
En hoe kan het zijn dat je maar 1 pokeball bij je hebt, ik heb er altijd zo'n 150-200 bij
Een shiny pokémon heeft een hele andere kleur dan een normale; zo is een shiny psyduck groenblauwig.
pi_52682348
Shiny Jirachi WISHMKR Lvl 5 voor een Golem?
pi_52682930
Shiny legendary paupers

Shiny Linoone
Mods met een x zijn tof.
pi_52683755
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef Theamerican het volgende:
weet iemand hoe je aan een vishengel kan komen?
Die krijg je
pi_52684526
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Die krijg je
ja heb hem inmiddels :p
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_52686092
Als er eenmaal berries op je planten zitten, kunnen er dan nog meer berries bijgroeien aan dezelfde plant? Of kan ik ze er best afhalen?
pi_52688077
Als de berries er eenmaal opzitten kun je ze er het beste gewoon afhalen.
pi_52690810
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:03 schreef Nebo het volgende:

[..]

Een shiny pokémon heeft een hele andere kleur dan een normale; zo is een shiny psyduck groenblauwig.

En je ziet een soort van gloed bij het begin van het gevecht van hem afkomen.
pi_52693000
Ik heb een paar vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen, nl:

items die je aan je pokemon kunt geven als, black belt of big root, kunnen ze deze items dan niet kwijtraken of gaan ze niet kapot?

Verder heb ik ook nog een Haunter van level 54 of zoiets, als ik die evolueer naar een gengar zitten daar dan alleen voordelen aan of ook nog enkele nadelen?

En waar vind ik een heart scale?

[ Bericht 5% gewijzigd door VAgeNERATION op 26-08-2007 10:44:07 ]
Niet zo hardcore...
  zondag 26 augustus 2007 @ 10:59:46 #293
171357 Rikketik
pi_52693414
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 10:21 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb een paar vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen, nl:

items die je aan je pokemon kunt geven als, black belt of big root, kunnen ze deze items dan niet kwijtraken of gaan ze niet kapot?

Verder heb ik ook nog een Haunter van level 54 of zoiets, als ik die evolueer naar een gengar zitten daar dan alleen voordelen aan of ook nog enkele nadelen?

En waar vind ik een heart scale?
Volgens mij kunnen ze niet kapot, maar er bestaan moves waarbij van items gewisseld wordt tussen de pokémon of waarbij het item verdwijnt uit de battle. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er daarna met het item gebeurt; misschien zit het wel weer gewoon in je tas? Ik zou me niet kunnen voorstellen dat dergelijke items (vooral als ze one of a kind zijn) zomaar pleite gaan.

Mij lijkt overigens alleen maar voordelen aan een evolutie van Haunter naar Gengar zitten. Zijn base stats schieten de lucht in, zijn moves (en op welke levels hij ze leert) blijven hetzelfde evenals zijn type (ghost/poison). Ook blijft zijn ability (Levitate) behouden.
pi_52693585
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Als er eenmaal berries op je planten zitten, kunnen er dan nog meer berries bijgroeien aan dezelfde plant? Of kan ik ze er best afhalen?
Kunnen niet nog meer bijgroeien, dus inderdaad er gewoon afhalen.
pi_52693620
Zou je die quickballs ook kunnen gebruiken voor Azelf en Co.? Bij level 40 pokémon in het wild werken ze bij mij namelijk heerlijk
pi_52693653
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:16 schreef Nebo het volgende:
Zou je die quickballs ook kunnen gebruiken voor Azelf en Co.? Bij level 40 pokémon in het wild werken ze bij mij namelijk heerlijk
Azelf en co zul je er niet mee vangen, ik had er denk ik 30 ultraballs per stuk voor nodig, maar 1tje kan natuurlijk nooit kwaad
pi_52696734
Ik moet zon unown vangen maar waar vind ik zon ding?
Be Cool Wear Sos
pi_52698106
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef Zimmer.nl het volgende:
Ik moet zon unown vangen maar waar vind ik zon ding?
In een ruďne naast de stad met de daycare.
pi_52698376
hmmm..Azelf kan in potentie een goede Special sweeper worden...., ik bedoel, met goede offensieve stats en Nasty plot...

Ik ga proberen een Azelf met Timid of Modest nature te vangen, hopelijk met goede EV's , en In ieder geval Pshychic/Extrasensory en Nasty plot

iemand een idee voor de andere 2 aanvallen?
Mods met een x zijn tof.
pi_52698399
Oh, en voor de geinteresseerde:
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/925602/48999

ik gebruik deze guide als ik iets niet kan vinden
Mods met een x zijn tof.
pi_52698951
kheb net een Scyther gekregen via de GTS, maar deze evolueerde direct naar een Scizor
Als ik op serebii kijk dan kan alleen met een metal coat ofzoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')